Strony

piątek, 24 lutego 2012

Spod igły i ...

Dziś spod igły i spod pędzla .
Wrzucam kilka zdjęć i pędzę do garów , bo jutro mam całą chatę gości .

Poduszka lniana ze znaną i popularno sentencją

serduszko może dla dziecka a może nie ?!

Uroczy konik na biegunach
zdaje się że grafika z Malowany kokon



Uszyłam też dwa woreczki do łazienki (grafika mojego autorstwa )

Tym razem , mały biały mebelek ,
po którym zostało już tylko wspomnienie w postaci tych zdjęć




Moje białe hiacynty to też tylko wspomnienie

Jeszcze jedna lniana poduszka trochę wiosenna !
Ale ,ale, podobno "jedna jaskółka wiosny nie czyni" ,
więc trzeba będzie jeszcze ze dwie doszyć  to może wiosenka szybciej zawita

To do poniedziałku ,
a w poniedziałek będzie post o przenoszeniu grafik na szkło inną metodą niż pokazała Bree z

Zainteresowanych zapraszam !

A tymczasem

♥_Życzę Miłego Weekendu_♥

24 komentarze:

  1. Jakiego pędzla znowu?! Ty mnie nie denerwuj, wrzucasz na bloga takie cuda i do garów uciekasz? Następnym razem Cię przypilnuję, zebyś coś więcej napisała, uhh. Buziaki, miłych chwil wśród gości życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lniane poduszki są super w każdej postaci, Twoja jaskółka jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. absolutnie wszystko piękne :)
    udanej imprezki ...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne rzeczy wyczarowałaś. Jak Ty możesz rozstawać się z takimi pięknymi mebelkami. Mnie by serce krwawiło i łzy bym roniła okrutne. Serdeczne uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. I am in love with every single picture. Sigh...you have such a pretty blog! Hugs, Diane

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuda same stworzyłaś zdolna kobieto:)Jestem zachwycona. Pozdrawiam - miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kaśka, ależ piękne rzeczy potworzyłaś:)
    Zostawiłaś nas, ale mamy się, czym po delektować!
    Później dać znać, co tam w „garach”:D:D:
    Poduchy sa obłędne, nadruki świetne a kolor płótna mnie po prostu zachwycił.
    Pierwszą porywam i uciekam w te pędy:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduszki są rewelacyjne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam oglądac wszystko to, co robisz! Z jednej strony jest bardzo staranne i wypracowane, a z drugiej kreatywne i niewymuszone! U mnie masz 6+ :))
    To do poniedziałku
    M.

    OdpowiedzUsuń
  10. obie poduchy obłędnie piękne :)
    pozdrawiam ciepło i miłych gości życzę ;)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. i jeszcze szyjesz?! Dziewczyno, Ty mnie wykończysz:DD O jakich talentach jeszcze nam nie mówiłaś??

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko sliczne! Podoba mi się nadruk na woreczkach!!!!
    Szafeczka urocza.Ależ Ty masz talent kobietko!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. D-Z-I-Ę-K-U-J=Ę za wasze przemiłe komentarze ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne poduszki....moje leża niedoszyte do końca....zmotywowałaś mnie:)))))

    OdpowiedzUsuń
  15. eee,słów mi już brakuje,Szczęka mi opada za kazdym razem gdy widzę nowy post....

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasia, lovely photographs, beautiful cushions, I have both of these which I bought from your shop and I always get lots of lovely comments! Have a lovely weekend. Sharonx

    OdpowiedzUsuń
  17. no i znowu wchodząc na Twojego bloga dostaję oczopląsu;-)))i znowu wzdycham z zachwytu!!!!!!!!pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne te tranfery na podusiach i serduchach:) - myślę,że samopoczucie w takim otoczeniu jest świetne!:) Praca jak zwykle świetnie przez Ciebie wykonana!:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Same cudowności pokazujesz :) Nie potrafię oderwać oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko śliczne! Ale tę poduszkę to bym bardzo chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dostałam natchnienia i zmieniam wystrój sypialni!!! do dzieła dzięki...:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam, czy mogłaby Pani zdradzić jak przenosić grafiki na tkaninę? pozdrawiam Anna N

    OdpowiedzUsuń