Strony

poniedziałek, 18 września 2017

This & That



Witam Kochani !

Wakacje dawno już za nami i chociaż trwa jeszcze kalendarzowe lato to w tym roku pani jesień całkiem wcześnie zaczęła wprowadzać swoje rządy. 

Mam nadzieję, że lato było dla was czasem wypoczynku i relaksu, 
że wykorzystaliście ten czas tak jak najbardziej lubicie i jak zaplanowaliście.

My nasz czas beztroski mieśmy dopiero pod koniec wakacji. Nasz domek na kółkach postawiliśmy na kempingu w Alpach Prowansalskich. Dookoła piękne góry, szumiąca rzeczka i cudowna pogoda, czego chcieć więcej. 










Ach szkoda, że to już tylko wspomnienia. 

Pora wracać do rzeczywistości.
 Jeszcze przed wakacjami pomalowałam kilka mebli. 
Zdjęcia publikowałam już na instagramie, ale dla uwiecznienia moich prac, 
również na blogu wrzucę kilka fotek.




















Do ozdobienia mebli i wazonu użyłam stempli 
Prima Marketing Iron Orchid Designs



Co tam u mnie jeszcze ciekawego ?

Zostałam przyjęta do zespołu projektującego 
dla Prima Marketnig Iron Orchid Designs !
https://www.primamarketinginc.com




Poniżej mój pierwszy tutorial który zrobiłam dla IOD. 
W wersji angielskiej możecie zobaczyć go tutaj.
Zapraszam was również do odwiedzania tej strony, 
jeżeli chcecie być na bieżąco z nowymi projektami innych twórców.


Jesień to idealna pora na tworzenie. 
Chce wam pokazać jak samemu zrobić szybko i łatwo efektowną dekoracje.
Pomogą wam w tym produkty z serii Prima Marketing Iron Orchid Designs.
 Dodadzą waszym projektom wyrafinowanego stylu.
Oto lista produktów które bedziecie potrzebować:

Kilka produktów IOD :
- Paper Clay 8.8oz. Item: 655350814991
- Iod Vintage Art Décor Mould - Baroque 4 Item: 655350814809
- Iod Vintage Art Décor Mould - Baroque 6 Item: 655350814823
Również:
- klej do wszystkich powierzchni(Ja użyłam Hi-Tack)
- 2 x drewniane kule do ozdobienia balustrad lub ogrodzenia 
(można je kupić w sklepach budowlanych) 
- Farba Annie Sloan Old White
- mąka ziemniaczana albo kukurydziana.
- czarna akrylowa farba i odrobina brązowej

Zaczynamy:
Wciśnij masę papierową do foremek aby utworzyć odlewy. 
Jeszcze mokre, przyklej do dekorowanej powierzchni.


Gdy dekory wyschną pomaluj wszystko białą farbą Annie Sloan.
Mąką ziemniaczaną oprósz jeszcze wilgotną farbę i rozprowadź pędzelkiem aby uzyskać więcej tekstury. Poczekaj aż wyschnie. Czarną farbę z odrobiną brązowej rozcieńcz wodą. Za pomocą pędzla nanieś roztwór na powierzchnie, następnie nadmiar farby wytrzyj ręcznikiem papierowym lub bawełnianą ściereczką. Stworzysz w ten sposób piękną starą patynę.


Teraz możesz ozdobić wnętrze dekorami w stylu starych francuskich dworków.
Na pewno będą wyglądać wspaniale w Twoim domu ...


Miłego tworzenia  !



Wpis długi bo długa była przerwa w blogowaniu.
 Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca. 

Uściski
 Cat-arzyna



37 komentarzy:

  1. Kasiu:))Twoje posty nigdy nie są za długie:)))przepiękne wakacje miałaś:)))
    Tutorial bardzo przydatny:))zawsze się zastanawiałam skąd dziewczyny biorą takie fajne ozdoby,a tu proszę:)można samemu i wcale nie jest to trudne tylko liczy się pomysł:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tutek się przydał. Dziękuję pięknie za odwiedziny i komentarz :) Buziaki:))

      Usuń
  2. Ekstra jest ten Wasz kempingowy pojazd. Aż miło popatrzeć.
    Cudna jest również dekoracja.
    Pozdrawiam i gratuluję przyjęcia do tak zacnej grupy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dość, że odpoczywaliście w pięknym miejscu (mam do Alp sentyment), to jeszcze wasz domek na kółkach jest tak klimatyczny, przytulny, jak niejeden pensjonacik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, można mięć do nich sentyment. Dziękuję pięknie i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ja nie wiem co powiedzieć ? - Po prostu : chwalić, chwalić, chwalić !!! Rozpływam się od tych widoków i tego uroczego domku na kółkach. Cudne miejsce i domek ślicznie urządzony ! Gratuluję dołączenia do zespołu projektowego Primy !!! Tutorial na zrobienie antycznych kul - super !!! Motywujesz do tworzenia !!! Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za mile słowa, a to one z kolei motywują mnie do tworzenia :) Serdeczności ♥♥♥

      Usuń
  5. Piękna komoda. Jest taka delikatna, subtelna. Pięknie wyszły te róże. Super klimat. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Serdecznie pozdrawiam♥

      Usuń
    2. Chciałam jeszcze podpytać, czy róże były robione farbą czy może Prima Decor Ink?

      Usuń
    3. Farbę Annie Sloan użyłam również do stempli.

      Usuń
  6. Fajnie mieć taki camper. Widoki Alp wspaniałe, tylko pozazdrościć. Bardzo fajny tutorial zrobiłaś, jak pójdę już wreszcie na emeryturę, to spróbuję zrobić takie cuda.Na razie brak mi czasu. A post nie był za długi, bo bardzo lubię oglądać efekty Twojej pracy twórczej. Gratuluję przyjęcia do IOD. :)Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, nie ma to jak spać we własnym łóżku na wakacjach. Dziękuję za miłe motywujące słowa :) Buziaki♥

      Usuń
  7. Brakuje mi Ciebie tutaj, na blogu. Bez wątpienia magia, czar i Twoja osobowość czyni to miejsce wyjątkowym. Insta to kreacja i szybkie scrolowanie. Ale cieszę się, że jesteś w kreatywnym zespole. Przynajmniej tam będę Ciebie częściej odwiedzała. Ściskam Cię mocno i serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie kochana Holly Lu za te serdeczności. Buziaki :) ♥

      Usuń
  8. pieknie wewnątrz i na zewnatrz , cudne wakacje ,moje jeszcze przedmną e

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesienne wakacje coś cudownego i najlepiej gdyby była to ciepła złota jesień.
      Dziękuję i pięknych wakacji życzę :))

      Usuń
  9. Ganialne te dekory , a domek na kółkach bajka uwielbiam takie klimaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z IOD można wyczarować wiele pięknych rzeczy. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia. Przepiękny "domek". I zachwyciłam się szafą - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasia to już drugi raz oglądam Twoją przyczepę i drugi jestem zachwycona,ech.. rozmarzyłam się,ale dajesz kopa do myślenia kreatywnego a raczej do odwagi kreatywnej.Moja przyczepa stoi nad jeziorem Śniardwy (to już druga z kolei,większa choć do małej ciągle czujemy sentyment,ona pamięta że była tam jeszcze trójka dzieci)i przerabiam ją ciągle na marynistyczną,gdy przypomnę jak wyglądała gdy ją dostaliśmy to jestem z siebie dumna że doprowadziłam ją do takiego stanu ale jak patrzę na Twoją to widzę że dużo jeszcze mam do zrobienia,ale to nic ,gromadzeniem pomysłów to sposób na jesienne chandry i zimowe wieczory,teraz nr jeden to jasna podłoga ale jak ja wytrzymam z tym co ciągle ma gumaki na nogach.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka przyczepa to drugi wakacyjny domek. W takiej fabrycznej wersji czułabym się jak w hotelu. Kilka przeróbek, dodatków i jest jak w domu. Taak, biała podłoga motywuje do sprzątania :)))
      Dziękuję i mnóstwa kreatywnych pomysłów w jesienne wieczory życzę:)

      Usuń
  12. Gratulacje Kasiu...Wakacje jak widać były super...Twoje aranżacje są niesamowite...Dziękuję za kursik...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne widoki w równie przytulnym domku :) No i Gratuluję !!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój salon mógłby wyglądać tak jak ten Twój na kółkach :) Przepiękne miałaś wakacje.
    Mebelki jak zawsze zachwycają. A domyślam się, że to były zwykłe, sosnowe. I dywam piękny dostrzegłam!
    Gratulacje dołączenia do IOD team, no ale nie ma się co dziwić, w pełni zasłużyłaś!
    Tutek super, dziękuję!!!
    Uściski xxx

    OdpowiedzUsuń
  15. Wakacje widać udane były u Ciebie. Wszystko czego się tkniesz zamienia się w piękno . Pomysłowe dekoracje wymyśliłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo się tu ostatnio zadziało: wyjazd, nowe nowości-piękności, współpraca z kreatywną grupą... świetnie się o wszystkim czyta i śledzi kolejne Twoje poczynania uwiecznione na zdjęciach. Serdecznie gratuluję i czekam na kolejny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje :) A wnętrze przyczepy super!

    OdpowiedzUsuń
  18. tyle wieści i pięknych rzeczy że czytam juz 3 raz!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wasz domek na kółkach jest po prostu NIEZIEMSKI! :D Cudowny! Och, aż nabrałam ochoty na kupienie sobie takowego i przerobienie go na podobny do Waszego... Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje! Nic dziwnego, że trafiłaś do teamu. Tworzysz cudne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń