Strony

poniedziałek, 20 lutego 2012

Kredens zrobiony na szaro

No i mamy poniedziałek , czyli calutki tydzień do działania .
Weekend spędziłam cudowny z rodziną . A dziś zupełnie sama . Też cudownie ! W domu pusto i cicho , mąż w pracy , synek w szkole , tylko ja  z moimi pomysłami i planami na cały tydzień .
Wiecie co lubię poniedziałki !

Zajrzałam dziś na mojego bloga , i wow! Ale mi koleżanek przybyło (i kilku kolegów też) , no już ze dwie klasy by się uzbierało . Jestem naprawdę w szoku ! A wszyscy bardzo mili , aż skrzydła rosną .
Naprawdę bardzo , bardzo, bardzo dziękuję !!!

Dziś wrzucam kilka zdjęć kredensu .Nie jestem już nudna z tymi meblami robionymi na szaro !?
Jeśli tak to przepraszam ale mówiłam że bardzo lubię ten kolor .

Ten kredens trochę było mi szkoda sprzedać , no ale nigdzie nie mogłam go wpasować . Wiem że  bardzo cieszy  nowego właściciela , to nie będę żałowała . Chociaż czasami bardzo chciwie się na niektóre meble : i chodzę, i myślę , i dumam gdzie by je ustawić ,ale nie ma rady wszystkich nie zatrzymam .

Co tam niech cieszą się ludziska , a jak się cieszą do dla mnie też radość !

Biała skrzyneczka i serduszko to też moje dzieło .





A propos tutka w sprawie ostatniego posta to nie widzę sensu , bo już tak wiele na ten temat było napisane i pokazane na innych blogach że po co się powtarzać .( Zrobię na inny temat )
Podałam już stronę Bree z BreeVintage-cottage
Snow z Moje pobielenie , robiła ostatnio udane próby z transferem i podała blogi ze znakomitymi tutorialami jak :Decoupage Garden Blog czy inne... naprawdę jest tego mnóstwo !

Udanego i twórczego tygodnia życzę !


27 komentarzy:

  1. Piękny kredens!Na pewno nowi właściciele zachwyceni:)
    Miłego dnia
    Buziaki
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. wcale się nie dziwię, że nie chciałaś go oddać, bo jest prześliczny
    masz cudowne ręce do mebli :)
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. No i znowu padam z zachwytu;-)))jak Ty to kobieto robisz? jesteś WIELKA!REWELACJA...a to serduszko jakie urocze, całuski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te szare meble, coraz bardziej się w nich zakochuje !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś bardzo,bardzo zdolna!!!Kredensik cudny!Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kredens :)
    a koszyczek z siateczki też Twoje dzieło ?
    bardzo mi się podobał :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. OJ KOCHANA JA NIGDY NIE BĘDĘ MIAŁA DOŚĆ TWOICH SZARYCH MEBELKÓW!!!!!!!!NIEZMIENNIE I NIEZMIERNIE BĘDĘ SIĘ NIMI ZACHWYCAĆ;-))))POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  8. HIHIHII...SAMA TEZ BYM MIAŁA PROBLEMY Z JEGO ODDANIEM:))PIEKNY:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. I kolejne cudo nam tu pokazujesz, a mnie skręca z zazdrości, że sama tak nie potrafię :) buziaki zdolniaszko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie, nie jesteś nudna:) To wielka przyjemność patrzeć, jak spod zdolnych rak wychodzą piękne przedmioty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To mnie teraz zrobiłaś na szaro tym kredensem, buuuuuuu jaki cudny!!!! A mój czeka na zakopanej w śniegu działce, żeby go pobielić, ale, żeby tak ładnie to wątpię...
    Uściski serdeczne.
    Nie wiem, czemu ludzie pytają wciąż o to samo, skoro w sieci wszystko już jest, wystarczy poszukać, a może właśnie z tym szukaniem jest problem? :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie nudy?? Taki piękny,że napatrzeć się można!!

    OdpowiedzUsuń
  13. piekny jest ten kreens, jak inne meble w szarosciach, sa takie ostojne :)
    wszystko mi sie tu podoba, trafilam do Ciebie od Anny z Decoupage Garden i nie zaluje, wszystko jest perfekt i piekne, te przedmioty maja dusze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dostojne - mialo byc :) cos mi 'd' ciezko wskakuje :) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj kochana..mam takie marzenie o moim własnym domu na uboczu miasta, z ogrodem lub przynajmniej małym ogródkiem, z kuchnią, koniecznie z oknem na parapecie którego będą rosły zioła a w salonie obok bujanego fotela będzie stał kredens od Ciebie i skrywał skarby :) Więc już możesz być pewna, że kiedyś poproszę Cię o taki mebel tylko dla mnie :)
    Każdy Twój kredens jest wyjątkowy, dobór kolorów, motywów, piękne dekoracje, cudne przecierki! Zakochana jestem w Twoich pracach, ale to już wiesz :)
    Dziękuje za wizytę u mnie i pozostawienie tak niesamowicie ciepłego komentarza :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kredens jest rewelacyjny - tak jak i wszystkie Twoje prace:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu Zaletą twoich mebli jest ta szarość, przy najmniej jeśli chodzi o moje odczucia, tych rozbielonych jest nadmiar a Ty stworzyłaś coś innego. Zresztą dopiero na tak pomalowanych meblach te rozbielane dodatki są widoczne. Pozdrawiam serdecznie i tak trzymaj.

    OdpowiedzUsuń
  18. No to witaj w klubie, ja też uwielbiam poniedziałki.... z tego samego powodu ;-)
    Kredensy uwielbiam, w szarościach jak najbardziej. A ten świetny wraz z całą, swoją zawartością :))

    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kredens uroczy, jest tak cudowny, nie dziwię się, że trudno Ci było się z nim rozstać. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio mdlałam na widok kredensu z siatką, a tu nowy obiekt do podziwiania! Ja nie wiem, jak możesz się z nimi rozstawać ;)
    pozdrawiam!!!
    marta z ohmyhome.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Cat no cos Ty zawsze z wielka ciekawoscia ogladam Twoje przemiany mebli, ktorymi zwykle jestem zachwycona. Podziwiam za ilosc pracy wlozonej w odmalowanie tak duzego kredensu. Ja teraz zmagam sie z nieduza witryna, juz mam ja pomalowana(strasznie duzo czasu mi to zajelo) teraz tylko delikatne przecierki jakis napis i mozna ksiazki ukladac:)
    Podoba mi sie szarosc jaka ja pomalowalas, i te przecierki tez sa swietne, moj M niestety nie przepada za zbyt duzymi przetarciami dlatego ja bede miala b.delikatne.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. ale wspaniały ten kredens!:) wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne kolorki, kredens marzenie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kasiu, lubiliśmy białe przecierane mebelki, ale jak oglądam te szarości to komoda która czeka na renowację będzie w takiej tonacji. Im dłużej oglądam te meble tym bardziej chcę taki do pokoju syna.

    OdpowiedzUsuń
  25. CIOCIE KLOCIE z KIELC zawsze marzyły o takim kredensie, same podejmują się takich przeróbek - choć sam kredens jest jeszcze w ich planie!
    CIOCIE dopiero się rozkręcają ale zapraszają do siebie na FB!
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń