Strony

poniedziałek, 13 lutego 2012

Kartki walentynkowe

Jutro już 14 lutego ! To dzień, kiedy ludzie wyznają sobie miłość, a jeśli nie są zakochani, to życzą sobie i innym, aby miłość w końcu ich spotkała. .Najpopularniejszym sposobem na złożenie życzeń są oczywiście kartki walentynkowe.

Kilka karteczek zrobiłam sama . Są to moje pierwsze kroki w tej dziedzinie więc proszę o wyrozumiałość.






Miłość jest przedmiotem i źródłem inspiracji dla twórców sztuki oraz literatury, religii i psychologii. Przez niektórych ludzi bywa uważana za sens życia ludzkiego - czyniąca je prawdziwym i w pełni szczęśliwym.
źródło: wikipedia.org



"Mężczyźni polują, kobiety łowią."

Wiktor Hugo



Pójdziemy cisi, zamyśleni,
wśród złotych przymgleń i promieni,
pójdziemy w ogród pełen zorzy,
kędy drzwi miłość nam otworzy

Kazimierz Przerwa-Tetmajer


I tego wszystkim zakochanym ,bądź jeszcze nie ...
życzę .

Cat-arzyna





22 komentarze:

  1. Tja.... ja też uważam, że miłość jest najważniejsza, ale ..... sztućce masz zarąbiste ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem że są zarąbiste ...ale czy milczenie na temat mich walentynkowych karteczek mam rozumiec jako żebym sobie dała spokój z twórczością w tej dziedzinie ?!

      Usuń
    2. Absolutnie nie, po prostu mnie wpadły w oczy sztućce i tak zachwyciły, że już o kartkach nie dopisałam. Sorki. Ja po prostu mało kartkowa jestem ;-)
      Są śliczne i rób je:))

      Uściski przesyłam :))

      Usuń
    3. Ok Alizze, dzięki , tak tylko się upomniałam , taki żarcik , a może kokieteria ?! Uściski ,pa:O)

      Usuń
  2. Dzien dobry:) Karteczki piekne,bardzo oryginalne.Mysle ze nie przeszlabym obojetnie widzac takie w sklepie:) Ciezko uwierzyc,ze to Twoje pierwsze kroki w tej dziedzinie.Ciekawa jestem, co ciekawego wykombinujesz na Wielkanoc! Udanego tygodnia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Leandro , no naprawdę dziękuję kochana jak miło . Tak to są moje pierwsze kroki ale wcześniej trochę podglądałam profesjonalistów i czytałam jak to się robi a poza tym dla "chcącego nic trudnego " Tobie też udanego tygodnia życzę

      Usuń
  3. Mi się podobają, lubię ten motyw, a Ty go fajnie wykorzystałaś. Ja do karteczek nie mam serca, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne karteczki porobilas, dla Ciebie rowniez milego swieta zakochanych, pozdrawiam serdecznei:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kartki - super kolory, miłego święta:)

    OdpowiedzUsuń
  6. You have a beautiful blog, Cat-arzyna! Love everything French!

    Have a lovely week!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cat one sa naprawde sliczne, az trudno uwierzyc ze dopiero zaczynasz z kartkami.
    Zycze jutro milego swietowania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kartki bardzo fajne ;) lubie przeszycia .. ale niesiety nie mam maszyny ;D zapraszam do mnie- chlopaka, ktory rozpoczyna przygode ze scrapem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki urocze, takie troche staroswieckie + bardzo fajny blog!
    pozdrawiam serdecznie
    M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak tak... jutro swieto...., ale dzis Twoje jeszcze wieksze.
    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W DNIU IMIENIN !!!
    zyczy Ci cala nasza piatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to niespodzianka , dziękuję bardzo za pamięć ! Buziaczki dla całej piątki :o)

      Usuń
  11. Jeśli chodzi o mnie, to Twoje pierwsze kroki uważam za nad wyraz udane.
    Kartki mnie zachwyciły;-)
    Pozdrawiam walentynkowo.
    Ps. A króliczy kredens z wcześniejszego wpisu powalił mnie całkowicie i odebrał mowę;-)
    Rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczki bardzo ładne. Moją uwagę zwróciły również Twoje sztućce, ach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Very charming images!

    Happy Valentine's Day!

    And thank you for visiting my blog and being a follower!

    Greetings from the Péerigord,
    karin

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartki bardzo fajne, rób dalej, bo masz zdolności. Piękne nakrycie... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Tworzysz cudowne rzeczy, zostaję u Ciebie na długo

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartki dopracowane i zawierające wiele motywów.Pięknie wyszły i te przeszycia!!!Talerzyki super,sztućce też.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń