Strony

wtorek, 28 lutego 2012

1-2-3


Raz , dwa , trzy , uszyłam woreczki
do łazieneczki !

To cudo pod koszykiem wydziergała moja kochana Mama ,
 jest to śliczna firaneczka do łazienki .
Dziękuję Mamusiu


Metodą z poprzedniego posta umieściłam grafikę na dozowniku do mydła .
Na białej ceramice doskonale się prezentuje .

Mała rada : najlepsze grafiki to te które mają ramki i łatwo je wycinać .
Wówczas kontur wyciętego obrazka doskonale się wtapia i w zasadzie jest nie widoczny .

To są dwie grafiki z The Graphics Fairy
które zmiksowałam dla potrzeb własnych w jedno  i jeśli wam się przyda to proszę bardzo


Chciałam się jeszcze pochwalić wyróżnieniem , które otrzymałam od Snow z Moje pobielenie .
Snow jeszcze raz  dziękuję !
Ja wyróżniam blogi :alizee dom artystyczny ,Bella i Bliźniaki ,Biel z odrobiną błękitu... ,BreeVintage-cottage, Drewniana Szpulka ,HOUSE of IDEAS ,Malowany kokon ,Moje Młynki ,oh my home,Ozdobnik,
zasady są takie: wyróżnić kolejne blogi i napisać 7 prawd o sobie ,wkleić wyróżnienie na pasku bocznym.
 Zapraszam do zabawy , jeśli oczywiście macie na to ochotę .


7 prawd o mnie :
1. mogę dużo , kiedy nic nie muszę .
2.uważam że nigdy nie jest za późno
3. niepoprawna marzycielka ze mnie
4.lubię chwilę w samotności , choć moi bliscy są dla mnie wszystkim
5.wierzę w pozytywną energię , cokolwiek przez to rozumieć .
6.nienawidzę kłamstwa
7. zgadzam się z tekstem piosenki Dżemu że :
"życie to ja i Ty,
ten ptak, to drzewo i kwiat,
...

W życiu piękne są tylko chwile,
dlatego czasem warto żyć..."



dlatego trzeba mieć oczy otwarte i łapać tych chwil jak najwięcej ,
 tego sobie i wam kochani życzę .


26 komentarzy:

  1. Twoja łazieneczka to istne cudo ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie tu u Ciebie !
    Gratuluję wyróżnienia !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. I powstały fantastyczne woreczki na różne łazienkowe "przydasie"!:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne te woreczki, a grafiki naprawde wychodza ci kapitalnie. Zdecydowanie musze sama sprobowac:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj .Ja powiem ,że jestem w szoku wszystko magiczne ,piękne ,dopracowane .Twoje mebelki ,podusie szkło -urocze.Pozdrawiam Aneta .

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i klimatyczne. Podkradnę od Ciebie pomysł z woreczkami do łazienki - będą pasować do mojej półki:)))Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. PIĘKNE , WIEM NIE JESTEM ORYGINALNA ALE TYLKO TO MI SIĘ NASUWA NA MYSL....A WIĘC PIĘKNE;-))))POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie napisalas o sobie. Dziekuje za wyroznienie. :)

    Grafika na bialej ceramice wyszla niesamowicie. Super! A cudo od mamy, to naprawde cudo! :) Aaaa, i jeszcze te woreczki- takie subtelne!

    Pozdrawiam serdecznie
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  9. Absolutnie piękne są te Twoje prace, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty zdolniacho, Ty... nawet nie mogę się poskręcać z zawiści za talenty Twe różne, bo mnie tu wyróżnieniem po oczach mamisz:DDDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja energia twórcza mnie powala... Chyba naprawdę nić nie musisz, bo możesz bardzo dużo! Piękne przedmioty, kiedy w końcu ja pokonam tę niemoc twórczą?!?
    marta ohmyhome.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, ze napisałaś te 7 prawd :)) A jak patrzę na te Twoje prace, to mam wrażenie, że do trzech jednak nie umiem zliczyć :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. grafika na białym dozowniku..przesliczna...a woreczki cudne...zazdraszczam zdolnej szydełkowo mamy":)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj, dziekuje za zaproszenie, jest mi milo :) kiedys uczestniczylam w podobnej zabawie wiec nie bede siebie powielac , jak pozwolisz ;)Piekne przydasie lazienkowe, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. So pretty as always. Thank you for the tutorial on both today's and yesterday's post, very clever idea and they look beautiful. I am thinking I might give that a try. Diane

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta grafika na bialej ceramice wspaniale sie prezentuje, wyglada jak z najlepszego Londynskiego lub Paryskiego hotelu :)
    A Tobie dobrze z taka zdolna mama, tylko pogratulowac i pozazdroscic. Cieszy sam fakt, ze koronki i szydelkowe cuda znowu wracaja do lask, co reczna robota, to reczna robota i nic z masowego "przetworstwa i wytworstwa" nigdy nie zdobedzie takiego statusu...:) Pozdrawiam
    P.S. Usun sobie slowna weryfikacje obrazkowa,tzn. ten kod, ktory my, komentatorzy musimy wpisywac chcac zostawic u Ciebie kilka slow. To zasmieca bloga, a poza tym szkoda czasu no i dla takich "slepych kur" jak ja, jest raczej niepraktyczne. Mysle ze wszyscy sie ze mna zgodza :) Pa

    OdpowiedzUsuń
  17. pomysł z woreczkami fajny, a jak robisz grafikę na nich???
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Woreczki mi się podobają. Grafiki świetnie wyszły na wszystkim. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Miło poczytać o Tobie!
    Pokazujesz same cuda! i woreczki, i firaneczka, dozownik..same śliczności...

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak tu u Ciebie ślicznie!!:))Zostaję! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lazienkowe akcesoria naprawde pieknie sie prezentuja, woreczki wietne maja grafiki.
    A ta metoda przenoszenia grafik zachwycona jestem, nawet zamowilam juz papier:)
    Dziekuje za zaproszenie do zabawy.
    pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  22. absolutnie wszystko piękne i dla mamusi Twej pochwała za firaneczkę która dla Ciebie zrobiła :)
    gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne fotografie :) bardzo inspirują :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi Kasia, lovely gift bags, especially for Mother's day gifts. Take care Sharon

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba wszystko, co zaprezentowałaś :) Całość tworzy piękny komplet :) I gratuluję Mamy, która tworzy piękne firaneczki :)

    OdpowiedzUsuń