Strony

piątek, 17 lutego 2012

pudełka na okrągło

Od dłuższego czasu myślałam o nich na okrągło ale nie mogłam zmotywować się żeby zacząć działać .Więc leżakowały moje pudełka w szafie w swoich nieciekawych ubrankach i czekały cierpliwie. Ale gdy zobaczyłam takie które mi się marzyło u BreeVintage-cottage , jakoś mnie to zmotywowało i pomyślałam że pora na moje .
Teraz albo nigdy !
No i mam już swoje okrągłe pudełka .  Zrobiłam je cztery za jednym razem , bo bałam się że gdy zrobię tylko jedno żeby sprawdzić jak mi wyjdzie , to pozostałe będą musiały znowu czekac nie wiadomo ile  na swoje nowe szaty.

Dwa mniejsze zabarwiłam trochę kawą żeby nie były takie nowe ,
chciałam żeby wyglądały na kupione gdzieś na pchlim targu .



Nie wiem czemu tak długo z tym zwlekałam , bo nie zajęło mi to wiele czasu .

I co mogą być ?
Bo ja jestem zadowolona . I chyba zrobię jeszcze ze dwa w szarym kolorze .
A może więcej !?
Dużo więcej !!! Na przykład do mojej pracowni .

Dziękuję że do mnie wpadacie i zostawiacie komentarze.
 Witam serdecznie nowo-obserwujących mój blog
i wszystkim życzę

Cudownego weekendu !
                                                                 
 :o)

42 komentarze:

  1. Bardzo mogą być! I bardzo mi przypadły do gustu... Chyba będę tu częstszym gościem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! Aż się prosi, żebyś zrobiła jakiś kursik krok po kroku, bo super te Twoje rzeczy. Ja cały czas kombinuję jak by tu najprościej przenosić grafikę na przedmioty. Patrzę i patrzę u Ciebie i nie wiem czy to decoupage czy nitro. Ptaszka już widziałam na mebelku, więc to nie ręcznie malowane... Hm... Zdradź proszę troszkę tajemnice swojego warsztatu:) A wdzięczność Twoich czytelników będzie dozgonna:DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Rób, rób jak najwięcej! Wyszły piękne! Śliczne kompozycje z nich zrobiłaś. ja też chcę kursik:))) A i jeszcze ten dzbanek z serduszkami obok , no miodzio! Pozdrawiam ciepło na weekend.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne:)Kursik by sie rzeczywiście przydał, u mnie trzy pudełka czekają na to az coś konkretnego z nimi zrobię i doczekać sie nie mogą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe słowa ! Może zrobię krótki kursik , a tymczasem zapraszam do http://breevintage-cottage.blogspot.com po instrukcje.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, piękne i jeszcze raz piękne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie, ze mogą być!
    Wyszły rewelacyjnie, bardzo mi się podobają:D
    świetnie postarzone.

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku jakie one piękne!!!!!! marzą mi się takie u mnie... a może zrobiłabyś mi coś takie w wolnej chwili?:)));>>> daj znać, bo jestem chętna na takie pudełeczko! ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  9. cudo! a jak ty starłaś ta świecącą poprzednia "powłokę"?-jejku jestem zachwycona...mam kilka mebli w tym klimacie i nijak nie wiem jak sie za nie zabrać.cudoności pokazujeesz

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne Ci te pudełka wyszły, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. moga być!!!jak najbardziej moga być.Sa przepiękne!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Absolutely stunning as always! Love those boxes. Always look forward to your posts. Diane

    OdpowiedzUsuń
  13. Jasna pogoda ale cudne!!!. Bez tutoriala to my Cie nie wypuścimy. Musisz nam pokazać jak takie cudo dziergać. Mnie sie bardzo podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam takie pudelka, choc zadnego jeszcze nie mam, ale strasznie mi sie podobaja. A jakie cuda mozna w srodku pochowac to juz inna historia. Z pewnoscia w pracowni bardzo sie przydadza:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Są piękne!!!Chętnie bym zamówiła u Ciebie taką parkę!!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! ktoś tu proponował kursik, to ja też poproszę, bo najtrudniej to się wziąść,a jak już pójdzie to po całości.
    Dla mnie bombowe te pudełeczka i fajnie, że poczynisz i pokażesz kolejne.
    serdecznie pozdrawiam w Koci Dzień

    OdpowiedzUsuń
  17. Na takie wspanialosci to mozna patrzec...i patrzec...i patrzec...na okraglo i nigdy sie nie znudza :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyszły - zainspirowałaś mnie:)Bardzo ładny transfer. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie tylko "mogą być". Sa piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczne!Swietnie je postarzylas,podoba mi sie ta kawowa metoda!

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiedz, powiedz, jak to zrobiłaś ;)
    pozdrowionka
    marta z ohyhome.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Są cudowne. i pomyśleć i kawa może mieć "zastosowań". Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne, cudne i och i ach :)
    podziwiam niezmiernie osoby zajmujące się dekupażem i robią taakie cuda- ja mogę szyć, krzyżykować, ale tak okiełznać papier nie potrafię :)
    rób, rób, a nadwyżki wysyłaj do mnie :)
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  24. Kasiu pudełka są cudne!!! u Ciebie wszystko jest idealnie piękne i uwielbiam do Ciebie zadladać.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie wyszły! Koniecznie zrób tutek bo wszystkie byśmy chciały mieć takie cuda :) Niesamowity francuski, postarzony klimat :) cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widać jak wiele serca włożyłaś w te pudełka! Są świetne !:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne, może i ja się w końcu wezmę za moje. Mam dużo kserówek starych reklam, rycin, tekstów ze starych książek. Kiedyś chciałam nimi wytapetować ścianę, ale właśnie zaczęłam oklejać okrągłe pudełka i jak na razie stanęło na 3/4 pierwszego.
    Ale Twoje niezwykle klimatyczne i bardzo delikatne, czy to technika nitro???

    Uściski :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Adore the images you have shared here as well as your blog.
    I have joined as follower. welcome to my blog and thank you for joining mine as well.
    greetings from South Africa
    Colette

    OdpowiedzUsuń
  29. Kształt tych pudeł kojarzy mi się z pudłami na kapelusze dla dam.Więc DAMO efekt świetny.Pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow they look amazing ...you have done a fabulous job !! Gail x

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem tu po raz pierwszy ale napewno zostane na dłużej-śliczne rzeczy tworzysz
    pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne te pudełka. I zawsze w domu potrzebne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kasiu, mistrzyni prawdziwa z Ciebie. Te pudełka są doskonałe! Świetnie je przetarłaś i grafiki piękne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. dla mnie mogą być, piękne...
    jesteś bardzo zdolna, pomysłowa i pracowita...
    :)
    pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję że mogłam nacieszyć oczyska u Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Pudełka piękne, jeszcze w towarzystwie koronek to sam miód :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne pudełka. powinnam się zabrać do pracy i spróbować sobie takie zrobić do sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  37. cudne pudełka i cudnie u Ciebie; pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  38. Pudełka piękne, marzę o takich, ale nigdy nie będę w stanie zrobić podobnego cuda. Zawsze wszystko muszę zamalować. Kolorowaie to moja obsesja :)
    Słodkie buziaki

    OdpowiedzUsuń