Strony

wtorek, 27 maja 2014

Cottage on wheels


W Anglii mieliśmy kolejny długi weekend .
 Trzy dni wolnego to była świetna okazja aby wyruszyć naszym caravanem na wycieczkę . 

Jeszcze nie wszystko jest zrobione tak jakbyśmy chcieli ...ale już prawie , prawie :) 
Oto kilka obiecanych zdjęć naszej chatki na kółkach .


Zrobienie zdjęć w małym pomieszczeniu nie jest takie łatwe... 
przydałby się obiektyw szerokokątny ... 
trzeba dopisać go do listy " muszę to mieć "


Tak prezentuję się cześć kuchenna .
 Niestety ciemno zielone wyposażenie kuchni jak : kuchenka , piekarnik i zlew , musi na razie pozostać . Chyba poprzedni właściciel raczej nie był amatorem domowych posiłków więc sprzęty te są jak nowe. Aby jakoś dopasować to ciemno zieleń do reszty pomalowałam jedną cześć szafek na pastelowo zielono . W górnych drzwiczkach szafki która jest barkiem,  wstawiliśmy siatkę hodowlaną a w dolnej za zasłoną ukryty jest piecyk gazowy . Ta cześć pomalowana na miętową stworzyła coś w rodzaju kredensu , nadała fajnego wiejskiego charakteru i skróciła dość długą przestrzeń . 




Do części kuchennej poszukiwałam odpowiedniej tapety ,
 ale wiecie jak to jest... dziwnego zadowolić to dopiero problem :) 
Po kilku dniach zaprzestałam poszukiwań i tapetę zrobiłam sobie sama . Pomalowałam ściany na biało , wzięłam moją ulubioną pieczątkę z pszczółką , parę stempli no i mam swoją tapetę , przy okazji powstała też ściereczka w pszczółki . 





A to już cześć jadalna . 
Zabrakło mi białej tkaniny aby obszyć siedziska w części jadalnej więc zdecydowałam się na naturalny grubo tkany len  . Teraz tak sobie myślę że może to lepiej bo ta cześć , narażona jest znacznie bardziej na zabrudzenia , no i kolejny raz poprzez zmianę koloru skróciłam długą caravanową przestrzeń . 





Niedzielny poranek obudził nas słoneczkiem :) 
Zaczęliśmy go leniwie popijając kawkę w łóżku . 




No To chyba na tyle tych zdjęć .  
Fotkami z wycieczki nie będę was już męczyć . 

Ulepszanie i dopieszczanie naszej mobilnej chatki nadal trwa , na pewno będzie jeszcze trochę zdjęć z przyczepy w przyszłości . Trzeba wyremontować łazienkę, kupić rożne niezbędne akcesoria itp. itd , więc temat nie jest zamknięty a nawet można powiedzieć że to dopiero początek naszej przygody :) 

Ściskam Was mocno ! 

Cat-arzyna

 Zdjęcia jak było przed i po .





86 komentarzy:

  1. Chciałabym mieć takie autko i zwiedzić cały świat ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje "zrób to sam". Masz fenomenalny talent do shabby chicu, postarzania i doboru dodatków. Pracowita babka z Ciebie, a takie lubię najbardziej. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu gratuluję z całego serca, pomysł i wykonanie wspaniałe. Wiem, że tworzysz cudeńka, ale tym razem efekt końcowy powala na kolana.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej boska chatka na kółkach!! Marze o niej :) Nie mogę się napatrzeć na zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalnie czary jakieś!! Metamorfoza jak z bajki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest cuuuuuuudownie, jak z bajki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem tak BOMBA!!! A ten Anioł jest przepiękny:) Myślę sobie, że teraz nic Wam nie stoi na przeszkodzie spędzenia przyjemnego życia w drodze,,,
    Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale tam ładnie i przytulnie fajnie mieć taka chtkę na kółkach :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Och Cat - tylko się relaksować i cieszyć chwilą ^_~
    Nr.1 DRZWI :D
    UŚCISKI i pozdrowienia jak zawsze - balerinka - Aneta

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mogę to ta "chatka" całkiem niemała skoro urządziłaś takie pałace..... no kochana mistrzostwo świata. A zlew i kuchenka moim zdaniem fajnie wyglądają takie jakie są, trochę kontrastu nie zaszkodzi.
    Po prostu wymiatasz pomysłami :)

    ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz Renatko że zlew i reszta sprzętów może zostać ?! W sumie to masz rację , lepiej kasę przeznaczyć na coś innego :)
      Dzięki i ściskam mocno !

      Usuń
  11. Zabrakło mi słów by opisać to co widzę :)) Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu!!! Nie wiem po raz który powiem, że jesteś mega zdolna!!! Cudnie, nieziemsko, bosko, WOW!!! Uwielbiam Twój styl i bardzo się cieszę, że pokazałaś swój domek na kółkach, bo po zajawce nie mogłam się doczekać:)

    pozdrawiam cieplutko i ściskam mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Z takiego wehikułu nie wysiadałabym wcale.... Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem wstrząśnięta tym cudem!!! A moi rodzice własnie zakupili sobie przyczepę, 6-osobową i wygląda bardzo podobnie do twojej (przed) będę chyba mamę naciskała na takie zamiany jak u ciebie hehehe albo odkupię od niej później i zrobię po swojemu... czyli podobnie jak ty bo ten styl mnie urzeka wciąż i wciąż... Zdradź mi proszę sekret odnośnie girlandy widzę że "uciełaś" trójkąty, najprawdopodobniej z bawełny lub lnu ,jak zabezpieczylaś brzegi aby sie nie pruły? I czy do malowania twoich szyjątek używasz białej farby do tkanin? Pozdrawiam serdecznie !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Girlanda jest z lnu a trójkąty wycięłam po prostu nożyczkami w ząbki , zawsze materiał mniej się strzępi . Można oczywiście uszyć z dwóch warstw materiału i szwy przewinąć do środka a to był taki projekt na szybko . Nie wiem o jakie szyjątka Ci chodzi ale tak czasami używam farb do tkanin . Dziękuję pięknie i pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Właśnie o farby do tkanin mi chodziło (szyjatka to np twoje skrzydła dla anioła pobielane albo łyzwy...) pięknie u ciebie. Moje mieszkanie chciałabym kiedyś urządzić w podobnym sytylu. Myślę, że w wakację przemaluję kuchnię na biało i tu mam ogormną prośbę czy poleciłabyś mi dobrą farbę do pobielenia szafy czy zabezpieczałaś później czymś szafki/fronty?
      Z góry dziękuje za odp. Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam serdecznie do siebie

      Usuń
    3. Ja używam farb kredowych Annie Sloan i zabezpieczam woskiem .
      Jeszcze raz dziękuję i przesyłam pozdrowienia !

      Usuń
  15. Zmiany są fantastyczne! Ja się tylko zastanawiam, czy w czasie jazdy te kubeczki nie spadną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spadną , spadną ale podczas podroży schowane są w szafce . Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  16. Pięknie, ogrom pracy z Twojej strony, a z mojej ogrom podziwu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę się napatrzyć :) fenomenalna zmiana :) piękne autko- jak w hotelu 5 gwiazdkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu w takiej przyczepie to można mieszkać na stałe....Metamorfoza nie do poznania.... Taka w Twoim stylu....Urocza... Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu jesteś MISTRZEM metamorfoz !!!!!
    Coś cudnego, aż by się nie chciało wychodzić ;)
    Miłych wyjazdów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawno mnie u ciebie nie było, wchodzę a tu takie cuda! Bajecznie! Brak mi słów, zachwycam się, pozdrawiam i przesyłam letnie promienie słonca z Polski :) eda

    OdpowiedzUsuń
  21. W takiej przyczepie mogłabym mieszkać całe lato :) Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Takim cudem to można jeździć na wakacje ! :D Brawo! Wyszło pięknie. Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu, Twoj domek na kolkach jak najbardziej w Twoim stylu, cudowna metamorfoza, pozdrawiam cieplutko i czekam na wiecej:) Usciski:)

    OdpowiedzUsuń
  24. takie cudo stworzyliście że nie mogę oczu oderwać ;-) więcej postów poproszę;-)pzdr

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda tylko, że na czas jazdy wiele z tych rzeczy trzeba schować do szafek .... przynajmniej tak jest u nas w campingowej i dopiero na campingu wyjmujemy co sie da :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ja też je chowam i zabezpieczam przed podróżą ale zajmuje mi to góra 5 minut , więc dla mnie to żaden problem , a na miejscu mam wszytko pod ręką, tak jak lubię :)
      Dzięki kochana i buziaki przesyłam

      Usuń
  26. Kasiu:))już Twój dom wprawił mnie w zachwyt,ale to co zrobiłaś z przyczepą? to już po prostu mistrzostwo świata:)))Twoja dbałość o każdy szczegół sprawia ,że świat wokoło staje się piękniejszy:)))Jestem dla Ciebie pełna podziwu:)))pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  27. To ja sobie powzdycham....ech....cudowna metamorfoza domku na kółkach....ukłony śle dla mistrzyni.....Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, this is beautiful! I love how it has turned out. I don't consider myself a camping sort of person, but I think I would be very happy in this pretty little camper! Great job! : )

    OdpowiedzUsuń
  29. Boskie miejsce na odpoczynek i wędrowanie, bo przypomina troszkę domek, a jest tak jasne że nic tylko odpoczywa.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś czarodziejka,pięknie to zrobiłaś!!!!! Uwielbiam metamorfozy w twoim wykonaniu! Jestem zachwycona!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Prawdziwe królestwo a nie żadna chatka na kółkach - podziwiam z opadniętą szczęką :))
    pozdrawiam gorąco,
    MARTA

    OdpowiedzUsuń
  32. Zrobiłas wielkie dzielo sztuki,extra!!!Podziwiam!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Everything you have done is beautiful! White works so well for a small space, creating a more open feeling and calm atmosphere. Lovely lovely.

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudo, fantazja, wspaniałości, rewelacja, czad i wiele innych wyrazów...
    Kapitalna przemiana.
    Mogłabym tam zamieszkać.
    Prawdziwa czarodziejka z Ciebie.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  35. Niesamowite ! Sama miałabym ochotę na wakacje w takim luksusie. :-)) Przesyłam pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  36. Niesamowita metamorfoza - jest przepięknie!!! Podziwiam Twoje niesamowite pomysły i nakład pracy:) Mam nadzieję, że będzie się Wam cudownie podróżowało w takim 'domku':)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kasiu, przepięknie urządziłaś przyczepę. Bardzo mi się podoba, po prostu cudownie. Pozdrawiam.Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  38. Kasiu, myślę, że powinnaś zająć się tym zawodowo...i będzie to dobrze prosperujący biznes :))

    Zawodowstwo!

    Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jedyne słowa jakie od razu nasuwaja mi się to:bosko -bombowo!!!Efekt spektakularny!!!Ściskam-aga

    OdpowiedzUsuń
  40. Cuda, taka chatka na kółkach to zjawisko jedyne w sowim rodzaju!!

    OdpowiedzUsuń
  41. To wygląda tak cudownie, aż brakuje słów. Mały barok na kółkach :)

    OdpowiedzUsuń
  42. You are a magicer, my friend. This is so very beautiful. I love every thing you did here. Just LOVE it.

    Hugs from here

    OdpowiedzUsuń
  43. Zbieram szczękę z ziemi ! Twój dom na kółkach jest absolutnie idealny ! :-)) Pięknie wszystko przerobiłaś .. i widać w tym ogrom serca :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jednym słowem mówiąc BAJKA:)))

    OdpowiedzUsuń
  45. Jesteście baaardzo zdolni. Brak mi słów!

    OdpowiedzUsuń
  46. No całe szczęście, że jak człowieka przytka z wrażenia i słowa wydusić nie może, to jeszcze pisanie mu zostaje... Obłędnie piękna przyczepka! Ba! Pałac na kołach i tyle!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Jestem pod tak wielkim wrażeniem, że nie umiem znaleźć słów, żeby opisać swój zachwyt! Szczególnie to dbanie o szczegóły mnie urzeka, są nawet girlandy! <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Tyle słów podziwu tu zostało zapisane, że nic więcej dodać, ja powiem, że to co robisz wprost onieśmiela! Ja krótko mówiąc dałabym Ci Nobla w dziedzinie "piękno w każdym calu". Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  49. wooooow. dech zapiera normalnie. jak patrzę na to, co było i na to, co jest to brak mi słów. stworzyłaś/stworzyliście niesamowity klimat. tyle tu przytulności i elegancji jednocześnie. podziwiam i zazdroszczę takiego mobilnego domu. baaaaardzo.

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Padam na kolana!
    Udanych podróży...ach...

    OdpowiedzUsuń
  51. Tak kobietki już napisały wszystko....to ja łał, łał :)

    OdpowiedzUsuń
  52. ZAMAWIAM!!!!! Jak będziesz chciała sprzedać to biorę od ręki :)
    Renia ma rację - nie ma co wymieniać sprzętów (wcale nie widać że są ciemnozielone), tym bardziej jak sama piszesz, że są właściwie jak nowe. Ja to bym w nim pomieszkiwała nawet bez wyjazdów ;) Przepiękna metamorfoza!!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Jestem w szoku...tak bajecznej metamorfozy w życiu nie widziałam. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  54. Jesteś wielka! Zakochałam się w Waszym domku na kółkach :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Czy jest jakiś konkurs na bloga stulecia! Bo jeśli tak to wygraną masz w kieszeni wszystko po prostu cudowne BAJKA albo nawet BAŚŃ jak będziecie wyruszać w dalsze trasy zapraszam do mnie chętnie obejrzałabym tą karocę na żywo !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Someone is traveling with style!!!! ;)
    The result of the make-over is Fantastic!!!!Love it~ Enjoy :)))
    Tovehugs:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudeńko! gratuluję talentów!:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Jestem pod wielkim wrażeniem, bo chatka na kółkach wygląda po prostu uroczo, ale szczególne na mnie zrobiło wrażenie, że chowanie zajmuje ci 5 minut i wygląda na to, że nie masz problemu z utrzymaniem porządku na tak małej przestrzeni i przy takiej ilości przedmiotów.
    Wiem, jak to jest w takich miejscach, bo miałam okazję pływać na jachcie kabinowym, a przez lata mieliśmy na działce tylko barakowóz. Jacht był zawsze pożyczony, a w barakowozie z kolei sama zbieranina z braku pieniędzy i możliwości. Niemniej problemem głównym było utrzymanie porządku - na tak małej przestrzeni bałagan robił się momentalnie. Lubię otaczać się przedmiotami, ale widać nie mam takiego zmysłu do organizowania tego w sposób bardzo uporządkowany i wychodzi misz masz, albo za dużo rzeczy chcialabym robić jednocześnie, albo jedno i drugie, albo jeszcze coś, czego nie udalo mi się zdefiniować. Pozdrawiam i życzę udanych podróży.
    PS. Ta lawenda na stole po prostu mnie powaliła!

    OdpowiedzUsuń
  59. o matko marzenie :) cudownie cudownie i jeszcze raz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Szczęka opaaaaaada... Kuchnia lepsza niż moja w domu! A zdjęcia z wycieczki koniecznie, bo tęskno mi za Wyspą...

    OdpowiedzUsuń
  61. Fantastycznie to wszystko zaaranżowałaś i urządziłaś, Twój domek na kółkach robi niesamowite wrażenie, wygląda jak senne marzenie :)) Pozdrawiam ciepło i zapraszam Cię do mnie w odwiedziny :))

    OdpowiedzUsuń
  62. Cud, miód, malina! Możesz kupować stare przyczepy, przerabiać i sprzedawać z zyskiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ale macie pieknie w ten przyczepie. Nie jeden by chcial miec tak ladnie w domu. Podoba mi sie Twoj styl i perfekcyjnosc w dazeniu do idealu!

    OdpowiedzUsuń
  64. kasiu twoja chatka na kółkach jest obłędna
    ja marzę by moja stacjonarna chatka choć w jednej dziesiątej tak wyglądała

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie wierzę, że to wszystko dzieje się w caravanie!!! WOW!!!

    OdpowiedzUsuń
  66. Przepraszam za wydźwięk tego co napiszę, ale ty z auta pogrzebowego zrobiłabyś coś w czym chciałoby się spędzić trochę czasu.

    Szok, i podziw dla twojego smaku i kreatywności. Wasz Home-car jest KAPITALNY!!!!!

    ps. Piszę ten komentarz po raz trzeci, nie wiem co się dziś dzieje z blogerem:(.

    OdpowiedzUsuń
  67. What a remarkable renovation! It is so beautiful and so different to the original look one would never say one was sitting in a caravan. I love everything you've done, especially the bee wallpaper and the bee tea towel! Sharon x

    OdpowiedzUsuń
  68. Słów mi brak by to skomentować Kasiu.Twoja wyobraźnia i talent powinny Cię wynieść na piedestał wśród Noblistów,na przykład w katwgorii Nagroda Pokojowa-serce robi się spokojne i radosne jak ogląda Twoje dzieła :)miłego podróżowania :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Wasz wędrujący domek mnie zachwycił. Już "zajawka" wiele obiecywała ale to co zobaczyłam prawie mnie powaliło. Jak pięknie można coś zrobić jeżeli ma się gust, pomysł i pracowite rączki. Udanych wojaży Wam życzę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    biernasia4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. nie wiem co mam powiedzieć, po prostu zakochałam się w Twoim caravanie całym sercem, jest przeepiękny i chyba do swoich marzeń muszę dorzucić jedną pozycję :) nie mówię już o samym pomyślę podróżowania ale i wystroju no po prostu brak mi słów!!!!!
    Pozdrawiam i od dzisiaj jestem codziennie!!

    OdpowiedzUsuń
  71. Jestem pod ogromnym wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  72. Kasiu mój przyszły (mam nadzieję mąż) namawia mnie od dłuższego czasu na zakup Campera, na co ja oczywiście byłam na NIE!!! ale po obejrzeniu Twojego postu - zmieniam zdanie!!!! Swietna robota:))) pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  73. Witaj, juz od jakiegos czasu Cie podgladam i kryc nie bede zazdroszcze talentu. Pozwolilam sobie pokazac Twoj camp na jednej z grup na fb, oczywiscie z liniem do bloga. Jest to strona dla tych, ktorzy lubia francuski styl, jest po dunsku, dlatego z wiekza przyjemnoscia pokazalam co Polka potrafi :)
    Pozdrawiam Cie cieplutko,
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  74. ups...ja w domu chciałabym miec takie luksusy...pozytywnie zazdraszczam

    OdpowiedzUsuń
  75. omg, this is amazing, I love how you did this......it's so cozy and so Shabby Chic!! WOW, thanks for sharing!!

    OdpowiedzUsuń
  76. To jest najpiękniejszy "mały domek" (tiny house) jaki widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  77. Hello! I am reading your blog from California. I LOVE LOVE LOVE this! We have an older caravan (but here we call it a trailer) that I intend to redecorate it similar to yours. Your style is so much like mine, it's like you read my mind! You have truly inspired me. Have you done any more work on it or have updates? Thank you kindly and best wishes!

    OdpowiedzUsuń
  78. What a great job you have done to your camper! I have also remodeled my tiny camper, you may like to see it. Https://WackyPup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń