Strony

piątek, 8 marca 2013

To tylko jaja :)


Dziś Dzień Kobiet 

A ja tu wyjeżdżam z jajami , tak jakoś wyszło ale
wczoraj uświadomiłam sobie że Wielkanoc już niebawem . 

Jednak skoro już wrzucam dziś tego posta to przy tej okazji chciałabym życzyć 
szczęścia Tobie , sobie i wszystkim kobietom na całym globie :)


Wracając do zbliżającej się Wielkanocy 
to wczoraj zrobiłam kilka zdjęć moich przymiarek .
U mnie dekoracji z tej okazji będzie niewiele . 
 Kilka jajek tu i tam , nie będą to pisanki , bo jakoś robienie ich mnie nie kręci . 
(  tak mówię bo nie umiem , chociaż podobno dla chcącego nic trudnego , hahaha)
Będą zwykłe jajka w naturalnych kolorach , to wszystko . 
No może na stole pojawi się też rzeżucha  ...
a i oczywiście kwiaty . 
Bez świeżych kwiatów nie wyobrażam sobie Świąt .












Pozdrawiam i do miłego wkrótce .

Cat-arzyna

71 komentarzy:

  1. Cuda cudeńka, arcydzieła. Z hiacyntami przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego naj z okazji naszego święta.:) Ale piękne te dekoracje, jajka same w sobie ślicznie wyglądają:) Zapraszam na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna dekoracja świateczna :)

    Wszystkiego najlepszego z okazji naszego święta.:)dużo usmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle wszystko fajne i gustowne:) Pozwolisz Kasiu, że skopiuję ten pomysł w swoim domku:) w prawdzie nie mam takiej starej księżki, ale.....coś wymyślę:)
    "Wchodzę" do Ciebie już od dłuższego czasu, chyba nawet jak tylko się pojawiłaś i zasakuje mnie, że z niczego potrafisz zrobić coś, nie myślałaś, by ten talent gdzieś wykorzystać dalej. Gdy tu wchodzę czuję się tak.....fajnie, tak, no tak.....coś tu jest, no nazwijmy jest tu to "COŚ" .Naprawdę jestem pod wrażeniem:) Pozdrawiam Ciebie serdecznie Edyta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko , to co piszesz jest naprawdę bardzo miłe DZIĘKUJĘ ! Mam nadzieję że to „COŚ” nadal tu będzie :)
      A nuty można sobie wydrukować albo postarzyć nowe na przykład kawą albo herbatą .
      Uściski :))

      Usuń
    2. Będzie:) bo Ty masz w sobie to "coś", nie każdy to ma:)
      Aaaaaa i dzięki za pomysł tak zrobię, jesteś naprawdę genialna:) wykorzystaj swoje talenty, pokaż je światu, może jakaś galeria, albo coś w ten deseń, szkoda, że dzielą nas km, bo byłabym stałą klientką:)pa:)

      Usuń
  5. A wiesz, że mnie też jakoś nie ciągnie w kierunku dekorowania pisanek. Podobają mi się, ale u innych :)
    Takie naturalne są piękne i można je zaaranżować w dowolny sposób.
    Piękne zdjęcia!
    Najlepsze życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie też , nawet jak byłam dzieckiem .
      Razem z synkiem kiedyś bawiliśmy się w ozdabianie jajek aby tradycji stało się zadość . Teraz chyba i on z tego wyrośl :(
      Możne jeszcze kiedyś ?!
      Dziękuję i pozdrawiam :)))

      Usuń
  6. Wiesz, Kasiu, uspokoiłaś tym postem, moje wyrzuty sumienia z powodu tegorocznej niechęci do malowania pisanek:))
    No i jest pięknie!
    Jak zwykle, Proszę Pani:))
    Wspaniałego dnia i dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko się jeszcze może zdarzyć ?!
      Dzięki i wspaniałego :)

      Usuń
  7. ciekawe połączenie gałązki z mchem i jajek ;)

    Ps. miłego święta

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też bezjajowo, nawet myśl tę odrzucam. Dobrze, że kochane dziewczyny podrzuciły kilka, więc martwić się nie muszę, ani robić. Rozbawiły mnie Twoje życzenia, bo choć piękne, dla wszystkich kobiet na całym globie, to ja przeczytałam na "glebie" i wszystko się zgadza- mąż 39 stopni gorączki, ja ledwo żywa, ale zwierzątka czekają na wyjście. Prawdziwa gleba. Wszystkiego dobrego Kasiu. Miło tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha , może być i na glebie !
      Zdrowia dla Ciebie i Małżonka .
      Dziękuję:))

      Usuń
  9. O Matuchno, mowę mi odjęło... tak się poczułam... aż się wzruszyłam tak bardzo, bardzo, bardzo mi się podoba... Ja też nie maluję jajek, odkąd pamiętam, to jedynie gotowałam w cebuli.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne dekoracje! Takie nakrapiane, proste jajeczka w tym roku przemawiają do mnie najbardziej!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne pisanki :))
    wszystkiego dobrego :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie przymiarkowe dekoracje super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mały braciszek pierwszy życzenia złożył, chociaż nie ukrywam, że od lat już wielu jakoś specjalnie tego święta nie obchodzę. Z jakiego powodu mam dostawać kwiaty tylko w dzień kobiet (czy własne uroczystości)?? Świat nie ucierpi jeśli dostanę jakiegoś badylka i w dzień 'bez okazji' :)) Czego wszystkim Paniom życzę :))

    Co się zaś tyczy jajcarskich tradycji, to u mnie w domu farbowanie odbywało się zawsze tą samo metodą tj, w łupinach cebuli. A zdobienia otrzymywaliśmy skrobiąc jajka igłą. Nie ukrywam, że mi tego brakuje - dziś całe to dekorowanie takie sztuczne się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie , tak retro - romantycznie.
    Wszystkiego dobrego z okazji Dnia Kobiet:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za życzenia i również życzę Wszystkiego dobrego i najlepszego!!! Dekoracje wielkanocne piękne, jak zawsze, w Twoim wykonaniu:). Uwielbiam do Ciebie zaglądać:)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie aranżujesz i dekorujesz dom. Lubie oglądać Twoje zdjęcia.
    Poazdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. jajka na dzień kobiet? czemu nie:))))))))))))))))))))))))) śliczne aranżacje
    raz jeszcze wszystkiego dobrego Catarzyno :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiekne aranzacje:) Wielkanoc w Twoim domku bedzie piekna, ja tez nei wyobrazam sobie bez swiezych kwiatow, pozdrawiam I wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Slicznie te przymiarki zrobiłas:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jajeczka kojarzą mi się nie tylko z wielkanocą, ale właśnie z wiosną, małe pisklęta, słońce, pąki na drzewach... :) pięknie tu u Ciebie na dzień kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczne dekoracje :-) i zdjecia piekne :-D :-D I Tobie kobietko zycze wszystkiego naj, naj :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Kasia, jak ja bym chciała Wielkanoc spędzić w takim pięknym otoczeniu! Prześlicznie u Ciebie :) a te jajeczka na nutach.. no cudo no! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dekoracje na Wielkanoc jest wspaniały i dokładnie według mojego gustu ... Kobiety mają ładny dzień K.♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne dekoracje! Mnie też się w tym roku marzy taka stonowana kolorystyka.
    Jajka zwykle farbuję w "sklepowych" barwnikach, ale zawsze wybieram i mieszam kolory tak, żeby uzyskać odpowiednie odcienie i trzymam w barwnikach bardzo krótko, czasem tylko zanurzam i od razu wyjmuję. Są wtedy takie pastelowe. A wydmuszki do dekoracji ozdabiam różnymi technikami.
    Za życzenia dziękuję i nawzajem:)
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Niby zwykłe jaja a jakże pięknie się prezentują:) wystarczy trochę pomyslec i już jest piękniutko a i wszystkiego dobrego z okazji naszego święta :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne, proste, delikatne ... czego chcieć więcej ?
    Buziaki Kasiu :***

    OdpowiedzUsuń
  27. Delikatnie i świeźo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne, naturalne dekoracje świąteczne. No ja niestety wsiąkłam w dekorowanie jajeczek....Pozdrawiam BeA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego niestety ?! Jeśli umiesz to robić albo sprawia Ci to radość to nawet trzeba :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  29. I znowu przepiekne aranzacje!!!
    Uwielbiam Twoje poczucie estetyki, Cat-arzyno!
    Pozdrawiam
    A(polonia)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie to sobie zaaranżowałaś i napatrzeć się nie mogę,bo wszystko takie idealne,przemyślane :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  31. prekrasan post,jako ljepe slike

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne te jajka:) Ja planuję zrobić ptaszki, tak wielkanocno - wiosennie na www.domodnaleziony.blogspot.com. Pewnie już lada dzień się pojawią, zapraszam.
    A tymczasem wracam, żeby znów przyjemnie się zgubić na Twoim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pękne stylizacje a z okazji dnia kobiet- spokoju i szczęścia, czasu i pieniędzy i niech Cię świat mocno kocha:)

    OdpowiedzUsuń
  34. So very pretty. Love the photos.

    Hugs from me

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne dekoracje. Właśnie miałam taki sam pomysł, żeby zrezygnować z pisanek na rzecz jajek w naturalnych barwach.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzieki za zyczenia:) Dla Ciebie rowniez wszystkiego najlepszego;) Piekne dekoracje.. ;) Milego weekendu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. A u Ciebie jak zawsze cudowne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszędzie jaja a u mnie żadnego, muszę to zmienić:P

    OdpowiedzUsuń
  39. Słodko i wiosennie:-)
    Pozdrawiam
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  40. taaaaa to mnie zauroczyłaś znowu......Twoje klimaty są najpiękniejsze...musze się od dziś zacząć "jajcować"
    Wszystkiego dobrego Katarzyno :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne, jajka w naturalnych barwach są na prawdę cudne :)
    U mnie również dekoracji raczej niewiele będzie, kiedy daleko do świąt, jakichkolwiek, w głowie mam całą masę pomysłów, ale kiedy trzeba się zabrać za prawdziwe przygotowanie, jakoś żaden z nich, nie przekonuje mnie wystarczająco.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie i nastrojowo:))
    Lubię te Twoje klimaty.
    Uściski, Kasieńko!

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne, naturalne dekoracje.
    Zapraszam do mnie na urodzinowe Candy
    http://mojewnetrzarskieja.blogspot.com/2013/03/urodzinowe-candy.html#comment-form
    Pozdrawiam
    T.

    OdpowiedzUsuń
  44. Kochana jak pięknie u Ciebie:-)Dekoracje kwiatowo-jajeczne SUPER!!!
    Pozdrawiam.
    Milka.

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowne aranżacje robisz!!!Zapraszam do mnie po wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  46. takie naturalne dekoracje są najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też nie robię pisanek i nie specjalnie za nimi przepadam, no chyba że jakaś jest super arcy. Piękne te nakrapiane jajeczka i żadnych innych dekoracji im nie potrzeba:)
    Dobrej nocy Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też jakoś specjalnie nie szaleję z dekoracjami na Wielkanoc ... jest tak w normie , nie co na Boże Narodzenie , od listopada zaczynam szaleć i z przeproszeniem nawet klamka ma przyczepiony dekor .
    U Ciebie jak zwykle pięknie
    zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  49. Przepiękne dekoracje Wielkanocne!

    Zapraszam na Wielkanocne Candy u nas na blogu.

    Pozdrawiam
    Bogna

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne te dekoracje w takim naturalnym kolorze. U mnie będzie kolorowo.

    OdpowiedzUsuń
  51. Pięknie u Ciebie tak subtelnie i domowo :) Pozdrawiam Monia

    OdpowiedzUsuń
  52. I have just discovered your beautiful blog and i'm so glad i have.
    you have such a lovely place here: so welcoming and cozy.
    love your easter vignettes. you have sucn an eye for beauty.
    rita

    OdpowiedzUsuń
  53. Ślicznie tu u Ciebie wszystko takie wiosenne ,pachnące och można sobie pomarzyć .Bardzo podobają mi się twoje zdjęcia mają swój klimat .Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  54. Zdjęcia okładkowe, dekoracje niezastąpione. Oryginalnie, nietuzinkowo, wyróżniające się spośród ogółu! Wszytko utrzymane w jednej stylistyce, stonowane, spokojne, idealne! BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  55. U Ciebie jak zawsze pięknie i z klasą, czas zacząć myśleć o wielkanocnych dekoracjach :)

    OdpowiedzUsuń
  56. naturalne dekoracje są najpiękniejsze a w Twoim wydaniu to mistrzostwo swiata!!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękne dekoracje, szczególnie te przepiórcze jajeczka!

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale u Ciebie pięknie i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń