Strony

czwartek, 14 marca 2013

Pa zimo !


 Zima odchodząc chciała pozostawić po sobie piękne wspomnienie 
więc posypała śniegiem na pożegnanie . 
Cieszyliśmy się tymi zimowymi widokami przez dwa dni .

Teraz świeci pięknie słońce a wiosna budzi się do życia , nawet sypnęła kwieciem tu i tam .
Pobudka przy porannych ptasich trelach . 
Po prostu zrobiło się przyjemnie i optymistycznie .









Pomalowałam kredens , który jest na sprzedaż . 
efektów mojej pracy jestem zadowolona
 i mam nadzieję że mebelek szybko znajdzie swojego właściciela .  
Pewnie gdybym miała gdzie go postawić, zostałby ze mną :)



Drzwi które pozują na zdjęciach , 
któregoś dnia do domu przytargał mój kochany mąż . 
Wręczył mi te drzwi jak prezent z uśmiechem na twarzy . 
Wiedział , że tym dość nietypowym podarunkiem sprawi mi radość i nie mylił się.
Tylko je troszkę podrasowałam i
 ta dam !
Prawda że są super ?! 






Uwielbiam zastosowanie siatki hodowlanej w tego typu kredensach , 
można na niej zawieszać , rożne notatki , kartki itp. 
Jest efektownie i również praktycznie : )



Rozpiera mnie energia i chęć do działania , 
mam ochotę robić więcej i doświadczać więcej .... no wiosna jak nic ! :) 
A u Was jak samopoczucie ?

Ja mam tylko nadzieję że ten fantastyczny stan szybko mnie nie opuści 
i nie dopadanie mnie z kolei jakieś przesilenie wiosenne ?! :( 

Póki co , trzeba korzystać z tego co tu i teraz .


Ściskam was mocno moi Mili :) 
Pa ! 

Cat-arzyna

63 komentarze:

  1. Droga Cat-arzyno,
    Kredens piekny,szkoda,ze u mnie miejsca brak nawet na takie cudo! Cudowne wiosenne klimaty u Ciebie,a u nas zima sypnela i trzyma :o(
    Drzwi marzenie,mam slabosc do drzwi (u mnie stoja w pokoju oparte o sciane i wszyscy sie dziwia i pytaja kiedy bedziemy je wstawiac:o)
    Sciskam i zycze pieknych slonecznych chwil!(a gdybys tak mi kilka promykow mogla przeslac- bede dozgonnie wdzieczna!! :o)
    Frida

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to kiedy te drzwi będziesz wstawiać ? hahaha
      Dziękuję i przesyłam Ci Frida całe mnóstwo promyków , bo tego u nas dziś całkiem sporo to mogę się podzielić :)

      Usuń
  2. och i ach - aż mnie kusi, żeby coś poszarzyć;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor to raczej pastelowy miętowy , niedokładnie widać na zdjęciach ale wszystkie kolory są ładne :)
      Pędzelek , farba i do dzieła !
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Witaj!
    Kochana - u mnie dziś rano było minus 10st!!!!!! W zasadzie jest pięknie, dużo śniegu i słońce świeci tak oślepiająco. Nie jestem osobą, która marudzi na pogodę, biorę to co jest. Na wiosnę czekam z utęsknieniem, bo to moja ulubiona pora roku. Przyjdzie, przyjdzie :-)

    Pięknie u Ciebie, a taki kredensik widziałbym u siebie.
    Pozdrawiam ciepło
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BRRR!
      Ale masz rację trzeba brać co dają , bo życie za krótkie jest żeby narzekać z powodu pogody , chyba że ktoś lubi :)
      Dziękuję i ściskam mocno :)

      Usuń
  4. Oh my, that dresser is fantastic. Love it.
    Have a great day, my friend

    Hugs from here.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much Bente !
      Have a wonderful day too :)
      xoxo

      Usuń
  5. Cześć Kasiu:) Jak zawsze - pięknie u Ciebie:) Cuda tworzysz i można zawsze ucieszyć oczy:)
    I tak fajnie wiosennie u Ciebie.. U nas zima nie odpuszcza, rano było -14C:(
    Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale twardziel z tej zimy ...prędzej , czy później się podda :)
      Dziękuję pięknie Kochana :))

      Usuń
  6. Oj zazdroszczę ci tej energii .
    Mebelek prześliczny , powoli przestają mi się podobać moje białe malowanki ,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego biały jest uniwersalny ,zawsze pasuję :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Gratuluję pomysłowości i życzę wielkiej wiosennej weny i zapału bez umiaru.

    OdpowiedzUsuń
  8. Buuuu, ja tu mam Syberię jakąś:(((
    Ogrzewam się wiosennymi zdjęciami z Twojego posta:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kredens jest cudowny :) A drzwi ... urocze :) Chciałabym takie u siebie postawić, ale mój ukochany niestety jest nieuległy w tej właśnie kwestii ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Też zazdroszczę energii... u mnie dalej śnieg, ale przynajmniej słoneczko czasami wychodzi... Kredens fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  11. No to się w kredensie ZAKOCHAŁAM - marzę o nim od lat i o kaflowym piecu, ale jeszcze pomarzę, bo musi mieć gdzie stanąć ;)
    Twój cudowny i zastosowanie tej siatki po prostu absolutnie perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie, też mi chodzi po głowie wymiana szybek na siatkę hodowlaną w moim pracownianym kredensie. Ale jak znam siebie to jeszcze z milion pomysłów przeleci mi przez głowę.

    Piękna wiosenna aranżacja i już takie kwiecie????? U mnie dziś rano -9 stopni... No ale w końcu i dotrze do nas.
    Stare drzwi, z zielono-miętowymi malunkami także posiadam w pracowni :)) też uwielbiam takie obskubańce :)

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wlasnie tu trafilam. Jestem pierwszy raz i nie moge przestac sie zachwycac. Masz po prostu tak przepieknie, i tyle talentu, ze pozostalo mi tylko uszy zakryc i spuscic oczy. Masz kwiatuszki z galazek, zazdroszcze. U mnie zima w pelni, sniegu dalej po kolana i mroz nie odpuszcza. Na szczescie codzienne, uporczywe Slonce daje energii do dzialania a ja nie moge sie doczekac roztopow i cieplego powietrza, zeby korzystac z Twoich pomyslow i zaczac wywlekac stare meble na podworko, ktore czekaja malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne, siateczka jest dobra na wszystko:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też chętnie powiedziałabym "pa zimo " ale właśnie dopiero co przyszła i dzielnie się trzyma. Przez to wszystko zapał taki , jak Twój jest mi obcy ale mam nadzieję ,że idzie ku lepszemu. Świetna robota ten mebelek.

    OdpowiedzUsuń
  16. yyy... no to ja się pakuję i jadę do Ciebie! Bo u mnie śnieg od rana, słońce pokazało się na chwilę, ale przegrało bitwę i pałęta się gdzieś za górami... a kwiaty... to chyba tylko w biedronce ;)

    Do kredensy wzdycham... ach.... A do drzwi jeszcze bardziej: AAAAACHHHHHHHHHH.........
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. kredens jest cuudowny :) masz talent..
    u mnie dzisiaj mrozik ale kupiłam sobie na bazarku hiacynty więc humorek odrazu lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj śliczny i ta siatka w drzwiczkach. Ale z tym kwieciem to Ci coś nie wierzę:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Pilnie potrzebuję chociaż trochę Twojej energii i słoneczka.U Ciebie jak zwykle wspaniale. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiosna Ci służy Kasiu. Pięknie wygląda ten kredens. Zazdroszczę Ci tej energii :)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. no swietny ten kredens :)) ,a drzwi superowe :)) fajnie ,że u Ciebie słonko swieci :) i pieknie zakwitły gałazki :) działaj póki wena :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudo! Arcydzieło! Może kiedyś i ja dojdę do takiej perfekci i odwagi:)
    Widzę, że masz i miski do kompletu:)
    Drzwi ekstra. Ja bardzo żałuję, że przy remoncie wyrzuciliśmy jedne takie piękne błękitne:( Tzn udało mi się uratować kawałek już po tym jak czas jakiś na dworze przelerzały i pięĸnie się spatynowały. Teraz służą mi jako tło do zdjęć:)
    Pozdrawiam kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. ja bym ten kredensik na pewno mała gdzie wstawić... piękny jest!!!

    pozdrawia ciepło aczkolwiek u nas jeszcze zimna na całego :/ wrrr

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały kredens! Cudnie jest u Ciebie...ach...
    zachwycam się pięknie zaaranżowanymi fotkami...

    OdpowiedzUsuń
  25. Kasiu a my czekamy na to słoneczko, ale jest nadzieja, jest !!!!
    Te drzwi stare, kredens - mistrzostwo świata !!
    Miłego dnia :***

    OdpowiedzUsuń
  26. Kredens jest przesliczny.. pewnie gdybym miala go gdzie postawic to przeprowadzilby sie do mnie, ale nie mam :-( a podoba mi sie bardzo. Sliczne zdjecie. U Ciebie jak zwykle miagicznie :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Powiedz mi kochana jak ja mam porządki robić jak Ty mi tu takie cuda serwujesz ,że oczu oderwać nie mogę!
    A co tam porządki!!Posiedzę i będę się delektować Twoją wiosną ,kredensem ,drzwiami...:)
    cmokam cieplutko w ten piękny dzionek :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Błyskotliwy ... Drzwi są piękne, też bym się podobało, ale nie ma nigdzie indziej umieścić ... I wysłać pozdrowienia ...papa K.♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny kredens i te kwiaty..Jak pięknie i wiosennie,a u nas mróz ,śnieg i tak trudno wykrzesać optymistyczny nastrój.Obejrzałam zdjęcia i zrobiło mi się lepiej.:))
    Pozdrawiam.
    Nawojka

    OdpowiedzUsuń
  30. U Ciebie pięknie wiosennie, a jak za okno patrzę jak znów sypie to aż słabo mi się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oh jak pięknie pięknie...rozmarzyłam się:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Catarzynko czuję wiosnę w tych zdjęciach. jak zwykle pokazujesz cudne meble w jeszcze ładniejszej kompozycji i "ubraniu" :) co mam powiedzieć, znów pod wrażeniem haha!:)))
    serdecznie zapraszam Ciebie na nowy konkurs ze świetnymi bonami na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Och, gdybys nie byla tak daleko, to ten kredens juz bylby moj. Tzn. kupilabym go bardzo chetnie od Ciebie. I wyobraz sobie ze nawet takie drzwi to mam ilosci dwoch sztuk, w mieszkaniu. W Wiedniu jets jeszcze cale mnostwo mieszczanksich kamienic, gdzie wlasnie takie drzwi ciagle jeszcze sie uzywa. Nasze maja ponad 100 lat :)Pozdrawiam i trzymam kciuki zeby Twoja wiosenna werwa do pracy trwala jak najdluzej:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. U nas tez kwiatki na drzewach zaczynaja kwitnac i sniegiem na koniec syplo :) A kredens piekny, sama bym go kupila tylko transport do mnie zbyt drogi :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Boskie ten kredensik :))) U mnie też dziś słoneczko, ale na spacerze niestety mróz szczypał w policzki. Niech ta wiosna szybciej idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. U nasz wiosny Kasiu nie widać wcale ;/ śnieg ją przysypał skutecznie a w nocy ma być -18!! mam nadzieje, że pogodynki jednak się mylą :)
    Pięknie u Ciebie jak zwykle, kredens prezentuje się jedwabiście ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudny ten kredens.....
    wiosna? ja jej szukam

    OdpowiedzUsuń
  38. A u mnie właśnie śnieg sypie i sypie, i sypie... Energia mnie rozparła jakieś 2 tygodnie temu i czekam na ciąg dalszy. :)
    ładnie wyszedł kredens.
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  39. Jako lijepe slike! Ovde u Hrvatskoj je bilo lijepo vrijeme a kiša i sad oet snijeg tako da jedva čekamo pravo proljeće

    OdpowiedzUsuń
  40. Moje samopoczucie kiepskie bo ciągle dużo śniegu a i mróz nie odpuszcza. Tylko dzięki takim pięknym fotkom co tam znowu wyczrowałaś pięknego jakoś przetrwam do prawdziwej wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak zwykle u Ciebie przeklimatycznie, Kredens wyszedł świetny - gdybym tylko miała go gdzie wstawić .... U nas wprawdzie zima trzyma ale jak słonko świeci to nawet mróz niestraszny. Wiosna już, już za progiem... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  42. Mebelek piękny. U nas na wiosnę niestety jeszcze trzeba poczekać, śniegu mam za oknem ok. 15cm. Jutro planujemy sankeczkowanie. Mrozy też w nocy jeszcze konkretne, nawet -15. Ale choć słońca nie brakuje, a to zmienia stan rzeczy istotnie. Poprawę nastroju zanotowałam już drugiego słonecznego dnia :) Pozdrowienia spod Torunia :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ależ u Ciebie już wiosennie :) Mebelek jest piękny i na pewno wkrótce znajdzie właściciela :) A Twój Mąż zrobił Ci fantastyczny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Oj to chyba nastepny post bedzie wulkanem energii :)
    U mnie nadal minusowe temp.
    Kredens piekne Ci wyszedl,i drzwi jaki oryginalny prezent tez swietne.
    pozdrawim

    OdpowiedzUsuń
  45. Dopiero od niedawna zaczęłam przeglądać różne blogi, a dzisiaj pierwszy raz trafiłam na Twojego bloga.
    I nawet nie potrafię wyrazić zachwytu nad tym co pokazujesz!
    Twoje stylizacje są cudne! Szczerze zazdroszczę umiejętności :)
    Co prawda moje mieszkanko urządzone jest w zupełnie innym stylu, ale z przyjemnością mieszkałabym również w takim wnętrzu jak Twoje.
    Pozdrawiam serdecznie
    Marta
    http://zakatekroznosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. U Ciebie Kasiu jest zawsze tak pięknie,że pogoda zupełnie mnie nie interesuje, gdy jestem Twoim gościem :-)). Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  47. u mnie kilka mebelków do odnowy...a checi jakoś mało...ale minus spory...choć dziś i słonko wyszło:)))...moze więc i checi sie znajdą:)))piekny kredens:)))

    OdpowiedzUsuń
  48. U Ciebie jak zwykle pieknie.. oczoplasu mozna dostac bo tyle cudnych rzeczy na fotkach. Uwielbiam Twoje aranzacje :) Kredens cudo, drzwi rowniez - tez z wielka checia postawilabym takie u siebie ale niestety miejsca brak.. Zycze milej niedzieli, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny ten kredens! W przyszłości chciałabym mieć w swoim mieszkaniu odnowione przez siebie meble z duszą:)

    zapraszam na filmowy melanż:
    http://filmowymelanz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne zdjęcia i aranżacje.
    U mnie zima za oknem w pełni, śnieg sięga do kolan:)Twój post zadziałał na mnie bardzo optymistycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  51. A mnie przeciwnie:( jestem ciągle zmęczona i nic mi się nie chce:( to tak jakby nie ja:( ale pogoda nie nastraja, choróbsko trzyma.....ale pocieszam się, bo.....po śwętach lecę na Teneryfę hurrrrraaaa!!!!Mebel piękny, szkoda, że mieszkasz daleko:( Edyta.

    OdpowiedzUsuń
  52. U mnie zaspy do 1metra .Marzy mi sie już zielona trawka i kwiecie na gałązkach.Kredens -kolor i wzory -rewelka!!!Ciepłe pozdrówka -aga

    OdpowiedzUsuń
  53. Oh,love your deco and your pictures!
    Greetings from germany
    Andrea

    OdpowiedzUsuń
  54. Kredens bardzo mi się podoba , bardzo w moim stylu.
    W moim też mam siatkę zamiast szybek.

    OdpowiedzUsuń
  55. Za jaki mebel się nie weźmiesz zamieniasz go w cudo. Kolejne wspaniałe dzieło, podziwiam Cię, to naprawdę mnóstwo pracy. Ja też lubię siatkę hodowlaną, jest naprawdę świetna.

    OdpowiedzUsuń
  56. У Вас всегда очень интересно, спасибо, Заходите ко мне в гости, буду рада ))

    OdpowiedzUsuń