Strony

poniedziałek, 11 marca 2013

Amour , Bonheur , Harmonie


Myślę sobie, że
Ta zima kiedyś musi minąć
Zazieleni się
Urośnie kilka drzew
Niedojedzony chleb
W ustach zdąży się rozpłynąć
A niedopity rum
Rozgrzeje jeszcze krew.
Zimny poniedziałek
Gorącą stanie się niedzielą
To co nie pozmywane
Samo zmyje się... 

Dziś do głowy weszła mi ta piosenka Voo Voo i tak sobie ją nucę od rana . 
Poniedziałek jak w piosence , zimny  a gary czekają aby się pozmywać. 
Nie jestem pewna czy samo zmyje się , Przynajmniej ktoś musi włożyć je do zmywarki .

Ciekawe kto to zrobi ? 

Pewnie Pytek :)


Ale mimo iż na zewnątrz zimno i pada śnieg to czuję już wiosnę . 

Głowa pełna pomysłów i to całkiem nietypowych jak dla mnie.

(Czyli hormony buzują ) 
Jeden z nich to pomalowana komoda na różowo . 
Tak , ten kolor mi nie odpuszcza ! 

Oto różowa komoda .
Mam nadzieję że Wam też się spodoba ,
 bo ja jestem pod wpływem wiosennych endorfin i nie jestem obiektywna .



W kwiaciarniach i marketach pojawiły się już hortensję 
wybrałam oczywiście różową .


Uszyłam poduszkę z ptaszkiem . Jest taka wiosenna . 


Komoda jest różowo biała ale w środku pomalowałam ją na turkusowo 
a dna szuflad wykleiłam starym papierem nutowym i pomalowałam bezbarwnym lakierem .

Takie połączenie różowego , turkusowego i starych nut jest bardzo w stylu shabby chic .  
Uwielbiam ten zestaw :)





Na szufladach komody dodałam napisy : 
amour , bonheur , harmonie ",
bo trafnie oddają stany w jakie popadamy na wiosnę 
czyli miłość , a jak miłość to musi być i szczęście no jak już są te dwie rzeczy 
to chyba odczuwamy nic innego jak tylko pełną harmonię .




 Do następnego ( różowego ?) razu .
Uściski :) 
Pa !

Cat-arzyna 


84 komentarze:

  1. Witaj
    Obserwuję Twój blog od jakiegoś już czasu,
    i za każdym razem kiedy widzę i czytam nowy post nie odpuszcza mnie uczucie szczęścia.
    Zaskakujący stan, ale tak jakoś dziwnie się składa, że to co robisz i prezentujesz wywołuje to coś:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Twój komentarz też wywołał u mnie uczucie szczęścia :))
      Dziękuję pięknie za te ciepłe słowa !

      Usuń
  2. Ehh, Kasiu...
    Nie lubiłam różu, a teraz?
    Korci mnie bardzo, a Twoje aranżacje jeszcze to korcenie pogłębiają:)))
    P.S. Przydaś w końcu pofrunął:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaaaaaaaaaaaaaa! przepiękna!! jestem nią totalnie zauroczona! a połączenie kolorów, jak dla mnie idealne! :)
    pozdrawiam cieplutko i też czekam na wiosnę za oknem...bo w domu już jest! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to napsociłaś jak moje dziewczyny zobaczą tą komodę i jeszcze z nutami oszaleją przecież to maniaczki starych nut ,różu a :) piękna ta komoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj , nie chciałam :( :)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam !

      Usuń
  5. Masz swój cudowny świat powodujący, że p pojawia się uśmiech na twarzach ludzi..cudowne zdjęcia, do tego wspaniały uzupełniacz pisany...pięknie

    Podoba mi się Twoja klatka...bajeczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się zaróżowiłam , jak ta komoda :)
      Dziękuję !

      Usuń
  6. Oj Katarzynko Ty wiesz że jestem wielbicielką nr 1 Twoich mebli!!! a ta różowa komódka to istny cukiereczek :-) Pomysł z turkusem świetny, pasowałaby do pokoju mojej córeczki :-)
    idę raz jeszcze pooglądać!!
    pozdrawiam***

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj chyba rzeczywiście wiosna już blisko i love is in the air:)
    śliczna ta komoda:P
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie u Ciebie:)komoda zachwyca:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknie wyszla ci komoda taki delikaty roz przypomina mi zestaw kwiatow.Ale i ta ptasia klatka bardzo dobrze do niej pasuje.jestem zachwycona.
    pozdrawiam serdecznie Maggi

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, wyczarowałaś kolejny rewelacyjny mebel i nawet nie trzeba różowych okularów....:) Jest pięknie!!
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealna. Nic więcej nie napiszę, tylko popatrzę na nią jeszcze przez chwilkę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. myślę, że nie ważne jaki kolor byś wybrała i tak wyjdzie pięknie :) od rana taki wpis :) aż mi się lepiej piję herbatę (kawa mi się skończyła)
    przy okazji zapraszam na małe candy do mnie
    http://otwartaszuflada.blogspot.co.uk/2013/03/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle urocza:) Ja się tylko zastanawiam, co Ty Kasiu robisz z tym wszystkimi meblami, ciągle coś malujesz, czy one stoją w Twoim domu, to jaki on musi być duży:) Edyta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre z nich są na sprzedaż . A dom pewnie mógłby być większy , nie miałabym nic przeciwko :)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  14. Piekna i naprawde wiosenna, od razu poprawia humor i dodaje pozytywnej energii :) Zreszta wszystkie Twoje meble sa rewelacyjne i zawsze kiedy je ogladam to w myslach ukladam sobie plan przemalowania moich, ktore od roku juz czekaja. Jest komoda, a nawet dwie, sa regaly na ksiazki i az sie prosza zeby zabrac sie za nie, a ja co...??? Ogladam i podziwiam Twoje i jest mi z tym dobrze, bo pewnie to jakies wiosenno-zimowe oslabienie czyli lenistwo mnie zlapalo...Jak narazie, to mi wystarcza :) Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to czasami bywa , ale pewnie gdy zaczniesz to malowanie , machniesz wszystko od razu :)
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  15. Moim zdaniem jest świetna, jak nic do mojej sypialni ;) Tylko, że ja bym tak pięknie nie pomalowała ... Pięknie, bardzo, ale to bardzo mi się podoba! No i piękna jest ta klateczka - lampionik. Buziolki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same piekne rzeczy, wiosenne i do zakochania się :-)
    mam pytanko? gdzie została zakupiona latarenka? jeśli to nie tajmnica :)
    Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi Ci o klatkę to kupiłam ja na pchlim targu . W sklepach też już można spotkać rożne egzemplarze ale raczej metalowe , drewnianych nie widziałam .
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Jak zwykle u Ciebie cuda się dzieją, nastrój poprawiają i oczy cieszą.:))
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna!!!! Oj jaka romantyczna! Dziewczęca! Bardzo shabby!!!! Przepiękna! Ja też chcę taką!!!!!
    Pomimo śniegu pięknie słoneczko świeci u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak zawsze cudownie intrygująca... I ta turkusowa dusza;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. No cóż tu dużo mówić? Przepiekna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna i chociaż różowy to nie moja bajka, ale bardzo, bardzo mi się podoba.
    Cudeńka tworzysz:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful photos-love pink colour!!!!!Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  23. No to teraz może inaczej się ustosunkujesz do mojego różu w sypialni...
    Delikatny i pastelowy jest bardzoooo kobiecy i pasuje zarówno do sypialni jak i do Twojej komody:))
    Pozdrawiam, Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie szczególnie ten odcień różu naprawde urzekający :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie! Tak delikatnie :) Cieszę się, że zmierzasz ku takim miękkim kolorom :)) Komoda wspaniała...
    pozdrawiam!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja co prawda ostatnio przechodzę fazę zauroczenia kolorami ziemi, ale to taka bardzo świeża i niezbyt jeszcze głęboka miłość, moze raczej eksperymentalne zaciekawienie. Natomiast wszelkie odmiany różu zawsze były bliskie memu sercu i oku, więc tą aranżacją jestem zachwycona :))) Zresztą u Ciebie wszystko tak pięknie i harmonijnie wygląda, bez względu na kolorystykę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno ważne jest aby słuchać głosu serca :)
      Dziękuję ślicznie :))

      Usuń
  27. O rety, chyba wpadłam jak śliwka w kompot ;) Po prostu zakochałam się w tej komódce od pierwszego wejrzenia!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniała komoda, cudne klameczki, kolor na zewnątrz i w środku. Ja kombinuję co zrobić z moją sypialnianą...czekam na wenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Twoje prace. Masz wspaniały zmysł do dekoracji i urządzania.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoje kolorowe wariacje skutecznie poprawiają nastrój :) Mnie bardzo podoba się połączenie różu i bieli,a turkusik dopełnia dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudnie i romantycznie! Komoda wyglada pieknie a te uchwyty marzenie!
    Pieknego tygodnia zycze!
    Frida

    OdpowiedzUsuń
  32. How beautiful! I love the chair with it's lovely slip. The pink of the dresser is so soft and pretty. Very romantic looking with the birdcage, flowers and pretty linens on top.

    OdpowiedzUsuń
  33. Komodzie pięknie w różu, a pomysł na turkusowe wnętrze szuflad rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem nieustannie zachwycona ( albo nieustająco? - nie wiem jak powinno być :-))

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczna komoda i na naiej klatka i ta hortensja...mmm super !
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  36. Bosko! Świetna różowa komoda a na taką klateczkę ostatnio też choruję... Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  37. Katarzyno Ty to choćbyś zgniłe zielenie przedstawiła to i zrobisz to tak, że ja nie wątpię, że się spodoba! Przepięknie aranżujesz zdjęcia! Masz mega wyczucie! a komoda w pudrowym różu jest boska!! ja myślałam że mi się takie coś nie spodoba! bo jak różowa?? a tu proszę! pięknie się komponuje z całością! To może tak kolejnym razem te zgniłe zielenie? i brązy? ;)) uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow, to jest piękne ... miękki różowy jest niesamowite ... Ja posyłam serdeczne pozdrowienia papa K.♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Wiesz co? Mi też przyszła do głowy ta piosenka , tylko o jakiejś drugiej w nocy, bo spać nie mogłam i też mam ja u siebie:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha , no bo musi kiedyś minąć , prawda ?! Ale o drugiej w nocy chyba nuciłaś po cichutku aby nie pobudzić domowników :)

      Usuń
  40. Nie wiem co napisać,bo nie chcę się wciąż powtarzać,że pięknie,idealnie. Jesteś kopalnią inspiracji Kasiu i nie jedna osoba może się od Ciebie uczyć jak zaaranżować swoje wnętrze. Ja wciąż czuję niedosyt!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. o losie, przepięne, bardzo chciałabym mieć taki dar jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakoś zawsze Kasiu róż kojarzyłam z małymi dziewczynkasi, ich mebelkami, sukienkami ..
    A tu proszę, myliłam się.... jak kobieco !

    OdpowiedzUsuń
  43. I ja również czuję się zainspirowana z każdą wizytą bardziej...
    Póki co zapraszam do siebie na wielkanocne candy
    http://zapraszamydostolu.blogspot.com/2013/03/wielkanocne-candy-czyli-prezenty-dla.html
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  44. Rozowa, ale nie banalna. Wspaniala.
    Brawo Kasiu, znowu cudowny mebelek, kobiecy i lekki w formie.
    usciski, milego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  45. This is so fantastic beautiful. LOVE that chair. Wish, wish.

    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  46. Muszę przyznać, że urok takiego mebelka dobrze wydobywa przede wszystkim udana aranżacja, i choć nie przepadam za różem szczególnie (wyjątkiem są kwiaty i tkaniny), to odcień dobrany przez Ciebie przypadł mi do gustu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. What a beautiful pink chest of drawers, love that the handles look like shells...very pretty....it's snowing at the moment and spring seems a long way off. Hope you are keeping warm inside. Sharon

    OdpowiedzUsuń
  48. Catarzynko wybór niesamowity! Ty wiesz, że ja róż kocham tak jak i Ty , więc jestem zakochana w tej komodzie, a jak sobie wyobrażam wnętrze z papierem nutowym i turkusem to aż ciepło się robi:)))

    no i ta poducha! cudna jest:)
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  49. Komoda wygląda wspaniale. Zastanawiam się jak zrobiłaś te napisy. Ręcznie? Wyglądają tak delikatnie i perfekcyjnie. I strasznie, strasznie zazdroszczę Ci tej pięknej klatki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malowałam od szablonu , który wcześniej wycięłam .
      Dziękuję

      Usuń
  50. Fantastyczny pomysl na różową komodę. Dziewczyny to lubią:)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  51. Kasiu ty znów czarujesz kolorem i klimatem:):). Piękna komoda, masz ogromne wyczucie koloru i umiaru.
    ps. Ktoś się do Ciebie odezwie ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ładnie, ładnie, żeby mi się tak udzieliło. U Ciebie tak jasno i rzeczywiście wiosennie, a u mnie szaro i bez słońca. Podobają mi się te małe zmiany. Podusia boska.

    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  53. Czuć wiosnę!!
    Naładowałam się energią - dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia, tchnie z nich taki optymizm.

    OdpowiedzUsuń
  55. O nie!!! co u ciebie tak róóóóóżowo w postach ostatnio;-) w domu jedynie co mam różowe to taki serwis jak ty masz zamieszczony we wcześniejszym poście... i co max co mogę w tym kolorze znieść:-D

    OdpowiedzUsuń
  56. Kasia idziesz jak burza z postami,nie nadążam !!!! ale to dobrze ,nawet bardzo bo mogę patrzeć na Twoją twórczość bez końca :) ślicznie po prostu ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Różowy, fioletowy, zielony czy jakikolwiek inny... w Twoim wydaniu zawsze rewelacyjny!
    Zestaw róż-turkus odważny i trafiony, bardzo mi się podoba.
    Z przyjemnością, po przerwie odwiedzam Twój blog. Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  58. Subtelnie, delikatnie, romantycznie, kobieco. Gustowna komoda i kolory trafione! pozdr magda

    OdpowiedzUsuń
  59. Mnie też tej wiosny jakoś blady róż nachodzi wciąż i wciąż ;-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ten pudrowy róż w towarzystwie bieli i przecierek genialnie sie komponuje!!!ja też czekam z utęsknieniem na wiosnę!!!!Całusów moc ślę dla Ciebie(!!!)-aga

    OdpowiedzUsuń
  61. Jak dla mnie bomba ;) o tej porze roku nastawiam się właśnie na ten kolor :>
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Dla mnie bomba :) I takie zadziwiające turkusowe wnętrze...

    OdpowiedzUsuń
  63. Komoda przepiękna, a pomysł z wyklejniem szuflad starym papierem nutowym jest genialny :) Wygląda to cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  64. Jestem tutaj pierwszy raz i od razu wpadłam w zachwyt. Komoda piękna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Trafiłam do Ciebie przez przypadek i już zapałałam miłością do piękna jakie tu prezentujesz. Cudownie wykwintny blog, idealnie w moim stylu. Komoda zapewne mnie zainspiruję, właśnie szukałam czegoś takiego.
    Jeżeli pozwolisz zagoszczę na dłużej.
    pozdrawiam Kasia z www.mojdom-mojemiejsce.blogspot.com jeżeli zechcesz do mnie zajrzeć i wyrazić opinię na temat moich wnętrz, będzie mi niezmiernie miło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Cię gościć Kasiu :)
      Dziękuję za cudowny komentarz !

      Usuń
  66. Komodę przemalowałaś bosko, Twój róż jest bardzo delikatny a jego urok moim zdaniem podkreśliłaś uchwytami w kształcie muszelek - genialnie to wygląda. Połączenie na szóstkę.
    Dodatkowo cudne fotki zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  67. Cudownie u Ciebie ;) Przez przypadek zajrzałam i zostanę na dłużej jeśli pozwolisz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń