Strony

poniedziałek, 4 marca 2013

Dziękuję :)

Dzień dobry Wszystkim 
w ten piękny słoneczny poranek !

 Tak jest u nas , a jeśli dziś promyki słońca kogoś nie obudziły 
to może przytoczę  bardzo mądry cytat :


Niektórzy malarze przekształcają słońce w żółtą plamę, 
ale są inni, którzy dzięki swojej sztuce i inteligencji 
przekształcają żółtą plamę w słońce.

Pablo Picasso



Dziś post dziękczynny :)))
W sobotę rano listonosz przyniósł mi paczuszkę od Snow  (klik
Jeśli jeszcze nie zajrzeliście w jej blogowe progi to szczerze polecam !



Wszystko było pięknie zapakowane . 
Co zresztą nie trwało długo , jak tylko zrobiłam zdjęcia ,
 rzuciłam się na prezent jak dziecko .
Po odpakowaniu paczuszek 
moim oczom ukazały się te śliczności .


Wspaniały woreczek z jeszcze wspanialszym haftem 
wykonanym przez zdolne łapki mojej blogowej koleżanki .
 i niesamowicie bajecznie ozdobiona deseczka z ptasiorkiem zawieszką  !


Woreczek zamieszka w sypialni na mojej toaletce a deseczka ozdobi kuchnie .

Wszystko mi się bardzo podoba :)
Jestem pod wrażeniem precyzyjnego i eleganckiego wykonania .


Kochana Snow , bardzo ale to bardzo dziękuję ! 
Cieszę się niezmiernie że zechciałaś mnie obdarować
 i że mogę mięć coś wykonanego przez Ciebie .
Teraz nasza wirtualna znajomość jest jakby bardziej namacalna :))

( Te blogowe znajomości są niesamowite ! )



Z pozdrowieniami ,
Cat-arzyna

30 komentarzy:

  1. Śliczne podarki otrzymałaś :))
    Mówią, że jaki poniedziałek - taki cały tydzień :))
    Życzę Ci więc każdego dnia takiej radości jaką miałaś przy rozpakowywaniu prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , mam nadzieję na udany tydzień , czego i Tobie serdecznie życzę :)

      Usuń
  2. jeśli cieszyłaś się tak jak ja gdy dostałam Twoją przesyłkę to radość była ogromna :):))
    Sliczne rzeczy
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały prezent! ten woreczek jest niesamowity... śliczny prezent dostałaś i pewnie jeszcze z głębi serca:) dziękuję za polecenie bloga! uściski i dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak wykończony , ma nawet podszewkę , bajka :)
      Aniu, tobie również słonecznego i dobrego tygodnia życzę !

      Usuń
  4. Cudne prezenty dostałaś! Wiem, jaka ta radość nieoczekiwanie dostać cokolwiek od kogoś z daleka, a jeszce gdy są to takie cudowności!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty. Miło jest dostać coś miłego od kogoś...a jeśli jest to bezinteresowne to.....może i mi się to kiedyś przydarzy...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty!Wiem,że haftowanie sprawia Snow wiele radości,więc w prezent dla Ciebie na pewno włożyła serce:)Ptaszorek cudny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale sliczności dostałaś :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tak Snowka nasza kochana jest......kochna:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bym się cieszyła jak dziecko:):):) Niespodzianki są najlepsze!!!!! A co do deseczki i kuchni to właśnie chyba jej jeszcze nie pokazywałaś? Czy przegapiłam?

    OdpowiedzUsuń
  10. A wiesz co dla mnie jest najfajniejsze? No oprócz prezentów oczywiście:) Że te blogowe znajome tak znają nasze gusta, że potrafią obdarować czymś co jest strzałem w 10!
    Buźka xxx

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piekne prezenty - wszystko takie dopracowane.. :) Jak to mowia, jaki poniedzialek, taki caly tydzien, i tego Ci zycze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudeńka ... wiem jaka to przyjemność dostać coś od kochanej Snow ...:)
    Szczęściara z Ciebie Kasiu :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście piękne rzeczy.Snow to mistrzyni.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak miło dostać z rana takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudeńka :) ten haft na woreczku jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne prezenty otrzymałaś:)
    Serdecznie pozdrawiam i posyłam nutkę pierwszych promyczków słońca-Peninia ♥♥♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prezenty, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. same pieknosci - szczegolnie woreczek :))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałości - zazdrościmy ale tak pozytywnie :) nie zawistnie :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne prezenty, i ma cudnego bloga :) zresztą Ty również :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmmm...yyyy...eee...no tak mnie wychwaliłaś, że nie wiem ,co powiedzieć:))
    Myślę sobie, że po prostu robisz świetne zdjęcia:)))
    Kasiu, Kasieńko, cieszę się, że się uśmiechasz do tych drobiazgów:))
    A obiecany przydaś już niebawem (coś się zebrać nie mogę:)) )
    Ściskam i pozdrawiam "namacalnie" :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz calkowita racje, blogowe znajomosci sa niesamowite. Pieknie Snow Cie obdarowala :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Prezent super...tak potwierdzam blogowe znajomości są tak czymś niesamowitym, że aż brak mi słów...Miłego dnia pa....

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny woreczek.... z pięknym haftem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne prezenty. Takie klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń