Strony

sobota, 23 marca 2013

I love turquoise !

Pamiętacie ten kolor ?! 
Królował u mnie na wiosnę w zeszłym roku (tu) i (tu) .
Robiłam porządki w mojej szafce z farbami i znalazłam jeszcze puszkę właśnie w tym kolorze .
Dostałam olśnienia że mebelek który czekał na swoją kolej do przemalowania 
dobrze by wyglądał właśnie w turkusie . 
Jak pomyślałam tak pomalowałam .




Mebel jest dość oryginalny jak widać . 
Blat ma zrobiony w kształcie olbrzymiej tacy . 
Jest dwustronny czyli dobrze wygląda z przodu i z tylu ,
 może być barkiem lub wyspą w kuchni 
a nawet widziałabym go w sklepie w roli lady czy kontuaru.
Dodatkowa zaleta to to że łatwo się szafkę przesuwa bo jest na kółeczkach . 









Teraz to już koniec z meblami trzeba się przygotować do Wielkanocy .
Pędzle i farby chowam do szafy i idę zaszyć się w kuchni .

Miłego weekendu a po
przyjemnych i niemeczących przygotowań do świętowania Wam życzę .
Buziaki :)

Cat-arzyna



68 komentarzy:

  1. mebelek marzenie:))miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor przepiękny, metamorfoza niezwykle udana (jak zwykle). Cudny jest Twój świat, Kasiu :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , na pewno nie bardziej cudny od Twojego kochana :) Uściski

      Usuń
  3. Mebelek o pięknej formie, bardzo urokliwy a w turkusie " mu do twarzy " doskonały wybór koloru !!!
    Dekoracje mu towarzyszące jak zawsze bardzo efektowne !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś bardzo miła Agnieszko , pięknie dziękuję :))

      Usuń
  4. Jestem pod wrażeniem tego mebla. Piękny, jeszcze takiego nie widziałam :)
    Miłego buszowania w kuchni.
    U nas dzisiaj śnieg....buuuuu. Polska szkoła zamknięta...
    Pozdrawiam Kasiu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ŚNIEG ! Brrr mam nadzieję że do nas nie dotrze , choć może , może bo znacznie się ochłodziło :(
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Kasieńko !

      Usuń
    2. Kasia nie strasz.... tutaj jeszcze nie dotarł, i mam nadzieje, że nie zdąży dotrzeć, bo mam go serdecznie dość

      Usuń
    3. turkus, jeden z moich ulubionych kolorów, chociaż przepadam za nieco ciemniejszą wersją. Mebel mi się podoba, jego kształty, tak sobie właśnie pomyślałam, że gdybym taki miała przemalowałabym go na mocny bordowy kolor i wtedy pasowałby do mojego salonu. Siostra w Polsce poprosiła mnie o przemalowanie starych, babcinych mebli z nudnego brązu na właśnie coś w stylu Twojego mebelka :)pochwalę się efektami jak dojdziemy do efektu końcowego :)

      Usuń
  5. Taki bym widziała na granicy kuchni i salonu. Co prawda mam mój stół, ale biegam po wszelkie materiały, a tak byłyby pod ręką. Ale, niestety, pozostaje mi zazdrościć i pomarzyć. Pozdrawiam Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh my, how BEAUTIFUL. Love that color and I sure love your beautiful home.

    Have a great weekend

    Hugs from me

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu masz niesamowitą rękę do odnawiania mebli,za każdym razem gdy coś widzę u Ciebie nowego zachwycam się.Wszystko masz przemyślane,dopasowane i dobrane...i ta aranżacja...dla mnie CUDOWNIE! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Te buteleczki z różyczkami - przepieknie prezentują się na odnowionej komódce, fantastycznie to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z zazdrością(nieukrywaną) muszę przyznać,że MASZ TALENT!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szafka jest świetna !! Ogromnie mi się podoba i sam mebel jako mebel i kolor i wszystko. Przesyłam pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  11. Mebelek już sam w sobie zachwyca, bardzo oryginalny jest. No a w takich kolorkach to już rewelacja!!!! Różyczki śliczne, lubię takie z wieloma gałązkami. Ja polowałam ostatnio na jaskry ale jak na złość nigdzie nie ma:(
    Miłego szaleństwa w kuchni!!! Ja jeszcze nic nie mam przygotowane ani przemyślane oprócz mazurka z różą i marcepanem:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny mebelek, gdzie Ty wynajdujesz takie skarby?

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna przemiana, fantastyczna szafka, przydałaby mi się jako wyspa, oj przydała.Cieplutko pozdrawiam u mnie dzisiaj słonko,ale -10.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny mebelek;-)
    A kolor róż cudnie się komponuje z turkusem.
    Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo oryginalna ta szafka i kolor... bajecznie ją podrasowałaś.
    Miłego weekendu i przyjemnych przygotowań. Buziaki :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejny mebel ktory zasługuje na oskara . Powiedz jak Ty to robisz . Ja wciąż próbuje ale coś chyba robię nie tak , albo farby nie takie tu u mnie . Aż kaca moralnego dostaje jak do Ciebie zaglądam . Jesteś wielka . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. mebelek niezywkłej urody :) piękny
    można go faktycznie wykorzystać na wiele sposobów :)
    kolor piękny- choc ja pozostaję jednak wierna bieli :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Mebelek bardzo pomysłowy .
    A ja lecę może pomyć okna bo słoneczko do mnie zagląda a u mnie jeszcze nic świątecznego.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy mebel, ten blat sie zdejmuje? No i koleczka...zaloze sie, ze znajdziesz szybko na niego amatora. Kolor turkusowy bardzo mi sie ostatnio podoba.
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem pod wrażeniem...Twojej pracy ale i kształtu i wyglądu samego mebelka....jak z bajki...Skąd go wygrzebałaś?

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne wykonanie .. te kolorki :) Forma jest naprawdę niezwykła ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochana jestem w każdym mebelku, który prezentujesz. Ślicznie mu w turkusie:). Uwielbiam wracać do twojego bloga i robię to wielokrotnie:)
    buziaki przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapłonęłam miłością do tego mebla! Też chcę taki.:)
    Pozdrawiam.
    Nawojka

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile ta szafka ma zalet,aż trudno uwierzyć:)Cudowny mebel i niepowtarzalne są Twoje aranżacje:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudo, po prostu cudo. Jest prześliczny i bardzo mu do twarzy w tym kolorze:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. mebel fantastycznie praktyczny. W turkusie mu do twarzy ale w innych ubrankach tez byłby super.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawa z tą tacą zamiast blatu, ale zauważyłam przede wszystkim ,jak fajnego charakteru nadały jej uchwyty. Świetny mebelek.
    Uściski:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ mnie zazdrość chwyciła, taka piękna ta szafka a właśnie wprowadzam kolor turkusowy do kuchni... Ech na styku kuchni i salonu, by mi idealnie pasowała. Pięknie wykończona - efekty twojej pracy są powalające.

    OdpowiedzUsuń
  29. ale cudo!!! po prostu napatrzeć się nie mogę ...

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  30. jeju, ten mebel jest boski! I w ogóle tak jakoś dobrze mi u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  31. Rzeczywiście oryginalna forma i wykonanie, a blat- taca genialne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny kolorek, mebel wygląda w nim świetnie! ach a te wszsytkie dodatki...;)

    OdpowiedzUsuń
  33. so beautiful home! great photos!

    OdpowiedzUsuń
  34. piękna!!! nic nie trzeba dodawać!!!
    pozdrawiam Aga :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham turkus. Jak ja bym chciała mieć taki mebelek.
    Nie mogę się napatrzeć.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy
    www.niebowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny mebelek i mnie turkusy i niebieskości królują tej wiosny:)Dodałam jeszcze odrobinę szarości.
    Jak zwykle inspirująco:)
    Pozdrawiam i udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  37. dawno nie zaglądałam do Ciebie...i już zalujeee:))) uwielbiam turkus i w takim wydaniu jak najbardziej! nie będę się powtarzac już ze milo oglada się Twoje posty, piękne prace i foty! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. padłam i wstać nie mogę! ;)
    piękna komoda, komoda z serii ~marzenie~ :)
    kolorek pasuje do niej idealnie, że nie wspomnę o całej stylistyce :)
    Pozdrawiam Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. I like it:) turquoise ::))))) chyba podbne mamy posty tematycznie:)Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  40. Komoda prezentuje się wspaniale, piękny pastelowy kolor. Super pomysł z blatem-tacą!

    OdpowiedzUsuń
  41. I love this colour too-it's beautiful!!!!LOVE YOUR TODAY PHOTOS ♥
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  42. Mebelek baaardzo oryginalny i pięknie mu w turkusie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dla mnie bomba. Turkus dobrze się komponuje:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  44. pamiętam i kocham ten kolorek:))) śliczne lampiony na ostatnim zdjęciu:)))
    uwielbiam takie szkło!
    jak zawsze jestem pod wrażeniem kochana! brawo

    OdpowiedzUsuń
  45. jakich farb Pani używa do malowania mebelków ?

    OdpowiedzUsuń
  46. Fantastyczny mebel i jak zwykle trafiłaś z doborem koloru :)
    Nie widziałam nigdy takiej konstrukcji - tym bardziej mi się podoba, jako coś nietuzinkowego!
    Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  47. Kolejne cudeńko ... :) Jak u Ciebie można oczy i duszę nacieszyć takimi skarbami ...
    Miłego oczekiwania na Święta :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  48. Boski mebel i bosko go odświeżylas. Turkus dodaje komórce lekkości, no i widze, że wiosna to się u Ciebie schowała. Podziel się trochę. :D

    OdpowiedzUsuń
  49. mebelek wiadomo...:))...ale ty mnie zawsze czarujesz tymi dodatkami,atmosferą....piękne zdjęcia:))))

    OdpowiedzUsuń
  50. My all time favourite Color too Catarzyna - and the way You use it here just makes me love it Even more:)
    Perfect!
    I Wish You a Wonderful Easter!
    Tovehugs :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękny kolor komody :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. What a BEAUTIFUL blog, I found:)
    Atmosphere at your home is peaceful:)
    Wellcome to visit my new blog, if you like:)

    Have a nice Sunday!

    OdpowiedzUsuń
  53. To naprawdę wyjątkowy mebel !

    OdpowiedzUsuń
  54. Mebelek ma piękną formę i kolorek.Katarzyno zachwycasz swoimi zdolnościami za każdym razem !!! CUDOWNIE!!

    OdpowiedzUsuń
  55. Mebel ogromnie oryginalny w formie. I ten kolor! Wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  56. Me too:) Edyta.

    OdpowiedzUsuń
  57. superwypaśna :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  58. Piekny mebelek! Co do wyboru koloru, bardzo mi sie podoba, wiosennie wyglada:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Przepiękne komódka, a kolor-oryginalny, super!

    OdpowiedzUsuń
  60. Kurcze ale perełka. Zazdroszczę ci takich "gratów".

    OdpowiedzUsuń
  61. Twój dom jest taki piękny!

    OdpowiedzUsuń
  62. Skąd Ty bierzesz takie fantastyczne meble w takich ciekawych formach - jest fantastyczny - jedynie ten blat w kształcie tacy choć efektowny w praktyce może utrudniać wykonywanie na nim czynności, ale przecież to aż tak nie istotne przy takim cudeńku. Pięknie go przemalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń