Strony

środa, 23 listopada 2016

Vintage Shabby Chic Writing Bureau


Witam !

Dziś tak szybciutko wrzucam kilka fotek sekretarzyka. 
Szary, biały i różowy to kolory jakie wybrałam do pomalowania tego mebelka. 
Jak wyszło zobaczcie na zdjęciach poniżej. 












Serdeczności przesyłam wszystkim tu zaglądającym. 
Dziękuję również pięknie za wszystkie wasze ciepłe komentarze pod ostatnim wpisem.
Niestety ja ostatnio nie jestem zbyt aktywna na waszych blogach, za co przepraszam i obiecuję to nadrobić, jak tylko wszystko ogarnę przed zbliżającą się wielkimi krokami sobotą.
W najbliższe trzy weekendy spodziewam się mnóstwa gości w moim domu, 
bo już od tej soboty zaczyna się 
" The 2016 Christmas Artists Open Houses"


Proszę, trzymajcie za mnie kciuki, 
a jak macie chęć i możliwość to wpadajcie do mnie w odwiedziny.

Zapraszam serdecznie :) 

Cat-arzyna


27 komentarzy:

  1. très joli meuble, j'aime bien ce rose poudré à l'intérieur et superbe mise en scène !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolory, wszystko idealnie do siebie pasuje, mistrzostwo, jak zawsze! Powodzenia w Twoich przedsięwzięciach!Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo witaj kochana Dorciu ! Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa . Ściskam Cię bardzo mocno :)))

      Usuń
  3. Super połączyłaś kolory.....Uroczy....Szkoda, że tak daleko bo była bym pierwszym gościem.... Pozdrawiam i życzę powodzenia...Pa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny mebelek!!!!
    Będzie dobrze, zachwycisz wszyskich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. This is so very beautiful. Love the colors.
    Hugs from here

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpadłabym, wpadła... :) Och, trzymam kciuki za nawałnicę w Twoim domu, bo na pewno będą tłumy! Któż by nie chciał przyjść do takiej Czarodziejki! :)
    A kredens przepiękny. I tak sobie dziś pomyślałam oglądając Twoje zdjęcia, że ile musisz się natrudzić, by przygotować tak nostalgiczną aranżację - te wszystkie drobiazgi na półkach oraz dookoła! Zdałam sobie sprawę, że każde zdjęcie kredensu, komody, szafki, jakie pokazujesz jest tak wspaniale zaprezentowane, takie klimatyczne, magiczne! Kasiu, jesteś wielka... no, po; prostu Katarzyna Wielka!
    Cmok

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest piękny! Uwielbiam takie kolorowe wnętrza komód, szaf itp. z różowym prezentuje się wspaniale
    Pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie zrobiony mebelek. Dasz radę i goście będą zachwyceni. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały ten sekretarzyk. Kolory dobrane fantastycznie, nie przepadam za różem, ale tu wcale nie rzuca się w oczy. Fotelik obok też uroczy. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Och jaki cudowny czas będziesz miała! Bardzo mocno trzymam kciuki. Na pewno wszyscy zachwycą się Twoimi arcydziełkami!!! Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och jak bardzo chciałoby się zobaczyć wszystko na własne oczy! Trzymam kciuki. Napisz potem jak było, bo brakuje Ciebie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie jak zwykle. Czekam wciąż niecierpliwie na świąteczne inspiracje u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam mocno kciuki i jestem pewna wielkiego powodzenia....Sekretarzyk cudny

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ja choruję na sekretarzyk do naszej sypialni i ciągle szukam tego jedynego ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyle kolorów w jednym meblu, a wyszło wspaniałe. Jak zawsze.
    Trzymam kciuki i wierzę, że goście będą zachwyceni.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki :-)
    Świetnie ten różowy zagrał choć nie jest to mój ulubiony kolor

    OdpowiedzUsuń
  17. Splendido. complimenti e baci

    OdpowiedzUsuń
  18. No to będzie się działo! Powodzenia! :)
    Sekretarzyk cudo, a w różu kocham się po przerwie od nowa, więc tym bardziej mnie zachwyca :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U Ciebie zawsze uczta dla oczu...

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyszło jak zawsze bardzo pięknie i klimatycznie.
    Czeka na duuużo więcej :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń