Strony

czwartek, 17 listopada 2016

Rocking Horses


Hej Hej Ułani !


"Konik - z drzewa koń na biegunach
zwykła zabawka mała huśtawka
a rozkołysze rozbawi " 

Zawsze cieszę się Świętami jak mała dziewczynka.
U mnie wśród świątecznych ozdób nie może zabraknąć konika na biegunach.
To chyba wymarzona zabawka, prawie każdego dziecka.


W tym roku moje koniki mają bujne grzywy i ogony. 
Grzywę tego pędziwiatra powyżej wykonałam z białych piór 
a ogon: z koronek, postrzępionego lnianego materiału i sznurka, 
są tam też doczepione chwosty. 
Jak Wam się podoba mój nonszalancki konik w stylu shabby chic ? 
Ja nie jestem obiektywna, bo uwielbiam prawie wszystkie koniki na biegunach. 




Drugi konik można powiedzieć, że jest trochę bardziej wyczesany :) 
Grzywa nie jest tak bujna i rozwichrzona jak u poprzedniego, 
ale za to imponuje długością. 


Tak prezentują się razem. 
Który z rumaków podoba wam się lepiej ?



Zrobiłam również lampiony. 
Kryształową sosjerkę i kielich ozdobiłam za pomocą srebrnego schlagmetalu.
Całkiem prosta i efektowna technika.


No i jeszcze kilka serduszek, które to doskonale sprawdzą się jako ozdoba świąteczna 
albo jako prezent na święta bądź na walentynki. 








Dziś to już wszystko, wkrótce będzie więcej, bo elf wciąż w warsztacie :)
Dziękuję pięknie za odwiedziny i serdeczności przesyłam.

Uściski !
Cat-arzyna 






23 komentarze:

  1. Nie no ja wpadne w depresje....powalasz mnie za kazdym razem....koniki sa cudne

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dekoracje dla mnie koń z grzywą ze sznurka jest cudowny. Aniołki na czasie skradna nie jedno serce.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności, śliczności, cu - do - wno - ści!!!!!! jak zawsze, zresztą :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwa rumaki są zachwycające, tak jak aniołki i kielichy. Wyczarowujesz piękny świąteczny klimat, czekam na jeszcze więcej.
    Serdecznie pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwa koniki cudne. Aniołki słodkie, a kielichy - świeczniki wyglądają bardzo bogato. Czuć już świąteczny nastrój. Pozdrawiam cieplutko i niech Elf przy pracy nie zapomina o aparacie fotograficznym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze rumaki, a nastrój tworzysz bajkowy. Pozdrawiam, Ania :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, jak zawsze na Twoim blogu mnóstwo pięknych i oryginalnych dekoracji - konik z długą grzywną wygląda cudnie - aniołki w tych kolorach są przepiękne! ! ! ! ! - pozdrawiam kochana serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh, they will be a great success, these horseys are a special, so unique. You are a fountain of ideas :))
    Happy greetings to you, Méa

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy, zdecydowanie pierwszy jest moim faworytem, choć i drugi ma swój urok. Pięknie stroisz dom do świąt Kasiu. :) Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne to wszystko! Koniki są cudowne! Może się pokuszę, by zrobić podobnego, jeśli starczy mi czasu. Oba mają sój urok - jeden szalony, drugi romantyczny. Lampiony wyszły cudownie. Muszę poszukać tego preparatu, bo chciałam zrobić bombki z takim efektem. Zawieszki wyszły słodziutkie i bardzo retro :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje prace poznam wszędzie...Konik to wspomnienie dzieciństwa...Ten z beżową grzywą to mój faworyt....Świetna aranżacja pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu, doskonałe w każdym calu rumaki zauroczyły mnie bez reszty. Ja swojego zrobiłam od podstaw, ale chyba wysiada przy Twoim. Czy i Ty robiłaś je od podstaw sama i dłubałaś wzorki dłutkiem? Bo mam szaleńczą ochotę spróbować swoich sił.

    Reszta rzeczy także fantastyczna! Uwielbiam do Ciebie zaglądać! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh my, your talent are sooo great and I love everything you make. The horses are fantastic. The first one was my favorite but I can`t deside. THe second one is also so beautiful. Think I have to make one.
    Have a great weekend
    Hugs from here

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany, Kasiu....Cuda, cudeńka...Nie mogę się napatrzeć, nie tylko na koniki, które uwielbiam :) Pomysł z grzywą z piór bomba :) Lecę jeszcze podziwiać :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja uwielbiam podziwiać te Twoje cudeńka. Serduszka wspaniale nie umniejszając urody konikom. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko zachwyca. A lampiony naj naj :) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Very beautiful and creative!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obydwa rumaki sa piekne wiec ciezko wybrac.. :) Zawieszki z aniolkami skradly moje serce.. Zastanawiam sie czy mozna by takie u Ciebie zamowic?:) Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że można. Dziękuję ślicznie, buziaki :)

      Usuń
  19. Twoje serduszka są cudne! Takich amorków nigdzie nie widziałam! A koniki na biegunach to oczywiście nieodzowny element dekoracji świątecznych, też tak lubię. Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam wszelkie dekoracje z konikami lub reniferami. Myślę że dopełniają one taką "całość". Przepiękne ozdoby. Polecam Ci bardzo tanią i fajną hurtownię https://pm-m.pl/276-artykuly-florystyczne, można tanio kupić wiele fajnych dekoracji jak choćby lampki czy świeczki :)

    OdpowiedzUsuń