Strony

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Witajcie !


Po małej przerwie witam wszystkich tu zaglądających .

Nie wiem czy to pora roku , czy słabnący entuzjazm do prowadzenia bloga ,
czy może po prostu brak czasu , ze coraz mniejsza u mnie częstotliwość pisania postów .

Dziś u nas piękna pogoda( niestety nie takie upały jak w Polsce ) więc chcę się żyć i tryskam energią od rana .
Nawet znalazłam czas żeby zrobić kilka zdjęć komody którą pomalowałam na biało .






















Pozdrawiam i mam nadzieję że do niedługo !



41 komentarzy:

  1. świetna jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle cudny mebelek ale i zawartość piękna!
    Pozdrowienia z gorącej i słonecznej Suwalszczyzny ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny piękny mebel.
    Kasiu ciągle czeka u mnie wyróżnienie dla Ciebie ;)

    http://domnawygnanku.blogspot.co.uk/2012/04/wyroznienia.html

    Ściskam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dopiero dzis lepsza pogoda, ale tez nie taka jak w pl.
    Sliczna komoda, a w szufladkach jakie cudenka schowalas. Chyba zaraz wybiore sie do sklepu po hortensje;))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. to chyba pogoda :)...

    Komoda przepiękna!! bardzo mi się podoba, jest taka hm uniwersalna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Komoda cudna w pięknych aranżacjach !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam z upalnej Warszawy
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna komódka, wszystko piękne Twoich fotkach. Można podziwiać godzinami:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle piękna i świetnie przedstawiony mebelek.To prawda u nas lato ale ponoć tylko do środy ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty pracusiu, ciągle coś nowego:) Komoda super:) Pozdrawiam e

    OdpowiedzUsuń
  10. What a beautiful chest of drawers Kasia, have a lovely week, let's hope the sun comes out! Sharon x

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj chętnie bym pomyszkowała w tych szufladach! Super mebelek. A pogodą to się podziel bo u mnie pada od samego rana, bleeeeeeeeeee:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful vignette! Wish I had some candle holders like those, but they are so expensive here! What is that inside the containers? It looks like corn flakes but I think it might be something else!

    Thanks for sharing this little corner of your home. Love it!

    Kifus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. These are dried petals of white roses.
      Thanks for the nice comment:)

      Usuń
  13. Uffff..... a ja o deszczu marzę. Jest za gorąco!!

    Wena blogowa wróci. Zauważyłam, że chyba u wszystkich z nas następuje takie wyczerpanie materiału. Potrzeba jest chwila oddechu.

    Komoda wspaniała!!!!! A jeszcze jak zerknę na jej zawartość..... :)

    Uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U ciebie zawsze jest przepięknie! No i sliczna komoda..znow sie rozmarzam i zazdroszcze takiego szczebla zaangazowania..duzo slonca na wyspach dla ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Całość jak zwykle cudo!!!
    Pozdrawiam Cię Kasiu serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. komoda piękna, cały klimacik, który stworzyłaś jest niepowtarzalny i piękny - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Spójrz na te komentarze, przecież nie można zawieźć tych, którzy z taką ogromną przyjemnośćią zaglądaja do Ciebie. Wszystko wróci do normy, zobaczysz.

    OdpowiedzUsuń
  18. Loooove all your pictures today as well,true beauty and eyecandy:))))
    Tovehugs:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Komoda śliczna, ale nie tylko ona, cała aranżacja cudna. Za każdym razem jak zaglądam do Ciebie to żałuję, że nie mam mieszkania urządzonego w takim stylu, niestety na zmiany nie pozwoli mi rodzinka :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Wena wroci... :)
    Komoda jest piekna! Bardzo ladnie ja pomalowalas a wszystko wokol cudone!

    Pozdrawiam!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie Ci wyszła ta komódka :) Podziwiam Twój zapał twórczy

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem fanką Twoich mebli, proszę o więcej i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna komoda i cała reszta :) Nie wiadomo czy mebel podziawiać czy zawartość koronkową...

    OdpowiedzUsuń
  24. ja tez wiecej czasu spedzam na powietrzu niż przed monitorem...ale cieszę sie ze z samego ranka wpadłam do Ciebie,bo tu znowu same cudnosci!!!jestem zachwycona swiecznikami;-))))pozdrawiam majowo i miłego dnia zycze.

    OdpowiedzUsuń
  25. Niezmiennie pięknie u Ciebie :) Komódka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. JAK ZAWSZE OSZAŁAMIAJĄCO PIĘKNIE:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna!!!!!!!!a te koronki w środku boskie uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny klimat...a co do nastrojów to większości nas doskwierają takowe;(( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna komoda i cała aranżacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. BEAUTIFUL images! I can't understand the words, but the pictures are stunning - you have great style and a lovely blog!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale cudowne klimaty.Jestem pod ogromnym wrażeniem. Piękne stylizacje, cudowne zdjęcia och i ach
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. to chyba taka pora CAt, że sie nic nie chce, komoda rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. ślicznie pobielona taca! ja mam dwie drewniane włoskie takiego typu, z czego jedna jest do odnowienia. Ale nie wpadłam na pobielenie,bo jest cała w pięknych złoceniach i zieleniach.Ale może pomyśle o tym. pozdrawiam ciepło!
    http://helllenashoppingmaniac.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  35. Komoda prześliczna zresztą jak wszytskie wcześniejsze Twoje mebelki!!!! i proszę częściej, częściej bo z niecierpliwością zawsze czekam na nowego posta!!! pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super idea o tych domach otwartych, nie słyszałam o tym wcześniej. A do takiego domku jak Twój to aż chciałoby się wejść! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kasiu, tworzysz prawdziwe cuda, codziennie tutaj zaglądam czekając niecierpliwie na na nowe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudnie tu u ciebie, zostaję tu na zawsze:)))))))

    OdpowiedzUsuń