Strony

środa, 11 kwietnia 2012

Turkus

Kolor turkusowy we wnętrzach , bardzo lubię , a dodatki w tym kolorze jeszcze bardziej .  W sezonie wiosenno letnim , chociaż odrobina tego koloru we wnętrzu nada mu zapewne świeżości .


Na ten magiczny , przyciągający wzrok kolor pomalowałam małą szafeczkę .
 Odrobina turkusu a mnóstwo uroku .




Zwierciadełko , które widać na zdjęciach to moja ostatnia zdobycz .
Aż chciałoby się zapytać
" zwierciadełko powiedz przecie, kto najpiękniejszy jest na świecie?"
... nieee może jednak nie będę pytała :)


No to pa i miłego dnia !




45 komentarzy:

  1. Piękna ta szafeczka :) , a zwierciadełko zawsze powie przecie ,że tyś najpiękniejsza na świecie... i ja się tego trzymam ;) hihihi

    pozdrawiam słonecznie
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He,he,he , masz racje tego trzeba się trzymać :)

      Usuń
  2. Cudeńko. Pewnie przed malowaniem nie powaliłaby urodą...Teraz lustereczko możne odpowiedzieć...szafka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he,he ...dobre !!! Tak tez myślałam wiec nie pytałam;)
      Buziaczki :)

      Usuń
  3. Piękna szafeczka!!! ahhh moje marzenie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor tej szafki, ale przede wszystkim kształt jest zabójczy! Całość świetnie się prezentuje! Nawet nie wiedziałam, że można się tak rozpływać nad meblem...no, ale skoro nad meblem to i nad sobą można :} Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja nawet nie mam łózka w sypialni :( szafeczki też by się przydały. Ciekawe kto kogo wykończy my dom czy on nas. Fajnie przyjść do Ciebie i oko pocieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna i kształt i kolorek:)...tylko te gałki cosik mi nie pasuję...ale może w do całości pokoju pasują:)))a lustereczko zabójcze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje , mi tez cosik nie pasują i jak tylko kupie takie co będą pasować zaraz je zmienię na inne .
      Dzięki Qrko za szczerą opinie :)

      Usuń
    2. oj tam oj tam dziewczyny ,wy to juz takie perfekcjonistki jestescie ,ze biednych figlarnych galek sie czepiacie :) ja to bym tę szafeczkę przygarnęła nawet bez nich !!

      Usuń
  7. No co Ci może to lustereczko pokazać, jak nie wszystkie Twoje dzieła i dziełka:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna Kasiu ... nawet z tymi gałkami ... a łódeczkę dla synka rób jak najbardziej ...

    buziole

    OdpowiedzUsuń
  9. No to uważaj, bo jak Ci dziś zwierciadełko powie, że turkusowa szafeczka....
    Ale pewnie Cię to ucieszy ;-)
    Rzeczywiście świetna i te gałeczki jak cukiereczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alizze , tak te gałki trochę jak różowe landrynki . Z jednej strony to połączenie tych kryształowych różowych gałek i turkusu jest rzeczywiste bardzo shabby .
      No ciekawa jestem dalszych opinii w tej sprawie .Szafeczka jest na sprzedaż wiec obiektywne opinie bardzo mi się przydadzą.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Kocham turkusowy.. ma tyle mocy w sobie! Pozdrawiam i podziwiam piękności..

    OdpowiedzUsuń
  11. Choć ciągle u mnie króluje biel i szarości, to ostatnio też ciągnie mnie do tego turkusu :-) Szafka świetnie wyszła, choć też zmieniłabym uchwyty. Lusterko cudne.
    Pozdrawiam ciepło
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam po raz pierwszy, chociaż bloga czytam od paru już miesięcy :)
    Szafka cudownie wyszła! Ja nadal w bieli cała ale może też się skuszę???? Bardzo kuszący ten kolor!

    Pozdrawiam
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna!!!!!! Uwielbiam kolor turkusowy!!!!!
    Do Edi się nie wybierasz czasem? Z chęcią porady dizajnerskiej bym zaczerpnęła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kokietuj Myszko ! Ja znam Twoje możliwości , wiec chyba na nic moje porady ,ale na kawkę czemu nie ?!
      Choć w moja stronę pogodniej i cieplej .( U mnie śniegiem nie sypało ... tfu, tfu, odpukać!)

      Usuń
  14. Cześć Kasiu:) Śliczna jest:) Chociaż również (jak w opinii Przedmówczyń) - gałeczki przydałby się inne:)
    Za to kolor - cudny, taki energetyzujący! A Ty prawdziwa Czarodziejka meblowa jesteś, oto co powiedziałoby Ci lustereczko:)
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Turkus z bielą wygląda bardzo czysto i świeżo,bardzo klasyczne połączenie,wygląda magicznie. Lubię też bardzo połączenie turkus brąz.To zestawienie szczególnie odpowiada mi w ubiorze.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Szafeczka super się prezentuje !!!
    Ja wczoraj przytargałam ze śmietnika turkusowe krzesło ;-)
    Lustereczko urocze !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  17. Chociaż za turkusem w mieszkaniu nie przepadam, to muszę powiedzieć, że szafka mnie urzekła. Jest przepiękna, co do lusterka to prawdziwie bajeczne:))Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudeńko! Wygląda bardzo lekko, żywcem wyjęta z salonu Ludwika XVI! :) A zwierciadełko pewnie należało do Marii Antoniny ;)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  19. Turkus to nie mój kolor, ale w wydaniu shabby chic jest cudowny. Szafka ci się udała, gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Teraz doczytałam, że gałki są różowe, a ja myslałam, że bursztynowe:) Myslę, że te drugie lepiej by się tu sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  21. Och ja tez sie szykuje na turkusy w salonie. Ta szafeczka wyszla bosko, choc ja dalbym biale galeczki;) Ale zwierciadelko po prostu urzekajace:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Trudno w domu będzie draka ,zapadła decyzja moje dwie komody właśnie w takim kolorze myślę zrobić. Kasiu Twoje meble i aranżacje są obłędne, nie przepadam za tym określeniem, albo inaczej ono do mnie nie pasuje ale tak bardzo mi się podoba co robisz że nie potrafię inaczej tego wyrazić.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi Kasia, love the little cupboard, the colour especially... Happy week! Sharon:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam! piękna szafka, kolor bardzo oryginalny, podobają mi się też uchwyty - kolejne cudeńko stworzyłaś, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudeńko!!! mój ukochany kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fakt! Kolor bardzo przytulny. Szafeczka wygląda jak wiosenna panna na spacerze. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny ten kolorek i kształty szafeczki,zawieszka motylkowa urocza :)
    Lustereczko jak z bajki - cudne jest.
    No kiedy by tu nie zajrzeć - pełen zachwyt :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. U Ciebie Kasiu to można się rozchorować z zachwytu:)Piękne ujęcia, w ogóle wszystko zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj Kasiu !!!! Mała zmiana a dużo radości. Bardzo ładnie. Zdobycz super...)))) Pa...

    OdpowiedzUsuń
  30. Niewielka zmiana a wielki efekt. Super lustereczko.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękną szafeczkę udało Ci się stworzyć!! Ja też ostatnio pokochałam turkus, mam w tym kolorze na razie tylko "komódkę" na herbaty, ale to zawsze coś na początek;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. mnie się podobają cukierkowe gałki, trochę jak z pokoju Tildy, słodko i kontrastowo. Na pewno inne gałki dodadzą szafce powagi, a teraz jest lekka jak panienka na wydaniu:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładnie jej w tym kolorze! Subtelność w turkusie... Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładna sypialnia :) Mnie szczególnie urzekł ten słodki aniołek...

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam Twoje wnętrza! Są piękne i kobiece :) A zwierciadełko skradło moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten turkus jest piękny! Taki pachnący latem!
    Buziaki
    M.

    OdpowiedzUsuń
  37. Hey Cat! Your white bedcover is exactly the same as mine! Beautiful!

    OdpowiedzUsuń