Strony

środa, 18 kwietnia 2012

Romantycznie

Ja i Mama bardzo dziękujemy za przemiłe komentarze pod ostatnim postem .
Witam wszystkie nowe osoby które zapisały się do obserwatorów mojego bloga .

Chciałabym do wszystkich was zajrzeć i pooglądać wasze blogi ,ale czasami po prostu nie mam na to czasu . Żeby nie ten ciągle uciekający mi czas to mogłabym sobie tak wędrować po blogowych "kominkach" i cały dzień i pewnie by mi się nie znudziło . Tyle inspiracji i tak wiele można się od każdej z was nauczyć , tylko potem skąd  wziąć ( i tu znowu pojawi się słowo czas ) czasu na realizacje tych wszystkich pomysłów .Wiem ze czas to i u was deficytowy towar .
Więc dłużej nie marudzę , bo czas , czas, czas ....!

 Zdjęcie tej dziewczynki mnie zauroczyło na tyle
że uszyłam dwa woreczki na damskie przydasie i dwie poduszki .
 Taki romantyczno-nostalgiczny komplecik .






Dziś tylko to mam do pokazania .
Mam nadzieje że wkrótce się wypogodzi i będę mogla zrobić zdjęcie mebelkowi który ostatnio pomalowałam .
Jeszcze raz dzięki że tu zaglądacie i do następnego razu :)



41 komentarzy:

  1. "tylko"? chyba "aż" ;o) Bardzo fajny, romantyczny komplet..pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, piękne i jeszcze raz piękne wytworki, nie rozumiem tylko jednego dlaczego "tylko", kochana napracowałaś się i ta różnorodność form - oto jakie cuda można zrobić z 1 obrazka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, takie 'tylko' to nam pokazuj każdego dnia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczynka nostalgiczno - romantyczna w swej urodzie, nie dziwię się, ze Ci się spodobała. Podusia wyszła bardzo pięknie, a i woreczki urokliwe:))) Ach ten czas.... Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym czasem to trzeba napisać ustawę o wydłużenie doby do 30 godzin i zacząć zbierać podpisy. Wtedy po pracy było by trochę więcej czasu na przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok , dobry pomysł ja się podpisuję prawą i lewą łapką. He,he,he:)

      Usuń
  6. Dziewczynka przeurocza i śliczna. doda uroku każdemu przedmiotowi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszelkie woreczki, swietny kolor tkaniny! a dzielo mamy - koronkowa robota - piekna!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, mnie tez zauroczyła ta słodka twarzyczka i mam tez pomysły na jej wykonanie- ale ja widzę, że Ty jesteś szybsza niż pantera z wykonywaniem swoich wspaniałości
    Czasu pewnie masz za duzo:):):):):):) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta dziewczynka skradła serce nie jednej z nas .Lubie takie klimaty są takie romantyczne .Wszystko ci wyszło ślicznie i starannie .

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszły prześlicznie! Rzeczywiście grafika z dziewczynką jest przeurocza:) i pełna romantyzmu.
    Czas ucieka nie ubłagalnie, ale na pocieszenie zdradzę tego tajemnicę - inteligentni ludzie nigdy się nie nudzą - dlatego brakuje im czasu:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Znów cieszysz nasze oczy! Podoba mi się, że leciutko "prują się" te niteczki na poduszce i ta różyczka również! Oj zdolna Bestia z Ciebie! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ta dziewczynka!! A podusia i woreczki- to po prostu cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. urzekający obrazek:)) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście- sliczna dziewczynka. Jak z basni. Zapraszam na brocantowe candy do siebie i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasia czy jest coś czego Ty nie potrafisz?
    Podusia i woreczki piękne a dziewczynka faktycznie śliczna :):)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj tak..czas,,piękne to "tylko"-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj tak czas teraz to deficytowy towar, zgadzam sie:)
    A zdjecie tej dziewczynki tez lubie i kiedys mialam ja w ramce. Na Twoich pracach tez super sie prezentuje.
    Lece ogladnac poprzednie posty, bo chyba nie w temacie jestem;)
    pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prace - dziewczynka śliczna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie Ty masz zdolne rączki, piękny komplet.
    Szczególnie podoba mi się poduszka, zdjęcie i ten kwiat - pełen romantyzm.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczności !!!!
    Dziewczynka naprawdę urocza i wszystkie uszyte przez Ciebie rzeczy są cudne !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj Kasiu, jak już pisałam do Ciebie w przedświątecznym mailu - jesteś prawdziwą czarodziejką. Jestem "zakochana" w rzeczach, które tworzysz, są piękne. Pozdrawiam serdecznie. Sabina

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne te twoje prace-wyglądają jakby miały sporo lat. Sa takie oryginalne :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. woreczki prześliczne, zdjęcie dziewczynki mnie też zauroczyło!!! pozdrawiam i czekam na posta z nowopomalowanym mebelkiem :-) buźka!

    OdpowiedzUsuń
  24. I znowu takie piękne rzeczy u Ciebie, można oglądać i oglądać:-))pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny ten Twój komplecik :)

    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny motyw i wspaniałe wykonanie :) Czyli standard u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Those are just stunning! I wish I was as talented as you. I am curious, do you have an Etsy shop?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Diane for the compliment.:)
      Unfortunately, I do not have Etsy shop. Maybe I should!?

      Usuń
  28. Ślicznie :))

    Moja doba również zdecydowanie za krótka.

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzeczywiście zdjęcie urocze, fajny miałaś pomysł na wykorzystanie go :-) Podoba mi się też naszycie takie nieregularne kolejnych warstw i te prujące się niteczki!
    Pozdrawiam ciepło! :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie wykorzystałaś piękne zdjęcie :)
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  31. Kasiu cóż mogę rzec... piękne!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Beautiful!I am speechless!!!
    Tovehugs:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie Ci wszystko wyszło :) Kiedy Ty masz czas robić takie cuda?

    OdpowiedzUsuń
  34. super ten komplecik:-)ah jol....

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak malujesz te meble? Jeśli to nie tajemnica.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też jestem pod urokiem Twoich prac , motyw z dziewczynką jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń