Strony

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Stroik adwentowy i prezencik



Pierwsza niedziela adwentu już za nami . 
Jestem ostatnio tak zajęta rożnymi sprawami że prawie zapomniałabym o odliczaniu dni do świąt ,
 No może nie dni będę odliczała , bo kalendarza adwentowego w tym roku nie zrobiłam .
 Zrobiłam na szybko stroik adwentowy to będę odliczać tygodnie .
Tak wygląda mój ekspresowy stroik ... jeżeli w ogóle tak można to nazwać ?!




W dalszym ciągu Was trochę zaniedbuję , za co przepraszam . 
W ramach przeprosin , mam dla Was mały prezencik . 

Zainspirowałam się tu i zaprojektowałam bunting .






Jeżeli wam się podoba , to proszę bardzo, 
udostępniam do wydrukowania :)









Miłego tygodnia Wam życzę i do niedługo !

Cat-arzyna



66 komentarzy:

  1. U mnie oczywiście brak takiego stroika;) Twój jest śliczny, to nic że ekspresowy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to może też sobie zrób coś na szybko ?!
      Dzięki , uściski :)

      Usuń
  2. Świeczki wyglądają bardzo fajnie.Piękna dodają im cyfry- każda w innym stylu.
    Chyba zmałpię i zrobię podobne.
    Dzięki za nową inspirację- bunting bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam się zdecydować które wybrać , dlatego zrobiłam każdą inną , hahaha , no i wyszło całkiem ciekawie :)
      Cieszę się że Ci się podoba , dzięki :)))

      Usuń
  3. piękne te dekoracje i fotki...
    Drukowałaś na zwykłym papierze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drukowałam na grubszym to się chyba nazywa papier techniczny ?!
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Boże, u Ciebie jest nieziemsko! Piękne dekoracje adwentowe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też tylko symboliczna świeca w tym roku. Ale przecież tak sobie myślę, że najważniejsze jest duchowe przygotowanie!pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój stroik nazwałabym świąteczną kompozycją! Zdecydowanie nastrojowo u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Minimalistyczne, ale bardzo pomysłowe świeczki adwentowe :) Ciekawa jestem jak nanosisz grafikę na świecę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drukuję na kalce i nanoszę to za pomocą suszarki .
      Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  8. Ważne, że świeczki cztery - już jest czym odliczać czas ;) Ja tez z wielką ekscytację odpaliłam wczoraj pierwszą świeczkę na moim wieńcu adwentowym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wystrój ...Dech mi zaparło.....tez jestem ciekawa w jaki sposób przeniosłas wzór na świece....Pozdrawiam BeA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedziałam ta to pytanie Cheni .
      Dzięki i pozdrawiam :)

      Usuń
    2. ups...ja tez tak kiedys próbowałam ...ale nic mi nie wyszło ....tym bardziej gratuluję efektu

      Usuń
  10. świeczki cudowne a i proporce niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie zabrakło wieńca i świece wypełniaja swoje zadanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ cudnie! Biorę sie do pracy! Stroik z zegarami piekny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć Kasiu:) Cudne te Twoje świece:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie zestaw zeszłoroczny.Twoje aranże super -jak zwykle -co tu kryć!!!!Całunie for you!!!
    ps.
    spadł u mnie snieg dzisiaj -ciekawe czy sie utrzyma do Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie! Tak delikatnie, elegancko, klimatycznie. Aż chce się usiąść z kubkiem gorącej herbaty i... nic nie robić :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem u ciebie po raz pierwszy, jak cudnie tu!!
    WOW!! brakuje mi słów..
    pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe dekoracje, obiecałam sobie że juz poprzestaję na tym co mam, ale u Ciebie wspaniałe inspiracje;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu inspirujesz kochana jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczną kompozycję adwentową stworzyłaś, motyw tarcz zegarów świetnie pasuje do adwentowego odliczania.
    Pozdrawiam
    T.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świeczki pomysłowe,w tym roku cyferki królują!Też lubię,gdy każda jest inna.Pozostałe dekoracje tak piękne,że aż oczy się śmieją.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie .... :)
    Miłego tygodnia Kasiu :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne dekoracje, takie lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ech,jak zwykle zachwycam sie klimatem w Twoim domku,na blogu!
    Cudownie,sielsko,tak spokojnie i klimatycznie!
    Swietny pomysl na adwentowa dekoracje!
    Pieknie-i tyle :-)

    Serdecznosci sle:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie tu u Ciebie. A nie przewidujesz może girlandy z polskim napisem? :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne cudeńka do pobrania może się przydadzą, dobrego tygodnia Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  26. Ekspresowy ale jaki piękny stroik adwentowy.
    Dzięki za kolejną porcję inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń
  27. So beautiful and cosy.

    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubie Twoje dekoracje, a te swiateczne to juz nadzwyczaj. Adwentowe swiece swietne!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ha! czytasz w moich myślach:) Chciałam poprosić o jakiś bunting a tu proszę:) Już nie muszę! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  30. cudnie u Ciebie Kasiu. Ciekawa jestem kiedy ja się zabiorę za swoje przedświąteczne przygotowania ehhhh

    OdpowiedzUsuń
  31. Sliczny ten Twoj stroiczek,bardzo milusio u ciebie,uwielbiam takie klimaty:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale mnie zaskoczyłaś:)) Zastanawiałam się, jakie numerki znajdą się na Twoich świeczkach, a tu prawdziwa niespodzianka. Stroik ekspresowo-superowy:))
    Dzięki za prezent, myślisz , ze jak powieszę L E O N też będzie fajnie?:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ależ cudny klimat stworzyłaś... A ja właśnie szyję odgapiony od Ciebie woreczek...

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo podobaja mi sie świeczki !

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też dni nie będę odliczać ,ale tygodnie jak najbardziej.Mnie również zainspirowały tarcze zegarowe do zrobienia świecznika adwentowego.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale super dziewczyna z Ciebie! Dzięki za możliwość wydrukowania takiego cudeńka. Niezwłocznie to uczynię, aby mój kominek był ładniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzięki, zapisuję bo ślicznie u Ciebie wygląda, ale w tym roku nie skorzystam. Będę podziwiać dekoracje u Ciebie. Piękne są.

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiene świeczki! Ta z reniferem też. Sama robisz te świeczki? A proporczyki ściągam chętnie dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skorzystałam z napisiku - bardzo dziękuję - http://wcieniukwitnacychmagnolii.blogspot.com/2012/12/wyroznienie-u-maszki.html

      Usuń
  39. Kasiu, u Ciebie jest zawsze tak pięknie i inspirująco - jak w bajce :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kasiu dzięki wielkie za udostępnienie grafiki. Jest przecudna. Już miałam pisać do Ciebie, że też bym taką chciała mieć :) a tu patrzę - jest :) Czytasz chyba w naszych myślach. Pięknie u Ciebie jak zwykle. Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwalę się :) Wczoraj wieczorem poczyniłam zawieszkę przy użyciu Twojej grafiki. Wygląda pięknie.
      Sama zobacz.

      http://werandaeulalii.blogspot.com/2012/12/noel-i-graficzna-aranzacja.html

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  41. Proporczyki ściągnięte-są śliczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo przyjemnie ogląda się Twoje cuda. Piękny blog, bardzo inspirujący.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja chyba z Tobą oszaleję! To znaczy z miłości do Ciebie... No, do Twoich prac! :)) Jak to świecznika nie zrobiłaś?! A te piękne świeczki same się ozdobiły? Są fantastyczne, a do tego aranżacja! Umrę z zachwytu. Mówię Ci! A z buntingu zaraz skorzystam! Do córci pokoiku będzie super pasować. Dziękuję.
    Pa, pa ... i dawkuj inspirację, bo będziesz mnie miała na sumieniu. ;)
    Pa, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak zwykle pomysłowo u Ciebie ....Super....))))Pozdrawiam cieplutko pa....

    OdpowiedzUsuń
  45. piękny stroik ekspresowy :-)) mi się wszystko tu zawsze podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ależ ślicznie ! i jeszcze ta cudna grafika! prawdziwe mikołajki u Ciebie :)
    Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  47. Klimat, piękne zdjęcia:))
    Lubię Cię, Kasiu:))

    OdpowiedzUsuń
  48. Kasiu bardzo lubię Twoje dekoracje ;-)
    Bez względu na to czy są bogate czy delikatne !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  49. O nareszcie jedna ktora pisze stroik a nie wieniec adwentowy, pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  50. Catarzynko u Ciebie znowu tak ładnie, że szczęka opada:) nic dodać ni ująć :)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  51. Wspaniała świąteczna girlanda - jestem ich fanką.
    Pięknie zdobisz swoje otoczenie - klimat którego nie wiem czy mam szanse osiągnąć

    OdpowiedzUsuń
  52. What a pretty bunting! I love your blog - this is my first time here!

    OdpowiedzUsuń
  53. świetne pierdołki robisz na te święta :)

    zapraszam:)


    http://magicznyczas.folog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  54. so pretty! thanks so much for sharing:) love your candles above, too!

    OdpowiedzUsuń