Strony

poniedziałek, 10 grudnia 2012

Klocki


Witam :)

Ja nadal bawię się w mikołajowego elfa . 
Pewnie jak większości z Was , warsztat Świętego Mikołaja zawsze kojarzył mi się z wesołymi elfami , które to zajmowały się produkcją zabawek . 
Zabawek nie byle jakich , ręcznie wykonanych i w dużej mierze zrobionych z drewna . 

Ja niestety żadnego pociągu czy dziadka do orzechów nie wystrugałam, 
ale za to coś podobnego do klocków ,
 bo wydaje mi się że w worku Świętego Mikołaja nie powinno zabraknąć takiej zabawki .

Oto moje klocki .



Tworzenie tych klocków z literami sprawiło mi wiele radości. 




A i układanie z nich słów to też fajna zabawa :)




Kocham bawić się klockami !



Marzę o tym żeby obdarowanych ,moje klocki cieszyły tak jak mnie :)



No i aby były oryginalną ,przyciągającą oko dekoracją na świętą .


Uściski :)

Cat-arzyna

57 komentarzy:

  1. Piękne!
    I w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne :)WOW prosty pomysł a ile radości :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne...super totalnie niepowtarzalny pomysł ;)
    buziaki - Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne ....sama bym się pobawiła z przyjemnością. Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, cudowne są :) Ja tam bym sie bardzo cieszyła z takiego prezentu, bo własnoręcznie zrobiony, pięknie wykonany i jaki oryginalny :)
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś niesamowita. Zastanawiam się co dalej? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jednoduché a tak překrásné...Přeji pěkný den K.♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Są przecudowne! Ależ Ty masz świetne pomysły!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł! Moje kolory!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super. Codziennie można zmieniać dekorację poprzez nowe słowa. Masz bardzo ciekawe pomysły, tylko się inspirować:) Serdecznie zapraszam do mnie.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. I love this idea! You could change out your Christmas sayings everyday if you wanted to. I love the snowflake pieces, too.

    OdpowiedzUsuń
  12. jedna z ciekawszych dekoracji świątecznych jakie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe klocki :)
    Pięknie je zrobiłaś, są śliczne, praktyczne i będą cudownym prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne...i jeszcze te szarości:))..bo to szarości???..i jeszcze te nieregularne brzegi:)) miodzio:))))Kasiu jesteś wielka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. na pewno sprawią wiele radości.
    Są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  16. I would so love to spend an afternoon with you. Your photos and the things you make strike such a chord with me, that it seems like it would be such fun to meet you and spend some time in your studio. I might have to copy this idea for my home.

    OdpowiedzUsuń
  17. Klocki super się prezentują !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej Kasiu jakie piękne!!!
    Chyba żartujesz,obdarowani będą skakać do
    sufitu jak nie wyżej z radości
    gdy je dostaną,no ja byłabym w 7niebie gdybym
    dostała taki cudowny prezent.Nie dość,że
    taki piękny to jeszcze ile w nim serca:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu obdarowana osoba powinna być uszczęśliwiona takim prezentem. Twoje klocki są przepiękne, muszę się przyznać, że takie klocki to moje marzenie, może kiedyś się spełni...Naprawdę cudeńko nie mogę wzroku oderwać.Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sa fantastyczne! Piekna swiateczna dekoracja. Badz pewna ze obdarowani uciesza sie na taki prezent.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne te Twoje klocuszki!! Sama chciałabym aby Mikołaj obdarował mnie takimi i bawiłabym się nimi nieprzerwanie :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne ;) Bardzo fajny pomysł i cudowne wykonanie ;)))
    Mnie z pewnością taki prezent by ucieszył - myślę, że innych również ;)

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu - fantastyczne !!! Jak pięknie zrobione, te literki, przecierki - CUDNE !!!
    Mam w domu troszkę takich surowych kwadratów, może uda mi się je pomalować ... pewnie nie będą takie cudne jak Twoje, ale może jakąś dekorację sklecę hihihi, bo deficyt u mnie w tym temacie ogromny ;)
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne klocki i ile radości :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny, oryginalny prezent:) i jeszcze własnoręcznie wykonany to na pewno będzie cieszyć:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczne!!!!Wow, kiedy Ty to wszystko tworzysz?

    OdpowiedzUsuń
  27. Klocki są cudowne! :) muszę namówić męża aby takie zrobił... może doczekam się na przyszłe święta;)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny pomysł , klocki są urocze!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Też chętnie pobawiłabym się takimi klockami :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Kasiu:) Cudne te klocki.. Jeju, kiedy Ty masz czas na tworzenie tych wszystkich pięknych rzeczy..
    Zabawa klockami jest fajna i może być bardzo ekscytująca:) Widziałaś Annę Kareninę najnowszą:)? W jednej scenie klocki drewniane odegrały bardzo ważną rolę:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Prosty, dający ogrom możliwości, a przez to świetny pomysł! Mnie by takie klocuszki bardzo się spodobały!
    T.

    OdpowiedzUsuń
  32. Sa urocze,jako dekoracja, bomba,ja czesto bawie sie klockami z moim synem:)ale te, bardzo przypadly mi do gustu:)pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba bawiłabym się tymi klockami jak małe dziecko:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Klocuszki bardzo udane! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiekne!!!!!!!! Chcialabym takie dostac od Mikolaja :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super pomysl i jak zawsze perfekcyjne wykonaine. jestem pod wrazeniem.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. niecierpieee ogladac Twoich postow i zdjec, bo... sa przepiekne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny pomysł,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Gdybym dostała takie klocki to chyba padłabym ze szczęścia!!! Boskie. Kasia koniec już tych cudeniek, bo oszaleję z zachwytu :D I zamkną mnie w jakimś zakładzie...tyle z tego będzie :)
    Piękne!!!!!!!
    Ależ masz talent.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  40. są cudowne :) jaki super pomysł :) codziennie można ułożyć malutką wiadomość........
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  41. Aż mi się zachciało w scrabble pograć, a to jeszcze nie czas na zabawę, bo robota czeka.... Piękne te klocki!

    OdpowiedzUsuń
  42. ja zaraz oszaleję!!! zdolniacho moja kochana, cudności tworzysz

    OdpowiedzUsuń
  43. Klocki wyszły Ci rewelacyjnie. :) Sama chciałabym takie dostać. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Są fantastyczne! Nie ma to jak prezent, w które wkłada się tyle serca i pracy :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Klocki super i to tylko klocki a jak pięknie Ci wyszły też tak bym chciała mieć zdolne łapki .Zagladam tu każdego razu jak tylko pojawi się nowy post podglądam twoje wytwory i jestem pod wielkim wrażeniem zawsze zrobisz coś pięknego i do tego nie potrzeba ci żadnych specjalnych materiałów . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  46. U Ciebie jak zawsze uczta dla oczu i zmysłów!!!! Wspaniałe!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Takie klocki i mnie by ucieszyły , Super ..

    OdpowiedzUsuń
  48. Genialne, świetny pomysł - ja gdyby mnie takimi klockami obdarowano skakałabym z radości pod sufit - super. Bardzo podoba mi się aranżacja z napisem dream.
    poduchy z poprzedniego posta też bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowne - bo to mały cud zrobić coś takiego z czegoś banalnego...
    Cudowne!

    OdpowiedzUsuń