Strony

wtorek, 27 marca 2012

Wielkanocne dekoracje


Dziękuję za przemiłe komentarze i witam serdecznie wszystkich 
nowych obserwatorów mojego bloga .

Wielkanoc już tuż tuż , a u mnie aż do wczoraj pod kloszami były szyszki .
Wreszcie zmieniłam dekorację na bardziej odpowiednie do pory roku .
Nic oryginalnego , gniazdka , jajka i ptaszki .














Ten medalionik z ptaszkiem zrobiłam sama . 
Charms - te urokliwe zawieszki zachwyciły mnie w tamtym roku .
Trochę zrobiłam tego typu pierdółek  . Ozdabiam nimi klosze (tak jak na zdjęciu), świeczki , butelki , dodaje do prezentów i jeszcze trochę w szufladzie zostało , może przy jakiejś innej okazji kiedyś wam pokarze . 
Spróbowałam tej techniki , sprawdziłam , zobaczyłam
i jak na razie mój zapal w tym kierunku  się skończył . 












Zmiana ozdób , niby nic wielkiego a jednak cieszy .
Czasami zastanawiam się jak to możliwe ze tak mało istotne rzeczy jak dekoracje własnego otoczenia mogą tak bardzo wpływać na nastrój domowników .
Mój mąż sprawił mi ostatnio bardzo miły komplement mówiąc ze wraca z pracy przyjemnością , bo mamy w domu tak ładnie i przytulnie i że za ten klimat bardzo mi dziękuje
( To ja Ci dziękuję kochanie !)

Życzę wam moi drodzy radości
w przygotowaniach świątecznej atmosfery !


55 komentarzy:

  1. Może i nic orginalnego, ale wygląda ślicznie w tej oprawie!!!

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. vintagowo, szykownie, z gustem:) W końcu na Wielkanoc muszą być jajka, ptaszki i gniazdka. Co tu oryginalnego wymyślać. Ważne, by jak u Ciebie, wykorzystać znane motywy, a takim smakiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam pytanie z innej beczki czy ten napis z koroną na jednym z klosików to naklejka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam taki , ale możesz zainspirować się tym kloszem i zrobić coś podobnego według mojego kursiku jak przenieść grafikę na szkło . Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
    2. Kochana bardzo dziękuje ale, kleje głupa (czyt. przenoszę grafiki)od lat :)
      Na sucho, mokro, z pod transportu i podcięcia. W razie czego to też służę radą :)

      Usuń
    3. Myślałam by wyciąć coś w matowej przeźroczystej folii która daje efekt szkła piaskowanego.

      Usuń
  4. Najważniejsze, jeśli docenia nas najbliższe osoby. satysfakcja sama w sobie też jest budująca, a le słowo wsparcia od męża np.to prawdziwy skarb. Też mam to szczęście, że mój docenia moje wnętrzarskie wyczyny.
    A dekoracje wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne masz te klosze! A to co w kloszach jeszcze piękniejsze! Inspirujące jak zawsze!! Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te Twoje dekoracje , a miód na serce słowa najbliższych osób , którym wracać się chce do domu... klosze i ptaszorki śliczne...

    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale to wszystko wygląda, zjawiskowo ... i wcale się mężowi nie dziwię nic a nic ... i zgadzam się z nim w 100% ...

    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne dekoracje!!!Dobrze że nie zające,bo nie wiem co mają wspólnego ze Św.Wielkanocnymi???Może jestem staroświecka?Pozdrawiam i życzę...WESOŁYCH ŚWIĄT!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne klosze i piękne dekoracje
    a słowa męża - bezcenne :D
    pozdrawiam słonecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię taki naturalne dekoracje. W tym roku w Wielkanoc stawiam na naturę! Mój M. tez się cieszy jak sobie coś tam układam, przekładam. Mówi: ty to umiesz taki miły klimat itp. Czasem tylko się denerwuje, kiedy biegam bez umiaru i wyszukuję drobiazgi. :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie tu u Ciebie, będę zaglądać. Robisz niesamowite aranżacje te pod kloszami jak i wokoło - bardzo francuskie.
    pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu oglądam i tylko mlaskam z zachwytu, zaraziłaś mnie tymi kloszami od jakiegoś czasu szukam podobnych ale póki co nic co by przypominało Twoje nie znalazłam. Piękne ozdoby i cudowna aranżacja. Napatrzeć się nie mogę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój Mąż wie co mówi :) Naprawdę fantastyczny klimat stworzyłaś w Waszym domu!

    OdpowiedzUsuń
  14. coś pięknego....:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie bomba !!!zachwyciły mnie te dekoracje - cudne :)) buziole :**

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawdziwy to mężczyzna co potrafi docenić starania kobiety!Klimat bajeczny!Klosze powaliły mnie na kolana zwłaszcza ostatni,szukam takiego i nic!może mi się kiedyś poszczęści.
    Wiosennie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne dekoracje. Dla mnie nr jeden to jajka z mchem. Piękne faktury. Wszystko jest zestawione z ogromnym smakiem. Podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak to nidy nic? Dekoracje są przecudne, zaparło mi z wrażenia dech.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z Twoim mężem ;) Twój dom jest cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale komplement!!!!!!!!! Super:)
    Pięknie się prezentują te wszystki jajca i gniazdka pod kloszami. A charm z ptaszkiem śliczny! Wyciągaj je z szuflady i pokazuj bo bardzo, bardzo mi się podobają!
    Buziaki słoneczne xxx

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie!!
    Śliczne te Twoje klosze! A pod kloszami.....ech, ty to potrafisz stworzyc klimat!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  22. NIE OBCHODZE SWIĄT,WIĘC OZDOBY NIE W MOIM KLIMACIE...ALE TE KLOSZE...I PTASZKI..CUDO....PIEKNY KOMPLEMENT OD MĘŻA:))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Te klosze masz cudowne:) pozdrowka

    OdpowiedzUsuń
  24. Piszesz, ze to niby nic oryginalnego ale jak podane! Liczy się właśnie ten klimat który stworzyłaś, tło starych przedmiotów z duszą lub tych postarzanych.
    Widać w tym dbałość o detale i to je właśnie wyróżnia. Masz absolutną rację co do wpływu dekoracji na samopoczucie. Ja ciągle mam niedosyt bo zazwyczaj na swoje moje dekoracje mam za mało czasu. Poza tym marzy mi się więcej czasu na szperanie na starociach, których w mojej okolicy jest bardzo mało. Ot, jeden bazar na Kole i dwie kalmociarnie. A nic tak nie dodaje uroku dekoracjom jak np stare cyferblaty, książki fragmenty drewnianych rzeźbień mebli. Ale nic na siłę. najpierw muszę skończyć tło, czyli wyposażenie domu i ogród w wymarzonych kolorach a potem przyjdzie czas na przemyślane dekoracje.
    A Twoje bardzo mnie inspirują więc dziękuję, że sie z nami tym dzielisz.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekne inspiracje, każdy detal idealny dopasowany, nawet te malutkie charmsy. Bardzo mi się podoba.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kasiu...jak po prostu chciałabym się do Ciebie wprowadzić :) Nawet najmniejsza rzecz jaką pokazujesz jest przepiękna, cudnie dopasowana do całości...chciałabym kiedyś w swoim domu stworzyć taki klimat jaki Ty prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A właśnie,że Twoje dekoracje są nadzwyczajne!Cudnie wszystko aranżujesz aż miło popatrzeć(i zainspirować się).Uwielbiam dekorować dom ,jednak jednym wychodzi to lepiej innym gorzej.Tobie po prostu rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdecydowanie za daleko mieszkasz! Nie mogłabyś organizować wycieczek lotniczych połączonych ze zwiedzaniem??? Nie??? Kurczę, pierwsza bym się zapisała :)) A te Twoje klosze...ehhh.

    OdpowiedzUsuń
  29. ja obiema łapkami podpisuje się pod słowami Snow ;)))
    piękne,jakie w moim ukochanym stylu dekoracje :)))
    a grafika na klosiku to oryginalna, czy Twoje dzieło... co nie znaczy, że nie jest oryginalna ;)) bo jest świetna :))
    i w pełni zasługujesz na komplementy Męża, bo sama chciałabym wracać do tak udekorowanego domku :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne dekoracje!
    Serdecznie i wiosennie pozdrawiam. Posyłam promyki słoneczka:)
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  31. TO TAKIEGO DOMU TO NA PEWNO CZYSTA PRZYJEMNOŚC WRACAC;-))))TWOJE DEKORACJE OCZAROWYWUJĄ KOCHANA;-)))) A CHARMSIKI TAKI ŚLICZNIUTKIE;-)))))))))))))POZDRAWIAM CIEPLUTKO.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zmiana dekoracji, ja kilka dni temu tez schowalam szyszki (dopiero)
    Klosiki sa swietne, a to pod nimi jeszcze pieknijsze, niby zwykle jajeczka a ile uroku wprowadzaja.
    Zawieszki charms sama zrobilas? sa rewelacyjne!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne wielkanocne dekoracje - uwielbiam takie klimaty. Powiem, że czekałam na Twój wielkanocny post - byłam ciekawa co też wytworzysz - PIĘKNIE :))Pozdrawiam i dziękuję, że czasem wpadasz do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Twoje dekoracje są niesamowite, a raczej Niesamowite! ...a same klosze... muszę się rozjerzeć gdzie u mnie można takie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  35. nie będę oryginalna - cudne dekoracje ... a Twój blog to kopalnia inspiracji ...
    pozdrawiam serdecznie
    Marata

    OdpowiedzUsuń
  36. Niby nic - jak sama napisałaś - a jednak urok to właśnie to "nic". W przeciwnym razie można w sumie mieszkać nawet u sąsiada. Takie, tylko nasze drobiazgi definiują miejsce zwane domem. Bardzo stylowe dekoracje. Zresztą jak wszystko u Ciebie! Podziwiam przecież w każdym poście.

    OdpowiedzUsuń
  37. kurcze ja juz nie wiem co mam pisac!!!! wszystko zostalo powiedziane ,podpisuje sie pod slowami dziewczyn obiema rekami :):):)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo miły Twój mąż i cudny komplement.
    Dekoracje bardzo nastrojowe.Marzyły mi się takie klosze po roczniakach, ale nigdy nie mogłam trafić na taki dostępny cenowo . Aż spotkała mnie miła niespodzianka. W niedzielę uczestniczyłam w loterii fantowej, dla pewnej rodziny i wylosowałam taki zegar. Nie mogę się doczekać jego przemiany.
    Pozdrawiam !!

    Beata

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie udekorowałaś dom i masz rację niby nic, a cieszy wszystkich. Dekoracje cudowne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Dekoracje Twoje mają duszę ,małe co nieco a bardzo cieszy Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakie piękne klosze!
    A słowa męża to pozazdrościć :):):)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie i z klimacikiem.''Mucha nie siada''Robią wrażenie.A tryptyk -bez wazeliny -powalił mnie totalnie.Są rzeczy które od pierwszego wrażenia rzucają na kolana.Własbnie tego doswiadczyłam.
    A tarcza zegara to wydruk ..moze ..?
    Pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękne dekoracje świąteczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo piękne i stylowe dekoracje :) Podziwiam Twój talent

    OdpowiedzUsuń
  45. Mięknie aranżujesz i równie pięknie prezentujesz na zdjęciach. Jestem zachwycona klimatem, który tworzysz. Pozdrawiam cieplutko i życzę radości z oczekiwania na radosne Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Jestem zachwycona Twoimi dekoracjami,aranżacjami,zdjęciami...wszystko jest niesamowite! Z przyjemnością tu zaglądam od kiedy odkryłam Twój blog:)) Życzenia wszelkiej pomyślności zostawiam w tę Wielkanocną Niedzielę,Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kasiu po raz kolejny jestem zachwycona Twoimi dekoracjami. Jak maniaczka ciągle i ciągle przeglądam Twój blog. Jesteś kopalnią inspiracji. Szkoda, że dzieli nas tyle kilometrów bo bardzo chętnie poznałabym Cię osobiście.
    Zdradź mi małą tajemnicę - nad drugim zdjęciu jajko leży na czymś "kudłatym" co to jest? i mała prośba czy mogłabyś na swoim blogu udostępnić do wydruku takie karteczki świąteczne (jedna z nich jest na tym drugim zdjęciu razem z jajkiem pod kloszem) lub wysłać mi na pocztę d09lechm@wp.pl
    dziękuję i pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo oryginalna dekoracja, podoba mi się taki styl :)
    Myślę, że mogłabym zastosować kolorowe sztuczne liście by nieco ożywić całość. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń