Strony

środa, 30 kwietnia 2014

Peak District


Dziękuję za wszystkie świąteczne życzenia . 
Ja niestety nie miałam sposobności wpaść do Was osobiście z życzeniami . 
Święta Wielkanocne spędziliśmy w miejscu zwanym 
"Peak District "
Peak District to wyżyna w południowej części Gór Penninskich, rozciągająca się w centralnej i północnej Anglii. Kraina gór , dolin , przełęczy , rzek i strumyków, z mnóstwem malowniczych szlaków do przejścia .  My zaliczyliśmy tylko dwa , na więcej nie starczyło nam czasu , z pewnością tam jeszcze wrócimy bo  jeszcze czeka na nas 48 szlaków.
 Trzy , cztery godziny jazdy od miejsca w którym mieszkamy ale widoki zapierając dech są watrę tej podroży. Trafiliśmy tam w zasadzie przy okazji , bo w tych okolicach odbieraliśmy przyczepę campingową , którą kupiliśmy przez internet . Tak mamy w końcu swój wymarzony domek na kółkach. Nie jest to żadna " sztuka nówka" ale caravan z potencjałem , wiecie co mam na myśli ... oczywiście że do przemalowania i ponownego udekorowania , tak aby czuć się jak u siebie , jak w domu . Już coś w tym kierunku działam . Jak skończę to na pewno się pochwalę . Tymczasem kilka fotek z Peak District . 



Przyroda tam dopiero budziła się do życia , zwłaszcza w górnych partiach , 
ale w dolinach , wokół rzek i strumyków wiosnę można było podziwiać  w całej swojej  krasie . 


Mamy w planach wybrać się już naszym domkiem na kółkach gdzieś na weekend, więc muszę zmykać do pracy. Myślałam że to oswajanie caravanu pójdzie mi znacznie szybciej . Siedzę tam już drugi tydzień i jeszcze jest mnóstwo rzeczy do zrobienia a weekend już lada chwila . 
No to pa i do miłego !
Cat-arzyna

34 komentarze:

  1. Jak fajnie ;-)
    I te widoki i ta zieleń, ale czy to Wy tam schowani i uśmiechnięci?
    Czekam na zdjęcia *domku na kółkach*
    Buziak
    PS
    Widzę ze nie tylko mnie wciągnęło na 2 tygodnie ^_~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciągnęło mnie , wciągnęło bo nie mogę się doczekać kiedy wyruszymy naszym mobilnym domkiem :)
      Dzięki i pozdrawiam

      Usuń
  2. OOoo super! Uwielbiam wycieczki krajoznawcze. Wyspa ma tyle do zaoferowania:) My w czerwcu wybieramy się do Lake District pod namiot - jupi:):) Koniecznie pokaż caravan. Fajny taki domek na kółkach!!!!
    Szaro i deszczowo u nas a wczoraj było tak pięknie.
    Buziaki xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No , ma ma :) Teraz będzie nam łatwiej gdzieś wyruszyć i coś pozwiedzać, a do Lake District też mamy ochotę zawędrować , więc może się spotkamy na szlaku :)
      Buziaki !

      Usuń
  3. Tam jest pieknie! Bylam tam kilka lat temu i z pewnoscia jeszcze wroce :)
    PS. zycze udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My zobaczyliśmy tylko małą cześć tego terenu i mamy ochotę na więcej , bo rzeczywiście jest tam pięknie :)
      Również miłego weekendu życzę !

      Usuń
  4. Super miejsce. Kochana w takim razie spokojnej, radosnej drogi w nowej odsłonie domu :) Jestem przekonana, że zrobisz cudo z przyczepki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana ! Robię z niej cudo już kolejny tydzień i końca nie widać a myślałam że będzie rachu ciachu i w drogę , ale nie ma tak łatwo .
      Pozdrawiam i udanej majówki życzę:)

      Usuń
  5. Piękne miejsce i cudowne zdjęcia:) Gratuluję zakupu 'domku na kółkach':) Życzę słonecznego i udanego majowego weekendu:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i również udanego majowego weekendu życzę :)

      Usuń
  6. Witaj moja Droga,
    Jak Cudownie..bosko!
    Całe życie ubolewam że nie starcza nam czasu na odwiedzanie takich bajecznych miejsc w Anglii. A mało tego Hove też jest na mojej liście. .hihi. ...trzeba koniecznie to zmienić!
    A z karavanem cudowny pomysł. .ile teraz dopiero wycieczek przed Wami....
    Wspaniałych chwil w takim razie i odkrywania takich miejsc. ..
    Pozdrowienia i serdeczności. .(ja z latte obok Big Bena..ciesze się słońcem!)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu ! Tak myślę że ten domek na kółkach sprawi że częściej i więcej będziemy zwiedzać :)
      Miłego majowego weekendu życzę !

      Usuń
  7. Fantastyczna okolica! Prawie sie tam przeniosłam zza biurka w pracy :-)
    Urlop w przyczepie fajna sprawa, w ubiegłym roku byliśmy tak na Mazurach.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna okolica! Chociaz ja za gorami nie bardzo, to podoba mi sie :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful photos. A perfect getaway. Will love to see a glimpse of your caravan, put it to good use this summer!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne miejsca odwiedziliście! Zdjęcia mają wspaniały klimat! Życzę Ci, abyście mogli szybko ruszyć w drogę cudnym mobilnym domkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. udanego weekendu!
    piękne zdjęcia pokazałaś

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. No to wyjeżdżamy razem . Mój caravan dzisiaj po zimie umyty i dopieszczony, Wszystko w nim czyściutkie i milutkie. Wieczorem jedziemy na pięć dni do Ustki. Zyczę wesołego i udanego weekendu:) - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. No faktycznie, okolica cudna...i pogoda, jak widać, dopisała :))

    Urlop w takie przyczepie to coś fantastycznego, daje dużą swobodę poruszania się.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne miejsce! Teraz będziecie mogli odwiedzić ich znacznie więcej!
    Pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, cudne widoki, uwielbiam odpoczynek na łonie natury,dlatego za kilka godzin ruszamy ale jeszcze nie naszym domkiem na kółkach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie :)
    Kasiu koniecznie pokaż jak skończysz oswajać przyczepę ... ech na pewno będzie cudnie :)
    Pozdrawiam ciepło i udanego wypoczynku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale tam cudnie!
    Masz domek na kółkach ??????????????
    Zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń
  18. What a fantastic place. Beautiful photos.

    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę udanego weekendu Kasiu i oczywiście czekam z niecierpliwością na zdjęcia nowego udoskonalonego przez Ciebie domku na kółkach :)

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam tam wiele lat temu i do tej pory nie mogę zapomnieć. Żałuję, że tak mało udało mi się wtedy "obejść". Mam nadzieję, że kiedyś to naprawię ;) A caravan na pewno będzie obłędny jak już go skończysz odnawiać. Koniecznie się pochwal!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasia jak tam ładnie!Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne miejsce, pozazdrościć tylko tak fajnego wypadu! ;-))

    pozdrawiam ciepło!! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  23. "Caravan z potencjałem" o tak i to jakim.Wielu wrażeń i szlaków do przebycia.....Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała wycieczka,tylko tak chciałabym spędzać święta,nigdy za zastawionym stołem:)

    OdpowiedzUsuń
  25. OOOooooooo widzę, że przygnało cię na moje tereny :)
    Lubię Peak District, ale wolę Snowdonię w Walii. Teraz masz swój dom na kółkach, więc możliowści masz bez liku. Jak następnym razem będziesz wybierała się z rodziną w moje strony, to daj znać, przyślę ci linki do miejsc godnych uwagi :)
    Pozdrawiam,
    Agata z MCRu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko , sprawdzone linki , bardzo się przydają . Snowdonię marzy nam się zwiedzić , tylko tam to już trzeba wybrać się na dłużej niż na weekend , od nas to około 6 godzin drogi ... ale może , może :)
      Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  26. Mimo że tak daleko to jednak tak blisko :-) Właśnie wróciliśmy z tygodniowego wypadu do Anglii i Peak District był na trasie i nas zauroczył. Niedługo pokażę zdjęcia na blogu :-) Dobrze że mamy blisko do gór stołowych bo syn nie chciał wracać.....no i właśnie kupiliśmy przyczepę. Pewno w tym roku się za nią nie zabiorę ale każda inspiracja mile widziana Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Just found your beautiful blog. Even though we don't speak the same language the pictures you post speak the language of beauty. Very nice blog.
    God Bless You.

    OdpowiedzUsuń