Strony

wtorek, 30 października 2012

Kratka i konie


W  Wielkiej Brytanii odbywają się słynne wyścigi konne znane jako Royal Ascot Rescecourse . 
Trwają one 5 dni .
Na czas wyścigów królowa przenosi swoją rezydencję do zamku Windsor , żeby być jak najbliżej . 
Każdego dnia w czasie wyścigów królowa nosi inny kolor stroju 
najważniejszy zachowuje na trzeci dzień , który nazywany jest Ladies Day . 
Panie obowiązkowo noszą kapelusze , są to czasami bardzo oryginalne ,wymyślne kompozycje .
Niestety nie mieliśmy jeszcze okazji być w Ascot  ale byliśmy na wyścigach konnych w Plumpton .
Na to okazję uszyłam sobie strój , który dziś chcę wam zaprezentować .


Brązowe kratki bardzo lubię , zwłaszcza jesienią .







Strój ten , to dzieło moje i mojej kochanej Mamy , 
która wykończyła brzegi spódnicy i gorsetu  szydełkiem .
Oczywiście ten okazały , piękny motylek na cylindrze
 też zrobiły zdolne rączki Mamy .





Jak widać falbanki mnie nie opuszczają.
Halka ma ich kilka warstw .


Chciałam jeszcze bardzo podziękować za komentarze pod ostatnim wpisem . 
Okazało się że te prawdy wszyscy znamy tylko czasami o nich zapominamy 
i dlatego warto od czasu do czasu  je sobie przypominać :)

Pozdrawiam ciepło 

Cat-arzyna



77 komentarzy:

  1. Piękna kreacja :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, brak mi slow, piekny zestaw, idealny do jazdy konnej. Twoje zdolnosci powalaja!
    pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  3. Strój bardzo oryginalny .... mnie takie spódnice i podobne stroje zawsze z " Domkiem na prerii " się kojarzą ... Motyl na cylindrze - cudny !!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Strój jest tak przepiękny że zabrakło mi słów... cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zdolniachy z Was, przepiękny strój i bardzo pomysłowy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana! ja myślę, że Ty byłaś tam najpiękniejsza lady w najbardziej eleganckim i zachwycającym stroju. No i ten kapelusz z motylem.... Brawo!!!!
    Ściskam Cie mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarumieniłam się od Twoich komplementów , bardzo dziękuję :)
      Uściski

      Usuń
  7. Kasiu potrafisz tak zaskoczyć, że aż szczęka opada. Wspaniały strój. Wooowww!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, usunął mi się komentarz przez przypadek. To jeszcze raz, to było tak:

      "Tak myślę, co napisać i w sumie nie wiem. Zatkało mnie kompletnie. To wyższa szkoła jazdy, chylę czoła! Gratulacje dla Ciebie i Twojej Mamy!"

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. O ja cie kręce!!! Jesteś boska w tej wiktoriańskiej sukni:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boska ?! Maggie , na głowie mam cylinder a nie aureole :) hahaha
      Dziękuję pięknie :)))

      Usuń
  10. O rety, Kasiu, brak słów by opisać zachwyt nad Twą kreacją!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny strój. Mnie zachwycił gorsecik sznurowany. Bajka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Suknia piękna,wszystko takie eleganckie i z klasą.Aż miałabym ochotę pójść z Tobą w podobnej kreacji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy , to kiedy ?!
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Fantastyczny! Ta kratka, falbanki.. ah.. cudo;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podpisuje się pod poprzednimi postami obiema rękami...mi również odebrało mowę...wspaniałe!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyno, co za szczęście, że Ty w Ascot nie byłaś!!! Przecież przyćmiłabyś całą tę arystokrację z królową na czele!!! A tak może Ci wybaczą, żeś i piękna i zdolna;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny strój, widać po efekcie końcowym ile w jego uszycie włożono serca i miłości.
    Gratuluję talentu mamie i córce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to wiadomo po kim masz uzdolnienia....strój super...pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu po raz kolejny bardzo pozytywnie mnie zaskoczyłaś! Wspaniały strój. Wykończenia dodane przez Mamcię wspaniale dopełniają całości.
    Coś ja czuję, że wszyscy zamiast wyścigów podziwiali Ciebie- nie dość, że piękną kobietę, to i najpiękniej przyodzianą :)
    Całusy:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , jeżeli podziwiali to tylko do pierwszej gonitwy :( , potem to każdy dopingował swojego konia :) Oj podnosi się wtedy poziom adrenaliny
      Buziaki :))

      Usuń
  19. Te wszystkie angielskie księżniczki mogą Ci tylko pozazdrościć!Tak elegancka brylowałaś z pewnością w towarzystwie.Szczegóły są oszałamiające,można oglądać godzinami.Cudo!!!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje wspanialego stroju, podoba sie i to jeszcze jak :) Mnie kojarzy sie troche z Westernami, pewnie dlatego ze sama je tak bardzo lubie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Łałłłł-genialne.Barrrdzo efektowny zestaw-sama bym w nim poparadowała.W takim kapeluszu chodziłam przez kilka lat studenckich- i nadal darze go sentymentem.Buziolki-aga

    OdpowiedzUsuń
  22. A jeszcze słówko-pokaz kiedys proszę te szafę w tonacjach jesiennych -plisss- jest BOSKa!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny strój, kołnierzyk, falbanki, krateczki, tasiemki i guziczki wszystko rewelacyjnie dobrane i ta precyzja wykonania powala na kolana.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. O kurczę-czy i kiedy w tym świetnym stroju wystąpisz?

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mam nawet słów, żeby napisać, co myślę! Jesteś tak uzdolniona i to wszechstronnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Twój strój to mistrzostwo świata!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Boska suknia, boska Ty :-) iiiihaha..

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie no, proszę jedź do Ascot i zadaj tam szyku! Strój jest boski, wszyscy padną z wrażenia!

    OdpowiedzUsuń
  29. Strój jest bardzo vintagowy. Będziesz wyglądała przecudnie- jak z minionej epoki.Zdolną masz Mamę! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow jestem pod wrażeniem ! Cudna kreacja ... a ten kapelusik :) Super ! Wspaniale brać udział w takim wydarzeniu ;)

    pozdrawiam,
    Mika <3

    OdpowiedzUsuń
  31. The dress and hat is just beautiful.

    Have a nice evening

    OdpowiedzUsuń
  32. OMG!!! Szaleństwo!!! Przepiękna kreacja!!! Te wszystkie koronki i falbanki - love it!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. O matko i córko! Przepiękną kreację wyczarowałyście. Wyglądasz w niej zjawiskowo:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacja! Chcialabym widziec miny angielskich ladies! Masz moze zdjecia? ;-)
    Gratuluje i pozdrawiam
    A(polonia)

    OdpowiedzUsuń
  35. ojejku musiałaś wyglądać zjawiskowo, zresztą co nieco widać na ostatnim zdjęciu:) przepiękna stylizacja - brawo za pomysłowość:) uwielbiam taką krateczkę i zazdroszczę Tobie troszkę tych wyścigów konnych:)
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  36. W tym przypadku mogę śmiało powiedzieć,,O Matko i Córko!!!!!!''......toż stworzyłyście coś niesamowicie klimatycznego i ojej...słów mi brak.Tym bardziej,że klimaty ,,końskie'' są mi baaardzo bliskie i gdyby tylko było mnie stać to bym spakowała się z moją Klaudią-koniarą i pojechałabym na ten wspaniały tydzień do Was:)))Ale może kiedyś? Buziaki i jutro pokazuję Twój strój mojej koniarze,padnie z zachwytu:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Rewelacja strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  38. 100% kobiecości :))) piękna, zmysłowa, a jednocześnie trochę teatralna. Uwielbiam takie klimaty.
    Ty się tylko Królowej w tej kreacji nie pokazuj, bo kobitka wpadnie w kompleksy (zresztą podejrzewam, że nie tylko ona ;-))

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  39. Powalajaca kracja, no i ja tez chcialabym widziec miny angielskich ladnies i to jak wyskoczyly w butow - to musi byc widoczek jak z Monty Pythona ;)
    pozdrawiam cieplo, eda :)

    OdpowiedzUsuń
  40. I tak wyglądają serio kobiety na takich wyścigach. Jak z innej epoki, z filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kasienko:))) przeniosłam sie w inna epokę-Ślicznie....choc do tego stroju włosy upiełabym w kok???

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem pod wrażeniem, świetny pomysł i perfekcyjne wykonanie! :)) Strój jakby żywcem wyjęty z innej epoki, a jaki klimat na zdjęciach! Falbany są boskie :)
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  43. No jestem pod ogromnym wrażeniem !, wyszło cudnie piękny strój :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  44. No nie mogę!!! Poczułam się jak w filmie!!!!Piękny strój!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Mistrzostwo świata ! Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich licznych talentów ! pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  46. Fantastyczny ten strój, podziwiam bardzo:)Pozdr. Bea

    OdpowiedzUsuń
  47. U la la! Wysadziłaś z siodła konkurencję! :)) Strój przepiękny! Ile bym dała, żeby się w takim poprzechadzać! Po prostu zaniemówiłam z zachwytu - fason, dobór kolorów i wykończenie godne Królowej!
    Uściski!
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  48. Będziesz królową Ladies Day. Piękna z Ciebie amazonka . Dorota :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Kasiu zapomniałam Cię zaprosić na otwarcie mojego kącika - Niespodzianka w nicianej... Pozdrawiam...pa..

    OdpowiedzUsuń
  50. Kasiu, jestem pod wrażeniem stroju! Jest niesamowity i bardzo...magiczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam takie stroje! Bardzo mi się podoba Twój projekt:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Trafiłam do Ciebie pierwszy raz dzisiaj, ale zostanę na dłużej. Ten strój jest jak ze snu coś przepięknego, cudeńko, uwielbiam takie stroje, poczułam się jak w dawnych czasach.Cudo.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  53. Wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jestem pod wrażeniem.....no zwyczajnie brakuje mi słów......powinnaś wziąć jeszcze transparent:) że jesteś z Polski, żeby te wszystkie angielskie damy wiedziały, że tylko u nas są takie piękne dziewczyny:) Brawo, brawo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Edyta

    OdpowiedzUsuń
  54. OOOO!!! Prawdziwa Lady z Ciebie. To fajnie, że są na świecie takie miejsca, w których taki strój można bez obaw zaprezentować.

    OdpowiedzUsuń
  55. Jaka wspaniała kreacja! Normalnie można zawyć z zachwytu nad tą krateczką, falbanami i innymi cudami... :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Stórj jest wspaniały !!!!!!!!!!!!!
    Jestem nim zauroczona !!!!!!!!
    Pięknie w nim wyglądasz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne!wyglądasz w tym stroju świetnie!!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  58. Przecudny!!!Szczęka mi opadła:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Amazonka jak ze starego obrazu,widzę ,że zakup stopki do robienia falbanek przydał się iprzypadł Ci szczególnie do gustu, piękny strój.

    OdpowiedzUsuń
  60. Przepiekny calusienki od gory do dolu,coz za wykonczenie,gratuluje pomyslu,poprostu superrrr!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. no coś niesamowitego!!!!!! aż z małej litery zdanie z wrażenia zaczęłam! Niesamowite .. jakie wykonanie.. a jaka epoka cudowna.. Jak ty to robisz, że czego nie pokażesz na tym swoim blogu, to moje oczy nie nadążają łapać w zachwycie! Przepiękne to jest! Po prostu przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  62. O matko jak tutaj pięknie!!!
    Jestem pierwszy raz u Ciebie i wpadłam w kompleksy!!!!!Od niedawna (bardzo niedawna) piszę bloga i teraz myślę sobie "z czym ja wyskakuję?" Twój blog mnie zafascynował, Twoje zdolności powaliły z nóg...
    Zapraszam do mnie http://shabby-shop76.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Brak slow.... jak kiedys najdzie mnie na suknie w wiktorianskim stylu lub sredniowiecznym to wiem gdzie uderzyc, bo cos czuje ze dalabys rade :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Kasiu jestem pod wrazeniem, pięknie!!!! brak słów, wszystkie te detale, koroneczki, super

    OdpowiedzUsuń
  65. Przepiękna kreacja, mistrzostwo świata!!! Brak mi słów...

    OdpowiedzUsuń
  66. Zazdroszczę, że możesz i masz możliwość nosić taki strój :) Piękny, kobiecy, gustowny, stylowy... Super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Coś pięknego!!! Przyglądam się i przyglądam - cudowny krój, ta baskinka...sznurowanie - szalenie kobieca, falbanki wyzierające spod...i ten cylinder z szydełkowym motylem - wszystko, wszystko doskonale wykończone, te koroneczki... uwielbiam filmy z epoki właśnie dla tych strojów ;-).
    Podziwiam raz jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  68. Kapitalna suknia - jesteś niezwykle zdolną osobą. Nie dość że pięknie umiesz zaaranżować przestrzeń dookoła to jeszcze potrafisz uszyć sobie nie banalne kreacje - jak widać na każdą okazję - musiałaś zrobić furorę.

    OdpowiedzUsuń