Strony

piątek, 12 października 2012

&


 Dziękuję za wasze miłe komentarze
 i witam serdecznie nowych obserwatorów mojego bloga :)

Wzięło mnie ostatnio na cyferki i literki .
Jest w nich coś intrygującego , 
nawet gdy nie tworzą słów to zwracają na siebie uwagę .
Nadają wnętrzom indywidualnego charakteru .






Już dawno zaczęłam przygodę z typografią . 
Napisy umieszczałam na poduszkach , meblach , tabliczkach itp.
  tym razem kupiłam gotową literkę  z tektury 
którą pomalowałam tak aby nabrała bardziej stylu vintage .

pomalowałam komodę na biało .
Żeby wyglądała bardziej oryginalnie dodałam czarne literki i cyferki  
 Cały mebel dosyć mocno spatynowałam , zwłaszcza jego blat .









Myślę że to nie koniec mojej przygody z typografią . 
Niech tak będzie ,

NIECH TRWA !

Bo to dobra zabawa :)




MIŁEGO WEEKENDU !


48 komentarzy:

  1. piękny zestaw apteczny, a Twoje & wygląda jak z kamienia:) Literki są na topie - dobrze się prezentują w każdym stylu,
    uściski
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam Kasiu doskonale te literki, sama mam ich kilka :D
    Piękne aranżacje i świetna komoda!
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie pomalowałaś tą literkę, a komoda super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dresser is beautiful, my style is it .... :)))
    alice

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tu duzo mowic? Piekna aranzacja. Masz pomysly, Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię literki i te wycięte i te malowane:) Twoje są świetne!!
    pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie to wszystko wyglada!
    Kazdy Twoj post i zdjecia zachwycaja :-)

    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Szalona kobietko ....)))bijesz mnie na głowę ze swoimi pomysłami , bardzo fajnie . Całuski pa.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ciebie !? Ja tylko maluję meble ...ale Ty to masz niezwykle pomysły niemniej szalona kobietko :)
      Buziaki

      Usuń
  9. ale przepiękna na komoda w bieli i z tą typografią:))) zaszalałaś:))) i ja też mam &kę i to nawet w ostatnim poście ją pokazałam. Jest troszkę inna, ale ta Twoja równie piękna:)
    uścisków moc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Aniu i literkę i piękny mebelek i jego imponującą zawartość !
      Buziaki

      Usuń
  10. Twoje mebelki niezmiennie piękne ...
    Ten & wygląda teraz jak z kamienia - świetny efekt :)
    Udanego weekendu Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna komoda, a & wygląda na stare zniszczone, takie jak lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasieńko- komoda wyszła nobliwie i kolekcja apteczna -świetna!

    OdpowiedzUsuń
  13. od niedawna obserwuje twojego bloga i kurcze nie mogę się napatrzeć jakie genialne masz rzeczy i zazdroszczę tego klimatu jaki one tworzą i jaki masz u siebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam dwie wielkie litery. Rzeczywiście dodają wnętrzu stylowego sznytu. Patyna na blacie i literce wspaniale "zużyta".
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  15. Fakt! Jest coś niezwykłego w tych cyferkach i literkach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna komoda, o takiej właśnie marzę...
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Po pieknej reklamie na jednym z wloskich blogow, przybylo Ci Kasiu sporo obserwatorow, tez widzialam ten post! Brawo, jeszcze troche i zrobisz furore na calym swiecie! (czego Ci zycze z calego serca :-))
    Swietna komoda, w innym stylu, niz zwykle pokazujesz, ale ta tez bardzo mi sie podoba. Ciekawa jestem Twoich nastepnych literek.
    Pozdrawiam cieplo
    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak rzeczywiście jest w innym stylu i to właśnie do tej komody i o takim kształcie wymyśliłam te napisy i aranżacje .
      Dziękuję Basiu za ciepłe słowa :)

      Usuń
  18. Piekna jest ta komoda! Bardzo mi sie podoba, a literki dodaja jej jeszcze szyku!
    Swietna robota!

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu, meble po Twoich przeróbkach zmieniają się jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki:), Uwielbiam tu zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zobaczyłam literkę & pomyślałam, że jesteś taka zdolna, że nie zdziwiłabym się, jakbyś napisałaś, że ją wyciosałaś z kamienia, a to z kartonu??? No to w takim razie szacun, bo już przez chwilę pomyślałam, gdzie ja mogłabym znaleźć dobry kamień i dłuto do rzeźbienia, no i jak tego dokonać?
    Przepiękna mistyfikacja. :-)
    A mebelek to już w ogóle cudeńko, jak zwykle zresztą :-)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. O tak!! Let it be!!!! Super!!! Literki, cyferki bardzo lubię. Komoda wygląda super dzięki tym malunkom:)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  22. Literki i cyferki wspaniałe, ale zachwyciłam się też uchwytami do komody. Całość , jak zwykle, rewelacyjna :)) Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna! i czarny mebelek też mi się podoba! :))) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się :) lubię ten styl. Ja też lubię literki i wszelkie znaki graficzne. Bardzo fajnie dekorują wnętrze i przyciągają wzrok. Czasem niby nic nie znaczą, a jednak gdzieś w podświadomości potrzeba przeczytania i zrozumienia znaków kieruje uwagę na tablicę z literami czy pojedyncze znaki.
    Cudnie spatynowałaś ten blat. Mam podobnie zjechany stół i w końcu muszę go przytargać do mojego studia.

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  25. Efekt niezwykle ciekawy :) Ostatnio w Empiku widziałam podobne cyferki i literki :) Fajne rzeczy można z nich wykonać. A komódka jest niesamowita....jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Literki i pomyśleć, że często nie zdajemy sobie sprawy, że właściwie większość życia jest podporządkowane pod typografię. Kuchnie w U lub L. Nawet w planach ogrodów często wykorzystuje się przetworzone litery. O drobnych elementach typu logo już nie wspominając.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje , ja mam np. ogródek w kształcie L :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  27. Chylę czoło... pięknie :)
    Komoda prezentuję się rewelacyjnie.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Literki to jest to:-)A w Twoim wydaniu to mistrzostwo świata!buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie się komoda prezentuje po Twoich przeróbkach! I jakie piękne dodatki na tej komódce! A literki jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta literka jest z tektury??? ta literka & ??? matko boska to ty jakieś cudo z niej uczyniłaś!! No wygląda jak bardzo ciężkie & :-)) KOmoda śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. wow Catarzyna,another beautiful work from you!!!!:)
    you actually have given me ideas that I can't get rid off...I think I need to paint my bathroom furniture!Wish I could be as talented as you,but I'll give it a try and we'll see how it ends up!If it's too bad I guess I'll have to get you over to Norway ;))
    Tovehugs:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My dear I believe in your talent :) ... So probably, I'll not visit you in Norway :(

      Usuń
  32. Niech trwa i trwa, bo efekty powalają na kolana.Zdolniacha jesteś bez 2 zdań.Och jakże zazdroszczę Ci możliwości kupowania używanych mebli.U mnie nic takiego nie ma, a każdy zakup w Pl to później ogromny kłopot żeby przetransportować go do Grecji.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mi sie podoba :)) niech trwa dalej z chęcią popatrzę
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest świetna! Bardzo lubię literki, cyferki, napisy, czekam co będzie dalej!

    OdpowiedzUsuń
  35. & wygląda jak kamienna! świetny efekt uzyskałaś.
    bardzo zaskakujący.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniały pomysł i świetny efekt! Uwielbiam litery i cyferki na najróżniejszych przedmiotach w domu, też mam między innymi komodę w kuchni z napisem "comptoir de cuisine," tyle że ja moją kupiłam już tak ozdobioną ;)
    Ale Twoje dzieło naprawdę super :))
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  37. Literomania to bardzo przyjemna przypadłość - więc niczym się nie przejmuj - nie walcz z tym :) Tylko pokazuj nam efekty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń