Strony

czwartek, 4 października 2012

A może na czarno ?!


Gdy pomalowałam ramki na czarno ( tu ) 
nabrałam ochoty żeby na ten kolor również pomalować jakiś mebel ,
gdy tylko odpowiedni wpadnie w moje ręce .

Znalazłam idealny , taki jaki sobie wyobrażałam .
 Po pomalowaniu na czarno stworzył klimat dokładnie o jaki mi chodziło .

 Większość z was to zwolenniczki bieli we wnętrzach 
i pewnie nie zachwyci was mój czarnuszek ,
ale jak dla mnie fajny jest czasami jakiś kontrast do bieli , 
choćby w postaci jednego mebla .

Oto moja propozycja :)












Z pozdrowieniami 
Cat-arzyna 



83 komentarze:

  1. ¡Realmente hermoso!
    Feliz fín de semana.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie sie podoba, jest bardzo tajemniczy i przy okazji udana odmiana od bieli i szarosci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie sie podoba..nie wszystko moze byc biale, bo byloby nudno, a poza tym coraz bardziej lubie kontrasty. Piekna komoda!
    buziaki Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda mebelek. A możesz zdradzić jak robisz napisy na meblach, czy sa to szablony czy transfer grafiki. Jeśli to drugie, jakiej metody stosujesz. Pozsdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Napisy są zrobione za pomocą szablonów .

      Usuń
  5. Mnie się bardzo podoba, nie jestem zwolenniczką bielenia wszystkiego czy trzeba czy nie. Twoje wnętrza są wyważone kolorystycznie, eleganckie i jednocześnie urozmaicone. Komoda jest pięknie wykończona, te przecierki, metalowe elementy, napisy... :) Czy możesz zdradzić skąd pochodzą szablony liter (a może to transfer z wydruku???) ? Mają piękny krój i świetnie pasują do charakteru mebla!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie tam sie baardzo podoba!Jestem zachwycona!

    Serdecznei Cie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się ten czarnuszek właśnie podoba. Wygląda bardzo szlachetnie i nobliwie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna komoda, baaardzo ładna!Lubię biel, ale z umiarem. Kolor jest konieczny , by powstała harmonia we wnętrzu. Kolor bardziej wygląda mi na grafitowy, tak jest, cz tylko go tak odbieram?
    Również zapytam Cię jak zrobiłaś napisy?
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego że jest to matowa czarna farba i rzeczywiście czasami (zależy jak pada światło) wydaje się grafitowy :)
      Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  9. Bardzo dostojnie wygląda! Jest śliczna właśnie w tym kształcie, kolorze i świetnie dobranymi napisami:), pasuje do Twoich wnętrz, które dla mnie są przepiękne!!!,

    uściski!

    moje aniutkowo

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest piękny - ja bardzo lubię ciemne meble i ciemne wnętrza :) Podobają mi się skrajności, bo biel i jej odcienie we wnętrzach też cieszą moje oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu w Twoim wykonaniu każdy mebel, wygląda zjawiskowo - ta czarna komoda jest piękna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Perelka! A mialas obawy, ze sie nam nie spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi Kasia, I LOVE IT! As you know I'm into full on colour, and I so appreciate this beautiful black/charcoal sideboard, I think it's wonderful! Have a lovely week. Hope the sun is out your side of the south....Sharon xx

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawy:)) w zestawieniu z bielą, beżami, szarością wyglądałby cudne...pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny ten twój mebel. Jestem zachwycona;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie też sie podoba, jest klimatycznie, choc zwolenniczka czerni nie jestem...

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekny! Gdy przeczytalam w pierwszym zdaniu, ze na czarno bedzie mebelek troszke sie przerazilam ;-) Ale to co zobaczylam zaskoczylo mnie kompletnie. Jest rewelacyjny! Mimo iz zawsze myslalam, ze nie chcialabym miec czarnych mebli TEN mebelek skradl moje serce od razu.
    Gratuluje
    A(polonia)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wygląda. Znalazłaś odpowiedni mebel. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie jest przepiękny, lubię biel, ale nie przepadam za "białym everywhere", jak w szpitalu. Prześliczny...

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny mebel, a wykończenie fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mebelek stworzony do czerni/szarości/grafitu. Rewelacyjnie wyczułaś jego potencjał (jak zawsze zresztą)! W bieli wyglądałby typowo, a tak przykuwa uwagę swą nonszalancją :)
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  22. Komoda jest przepiękna. Masz rację - biel to nie jest jedyny kolor godny uwagi. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. no jak nie zachwyci jak piękny jest :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. mebelek jest fantastyczny. W czerni prezentuje się rewelacyjnie. Strasznie podobają mi się jego okucia.
    Pozdrawiam serdecznie
    T.

    OdpowiedzUsuń
  25. A właśnie nie, czarne meble mnie zachwycają :) albo jeszcze lepiej antracytowe. Sama chciałam przemalować swój kredens na antracyt. Szalenie podobają mi się zdobione meble w czerni z połyskiem.

    Ten bardzo fajny, przecierki dodają mu lekkości. Świeczniki mnie oczarowały to kamień czy metal?

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świeczniki są kamienne .Jak się zdecydujesz przemalować kredens to go koniecznie nam zaprezentuj :)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  26. Ja nie mam białych mebli raczej w kolorze drewna. Twój mebel piękny. Cudownie dopasowany do reszty.

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie kocham biel, ale ten jest piękny. No i nie jest to zwykły, czarny klocek, ale bardzo klimatyczny dodatek do wnętrza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. A mi się bardzo ta czerń podoba!!! ale właśnie na takim meblu i z takimi przytarciami.. prześliczna szafka :-) Niezły kontrast tak w ogóle :-) z bieli do czerni :-) Chciałabym kiedyś zobaczyć cały Twój dom :-) NO aż ciekawość mnie zżera ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie efekt absolutnie zachwycił!!!!! Do tego tak fajnie matowy - ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię szary ale nie lubię czerni, nie wprowadziłabym do domu tego koloru, mimo zachwytu nad Twoim mebelkiem, ale to chyba tak jest że każdy ma jakąś swoją paletę barw wokół której krąży, moje są kolory ziemi szary beż i brąz i czasem niebieski w niektórych odcieniach jakoś trudno jest mnie przekonać do innych. Oczywiście jak oglądam u innych biel jestem zachwycona ale sama źle bym się w tej bieli czuła.
    Kasiu pozdrawiam serdecznie, piękny mebel, pięknie przemalowany ale... sama rozumiesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że doskonale rozumiem !
      Najwygodniej we własnych butach :)
      Uściski przesyłam

      Usuń
  31. Jest przepiekny i te przecierki,cudotworczyni z Ciebie Kasiu,jest naprawde boski i ma sliczny ksztalt,jestem pod wielkim wrazeniem,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki temu, że nie jest on totalnie czarny wygląda lekko i atrakcyjnie a przcierki i ozdobne okucia dodają mu uroku.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja uwielbiam czerń. Sporo rzeczy najpierw pomalowałam na biało bo u innych mi się podobało, a w końcu po jakimś czasie przemalowałam na czarno. Wyszło świetnie, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam Twoje wnętrza u Ciebie czerń prezentuję się doskonale :)
      Dzięki i ściskam mocno :)

      Usuń
  34. Mnie się ciemne meble bardzo podobają więc jestem na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  35. Czarny ale czarny w Twoim stylu, mnie taki wygląd mebla jak najbardziej odpowiada.Sama miałam kiedyś czarna witrynkę więc dla mnie jest OK.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Brawo!Czerń-świetny pomysł.Czarny kolor rewelacyjnie podkreśla to co dookoła,poza tym nadaje charakter wnętrzu.Ważne by czarny przedmiot miał piękną formę i charakter ,Twój jest charakterny.Lubię czarny we wnętrzu,mam dwa piękne oryginalne kredensy secesyjne czarne-w szaro białym pokoju wyglądają pierwszorzędnie.Pokażę kiedyś na blogu.Tymczasem kibicuję Ci w poszukiwaniach kolorystycznych.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Rzeczywiście, efekt jest imponujący. Podoba mi się jednak, że dodatki łagodzą tę czerń. Przez to robi się ona dla mnie taka... oswojona:-) Fajnie, naprawdę fajnie!
    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwazam ze mebelkowi w czerni "do twarzy", ma teraz swoj charakter, i z pewnoscia zwraca na siebie uwage. Nie lubie czarnych, nowoczesnych mebli. W wydaniu retro lub Shabby sa zupelnie inne, czern gubi swoj chlod dzieki ladnej formie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię czarnych nowoczesnych mebli ... nie wcale nie lubię nowoczesnych mebli ... no może czasami w połączeniu ze starymi :)
      Dzięki i uściski przesyłam

      Usuń
  39. Mnie się bardzo podoba - mebel z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniały mebelek!!! Świetnie wygląda w tym kolorku!!!
    Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  41. A właśnie, że zachwycił!
    Forma komody powala- piękny mebelek. grafika doskonale wkomponowana w styl... Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  42. Na czarno , też pięknie:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super, super :) Bardzo elegancki mebelek :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny mebel - wśród tych wszystkich bieli miło zawiesić oko na jakimś innym kolorze :) a do tego jeśli ma takie fajne przecierki to już wogóle :)))))

    OdpowiedzUsuń
  45. Intrygujący mebel u mnie niestety nie przejdzie poziom pylenia za wysoki :P

    OdpowiedzUsuń
  46. przepięknie to w czerni wygląda... jesteś niesamowita!!!:)
    podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  47. pieknie wyszło :) bardzo mi sie podoba :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  48. Biel bielą, ale czarny ma równiez swój nieodparty urok, a te przetarcia na rantach-jejku aż piszczę z zachywtu.pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Pieknie to sobie wymyslilas, akurat ten rodzaj mebla w matowej czerni wyglada zychwycajaco. Mimo ze lubie biale meble to ten z checia bym widziala u siebie.
    Podoba mi sie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja jestem zachwycona :)
    Ślicznie!
    Przyznam, że na początku posta, nim zobaczyłam zdjęcia, wyobraźnia pokazała mi czarny, błyszczący, mocnolakierowany trójnóg (właśnie z takimi nogami), z jedną szufladą.
    Jestem pod wrażeniem wykonania, chylę czoło...

    OdpowiedzUsuń
  51. NIE LUBIE CZERNI!!!! ALE CHYBA CZAS ZMIENIĆ ZDANIE:))) TA KOMODA JEST REWELACYJNA:)))

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny! Szczególnie podoba mi się z przecierkami! Ja ostatnio maluję ramki na czarno, ale myślę o dodaniu kapki złota.
    Piękna robota... znowu ;)
    marta

    OdpowiedzUsuń
  53. Zdecydowanie nie musi być biało:-) Już mi się nawet to troszkę nudzi;-) Jest super!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Kasiu jak zawsze pięknie.
    Ściskam Was mocno
    K.

    OdpowiedzUsuń
  55. Po przeczytaniu "na czarno"miałam mieszne uczucia.Zrobiłaś genialną komodę.Uwielbiam do Ciebie zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajnie wyszło ....cała aranżacja bardzo mi się podoba...Cieplutkie całuski Kasiu pa...

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczna jest w tej czerni! A w takiej ślicznej aranżacji prezentuje się fantastycznie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. La tua casa è splendida!Complimenti!Rosetta

    OdpowiedzUsuń
  59. Witaj! Choć ja raczej też z tych "jasnych" to całkiem ciekawy Twój mebelek!! Gratuluję odwagi :) Ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
  60. Piekny jest Twoj czarny mebelek:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Jesteś odważna! Ja faktycznie jestem fanką bieli, ale efekt twojej pracy jednak bardzo, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Witaj!
    Trafiłam na Twojego bloga przez przypadek i jestem zaczwycona!!! Wszędobylska biel ma się nijak do takiej pięknoty jak ten mebel- umiesz strorzyc cudowny klimat. Od dzisiaj obiecuję systematycznie zaglądać do Ciebie:) a teraz ide zwiedzać dalej. Pozdrawiam serdecznie. Ivrona

    OdpowiedzUsuń
  63. Zachwycająco.świetnie odbija sie od jasnej przycieranki. Buziolki ślę-aga

    OdpowiedzUsuń
  64. Wiesz, Kasiu, rzeczywiście mam teraz w domu przewagę bieli, ale kiedyś maznę sobie coś na czarno z tęsknoty za fortepianem, który niegdyś królował w moim starym mieszkaniu. Piękny mebel i świetnie napisy odbijają od tła.

    OdpowiedzUsuń
  65. Mebelek wyszedł bardzo oryginalny ... te napisy ... piękny
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie ważne jaki kolor, ważne jaki do czego pasuje i jak się komponuje z resztą. To wykonanie - mistrzostwo!!! Masz wyczucie i styl:)

    OdpowiedzUsuń
  67. podoba mi się ten czarnuszek, piękne szablony, nie mogę się doczekać, aż będę mogła urządzać, dekorować i przerabiać swoje własne mieszkanko :)

    OdpowiedzUsuń
  68. W Twoim wykonaniu nawet czerń jest śliczna. Mebel dzięki przetarciom nie wygląda jak jedna ciemna wielka bryła ale jest bardzo elegancki, gustowny i stylowy.

    OdpowiedzUsuń
  69. JEST PANI GENIALNA!

    OdpowiedzUsuń