Strony

środa, 3 grudnia 2014

Vintage Christmas Angels


Witam Kochani ! 

Wizerunek wiktoriańskiego aniołka, chyba większość z nas rozczula. 
Ja uwielbiam prawie wszystko z tymi aniołki, zwłaszcza dekoracje świąteczne.


Postanowiłam zrobić kilka wiktoriańskich aniołków w 3D.










Na początku, próbowałam zrobić takie laleczki z drutu i bibuły . 
Skręciłam drut , obkleiłam bibułą i , i zaczęło mi się odechciewać....
 pomyślałam, że po co się męczyć z tymi lalkami voodoo.
 Kombinowałam jak zrobić to prościej 
i wymyśliłam całkiem proste, a efektowne lalki z filtrów do kawy. 


Potrzebne są : 
filtry do kawy, wycięte aniołki z tektury , klej na ciepło i śnieżynki . 
Za pomocą kleju na ciepło przytwierdzamy do śnieżynki uformowany w spódniczkę filtr do kawy, 
następnie przyklejamy wycięty korpus laleczki i gotowe. 
Można jeszcze te ślicznotki ozdobić brokatem. 

No po prostu uwielbiam je ! :)









Życzę miłego craftowania :) 
Pa ! 
Cat-arzyna 



74 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Wiatm ! Powiem nieskromnie że też je uwielbiam :) Dziękuję ślicznie !

      Usuń
  2. Wspaniałe! Jestem zachwycona Twoją kreatywnością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za aniołami...ale te muszę pochwalić...pomysł jest znakomity a buzie takie staromodne jak z dawnych obrazków. Ogólnie do takich aranżacji jak na zdjęciach - super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to tym bardziej , wielkie dziękuję i cieszę się że te aniołki wywołały pozytywne emocje.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Widze że u Ciebie jest baaardzo Anielsko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie anielskie i sielskie czasy nastały u mnie :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny .

      Usuń
  5. Kat są CUDNE , czytasz w myślach, tylko czy zdążę je zrobić
    Uściski - kisssss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) No to super ! Na pewno znajdziesz chwilę czasu na zrobienie takich ślicznotek , a może zrobisz balerinki:)
      Uściski

      Usuń
    2. Balerinki koniecznie ;-)
      W zeszłe Święta udało mi się jedną schować, czas na nowe koleżanki .

      Usuń
  6. Cat-arzynko Jesteś moją idolką :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne, a jakie proste i pomysłowe. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  8. I znów z przyjemnością do Ciebie zaglądam :)
    Cudnie i zimowo dziś tu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyno, Nobla jakiegoś powinnas dostać. Nikt Cię nie przebije w pomysłach. Pozdrawiam Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana , ale z tego co wiem to Tobie chyba pomysłów nie brakuje ?! :))) Buziaki !

      Usuń
  10. Wiktoriańskie anioły kocham najbardziej może dlatego, że pochodzą z mojej ukochanej epoki!
    Długo nie wiedziałam co napisać tak mnie zamurowało z zachwytu! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak to Twoja epoka Rose , wiedziałam że Ci się spodobają :) Dziękuję i serdeczności przesyłam:)))

      Usuń
  11. Świetny pomysł!Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna ozdoba :))) mi się marzą takie Świta VINTAGE ale póki Emilka mała to raczej na kolorowo i bajkowo świętować będziemy :)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie aniołki, to jak najbardziej bajkowe są :) Dziękuję i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  13. Śliczne aniołki, masz zdolne ręce Kasiu:) Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh, I love the angels. They are gorgeous.
    Hugs from here

    OdpowiedzUsuń
  15. I love them! Thanks for explaining how you made these. I have to give these a try since I have a whole package of coffee filters in my craft/sewing room.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bajkowo to wygląda , cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. sa przepiękne i takie klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację mają niepowtarzalny klimat :) Dziękuję

      Usuń
  18. Moja córcia mówi ''mamo -ja bardzo proszę -zróbmy takie''. Tylko grafikę aniołków muszę poszukać.Dzieki za wskazówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziecko prosi to jak mamunia może odmówić ?! W internecie znajdziesz mnóstwo grafik , do wyboru, do koloru :)
      Dzięki i miłej zabawy! Pozdrowienia dla Córci :)

      Usuń
  19. Rzeczywiście cudowne! Ta aniołka na ostatnim zdjeciu - cudo!
    Ale przepiękne zimowe dekoracje u Ciebie, az mi sie nastrój poprawil :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle jestem pod wrażeniem.Przecudne są!

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje Aniołki wywołują dobry nastrój,jak tylko się na nie spojrzy.Miałaś wspaniały pomysł,a aranżacje dodatkowo podnoszą ten efekt.Elegancko u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  22. A u mnie w przedszkolu z filtrów robiłam namioty indiańskie hihi. Potencjał drzemie w tym kształcie. Śliczne aniołki

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomysłowość Twoja jest do pozazdroszczenia w pozytywnym znaczeniu :-). Piękne . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniołki w klosikach są po prostu mistrzowskie!Nigdzie indziej nie widziałam czegoś podobnego.Absolutnie wymiatasz:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Kasiu, jaki śliczny post. Aniołki w tym zimowym klimacie skradły moje serce.
    Tak sobie pomyślałam właśnie , że te sukienki można im też zrobić z papierowych koronkowych serwetek .
    Klosze z siatki pewnie też zrobiłaś sama.
    Fajna tekstura zdjęcia ze śniegiem, gdzie można taką znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
  26. CUDNE!!! jak zwykle pomyslowe i pieknie wykonane aranzacje:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Very beautiful. I love it all.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kasiu, jest cudnie, magicznie i tak stylowo! W Twojej krainie aż ma się ochotę człowiek rozmarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo pomysłowo :) Aniołki bajeczne

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastyczny i prosty pomysł. I można go wykorzystać do wielu dekoracji. Twoje pod kloszami wyszły cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Urocze! Pamiętam takie papierowe główki aniołków i Mikołaja z dzieciństwa. Uwielbiałam je i do dziś mam do nich słabość :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kasiu cudny ten aniołek przypomniało mi się moje dzieciństwo....Fajna aranżacja....Buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  33. Urocze są !!!
    Jednak filtry do kawy wielorakie mają wielorakie zastosowanie ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  34. wow, it si so clear ,you know what I mean ,is like real angle ....and I like your pictures so much !! Best wishes Erika

    OdpowiedzUsuń
  35. Kasiu przecudowne! Ja właśnie robię takie wzorowane na Twoich gwiazdki. Znalazłam grafiki samych główek. Możesz podesłać linka do tych postaci?

    OdpowiedzUsuń
  36. Są boskie! Te sukienusie z filtrów i wiktoriańskie buźki!!! Jesteś wielka:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  37. A w tych kloszach jeszcze piękniej się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  38. proste al bardzo decoracyjne,tez sprobuje,pozdrawiam milutko irena

    OdpowiedzUsuń
  39. ...słów mi brak......cudowny pomysł....boska aranżacja z kloszem......i już nie wiem co napisać... se powzdycham ...ach...ech....hymmmm...

    OdpowiedzUsuń
  40. OH My goodness, gracious....Love them....going to make these, I think, for presents for next year! Thank you, CeCe

    OdpowiedzUsuń
  41. Kasiu,Ty jesteś mega pomysłowa istotka:)))ja się nastawiałam psychicznie do aniołków z drutu,ale przerażało mnie naklejanie papierków na drucik a tu podsuwasz mi taki fajny prosty sposób:))))dziękuję:)))pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudniste !!! A kompozycja z tymi malutkimi ośnieżonymi choineczkami jest tak malownicza,że wzroku nie mogę oderwać...ale muszę,bo renifery wzywają...Pozdrawiam : ).

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne są i faktycznie wyglądają jak prawdziwe laleczki:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Genialne w swej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne...Śliczne dekoracje... Pozdrawiam-Peninia Art

    OdpowiedzUsuń
  46. co to znaczy talent i pomysł... :) Kasiu, cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  47. O matko, Cat-arzyno droga! Przy Tobie to się naprawdę można kompleksów nabawić...Za co byś się nie wzięła to wychodzi cudo!
    Takie proste, a takie CUDOWNE...:) Aż sobie westchnę...:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Masz fantastyczne pomysly! Te aniolki sa cudne;) Serdeczne pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zachwycające!!! Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  50. Aniołki przecudne! Tak pięknie i klimatycznie u Ciebie:)
    Pozdrawiam artystyczną Duszę:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiękne. Fantastyczny pomysł i wykonanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam te aniołki. A w takiej wersji jestem po prostu zakochana! Wspaniały pomysł. Chyba się nie oprę i skorzystam z Twojego pomysłu.
    pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
  53. Thanks for the great idea, Kasiu !!!!
    I invite you to see what I got)
    http://handjoy.blogspot.ru/2014/12/blog-post_22.html

    OdpowiedzUsuń