Strony

poniedziałek, 3 listopada 2014

Hello November !



Witam Kochani 
w ten deszczowy, listopadowy, poniedziałkowy wieczór . 
No i zaczęło się, szaro, buro i ponuro :(


Jak sobie radzić z tymi wiecznymi ciemnościami ? 
Hmm, chyba, najlepiej pogodzić się z jesiennymi szarugami, 
a w domku stworzyć przytulną atmosferę. 


 Ja zapalam, świeczki , lampki , lampeczki i wtulam się w podusie. 


 Ostatnio szyję poduszki na okrągło :) 







Okrągłe poduszki podbiły moje serce i jest mi ich wciąż mało i mało,
są już prawie w każdym pokoju. 


Zaszły też małe zmiany w pokoju " kanapowym",
a to za sprawą tych cudownych luster, które ostatnio kupiłam. 
Od dłuższego czasu marzyły mi się takie francuskie lustra.
W oryginalnej wersji ramy luster były żółte, a dokładnie w kolorze musztardy, 
no i jedno lustro było zbite, więc cena za nie była, naprawdę wyjątkowo niska, 
po prostu okazja nie do przegapienia.
Mój kochany M obsadził nowe lustro, ja pomalowałam ramy na szaro, 
a zdobienia pociągnęłam farbą w kolorze starego złota 
i teraz są dokładnie takie jakie mi się marzyły. 


Kupiłam dwie stare lampy, które to metodą "suchego pędzla" też nabrały szarego koloru.
Lampki dostały nowe abażury z Ikea, 
teraz dumnie przeglądają się w lustrach i pięknie rozświetlają pokój.


W domku zrobiło się naprawdę jasno i przytulnie, 
a za oknem .... 
cóż , niech tam sobie pada :) 



Z ciepłymi, jesiennymi pozdrowieniami 
Cat-arzyna



69 komentarzy:

  1. Pięknie : )! Piękne poduszki,piękne lustra,piękne lampy,piękne wszystko : ). Zawsze jak do Ciebie zaglądam,to czuję się jak Alicja w krainie czarów : ). U mnie była dziś przepiękna,słoneczna pogoda a moje roślinki tak bardzo potrzebują deszczu więc możesz trochę tych deszczowych chmur do mnie podesłać : ). Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana ! Deszczowymi chmurami z przyjemnością się podzielę, ale wcześniej radzę dobrze się zastanowić , bo reklamacji nie przyjmuję :) Pozdrawiam !

      Usuń
  2. A u nas cudowna ciepła jesień. Pięknie mieszkasz i to chyba wynagradza słabą pogodę, takich klimatycznych wnętrz nie chce się opuszczać. Pozdrawiam cieplutko i pogody życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W taki dzień jak dziś , to nawet nosa nie wychylam :) Dziękuję ślicznie !

      Usuń
  3. Poduszki bardzo mi się podobają. Są tak piękne, że też bym mogła je oglądać w każdym pokoju. Ja jestem ostatnio na etapie zasłon. Te Twoje też wyglądają uroczo :)
    P.S.U nas nie pada. Jest jak na listopad ciepło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzesień i październik też u nas był piękny , ale podobno co za dużo to nie zdrowo , więc niech teraz pada .
      Dziękuję i pozdrawiam !

      Usuń
  4. Przy tak pięknym wnętrzu nie straszne jesienne deszcze:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez u Ciebie fajny klimacik Shabby chic. Podoba mi sie i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na dworze ponuro, ale u Ciebie jak zwykle bajecznie :)) Uwielbiam <3. Nie pamiętam, żebym zauważyła wcześniej, że masz sklepik, chętnie luknę ;).
    Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten styl nie jest łatwy, ale Ty Kasiu tworzysz to po mistrzowsku !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe wnętrze kanapowe !
    Lustra dodają uroku !
    Pozdrawiam Agnieszka0

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne wnętrze, a jakie wspaniałe dodatki. Uwielbiam takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te lustra to totalny odlot,są cudowne. marzą mi się takie nad szafkami nocnymi. U mnie dzisiaj jeszcze świeciło słonko, ale od czwartku ma być ponuro.Pozdrawia Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam okrągłe poduszki, Twoje prześliczne!!! Z przyjemnością obejrzałam zmiany w pokoju kanapowym:))). Jest cudnie, jak z bajki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Na OKRĄGŁO zachwycam się Twoim Kasieńko pięknym stylem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie u Ciebie. Wymarzone wnętrza na zimne deszczowe wieczory. Na poduszki okrągłe też choruję od jakiegoś czasu, ylko brak mi go na uszycie. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy i prawdziwie cieplutki klimacik, w takim miejscu żadna jesień i zima nie straszna :-)
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie, przytulnie, nietuzinkowo...Ty to potrafisz!!!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu, jak zwykle pieknie u Ciebie, poduszki na okraglo sa super:) Pozdrawiam i milych wieczorow zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak cieplutko i przytulnie u Ciebie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Są urocze (poduszki) i wcale się nie dziwię że Cię wciągnęło ;))
    A lustra są cudowne , mało tego masz je DWA i to jest w nich wyjątkowego.
    Pozdrawiam - kissssss

    OdpowiedzUsuń
  19. W domu takim, jak twój żadna szaruga nie straszna. Uwielbiam twoje wnętrza! Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie u Ciebie! Lustra i konsole są wspaniałe!!!! A podusie bardzo mi się podobają:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  21. Lustra przepiękne!!!! jak Ty to robisz że zawsze wynajdujesz takie perełki?!!! a tak w ogóle to patrząc na Twój dom to ja nie widzę tej deszczowej, pochmurnej jesieni!!! jest po prostu pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie szyłam jeszcze takich okrągłych poduszek,a te Twoje wyglądają świetnie. No i lustra wpasowały się idealnie w klimat Waszego domu. Fajnie, że je przemalowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wpadam do Ciebie...i już nie chce mi się nigdzie ruszać. Tak tutaj przyjemnie, przytulnie. Cudne lustra i poduchy. Pozdrawiam ciepło w te ponure dni :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ przepięknie i jasno u Ciebie. Cudowne są te lustra. U nas takie nie do zdobycia. Poduchy szyjesz przecudowne. Napisałabyś mi na priwa za ile możnaby nabyć?

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie u Ciebie...w każdym zakątku ...jaśniutko,przytulnie....ech....co tam jesień jak się ma takie cudne wnętrza....:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. The mirrors are gorgeous! They look right at home there, too. Love the new lamps. Your home looks so welcoming and warm!

    OdpowiedzUsuń
  27. No to widzę, że Ciebie to nie ma prawa żadna chandra dogonić:) cudny wystrój salonu, lustra przepiękne, a lampy pełne magii roztaczają swój urok...dodam, że poduchy są świetnym dopełnieniem całości, ale to u Ciebie normalne...wszystko ma swój czas i miejsce:)
    BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne, piękne wnętrza:) w każdym szczególe widać Twoją rękę. Poduszki śliczne. Czekam na każdy Twój post z wielką niecierpliwością:) I gdy zerkasz na "przegląd posta" to wiedz, że codziennie mam w nim swój udział:))) Pozdrowienia serdeczne Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  29. ale cudownie u Ciebie , a poduchy romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dech zapiera -mowę odbiera.!!!!!Poezja....z mieszanka baśni...Od niedzieli będę w dalekim sąsiedztwie tak wiec włączę telepatyczne przyciąganie,.pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  31. Niech sobie pada za oknem, bo u ciebie wręcz słonecznie :) ! Pozdrawiam Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wizyta u Ciebie to prawdziwa podróż w czasie :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja się deszczem nie przejmuję bo na listopad czekam zawsze jak dziecko (to miesiąc moich urodzin) :)
    Szersze kadry z Twojego domku - bossssko!!!!!!!!!! Ja też mam ochotę na okrągłe poduszki, ba, na wiele rzeczy mam ochotę, tylko jakoś tak czasu brak a czasem i zapału.
    Jesienne pozdrowienia xxx

    OdpowiedzUsuń
  34. Lustra przepiękne i gustowne. A z poduchami przytulnie! a za oknem niech pada :))))

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie klimaty:))też ocieplam dom światłem świec i poduchami:)))Twoje wnętrza są niesamowicie cudne:)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Lindo e inspirador, obrigada por me inspirar.
    Tenha um ótimo dia.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale pięknie u Ciebie! W takim wnętrzu listopadowa plucha mi nie straszna:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie u Ciebie i przytulnie. Poduszki okrągłe pięknie się prezentują w takich wnętrzach. Na szczęście u nas listopad łaskawy. Jest ciepło jak na tą porę roku i świeci słońce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ależ Ty potrafisz stworzyć klimat ...Zazdroszczę Ci tego!

    OdpowiedzUsuń
  40. I tym razem nie mogę się napatrzeć!
    Piękny masz dom, a szczególnie teraz jest taki ciepły i przytulny... aż chce się tych długich wieczorów :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kasiu w pełni się z Tobą zgadzam....Nie ma jak atmosfera w domu....ciepła i przytulna....Tak Ty właśnie stworzyłaś....Ja też już kiedyś miałam okres na okrągłe poduchy....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  42. Your home is beautiful. Love the mirrors.
    Hugs from here

    OdpowiedzUsuń
  43. Witaj, cudeńka te Twoje podusie , aż chce się główkę położyć i podrzemać :) Na pewno dużo pracy cię kosztowały ale efekt przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Klimatyczne wnętrze, a poduszki urocze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. U Ciebie mozna zagubić się w szczegółach:)I mebelki ładne i dodatki trafione! Ciepło wewnętrzne w domku to najważniejsza sprawa:)Lustrami będę zachwycać się długo-iście pałacowy dodatek!

    OdpowiedzUsuń
  46. Wspanialy klimat stworzylas:) Lustra przepiekne I wpasowaly sie doskonale:) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  47. W tak przytulnym wnetrzu żadna niepogoda nie straszna......cudne, urocze ,niezwykle kobieco

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak u ciebie ślicznie , brak mi słów ,,,

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak cudownie tu do Ciebie zaglądać! Już sama nie wiem, co podziwiać najbardziej! Na te okrągłe podusie to już się oczywiście pochorowałam! No i jak tu siedzieć bezczynnie, kiedy tyle fantastycznych inspiracji? Jak w jakimś innym, bajkowym świecie...Wracam oglądać jeszcze...i jeszcze.:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne przytulne mieszkanie - Kasiu potrafisz stworzyć wokół siebie wspaniały klimat i nastrój - swoim artystycznym zmysłem urządzasz romantyczne, pełne wdzięku wnętrza - bardzo mi się wszystko podoba - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  51. Może na dworze szaro i buro....ale u Ciebie ech...ach...och....przepięknie !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Takie piękne lustra to grzech nie kupić.
    cudowny kącik wypoczynkowy, ja tez zapalam wszystko aby było przytulnie.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  53. może i na dworze szaro i buro ale u Ciebie jasno przytulnie i pięknie :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  54. Tak pięknie i przytulnie u Ciebie, uwielbiam tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale u Ciebie przytulnie. Jesienne szarugi mogą sobie szaleć aby z tym większą radością zanurzyć się w takim ciepłym, pięknym wnętrzu

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudowny klimat u Ciebie:) W takim wnętrzu szarugi jesienne Ci nie straszne ....U nasz też szaro i smutno...Pozdrawiam serdecznie Dorcia.

    OdpowiedzUsuń
  57. Niesamowity pokój! Piękne poduchy (podziwiam Twoje zdolności!!!) a lustra fantastycznie doświetlają i zdobią wnętrze.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Witaj. Całkiem przypadkowo natrafiłam na Twojego bloga. Przejrzałam całego i przyznam bardzo, bardzo szczerze oczu nie mogę oderwać. Wszystkie Twoje prace a mianowicie: kartki, lampiony, meble itd są przecudne. A meble? hm nie mam pojęcia skąd czerpiesz takie pomysły. Malujesz je w niepowtarzalny sposób a kolorki dobierasz cudne. No cóż wędrujesz do mnie na bloga do moich ulubionych blogów. W wolnej chwili zapraszam Cię bardzo serdecznie do siebie http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/ pozdrawiam cieplutko Kaśka.

    OdpowiedzUsuń