Strony

poniedziałek, 24 listopada 2014

Let it snow !


Zasypało mnie!
 Nie, nie śniegiem , zasypało mnie papierami . 
Powstają nowe eksplodujące pudełka , lampiony , zawieszki na choinkę i inne rzeczy z papieru,
więc na razie będzie papierniczo. 
A to efekty mojej pracy.


Wymyśliłam sobie takie papierowe lampiony na tea lighty, tea lighty na baterie, 
chociaż można włożyć i normalne świeczki, 
ale dla bezpieczeństwa, dodatkowo w jakimś małym słoiczku, lub inny szklanym naczyniu. 


 Kolejne eksplodujące pudełko. 


Tym razem w środku zamiast choinki jest, małe pudełko-lampionik.
Oczywiście świeczka na baterie. 
Przed wręczeniem takiego prezentu, warto wcześniej taką świeczkę zapalić, 
dla zwiększenia efektu niespodzianki podczas otwierania pudełka.  












No to do kolejnego miłego razu . 

Hopa ! Biegnę do pracy... 
(och , jak ja to przedświąteczną robotę lubię, oj lubię :)

Pa !
Cat-arzyna 



43 komentarze:

  1. kochana jak to fajnie brzmi i lekko brzmi "wymysliłam sobie" :-)
    trzeba miec wyobraźnie i zdolności by sobie wymyslec i jeszcze zrobić i Ty to wszystko masz
    zazdroszczę:-)
    pzdr :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko serdecznie ! Może i tak brzmi ,ale czasami tak nie jest , chociaż w przedświąteczny czas rzeczy raczej same mi się robią ... może to elfy ! :)) Buziaki !

      Usuń
  2. Kasiu twoje łapki wykonały te wszystkie rzeczy-nie do wiary- cos pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma rady trzeba zakasać rękawy i pracować samemu , elfy jakoś się spóźniają a do świąt już tylko miesiąc :)
      Dziękuję kochana !

      Usuń
  3. Z pewnością takie pudełko będzie miłym prezentem dla obdarowanej osoby, jest świetne :)
    Serdecznie pozdrawiam i życzę miłej pracy - H

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne,wspaniała niespodzianka! I wyglądają na baaaardzo stare:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne dekoracje....zima w takim wydaniu -cudo

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie cudeńka!!! Lampiony prześlicznie vintygowe, a pudełka niedościgniona perfekcja! Jak ja bym chciała mieć takie pomysły i wykonawstwo. Uwielbiam oglądać Twoje wytwory, wiesz o tym więc pstrykaj i pstrykaj wszystko :-). Ach i serwetunie do świeczek...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ cudeńka poczyniłaś.....Uwielbiam przedświąteczną krzątaninę u Ciebie ...takie wspaniałe inspiracje....:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znowu wyczarowałaś cudowności, podoba mi się pomysł ze świeczką na baterie, tak naprawdę absolutnie wszystko mi się podoba. Pozdrawiam i życzę kolejnych świetnych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  9. I ten Twój niby vintage, ale jednak niepowtarzalny styl! :)
    Uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, a nie moglabys tak tego swiatecznego "wirusa" do mnie podeslac?!
    Wszedzie juz swiatecznie sie robi, a ja wogole swiatecznej weny nie mam :o(
    Cudne te pudeleczka(powtarzam sie , wiem) a lampioniki przeurocze!!!!!!!!!
    Sciskam i przyjemnej pracy zycze!
    Frida

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prace!!!! A mnie ostatnio zafascynowały takie anielskie retro klimaty co zaczynam tez przekładać na moje wytwory :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowicie piękne te Twoje wymyślanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne pudełeczka, świetne zdjęcia. W ogóle uwielbiam tu zaglądać. Kocham ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty to masz głowę nie od parady:)))Pomysły i wykonanie świetne:))bardzo mi się podobają lampiony:))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne i naprawdę pomysłowe, a jakie będzie zaskoczenie po otwarciu takiego pudełeczka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty to masz pomysły,podziwiam...wykonanie też...:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczne prace.też jestem zasypana papierami, czyli kartowo

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam te Twoje pomysły i chylę czoła nad dokładnością i precyzją wykonania. Mistrzynią jesteś Cat i tyle :):):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne pudełeczka :) Jak zawsze uczta dla oczu :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. White beauty-love !!!xoxo Vicky

    OdpowiedzUsuń
  21. Całuję Kasieńko Twoje zdolne łapki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Same cudeńka :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zwykle jest cudownie i nastrojowo u Ciebie ....ach...:)))) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś prawdziwą czarodziejką.:) Robisz rzeczy naprawdę cudne i magiczne.:)
    Ale dziś napiszę też o tym, o czym już dawno chciałam - podajesz to fantastycznie! Nie potrafię robić dobrych zdjęć i nie mam złudzeń- już się nie nauczę. U Ciebie , kochana, na zdjęciach jest zawsze klimat i magia.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. I love those exploding boxes! Such a wonderful surprise when opened. The paper candleholders are so pretty.

    OdpowiedzUsuń
  26. U ciebie zawsze tak pięknie:) Pozdrowienia i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  27. Kasiu, jak zwykle pięknie! Zarówno Twoje prace jak i stworzona aranżacja. Jesteś numer jeden!:) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  28. Kasiu, jesteś mistrzynią w tworzeniu przepięknych dekoracji, stwarzaniu wspaniałego nastroju - sprawiasz, że zawsze z wielką ochotą zaglądam na Twój blog - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie Cię zasypało papierkami. Pudełka z eksplodującą zawartością są cudne. Piękne papierki, piękne motywy, piękne...
    Pomysł na lampionik chyba wykorzystam. Wspaniale światełko prześwituje przez papier.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cuda z papieru! Cuda i już. Ja jakoś z braku czasu nie spróbowałam tego materiału ale raczej nie posądzam się o zdolności w tym temacie. Bardzo piękne te lampiony.

    OdpowiedzUsuń
  31. zawarłaś w tych zdjęciach magie świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepięknie to sobie wymyśliłaś,a jeszcze piękniej wykonałaś : ). U mnie niezmiennie tkaninowo,ale muszę się przyznać,że jak widzę Twoje arcydzieła z papieru to rączki mnie swędzą,żeby też spróbować : ). Pozdrowionka : ).

    OdpowiedzUsuń
  33. Ho, ho, ho, co za cuda papierowe :)i jak pięknie wykonane ....Mnie też ostatnio naszło na klejenie hi hi ....ale daleko Mi do Twoich prac.Nastrojowo się już na blogach zrobiło i czuć magię świąt...Pozdrawiam serdecznie Dorcia.

    OdpowiedzUsuń