Strony

czwartek, 27 listopada 2014

This & That


Uprzedzam, dziś moi Mili, zasypię Was zdjęciami. 
Jak tak będę drobić, to do świąt się nie wyrobię.

Zaczynamy!
Kredens to chyba najpraktyczniejszy mebel w domu. 
Teraz gdy potrzebujemy dużo miejsca na przechowywanie rożnych świątecznych rarytasów,
 kredens jest po prostu idealnym do tego meblem.






No to by było na tyle jeżeli chodzi o meble. 

A teraz jeszcze kilka zdjęć z mojej ostatnio, ulubionej papierkowej roboty. 
Będzie bardziej w stylu vintage. Lecimy dalej.

Eksplodujące pudełko z lampionem .






Kolejne lampiony, 
wykonane podobnie jak te, które pokazywałam w poprzednim wpisie. 










Oczywiście kartki świąteczne też się robią .











Uff ! Jesteście jeszcze tam ?! Nie przesadziłam, nie zanudziłam ? 
Jeżeli nie, no to może napiszecie które pudełka i lampimy Wam bardziej przypadły do gustu,
te z poprzedniego posta, takie bardziej w bieli, delikatne, kobiece ,w stylu shabby chic, 
czy te dzisiejsze, w stylu vintage ? 
Mojemu synkowi oczywiście bardziej podobają się te vintage, z brązowego brystolu,
 mówi, że te są bardziej świąteczne ... 
ale to chłopak, to wiadomo, że słodkie aniołki mniej mu pasują do świąt.

Czekam na Wasze opinie i do miłego :) 

Uściski 
Cat-arzyna




39 komentarzy:

  1. Kasiu, jak zwykle piekne rzeczy, pozawszy od kredensu przez lampioniki i kartki. Ja jestem pelna zachwytu nad Twoimi pracami, wszystkie mi sie podobaja, ale jak mam dzisiaj glosowac to te vintage wybieram:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilko , dziękuję pięknie , za odwiedzinki, komentarz i opinię. Serdeczności moja Miła :)))

      Usuń
  2. Pierwszy raz mam problem z wyborem, wszystkie prace są zachwycające, może jednak vintage...a kredens znowu wyszedł super. Pozdrowienia zostawiam nadal niezdecydowana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, pierwszy raz ? Ja to ciągle z wyborem mam problem i to w każdej dziedzinie życia , ale uczę się tego, każdego dnia :)
      Dzięki Kochana !

      Usuń
  3. Kasiu:)ja miłośniczka bieli wybieram te z dzisiejszego posta:)))przewrotnie,jak kobieta:)))chociaż postawiłaś trudne zadanie ,bo ja jestem miłośniczką Twoich wszelkich prac,nieustannie zakochana w nich -jestem bezkrytyczna:)))a kredens jest po prostu cudny:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , tak ,przewrotność to taka nasza zaskakująca natura :) Dziękuję Bożenko z całego serducha za Twoje miłe komentarze i pozdrawiam serdecznie .

      Usuń
  4. kredens jest fantastyczny:)))przypnę go sobie na pinterescie:)) na twoje mebelki mogłabym patrzeć cały dzień:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Qrko , Qrko ," cudze chwalicie, swojego nie znacie" ;)
      Ja na Twoje też mogę patrzeć i patrzeć, ach wszystko co robisz jest kurcze super ! :))) Buziaki

      Usuń
  5. I znów pięknie u Ciebie :)
    A zdjęć nigdy nie mam dość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pomogę Ci kochana,bo wszystkie Twoje prace są obłędnie przepiękne i choćbym nie wiem jak się starała to nie potrafię wybrać które mi się bardziej podobają : ). Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kredens przecudnej urody. Lampiony też super. Jeśli musiałabym wybrać to powtórzę za Twoim synem, że vintage są bardziej świąteczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm normalnie powiedziałbym, ze wolę biel ale w tym wypadku vintażki skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zanudziłaś ,oczywiście ,że nie :)
    Kasiula nie wiem czy wiesz ,ale Jesteś pracoholiczką i na to dodatek obrzydliwie zdolną !!!
    Sorki za szczerość, czasami zazdroszczę zdolności,czasami więcej niż bardziej :)

    Buziaki zdolniacho :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za miły wieczór w Twoim domku:)Jest tak po Twojemu,że nie potrafię niczego wybrać.Zagłębiam się w szczegółach i wszystko jest idealnie wykonane:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie da się wybrać bo wszystkie są piękne, ja nie mogę oderwać oczu od kartek świątecznych, są niesamowite :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wybieram chyba biale, choc podejrzewam że będzie to pewnie co dnia inaczej bo oba cud miód! Zapatrzyłam się też w Twoje kartki cudowna elegancka vintage prostota. Wstyd pokazywac swoje(. Dla mnie zdjęc nigdy dość. Te lampiony na wigilijny stół jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  13. kredensik, pierwsza klasa. Strasznie mi się spodobał. Kolorki też piękne, delikatne. Echhh pokazałam mężowi, że też taki chce.

    Pozdrawiam Iz

    OdpowiedzUsuń
  14. Staję w szeregu z Twiom synkiem,
    bardzo podobają mi się te z dzisiejszego posta, vinatge uwielbiam.
    A kartki przeurocze, przyjęłabym je wszystkie poustawiała na pułkach i gapiła się w nieskończoność.
    Same cuda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi sie tutaj u Ciebie podoba! :D Zapraszam również do mnie http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Białe, nie vintage....jednak białe.... vintage, białe vintage.....nie wiem!:) To mi dałaś do myślenia tuż przed snem ;) Wszystkie lampiony są piękne! i nie wiem, które podobają mi się bardziej te piękne czy te piękne:) Syn ma jednak rację, lampiony vintage są bardziej bożonarodzeniowe. A kredens.....miód malina!:) Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie wszystko wykonałaś, lampioniki w stylu vintage- cudne moje ulubione,Cudowny klimat :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Taki kedens to marzenie:) jeśli chodzi o lampiony to oba rodzaje kolorystyczne są cudne więc ciężko wybrać jeden rodzaj:) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Patrzę i patrzę...wybieram i wybieram i wybrać nie mogę które wolę lampiony. Po prostu obydwa rodzaje piękne .Kredens też jak marzenie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam do ciebie zaglądać by popieścić moje zmysły przepieknymi migawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie wszystkie są cudne, zawsze miło wpaść do Ciebie i pooglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prawdziwa z Ciebie skarbnica pomysłów! Wszystkie lampiony tak piękne, że nie mogłabym chyba wybrać...
    Ja uwielbiam biel, ale te vintage też boskie...Najbardziej podoba mi się to wykorzystywanie starych kartek z książek, pióro FANTASTYCZNE.
    Jak ja tu uwielbiam zaglądać, chociaż zawsze czuję wtedy, ile mam jeszcze do zrobienia...
    Jesteś CZARODZIEJKĄ...:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko co robisz mnie zachwyca, kredens-marzenie....

    OdpowiedzUsuń
  24. Dostaję u Ciebie oczopląsu i ślinotoku,bo najchętniej to większość rzeczy od Ciebie widziałabym u siebie :D ;P

    OdpowiedzUsuń
  25. Poczułam że otacza mnie zaczarowany klimat,wszystko mi się podoba nie umiałabym wskazać ,gdybym obdarowywała bliskich wtedy łatwiej zadecydowć co dla kogo,Mam na choinkę baletnicę z dzieciństwa mojej mamy-bibułka,pobita bombka i bużka z gazety a wszystko misterne,pasowałoby jak ulał do Twoich skarbów.Pozdrawiam serdecznie z mroznych Mazur

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale masz powera twórczego!!! Wow! Ja chyba najbardziej kibicuję białym i kobiecym pudełkom:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kasiu wszystkie Twoje wytwory w każdym kolorze i każdym klimacie bardzo,bardzo mi się podobają:)Kredens wow....Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jedne i drugie piękne. Masz niesamowite wyczucie i styl. Kredens cudny

    OdpowiedzUsuń
  29. Cuda! Wszystkie:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  30. Kredens przecudny!!!
    a kartki vintage takie jak lubię...super, że pochłonęły Cię, aż tak bardzo, bo można się raczyć ich widokiem...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dla mnie to jeszcze za mało. Mogłabym oglądać i oglądać bez końca :) Cudną atmosferę świąteczną wyczarowujesz. I lampiony i kartki są niezwykłe. Podobają mi się obydwie wersje ale jakbym miała wybierać to jednak te drugie, przybrudzone bardziej mnie chwytają za serce.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystko co wychodzi spod Twoich sprytnych rąk to perełki!
    Co do kredensu- to czasami wydaje mi się, że mój to studnia bez dna:)
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak zwykle podziwiam Kasiu i pozdrawiam ciepło....Buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie, pięknie i jeszcze raz pięknie. Ściskam,

    OdpowiedzUsuń
  35. OMG brak słów żeby opisać Twoje dzieła, są cudowne, piękne, śliczne ......... Kiedy Ty znajdujesz czas żeby to wszystko zrobić :)

    OdpowiedzUsuń