Strony

wtorek, 18 listopada 2014

First Christmas Craft Ideas.


Witam Kochani ! 
Troszeczkę mnie nie było w tym wirtualnym świecie, 
ale już uporałam się z przeróżnymi sprawami i obowiązkami więc teraz mogę sobie blogować.

Czas zacząć radosne przedświąteczne craftowanie:) 
Dziś na rozgrzewkę las choinek wykonanych z filtrów do kawy. 




Robi się je bardzo prosto, szybko i przyjemnie, przyjemnie pod warunkiem,
 że podczas pracy nie poparzymy sobie łapek klejem na gorącą. Ał! Ałła !Ałć ! 


Potrzebujemy wspomniany klej na gorąco, karton, nożyczki i filtry do kawy.
Z kartonu formujemy stożek na który od dołu naklejamy kolejne warstwy falbanek z filtrów. 
 To cała filozofia, a efekt końcowy znakomity.


Powstał też nowy wianek, z serwetek i filtrów do kawy. 
 Środek wianka zdobi różyczka wycięta z papieru nutowego.


A to moje pierwsze w życiu "eksplodujące pudełka "


Uważam że to doskonały prezent gdy nie mamy pomysłu co kupić,
 lub gdy nie wiemy co by naprawdę ucieszyło obdarowaną osobę. 
Wystarczy kupić "gift card "lub po prostu do pudełka włożyć pieniądze.






Takich pudełek powstanie na pewno jeszcze trochę.






Dziś to wszystko,
 ale do niedługo moi mili, bo będę się chwalić tym co stworzę na bieżącą.
Złapałam już przedświątecznego, craftowego, bakcyla , więc się dzieje.

Tymczasem idę sprawdzić co tam u Was.

Buziaki :)))

Cat-arzyna




61 komentarzy:

  1. Piękne, piękne, obłędnie piękne!!!...a z tym klejem to chyba każdy miał już swoje przygody... W ferworze walki i twórczym szale kiedyś w nocy siadłam, a bo pomysł był i spać nie dawał. Tak jak spałam, czyli w krótkich gatkach zabrałam się za klejenie i elegancko ciapnęłam sobie na gołe udo... ech... Palce nie bolą tak bardzo, jak ma się z czym porównać ;) Pozdrawiam serdecznie-COTTONI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ałła ! Wyobrażam sobie jak bolało ! Kocham ten klej i nienawidzę !
      Dziękuję pięknie i pozdrawiam również serdecznie :)

      Usuń
  2. Fantastyczne choineczki :) Świetny pomysł i wykonanie.
    I pudełeczko wyszło Ci cudnie:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewelinko , tym bardziej że pudełka pierwsze w życiu. Wciągnęło mnie ich wykonywanie, no i na święta będą jak znalazł :)
      Buziaki !

      Usuń
  3. Same piękności prezentujesz, pomysł na choinki i wianek świetny i dzięki, że możemy wykorzystać. Pudełka też są świetne, a wszystko razem tworzy jak zwykle u Ciebie cudowną kompozycję. Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te choinki mnie urzekły, są bardzo proste i przez to takie eleganckie!!! Efekt końcowy zachwycający. Pudełeczka genialne - dla mnie takie składanki to czarna magia:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonać takie pudełko nie jest trudno , wystarczy tylko nie skleić brzegów a boki ozdobić :)
      Dzięki i serdeczności posyłam !

      Usuń
  5. Już wiem, co z wnukami będę niedługo robić. Fantastyczne choinki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to normalnie nie wiem co powiedzieć ! Może tym razem swój zachwyt wyrażę tak : : ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale to wszystko wyglada a choinki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudności, zresztą nie spodziewałam się niczego innego odwiedzając Cię dzisiaj:))
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dekoracje Kasieńko! I tak jakoś mroźnym powietrzem zawiało i Świętami zamigotało. Dziesiejszym postem stworzyłaś prawdziwie świąteczną aurę! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że już zaczęłaś :-). Ja też się zbieram powolutku do dekoracji. Strasznie podoba mi się to pudełko!

    OdpowiedzUsuń
  11. To eksplodujące pudełko to dopiero jest majstersztyk! Sama chciałabym takie dostać :) brawo!
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne choineczki i cała reszta! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh my, you have made the most beautiful things for christmas. I just have to try some of this.
    Hugs from here

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu nie mogę oderwać oczu! Wykonaniem choinek z filtrów tak mnie zaskoczyłaś, że nie wiem co napisać! Po prostu są przepiękne, a ich wykonanie, chociaż wymaga poświęcenia (hahaha) to jednak jest arcy proste :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No taka kartkę dostać to jest cośśś...Czemu ja takich nie dostaję...Widać ''coraz bliżej święta.''..Z UK przywiozłam też śliczna gwiazdkę..Ściskam Cię mocno-czułaś telepatyczne przyciąganie w zeszłym tygodniu......

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze czekam na Twoje świąteczne craftowanie. Uwielbiam klimat Twoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Choinki są powalające. Byłam pewna, że są zrobione z jedwabiu. Bardzo profesjonalne wykonanie i dużo fantazji. Nie mogę się doczekać następnych prac. Będę tu stałym gościem :) Pozdrawiam - Beata

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj
    Po prostu zachwycajace!
    Cudowny świateczny klimat stworzyłas

    OdpowiedzUsuń
  19. Pudełka magiczne. Dałabym się w takim zamknąć :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Katarzyno! przyznaj się-nie śpisz po nocach ;) Kiedy Ty to wszystko robisz? wciąż zaskakujesz pomysłami......te pudełka...jak dla mnie bomba! (i jeszcze wybuchowa haha) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Love those trees! I have a whole package of coffee filters, too. The box is beautiful and such a great idea when you are gifting money or a gift card.

    OdpowiedzUsuń
  22. Choinki bardzo pomysłowe...ale pudełko cudo......wow...uwielbiam takie "drobiazgi".....czekam niecierpliwie na kolejne....pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Choinki sliczne,swietny pomysl!
    Ale te pudeleczka to Ci zabojczo pieknie wyszly!
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękne rzeczy poczyniłaś
    choinka urocza :))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz wspaniałe pomysły ! - choineczki i pudełeczka są śliczne - za każdym razem jak tu zaglądam to zawsze czymś ciekawym mnie zachwycasz - pozdrawiam Kasiu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Choinki to świetny pomysł, a pudełeczka wyszły mistrzowsko! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeżeli choinki są naprawdę łatwe to warto je zrobić bo są efektowne! Exploding boxy zrobiłaś tak ciekawe,jakbyś robiła je od zawsze!Śliczne i klimatyczne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale klimacik cudny wyczarowałaś, jak zwykle :-)
    Boxy tym razem podobają mi się najbardziej, kolorystyka, kompozycje...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Jej, popatrzę sobie chociaż - tyle mojego. Ja nie mam żadnych planów dekoracyjnych w tym roku. Akurat przed świętami wprowadzimy się do nowego domku więc zamiast dekorowania będę rozpakowywała kartony ;) Cat przydałaby mi się Twoja pomoc przy wyborze tapet na ścianę w salonie bo w naszej sypialni będę miała moją wymarzoną - toile:):):)
    Te pudełeczka to super fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  30. Choinki świetne,pudełka również,ale fotki tych wytworków są po prostu mega:)))dla mnie jesteś mistrzynią fotografii:)))pozdrawiam cieplutko))))

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudne te filtrowe choinki....można by je pofarbować na inny kolor , najpierw pofarbować filtry . Farba dobrze wsiąknie bo to miękki papier i potem robić też w kolorach. Pozdrawiam serdecznie Dorcia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne pomysły na świąteczne dekoracje. Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  33. matko i córko, cudowne są, cudne!
    Zapraszam Cię do siebie i na Mikołajkową rozdawajkę.

    OdpowiedzUsuń
  34. Niezmiennie podziwiam Twoje papierowe prace. Pudełka przepiękne.:)
    Nie mam do takich rzeczy w ogóle zdolności...niestety. Ale pooglądać i popodziwiać zawsze chętnie.:)
    Już czekam z niecierpliwością na resztę.:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super! Tylko ja do tej pory miewałam beżowo-jakieś takie brunatne filtry do kawy, takich bialutkich nie spotykałam
    Pozdrówka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne ozdoby, zdjęcia zachwycają i przenoszą błyskawicznie w klimat świąteczny. Brawo!!!!!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniały pomysł na piękne choineczki :)
    Pudełka są przepiękne! Podziwiam :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie "drewnianie", u Ciebie "papierowo":) a jak cudownie...wianek jest boski i skradł moje serducho...natomiast pudełko to już magia świąt...:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kasiu cudowności no ie moge sie napatrzec

    OdpowiedzUsuń
  40. Kasiu, choinki sa przepiękne!! I koniecznie muszą tak sobie stać w stadzie.....rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Kasiu masz wiele talentów. Te choineczki są piękne, a pudełka magiczne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudeńka tworzysz , oczu nie można oderwać po prostu:) pozdrawiam cieplutko..

    OdpowiedzUsuń
  43. Krásne Vianočné tvorenie, úplne si ma navnadila. Krabička na peniaze je úžasná, mňa by potešila už len tá krabička, tak je pekná :))

    OdpowiedzUsuń
  44. O kurcze! Zachwycający jest ten las choinek, dla mnie bomba, również gwiazda jest wspaniała!
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Znowu cudowności wymyśliłaś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Choinki świetne, takie proste a jaki efekt !!
    Pudełeczko z domkiem i choinką ... bajecznie piękne Kasiu ... no serce kradnie :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cuda,cudenka!!!!!!!!!!
    Zakochalam sie w tych pudeleczkach!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam i milego dnia zycze,
    Frida

    OdpowiedzUsuń
  48. Kochana jesteś mistrzynią dekoracji wszelakich - szczególnie "coś z niczego " w Twoim wykonaniu jest wspaniałe !!!
    Choinki z filtrów d kawy przebijają wszystko !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  49. Mogę napisać tylko jedno, jesteś dla mnie niedoścignionym wzorem i basta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Pudełeczka świetne! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Choineczki i pudełeczka cudne!:)

    OdpowiedzUsuń