Strony

wtorek, 20 stycznia 2015

A little bit of Spring in the middle of Winter !


Dziś u mnie troszkę wiosny w środku zimy !
 Słodko,w stylu shabby chic i jakżeby inaczej papierowo. W wolnych chwilach oczywiście testuję i uczę się pracować na moim ploterze ScanNCut. 

Ploterem wycięłam klatki, małą i dużą. Na zdjęciach są również pudełeczka, 
które to zrobiłam ręcznie już jakiś czas temu.  


Pudełka są z tektury i oklejone ozdobnym papierem. 
 Proste, zwyczajne, ale takie właśnie chciałam, bo takie idealnie pasują do mojej sypialni. 


Klatki wycięłam z papieru o gramaturze 280gsm , który następnie ozdobiłam embossingiem na gorąco: Stampendous Embossing Enamels, Shabby White.
Troszkę wstążek, kilka papierowych różyczek i w klatce od razu zadomowił się piękny ptaszek :) 






Takich małych wiszących klatek zrobię jeszcze kilka, 
będą idealną dekoracją na Wielkanoc. 


No to, byle do wiosny ! :)

Z ciepłymi pozdrowieniami 
Cat-arzyna



52 komentarze:

  1. Ojej, Ty to masz chyba czarodziejskie rączki, czego nie dotkną zaraz powstają istne cuda.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne te klateczki z papieru, nigdy bym nie pomyślała, że może wyjsć coś tak niezwykłego ze zwykłej kartki. Oczywiście dekoracje robią swoje, kwiaty, ptaszek- cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, urocze te klatki, nic dziwnego, ze ptaszek tak szybko sie zadomowil;) Ty to jednak potrafisz zaczarowac i stowrzyc piekne prace, a potem je jeszcze tak cudnie sfotografowac:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, swietna sprawa! ilez to teraz ciekawych pomyslow mozna realizowac... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, swietna sprawa! Ilez to teraz ciekawych pomyslow mozna zrealizowac... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest właśnie TEN róż, który lubię najbardziej.
    A klatki wyobrażam sobie w ogrodzie na kwitnących gałązkach.
    Takimi papierowymi cackami można stworzyć fantastyczne dekoracje!
    Jak ja się cieszę, że TY masz tę maszynę!
    Znaczy to, że czeka mnie jeszcze wiele, wiele przyjemności! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ...no i co ja mam napisać.....znowu kolejne cudeńka wyczarowałaś....zdolne łapki masz :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne dekoracje ! Nic tylko się zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne te klatki,cudowne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Klatki są śliczne swietnie wpasowują sie w klimat zimowy i wiosenny Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwa z Ciebie czarodziejka.
    Extra.
    Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie pisałaś o tym, ze Twój ploter ma magiczną moc równą czarodziejskiej różdżce. Śliczności, po prostu zaczarowane. Czaruj, czaruj...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę się napatrzeć na te Twoje papierkowe prace. Ależ Ty jesteś czarodziejką....Cudne.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem wielbicielką klatek,więc ten post mnie zachwycił! Widzę,że sprawdza się nowa zabawka?:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! Uroczo Ci te klatki wyszły :) A pudełeczka jakie ładne... Bardzo mi się podobają!
    Pozdrawiam - Magda

    OdpowiedzUsuń
  16. oj, papier najwyraźniej bardzo Cię lubi! I z wzajemnością :)) Klatki są i urocze, i magiczne. Tak kruche... Piękności!

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne te klatki :)
    naprawdę będą na Wielkanoc cudną dekoracją

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochana jestem w Twoich pracach. To czysta rozkosz je oglądać, podziwiać i trwać w zachwycie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne są i pudełka i klatki. Trudno uwierzyć, że to ręczna robota! Jesteś mistrzynią papierowej roboty:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdybyś nie napisała że to klatki z papieru to bym nie wiedziała :) wyglądają jak metalowe - cudne :) jak i pudełeczka
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. Už sa teším na jar a slnko. U teba som si trochu jar pripomenula krásnym papierovým tvorením. Klietky sú rozkošné. Renata

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiosna, taka ponura:( marazm totalny...wiatr, deszcz...zero słońca...depresja murowana!!!
    co za cuda wyczyniasz? piękne pudełka i klatka niczego sobie:) zdolna bestia z Ciebie!!!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Co bym nie napisała moje poprzedniczki już napisały :) Podpisuje sie pod innymi komentarzami, cudności i piękności a tylko zwykły papier a tak magicznie zaczarowany :)

    OdpowiedzUsuń
  24. thank you for sharing so much beauty,these pictreus are soo lovely!!!! The colors,everything - and a taste of spring in addition!That+s not wrong on a cold day ;)
    Tovehugs :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mogę się nadziwić,że takie cuda można zrobić z papieru. Ja nie mam o tym zielonego pojęcia. Klateczki są piękne. Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak ja bym chciała potrafić robić takie cuda:)))))piękne klateczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Umiejętność tworzenia przez Ciebie pięknych rzeczy stwarza Kasiu, że tak chętnie tu wszystkie zaglądamy i podziwiamy wspaniałe, oryginalne dekoracje - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuje sie obiema rękami pod powyższym. Trudno sie nie zachwycić. Ja uwielbiam te lekkość i romantyczny klimat u Ciebie:)
      Kasiu, zamierzam nominować Cię do CREATIVE BLOG TOUR, jeśli nie masz nic przeciwko?

      Usuń
  28. Ptaszkowi się wcale nie dziwię,bo sama bym się dała zamknąć w takiej klatce ; ). Wczoraj spróbowałam swych sił w zabawie z tekturą i papierem i przyznam Ci,że strasznie mnie to wkręciło : ). Serdeczności posyłam : ).

    OdpowiedzUsuń
  29. how lovely and simple....just the right thing to
    brighten a winters day

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne,słodziutkie i perfekcyjnie wykonane :):):)

    OdpowiedzUsuń
  31. Klateczki śliczne, a ja ciągle pamiętam Twoje domki dla ptaków kilka Wielkanocy temu:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudenka!!!!!!!!!
    Zakochalam sie w tych klateczkach!!!
    Za kazdym razem gdy Cie tu odwiedzam jestem pod ogromnym wrazeniem i napatrzec sie nie moge na wszystko co Twoje rece stworzyly!
    Pozdrawiam serdecznie i chyle czola pelna podziwu!
    Frida

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudownie romantyczne obrazki: różowawe pudełka i piękne klateczki na ptaszki. Co tu dodać... wiosna idzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mistrzostwo i szyk. Jak zwykle zresztą. Byłam anonimową wielbicielką Twojej twórczości, teraz mogę wyrazić wprost swój podziw. Jesteś nieprzeciętnie utalentowana.
    www.worldbyholly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Kasiu, nie wiem co piękniejsze... Klatki, czy pudełka- wszystko jest niesamowite! Szkoda, że jesteś tak daleko, z radością zamówiłabym coś pięknego w prezencie dla mojej Mamy, która właśnie szykuje się do urządzenia sypialni w stylu angielskim, a kolorem który uwielbia jest koral, pomieszany z grejpfrutem- wypisz wymaluj barwy ze zdjęć :) Ściskam gorąco! Ola

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudeńko, piękne :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wizyty u Ciebie to jak podróż w czasie... i długa droga przede mną, ale fajnie mieć taki kompas w postacie Twojego bloga. Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Oh my, you make magic. This is beautiful.
    Hugs from here

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowne i unikalne twoje prace :) Zwykły papier zamieniasz swoimi rączkami w dzieła sztuki :) Pozdrawiam cieplutko i do miłego :)
    so shabby, so chic blog zapraszam TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne, małe cudeńka! :) Aż trudno uwierzyć, że to z papieru, zwłaszcza te klatki :) Pozdrawiam! KTN

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękne !!!
    Te malutkie są takie słodkie, o tak na ozdoby wielkanocne będą pasować idealnie !!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Przewpieknie! Super zdjecia!

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  43. cudne sa a na pierwszy rzut oka wyglądaja jak metalowe a tu taka niespodzianka
    Kasiu podziwiam CIę na prawdę cudowności umiesz wyczarować

    OdpowiedzUsuń
  44. Zakochałam się w tych klatkach, bo ja uwielbiam klatki, klateczki wszelakie ;) A może pomyślisz nad DIY? Takie krok po kroku. Bardzo mało jest informacji po polsku jak tym (cudownym i mam nadzieję nie długo goszczącym u mnie!) ploterem zrobić takie niebiańskie rzeczy. A bardzo, bardzo jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń