Strony

wtorek, 13 stycznia 2015

Wake up !


Czas obudzić się z letargu zimowego. Mam z tym zawsze problemy po świętach , i dopóki nie rozbiorę choinki i nie pochowam wszystkich świątecznych świecidełek , 
tkwię w zimowym odrętwieniu i nic mi się nie chce . 
Tak też dziś po świętach nie ma u mnie w domu ani śladu , no może poza prezentami.
I tu muszę pochwalić się, że od Mikołaja dostałam wspaniały prezent, 
ploter tnący, Brother Scan N Cut. ( podkreślam, że byłam bardzo grzeczna),
 Mikołaj chyba wiedział, że ostatnio, sprawia mi przyjemność tworzenie z papieru 
i postanowił mi te prace ułatwić i uprzyjemnić. 
Taki ploter, oczywiście można wykorzystać i do innych celów, co na pewno zrobię. 
Na razie z kartonu wycięłam i skleiłam pudełka w kształcie  domków dla ptaszków. 




Pudełka te doskonale sprawdzają się do przechowywania na przykład,
świeczek i tealightów.
 Mogą też być wyjątkowym opakowaniem na prezent. 


Z materiału uszyłam też ptaszki , które dopełniają moją, 
już całkiem wiosenną dekorację.
Ach tęskni mi się za wiosną , tęskni ... 
Te dwa zimowe miesiące po świętach, dłużą mi się caaałą wieczność.


Również za pomocą mojego plotera wycięłam napis z winylu
 i nakleiłam na lustro, jest to moje noworoczne postanowienie. 
Tylko jedno : Do more of what makes you happy .
( co znaczy : rób więcej tego, co sprawia że jesteś szczęśliwszy )
Jedno postanowienie chyba wystarczy i dłuższa lista, raczej jest zbyteczna. 




A tu jeszcze jeden, mały, papierowy domek dla ptaszków . 


Przy okazji, zdjęcie mojej starej komody, która to bardzo lubi zmieniać swoje wdzianka,
była: brązowa, oliwkowa, szara, a teraz jest biało szara . 
Ciekawa jestem ile razy jeszcze zmieni swój kolor. 
Na razie w tych barwach komoda bardziej pasuje do półki , którą zrobił mój mężuś.
Do tej pory podziwiałam aranżacje takich półek na waszych blogach, 
teraz mam i ja swoją półeczkę :) Dzięki mężusiu ! 



Do miłego Kochani ! 
Uściski :))
Cat-arzyna




56 komentarzy:

  1. Cudne te domki :) a za praktyczne ich zastosowanie duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Schowki, pudełka i inne pojemniki zawsze w domu potrzebne , fajnie gdy mogą również służyć jako dekoracja.

      Usuń
  2. Nie mam bladego pojęcia czym jest ploter tnący ale ozdoby, które zrobiłaś przy jego pomocy są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ploter tnący to takie miłe urządzonko , które wyręcza nas, jak sama nazwa mówi w wycinaniu, papieru, kartonu tkanin, foli, winylu itp , a mój ma jeszcze skaner . Potrafi zeskanować grafikę i precyzyjnie ja wyciąć, więc zastosowań ma tyle ile nam wyobraźnia podpowie.
      Mam nadzieję że moja mi coś podpowie , a jak nie to poszukam w internecie hahaha :)
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
    2. To teraz wiem mniej więcej o czym piszesz:) Super prezencik dostałaś. Działaj, działaj i zachwycaj nas (a siebie uszczęśliwiaj:))
      Uściski w Nowym Roku!!!

      Usuń
  3. To teraz z niecierpliwością oczekuję Twoich nowych pomysłów wykonanych za pomocą tego prezentu od Mikołaja. Oj będą cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i doping do pracy :) Te długie święta troszkę mnie rozleniwiły, mam nadzieję, że z zimowego snu już się obudziłam , na szczęście dni mamy już coraz dłuższe :)))
      Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  4. Wspaniały prezent patrząc po efektach, bo w ogóle nie słyszałam wcześniej o czymś takim :-). Najbardziej urokliwe jest dla mnie to lustro ze świetną sentencją. Nie da CI zapomnieć o postanowieniu. Domki prezentują się niezmiernie urokliwie i jeszcze białe ptaszki ... Wiosno przyjdź :-)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie na Candy - http://wcieniukwitnacychmagnolii.blogspot.com/2015/01/nowy.html
      choć nie chyba nie do końca w Twoim stylu

      Usuń
  5. Domeczki są rzeczywiście przepiękne!! Cos tam o ploterach słyszałam, ale nie bardzo jestem w temacie - w każdym bądź razie widzę, że to urządzenie do czarowania :-) uściski!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech ja poświątecznego lenia jakoś nie mogę wygonić. Piękne te prawie że wiosenne dekoracje. A prezentu to tylko mogę pozazdrościć i już wyobrażam sobie jakimi cudeńkami teraz nas zasypiesz. Napis na lustrze świetny :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę tego plotera bo słyszałam co to cudo potrafi, a w Twoich rękach to już tylko arcydzieł można oczekiwać:-)
    Piękne pudełka:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma jak trafiony prezent i mnie przydałoby się takie cudo :-)
    Cudna komoda, zazdraszczam :-)
    Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że z Mikołajem jesteś w dobrej komunikatywie, bo zna cie lepiej niż ci sie wydaje i doskonale wie jak sprawić radość :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj :)> Ja też nie wiem, co to za urządzenie, ale powzdychałam sobie znowu u Ciebie :).
    Wiesz, masz chyba rację z tym letargiem poświątecznym. U mnie choinka jeszcze stoi, a wczoraj już kupiłam wiosenne kwiatki :) I teraz taki miks.... Eh, pora chować świąteczne ozdoby :(.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  11. No to teraz będziesz czarować jeszcze bardziej : ). Mając magiczną różdżkę w postaci plotera to się dopiero będzie działo : ). Pozdrawiam i dziękuję za powiew wiosny : ).

    OdpowiedzUsuń
  12. Domeczki są obłędne! Już nawet nie jestem w stanie sobie wyobrazić jakie cuda teraz będziesz tworzyć! A komoda piękna. :))
    Uściski serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  13. Its all so very lovely. Though I could not translate your words, I enjoy the beauty of your photos.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie, cudnie, cudnie, domki, ptaszek, wszystko pieknie razem wyglada, pozdrawiam i czekam na wiecej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezent rewelacyjny 1 Taki ploter używałam kiedyś w pracy dawał wiele możliwości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysły. Godna podziwu kreatywność. Serdeczne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne prace :) Domeczki piękne a ptaszki jeszcze piękniejsze :)
    I bardzo spodobał mi się ten biały dzban na pierwszym zdjęciu, gdzie można taki kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Domki przecudne. A co do marazmu poświątecznego to mam to samo i drugi tydzień lenię się robótkowo. Meble czekają, wydmuszki na pisanki zamówione a weny brak

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne rzeczy znowu wymyśliłaś i zrobiłaś, ale myślę, że gdyby Ci zostawić kawałek sznurka i skrawek papieru to też byś wykombinowała takie cuda, ze oczy z orbit by wypadły...
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj Mikołaj się postarał :)
    Piękne domki i gdybym nie przeczytała, że są z papieru to nie uwierzyłabym!

    OdpowiedzUsuń
  21. Opłaca być grzeczną, prawda! ;)))
    I Mikołaj jaki wtajemniczony w Twoje pragnienia i marzenia, ho, ho, ho!
    Do mnie przychodzi zawsze taki, który trochę myśli osobie i przynosi Dremelkę, że niby do wiercenia wydmuszek, ale z męskim oprzyrządowaniem.
    Taki cwaniaczek, dasz wiarę? :D
    Miłego i owocnego ploterowania Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Już nie świątecznie ale zimowo u Ciebie.Maksyma warta zapamiętania, pozdrawiam bardzo ciepło

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsze prace zachwycają czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej, Twój blog to jak kufer ze skarbami świetnych pomysłów... Niesamowity świat wokół siebie tworzysz. Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ty zdolna , Męzuś zdolny, co to za rodzina...a dzieci też takie uzdolnione?

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne, zachwycający w swej istocie

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Ta komoda z okuciami zrobiła na mnie wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super prezent! Taki sprzęt w Twoich zdolnych rączkach = mega piękne, oryginalne ozdoby :) Czekamy zatem na odsłonę kolejnych cudeniek:) inspirujesz jak nikt inny :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. domki cudne!!! a komoda bajeczna!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mama z powrotem do rzeczywistości tak samo. Ozdoby świąteczne pochowane ale ja i tak w letargu pozostanę pewnie do końca lutego :) Taki ploter to moje marzenie. Bogaty ten twój Mikołaj :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Domki prześliczne, ptaszki prześliczne, komoda i mężusiowa półeczka też!!!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. fantastyczny prezent, i domki piękne

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne te domki:))w ogóle cudne dekoracje:)))i napis na lustrze,taki motywujący:))))u mnie jeszcze dekoracje świąteczne bo szkoda mi się z nimi rozstawać:))pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Same wspaniałości u Ciebie !
    Pozdrawiam i życzę samych dobroci w Nowym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, you make the most beautiful things. Love the small houses.
    Hugs from here

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj Kochana:) nadrabiam blogowe zaległości i widzę, że czas na wiosenne rozkosze dla oczu, te budki dla ptaszków cudowne, a i prezent godny pochwalenia...niech Ci się wiedzie w tym nowym roku, bądź zadowolona i pełna optymizmu, niech to będzie dobry rok:)
    Buziaki Aga z Różanej:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Sliczne te domki a ptaszeczki urocze:) Aranzacje jak zwykle bajkowe;) Usciski

    OdpowiedzUsuń
  38. Ach, te Twoje papierowe cudeńka...nie mogę się napatrzeć. :)
    Postanowienie jest dobre nie tylko na ten rok, ale i na całe życie.Trzeba uszczęśliwiać nie tylko innych, ale i siebie.:)
    Ja lubię jeszcze: "Chcesz być szczęśliwa? To bądź." :)
    I tego się trzymajmy.:) Buziaki.:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Z takim ploterem pewnie możesz teraz jeszcze bardziej szaleć? Nie mogę się zatem doczekać kolejnych dzieł :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Też jestem grzeczna ! - może na następny rok..... - piękne prace, śliczne domki i bajeczne dekoracje - pozdrawiam Kasiu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  41. piknie zrobilas,pozdrawiam serdecznie irena

    OdpowiedzUsuń
  42. Katarzynko:) faaajna sprawa z tym ploterem wlasnie sobie poogladalam na you tubie , zupelnie nie wiedzialam jak to wyglada:)
    A ja zapraszam Cie serdcznie na moja stronke z moimi pracami https://www.facebook.com/BellisimaAr . Chcialam Ci także ofiarowac maly symboliczny prezent,ktory nie musi isc poczta:):) zaraz przesle e,mailem:) bo tu chyba nie ma jak:) Sciskam mocno niesamowicie zdolna i kreatywna kobietke:)

    OdpowiedzUsuń
  43. te domeczki są przepiękne, a ja w życiu nie domyśliłabym się, ze są z papieru

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie mam pojęcia, jakie urządzenie dostałaś w prezencie ale widać, że było Ci potrzebne by znów nas zachwycić czymś nowym, pięknym! Domki dla ptaszków rewelacja! pomyślności wszelkiej w Nowym Roku Ci życzę kochana i moc pomysłów i czasu do ich wykonania, bądź zdrowa! Pozdrowionka Dora

    OdpowiedzUsuń
  45. przecudne te domki i ptaszki :) bardzo lubię te motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nádherne jarne to máš :) Veľmi sa mi páčia vtáčie búdky aj vtáčiky, štýlové. Ale najviac sa mi páči okrúhla krabička. To je originál krabica na klobúky, či tvoja vlastná práca? Nádhera :) Pozdravujem. Renata

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja właśnie wspominałam mężowi kilka dni temu, że fajne takie urządzenie ;-) A okazji do wykazania będzie miał wiele. Urodziny, imieniny i rocznica ślubu- wszystko w jednym miesiącu ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Kochana ależ cudeńka kolejne wyczarowałaś domki wspaniałe...są świetną dekoracją ...Bardzo mi się podobają Twoje aranżacje i są dla mnie wielką inspiracją:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń