poniedziałek, 11 lutego 2013

Nowy tydzień


Witam ! 
Przed nami nowy tydzień , kolejny tydzień przybliżający nas do wiosny :)
Za oknem mało optymistycznie , od rana pada deszcz ze śniegiem , brrr
ale to nic ja się nie dam , poprawiam sobie nastrój poprzez wystrój  .
Wiosenny wystrój domu :)



Zrobiłam bardzo prosty wianek z mchu 
 tablicę z pszczółką.


Tablica to pomalowane stare drzwiczki od szafek kuchennych  , 
które kiedyś dostałam i pokazywałam wam co z nich zrobiłam 
tu ) i ( tu) .


Taka mała wiosenna kompozycja i od razu cieplej na sercu .




Dziś to wszystko ..... 

nie , nie, pamiętam losowanie ! :)

Prezenty które przygotowałam z okazji rocznicy mojego bloga ,


otrzyma osoba ukrywająca się pod komentarzem :

"Gratuluje i tez ustawiam sie w kolejce:) 
monisiaaaaaa@tlen.pl"


nagrodę pocieszenia w postaci niespodzianki ,
otrzyma osoba która jako pierwsza zapisała się na moje candy  :

Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

Gratuluję i czekam na maila z adresem . 

Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim za udział w zabawie :)))

Udanego tygodnia życzę !
Cat-arzyna

96 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyniom! A Twoje dekoracje podziwiam jak zawsze za harmonijne piękno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! Pozdrawiam serdecznie :)))

      Usuń
  2. Gratuluję wygranym i dziękuję za zabawę. Superowe te drzwiczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za udział w niej :)

      Usuń
  3. wspaniała dekoracja ..... zapiera dech...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję za udział :)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  5. gratuluję szczęściarą :)))
    dziękuję za zabawę
    a kompozycja miooodzio!- aż się lepiej na sercu robi na taki widok...

    byleby do wiosny :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla szczęściary ;))) A dla Ciebie wyrazy podziwu dla wyczucia stylu ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje i dziekuje za zabawę:)cudna wiosenna dekoracja :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna wiosenna kompozycja :) A u mnie dzisiaj ładnie słoneczko świeci :) Gratulacje dla wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak , gdzieś musi padać , żeby gdzie indziej mogło święcić :)
      Dzięki i pozdrawiam

      Usuń
  9. Thank you to be part of such a great giveaway and congratulation to the winner. I like your spring decorations, especially moss wreath is my favorite. Have a nice day. Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Renata ,
      Have a good day too :)

      Usuń
  10. I od razu lepeij na duszy. Ach ta wiosna..... śliczne

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki prosty sposób na poprawę nastroju;-)
    Gratuluję szczęściarom!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm a ja chyba w tym roku nie będę mieć ani jednego wiosennego kwiatka bo małż marudzi, że mamy za dużo zielonego wszędzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ba , no bo co za dużo to .... :)))
      Pozdrowienia

      Usuń
  13. Děkuji za krásnou Giveaway...výhercům z celého srdce blahopřeji a těším se na další úžasné příspěvky.tak jako je ten dnešní...K.♥

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie to wszystko ładne :) szkoda,że nie mam zdolności żeby sobie taki obrazek zrobić :)
    gratuluj wygranym dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ten wianek zrobiłaś i ten domek dla ptaszków uroczy ;)
    Dziękuję za zabawę a zwyciężczyniom gratuluję!
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wylosowanym!! Piękna ta Twoja wiosenna dekoracja:) Dzięki za zabawę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Serio, deszcz i śnieg? U mnie piękne słoneczko ale zimno.
    Gratulacje dla szczęśliwych wylosowanych.
    Jak zawsze drzwiczki od szafki przerobiłaś pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak już od dwóch dni brrr :(
      Dzięki Myszko :)

      Usuń
  18. Ojejku nie wierze !! Tak sie ciesze ze bede posiadaczka rzeczy,ktore wykonala moja idolka w swiecie blogow!!dziekuje :***

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dobre poprawianie nastroju!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam, przede wszystkim dziękuję za zabawę. Po dniu - zwariowanym zresztą - w pracy Twoje dekoracje niosą spokój i ukojenie dla nadszarpniętych nerwów. Gratuluję wygranym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna wiosna u Ciebie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Serdecznie gratuluje szczęściarom!

    Bardzo ladna,prosta dekoracja!!Przyjemna dla oka!

    Serdecznosci sle :_)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje dla wygranych.:)
    Skąd taki mech w ciekawym kolorze? Ja zawsze robię z zielonego,który zbieram w lesie.
    Pozdrawiam.:)
    Nawojka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu gdzie mieszkam , mchu jak na lekarstwo więc kupiłam mech używany do makiet ,
      jest naturalny i nigdy nie schnie ... nie wiem co to za odmiana :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. W każdym razie wianek wygląda bardzo oryginalnie.
      Naprawdę ładnie.:)

      Usuń
  24. Piękne dekoracje :) Dziękuję za zabawę i gratuluję szczęściarom :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Niesrety spóźniłam się na twoje candy :( ale zapraszam na Candy sklepowe jest super nagroda http://www.dolina-marzen.blogspot.com/2013/02/candy-super-nagroda.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję Dziewczynom.
    Takie niby proste rzeczy, a jaki efekt!!
    Motyw pszczółki zamierzam wykorzystać przy pisankach.
    A z mchu (zielonego) zrobiłam właśnie lampę.
    Ale pokażę innym razem, Dziś w roli głównej Królicza Love :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampę !? No to mnie zaintrygowałaś !
      Uściski :)))

      Usuń
  27. Gratulacje dla Dziewczyn ogromne !!!
    Te szafirki śliczne ... wiosna u Ciebie na całego :)
    Buziaki i udanego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie udekorowałaś kącik, moje szafirki już przekwitły, przycięłam kwiaty i została mi łączka.Pozdrawiam ciepło mimo padającego obficie śniegu,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  29. Serdeczne gratulacje dla zwycięzców, a ja dziękuję za miłą zabawę :) Pozdrawiam wszystkich uczestników :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Candy wylosowane, ha trudno, trzeba gratulować szczęściarom:)))
    Na pocieszenie będę się wygapiać na ptaszorka z wianka, bo pokochałam go nad wyraz:)))
    Dziękuję za zabawę Kasiu:))
    P.S. Moja niespodzianka dla Ciebie wciąż na etapie przygotowań:))Ale już widać kres:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oddam mojego ptaszka , nie ma mowy ! Też go kocham :)
      Niespodzianka musi być niespodziewana , tak czy nie ?!
      To nie spiesz się kochana :)
      Uściski :)))

      Usuń
  31. Gratulacje dla wylosowanych pan!
    Dekoracja urocza i z pewnoscia rozjasni pochmurne dni!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Frida

    OdpowiedzUsuń
  32. dziękuję Kasieńko za zabawę:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. A nagrodą dla mnie jest popatrzenie sobie na to jak pięknie ozdobiłaś dom- na przekór temu co nam aura szykuje : )

    OdpowiedzUsuń
  34. U ciebie czuć wiosnę....
    A nie chcesz troszkę śniegu? Już dosc odśnieżania a ciągle sypie ....

    Gratki dziewczyny !

    OdpowiedzUsuń
  35. tamdaratamtatam :) czyli załapałam się i ja :):):)) ale radość :):)) zaraz napiszę maila z adresem, bardzoooooooooooooo dziękuje za zabawę :)
    a wianki takie wiosenne i niebanalne :)
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. dziękuję za to, że choć przez chwilę mogłam mieć nadzieję na te piękne rzeczy :)
    pozdrawiam, a zwyciężczyni oczywiście gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo spokojna, delikatna dekoracja wiosenna.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna dekoracja przywołująca wiosnę:). Dziękuję za zabawę i gratuluję dziewczynom!

    OdpowiedzUsuń
  39. Kompozycja piękna i tchnie wiosną :) Już tęsknię za zielenią ,błękitem i w ogóle za kolorami :)
    Pozdrawiam a wygranym gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne podziękowania za zabawę. Wiosenką pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję wygranej:)
    Pięknie u Ciebie Katarzyno!!:)

    OdpowiedzUsuń
  42. buuuuuuu.. nie ja? :-)) Bardzo dziękuję za zabawę ! I gratuluję Szczęściarom :)). A dekoracje są prześliczne !

    OdpowiedzUsuń
  43. Och, jak wiosną zapachniało!
    Kasiu, bardzo dziękuję za możliwość wzięcia udziału w Candy, gratuluję zwyciężczyni :*
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też już chcę wiosny!!!
    dziekuję za zabawę i gratuluję:)))

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję zwyciężczyniom, dziękuję za zabawę i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  46. piekny wiosenny wystroj! pozdrawiam i gratuluje dziewczynom! :-))

    OdpowiedzUsuń
  47. hej kochana!:))) wianuszek przecudnej urody nam pokazujesz! i te szafirki w koszyczku i tablica! :) no znów wszystko bym przygarnęła do siebie:) po prostu fantastyczny klimat tworzysz! :)))
    gratulacje dla zwyciężczyń i bardzo dziękuję za wspaniałą zabawę:)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ach gdzie ta wiosna, u mnie biało za oknem. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Drzwiczki sprytnie odnowione!Fajny patent.
    Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  50. Kasiu,
    dziękuję za zabawę a dziewczynom gratuluję wygranej:)
    Piękna wiosna u Ciebie zawitała - to nic, że na razie tylko w doniczce ale zawsze coś. Byłam w kwiaciarni i chciałam sobie kupić jakiegoś przywoływacza wiosny ale jakoś nic mnie nie urzekło:)
    Bardzo mi się podoba Twoja pszczółka i kolory jakich użyłaś. Marzy mi się komoda w takim szarym kolorze, chętnie swoją przemalowałabym ale boję się, że nie uzyskam takiego efektu jaki bym chciała - cały szkopuł w doborze odpowiedniej farby a z tymi u nas krucho:(, nie ma próbek i ciężko sobie coś dopasować.
    ech... może kiedyś
    uściski,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie wyjdzie to można pomalować jeszcze raz , przecież to tylko farba , więc bierz pędzel i do dzieła :)
      Uściski

      Usuń
  51. Dziękuję za zabawę, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. jak zwykle wymyśliłaś coś super z prostych rzeczy! Gratuluje tym co wygrali.

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratulacje dla szczęściarek.....))))Widzę że u Ciebie weny nie brakuje....Super....Pozdrawiam z pod śniegu....

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluje wygranych -:))
    U mnie röwniez w domu wiosennie .Od poczatku stycznia kröluja u mnie hiacynty,zonkil,prymulki,krokusy...
    Mam ich...w iele za duzo ,ale kocham to...ten zapach...
    Milego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  55. I znowu nic, zazdroszczę wygranym i gratuluję :):)

    OdpowiedzUsuń
  56. Dziękuję również, bo to zawsze jest fajna zabawa:) i gratuluję dziewczynom. Pozdrowienia serdeczne! eWa

    OdpowiedzUsuń
  57. U mnie dopiero środek zimy ... tym bardziej oko cieszą takie dekoracje.
    Pozdrawiam z zimowego Oslo Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  58. Tak, wiosne juz u Ciebie czuc. Drzwiczki swietnie odmienilas :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratulacje dla wygrywającej!
    Wianek śliczny, gdzieś w zakamarku mam mech- mogę pomałpować ?
    Pozdrawiam serdecznie i życzę ciepełka wiosennego!!!

    OdpowiedzUsuń
  60. So very pretty. You are fantastic.

    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluję Zwyciężczyniom!! Dziękuję za zabawę i zapraszam do nas na wiosenne wianuszki:-)

    OdpowiedzUsuń
  62. Uwielbiam wianki...Pozdrawiam Cieplutko i zapraszam do mnie:-)
    http://mymilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Jestem fanką Twoich tablic ale chyba się powtarzam :) ale co tam świetne są więc będę wydawać z siebie achy i ochy ile mi się będzie podobać a co :) Jestem zaintrygowana tymi kwiatkami, to chyba szafirki a czy w tym koszyku to one są posadzone i jak Ty je podlewasz ?
    Gratuluję szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to szafirki . Nie ma problemu z podlewaniem bo koszyczek wyłożony jest w środku folią .
      To i ja wydam z siebie jakies : Ach ! jak miło :))
      Dziękuję bardzo !

      Usuń
    2. Dzięki za podpowiedź - bardzo im do twarzy w tym koszyczku.

      Usuń
  64. Ale im się poszczęściło. Gratuluję! A u Ciebie jak zwykle ciekawie i pieknie.

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratulacje i dziękuję za zabawę;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. i znów nic z tego :( trudno czekam na kolejne candy :)
    Dziewczynom gratuluję ,a Tobie Kaś dziękuję za zabawę.
    wiosna delikatna ,aczkolwiek piękna niesłychanie :):)

    OdpowiedzUsuń
  67. Dziękuję za zabawę i gratuluję Zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Gratuluję zwyciężczyniom i dzięki Kasiu za zabawę:)
    Trochę żal,że nie wygrałam, ale inni się cieszą; też dobrze:))

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratulacje dla Szczęściar, niech im dobrze służą wygrane:)
    Dziękuje za zabawę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  70. śliczne serducho z porostów i w ogóle ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń