Strony

wtorek, 17 stycznia 2017

Pink and Grey Chalk Painted Dressing Table


Witam po raz pierwszy w nowym roku.
 Życzę Wam kochani spełnienia marzeń i wszystkiego co w życiu najpiękniejsze.

Nowy rok, nowe pomysły, nowe wyzwania !
Mam nadzieję, że styczeń upływa Wam na przyjemnym realizowaniu noworocznych planów. 
Mnie jak na razie wypełnia energia i zapał, a najpiękniejsze jest to, że na realizacje moich postanowień mam cały rok ! :) 

Dziś chcę Wam pokazać toaletkę którą odnowiłam i pomalowałam na szaro-różowo, 
to mój ostatnio ulubiony zestaw kolorów.


 Toaletkę troszeczkę podrasowałam przez dodanie kilku gipsowych dekorów.
















Dziękuję za odwiedziny i do miłego, mam nadzieję, że wkrótce, 
bo częstsze wrzucanie wpisów to jedno z moich noworocznych postanowień. 

Ciepłe pozdrowienia :)

Cat-arzyna 




35 komentarzy:

  1. Wspaniale odnowiony mebelek (również lubię połączenie różu i szarości), w moim klimacie! :D
    Oby udało Ci się spełnić wszystkie postanowienia noworoczne, a energia nie malała! Trzymam kciuki! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz i doping skarbie :) Buziaki !

      Usuń
  2. Piękna:)Bardzo dziewczęca.Oj gdybym miała dziewczynkę...
    Pozdrawiam Kasiu i życzę spełnienia postanowień noworocznycz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie aby spełniły się wszystkie Twoje plany :)

      Usuń
  3. Piękna i dopracowana w najdrobniejszym szczególe. Twoje mebelki są charakterystyczne i stanowią klasę samą w sobie. Ściskam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Toaletka w tych kolorach to Francja-elegancja :-) jak zwykle jestem pod ogromnym wrażeniem, ilości pracy i pomysłu na rzecz o takich gabarytach, no i wykonania :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh my, you did it again. The dressing table turned out so beautiful. Love it.
    Hugs from here

    OdpowiedzUsuń
  6. Toaletka zachwycająca! Też lubię połączenie szarości z delikatnym różem.
    No i pięknie odrestaurowana.
    Serdeczności na Nowy Rok ślę. Życzę by był twórczy i spełniony i pozwolił na realizację wszystkich planów;-)
    I jeszcze duuużo uśmiechów przesyła, jako, że ogłosiłam sobie i wszystkim znajomym rok 2017 Rokiem Uśmiechu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny mebelek:)))Och Kasiu,ależ byś mi się przydała z tym swoim zmysłem dekoracyjnym :))mam w planie odnowić meble i zabieram się do nich jak pies do jeża:)))(a tak po cichu myślę,że może M się ulituje i kupimy nowe:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak to jedno z bardzo udanych zestawień kolorów. Toaletka wyszła bardzo kobieca:)
    Spełnienia wszystkich marzeń i planów!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny sekretarzyk i też mi się podoba ten zestaw kolorów. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Krásná renovace a barvy k sobě krásně ladí. IVA

    OdpowiedzUsuń
  11. So pretty. The pale petal pink is the perfect shade of gentleness. The grey is shade that I use...french linen. Love.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejna piękność wyszła z Twoich zdolnych rąk,ale to nie tylko mebelek zachwyca. Każda Twoja aranżacja jest piękna i taka właśnie Twoja.
    Z egoistycznych pobudek życzę, żebyś częściej się udzielała blogowo, a poza tym wszystkiego naj...:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam za słowo, bo uwielbiam oglądać zdjęcia Twoich prac. Nie lubię różowego i ku mojemu zaskoczeniu mebelek wygląda fantastycznie. Ale co nie wygląda fantastycznie, gdy wychodzi spod Twojej ręki? Kasiu jesteś genialna. Dużo zdrówka i miliona pomysłów! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cóż mam rzec? jak zawsze znasz moje zdanie:) Twoje detale mnie urzekają i pięknie się komponują z całością, kolor też jest idealnie dobrany, a wzór, który pokrywa blat toaletki jest idealny...
    może częściej się będziemy teraz spotykać, bo i ja zamierzam częściej pisać na Różanej...
    Buziaki
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana nasza Czarodziejka! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo.... pięknie. Lubię takie pudry :) Kasiu, życzę Ci w nowym roku spełnienia wszystkich postanowień. I wpadaj tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię takie kolorki dla nastolatek i większych dziewczynek są słodkie ale eleganckie. Przecudna toaletka!! Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu,toaletka piękna,dziewczęca...taka bajkowa:) Kolorki pasują idealnie Pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Tworzysz prześliczne kompozycje z przedmiotów, wszystko wygląda zawsze tak naturalnie, jakby ktoś przechodząc rozrzucił rzeczy to tu, to tam, ale nie zrobił przy tym bałaganu - do tego trzeba mieć talent :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie, pięknie, pięknie. Te kolory to też moje typy na dziś, no dokładam jeszcze czarne akcenty ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Toaletka jest śliczna, taka romantyczna i kobieca :)Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ Ty piękne rzeczy tworzysz, Twój cały blog to balsam !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Generalnie nie lubię kolorowych mebli tzn uznaję tylko biel i czerń a tu takie niespodziewane zauroczenie :)
    Świetny efekt!

    Pozdrawiam
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna toaletka jak i cała aranżacja!:) oj, jak na moje mogłabyś wrzucać nowe posty każdego dnia więc trzymam kciuki za to (jak i wszystkie inne) postanowienie noworoczne:) Najlepszego Katarzynko!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ja uwielbiam,kocham te Twoje meble....Jejku Ty to potrafisz ująć piękno mebla i otoczenia ...wow...Pudła przecudne...ach wszystko...tak jak stoi chciałabym mieć...ech...rozmarzyłam się...Życzę abyś spełniła swoje wszystkie postanowienia :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny i stylowy mebelek z romantyczną nutą.
    Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego najlepszego w 2017r.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kasiu , cudnie Ci to wyszło, jestem jak zawsze pełna podziwu dla Twoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  28. czarodziejka :-) słysze szelest krynoliny .....

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba zadne inne meble, ktore widuje na innych blogach, tak bardzo mi sie nie podobaja jak Twoje. Cuda w niebianskim wydaniu , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny mebelek! Zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudne zestawienie róż z szarością, bardzo mi się podoba! I cieszę się z Twoich noworocznych postanowień kochana! Uczta dla oka Twoje zdjęcia więc cieszę się na częstsze ucztowanie, pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń