Strony

wtorek, 13 grudnia 2016

Have Yourself A Merry Little Christmas


Witam !

Dziś moi mili serwuję podgrzewane kotlety troszeczkę inaczej doprawione. 
Co tu więcej pisać, zapraszam do oglądania moich 
tegorocznych świątecznych  "eksplodujących pudełek".



















Mam nadzieję, że oglądanie moich pudełek sprawiło Wam choć trochę przyjemności,
 bo ja przy ich tworzeniu bawiłam się wspaniale. 

Dziękuję za odwiedziny.
♥ ♥  Serdeczności przesyłam ♥ ♥ ♥ 
Cat-arzyna








ZapiszZapisz

26 komentarzy:

  1. Magiczny świat zamknięty w niewielkim, niepozornym pudełeczku. Czuje się jakbym zaglądała przez okienko do bajkowej krainy. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Holly, sprawiłaś mi wielką przyjemność swoim komentarzem. Pracując nad pudelkami, czasami czuję się jakbym powoływała do rzeczywistości bajkowe krainy mojej wyobraźni... no tak ... pisałam kiedyś, że przed świętami zamieniam się w małą dziewczynkę hahaha:) Buziaki !

      Usuń
    2. Jesteś niezwykłą osobą. Czy to przed świętami, czy nie. Forever!

      Usuń
  2. Przecudne, aż trudno uwierzyć, że są z papieru. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cos przepieknego, Twoje prace zapieraja dech , pozdrawiam cieplutko, przedswiatecznie:) Merry Christmas:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podgrzewane koltety...ty litosci nie masz :D Cudne. cudne i zaintrygowala mnie ta choineczka ze swiatlem super to wyglada. Wesolych Swiat i Szczesliwego Nowego 2017 Roku...

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje pudełeczka są przepiękne,magiczne i rozumiem Twój stan, gdy bawisz się ich robieniem. Czekam na jeszcze więcej.:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu:)jak ja Ci zazdroszczę odwagi w tworzeniu:))tu pacniesz,tam ciapniesz,tam chlapniesz,tu wygniesz i wychodzą nieprzeciętne cudeńka:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne!Oglądanie tych Twoich cudeniek sprawiło mi niekłamaną przyjemność:) Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakby nie były odgrzewane to sa piękne! Prawdziwa magia świąt w nich siedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przecudne magiczna piękne...słów brak

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, delikatne, klimatyczne ... Można by je oglądać i oglądać :))
    Serdeczne przedświąteczne pozdrowienia :)
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  11. Your box looks fantastic. You make the most beautiful things.
    Hugs from here

    OdpowiedzUsuń
  12. Stworzyłaś przecudne rzeczy i do tego pięknie je sfotografowałaś. Idealnie! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama przyjemność patrzenie na takie cuda :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne! Jakby się było w śnieżnej bajkowej krainie, naprawdę mistrzostwo świata.
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  15. A tu jak zwykle cuda ! Radosnych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego życzę, zdrowia i pięknych chwil z najbliższymi.:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Istne cudeńka! Przepięknie jest u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Magiczne... Życzę niezapomnianych świątecznych chwil... pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. Wielu dobrych szans w Nowym Roku! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń