Strony

środa, 13 kwietnia 2016

Greetings from Brighton !


Witam Kochani ! 

Piękną mamy już wiosnę, nareszcie, bo kilka dni wcześniej nawet myszkom nie chciało się wyjrzeć z norki, było zimno i deszczowo, a dziś pogoda prawie letnia. 


Ten piękny, słoneczny dzień moi mali przyjaciele spędzili nad morzem. 












Było miło, a wszystko co dobre szybko się kończy,
 pora wracać do domu. 


Do miłego wkrótce, troszkę już mi się uzbierało prac, które muszę Wam koniecznie pokazać. 
Filcowanie to moja nowa, aktualna pasja. Prawie codziennie w wolnych chwilach coś tam sobie filcuję. Naprawdę bardzo mi się ta technika spodobała, a pomysłów mam co najmniej na rok.
 No chyba, że to zauroczenie mi przejdzie... na razie jednak nie zapowiada się ma to :)

Słonecznie i ciepło pozdrawiam wszystkich tu zaglądających !

Wasza Cat-arzyna :) 

PS Zapraszam do obejrzenia slajdów.
Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Photo slideshow customized with Smilebox

50 komentarzy:

  1. Masz nieziemski talent. Myszy są przeurocze i widok ich nad morzem cudowny. Piękne słońce złapałaś. Całuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gabi ! Jak słoneczko świeci to trzeba je koniecznie łapać ile się da i na zapas też , szczególnie w Anglii :)
      Buziaki :)

      Usuń
    2. też zdarzyło mi się już kilka myszek filcowych stworzyć ;) ale nad morzem to ich jeszcze nie było :P

      Usuń
  2. Kasiu, mam wrażenie, ze jak już za cos się zabierzesz, to tak, jakbyś robiła całe życie - dopracowane, dopieszczone i piękne. Niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za komplement, ale Twoje piękne wstążkowe obrazy wdają mi się poza zasięgiem.
      Uściski!

      Usuń
  3. ... no ... i .... ba ....
    Brak mi słów!! I ja się w nich zakochałam 💕
    Cudowna mysia rodzinka!
    Uściski xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję, że zainspirowałam ciebie Myszko do filcowania, przecież masz już wełnę i igłę to do roboty. Tylko uważaj na paluszki, bo igiełka ostra, wiem co mówię, ałć! ałć! :0)

      Usuń
  4. A ja, głupia, myślałam, że tylko kwiatki i szale można z filcu robić, dlatego nigdy mnie to nie pociągało. Chociaż nie lubię tych zwierzątek, w Twoich po prostu się zakochałam, takie są urocze i te pyszczki mają takie słodkie... Sama bym się z nimi wybrała nad morze.
    Pozdrawiam wiosennie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero moje początki w filcowaniu, ale już wiem, że ta technika ma wiele możliwości i można w niej znaleźć coś dla siebie. Dziękuję i posyłam promyki słońca na morskiej bryzie :)

      Usuń
  5. Rewelacyjna ta rodzinka :) Świetne fotki z klimatem.
    Tak, filc daje duże możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, możliwości jest co niemiara ... Dziękuję ślicznie :)

      Usuń
  6. Haha,dobre i ta muzyczka ,taka hawajska czy karaibska ;p
    No właśnie ja nie tak dawno natknęłam się na takie filcowe maskotki ale nie zagłębiałam się w temat i nie mam zielonego pojęcia jak to się robi.Ale twoja mysia rodzinka wymiata! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muzyczka przypomina mi muzykę z Rejsu w reżyserii Marka Piwowskiego ( uwielbiam ten film :)
      Filcowanie na sucho nie jest takie trudne, wystarczy igła, wełna i trochę wyobraźni.
      Dziękuję bardzo ! :)))

      Usuń
    2. Dokładnie! :) Miałam to dopisać-znaczy się o muzykę mi chodzi ;p

      Usuń
  7. Perfekcyjnie,jak zawsze u Ciebie.Nie ma rzeczy ,której byś nie potrafiła zrobić! Urocze myszki,ja też chcę na taki spacerek:)Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spacerek nad morzem w taką pogodę to sama przyjemność, oby takich dni było jak najwięcej :)
      Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)
      Uściski :)

      Usuń
  8. Myszki - śliczniuie! Mają sympatyczne pysie:) Jestem pełna podziwu!Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu chcę Twoje zdolne łapki! ;) Ale byłabym szczęśliwa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ohh, you are really one of a kind :))! Bravooo, there seems to be nothing you can´t do!
    Happy greetings from Méa, a Fan

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW!jestem pełna zachwytu nad Twoim talentem:))czego się nie dotkniesz zamieniasz w sukces:)))
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Mistrzowsko idzie Co z tym filcowaniem.
    Przeurocze myszory.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudne!!! Jakie kochane:) Wyglądają jak żywe myszki...czekam na kolejne zwierzaki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne,słodkie, urocze .... brak słów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie urocze te myszki. Niech to zauroczenie trwa, bo piękności tworzysz Kasiu :) U nas też słońce się pojawiło dzisiaj, więc spędzaliśmy popołudnie w ogrodzie. Trzeba łapać słoneczko kiedy tylko jest okazja. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała mysia rodzinka. Taka angielska. Przypomniała mi ilustracje z książeczek dla dzieci. Wiosennie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko czego się tkniesz miło oglądać. Mysia rodzinka super . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Myszki są cudowne i zapewne nieźle zabalowały nad morzem:-)
    Czego nie chwycisz w dłonie zamieniasz w złoto:-) Jestem ciekawa Twoich kolejnych filcowych stworków:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaniemowiłam. Sa niesamowite. Masz wielki talent

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe, mam wrażenie że patrzę na zwykle myszki. Piękny dzień, piękny plener. Tylko pozazdrościć talentu i widoków. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. cudna mysia rodzinka. we wspaniałym otoczeniu je uchwyciłaś. u nas też wiosna choć słońca jak na lekrstwo i dobre zdjęcia trudno zrobić

    OdpowiedzUsuń
  22. Jedno słowo wystarczy: cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowite! Nie wiedziałam, że takie cudeńka można z filcu robić :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Haha :) Smilebox rozwalił mnie na łopatki z tą skrajnie leniwą muzyczką w tle :) Myszowate cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Są ludzie stworzeni po to, by tworzyć. Ty do nich należysz. Czarujesz świat i piszesz swoim rękodziełem piękną bajkę. Chciałabym takie czytać co wieczór.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś osobą o niezliczonych talentach,podziwiam i podziwiam :-)
    Cudne zdjęcia ,ach, ach :-)
    Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi się po prostu to nie mieści w głowie. Podziwiam Twój talent, wyobraźnię i pasję do tworzenia. Myszki są słodkie i powalają na kolana, tak jak te lalki, których nie mogę zapomnieć...

    OdpowiedzUsuń
  28. Boskie! :) Powtarzam sie, ale tworzysz cuda, naprawde :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  29. Urocza filcowa rodzinka... Takie słodziaki...Filcuj, filcuj i pokazuj.....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  30. O myszki kiszki ; ) Cuś pięknego : )))Aż się ryjek cieszy na ich widok : )Jesteś GENIUSZEM rękodzieła : )

    OdpowiedzUsuń
  31. Aaaaaaaaaaa!!! Oczu nie mogę oderwać od tych cudów!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Myszki są urocze !
    Aż pyszczak się do nich uśmiecha.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  33. Kasiu, ale z Ciebie zdolniacha:))))

    OdpowiedzUsuń
  34. Fiu fiu jakie cuda. A jakie zdjęcia , majstersztyk

    OdpowiedzUsuń
  35. sama stworzylas te cudenka? *o*

    OdpowiedzUsuń
  36. Kasiu cudeńka !!! i te zdjęcia, aż się czuje lato w powietrzu ;)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaka sympatyczna rodzinka. I do tego ciekawa świata :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale cudne :) trafiłam w sieci na zdjęcie Twojego Campera dziwne bo wszystkie zawsze są oznaczone a to nie jest http://www.digsdigs.com/34-charming-shabby-chic-kitchens-youll-never-want-to-leave/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informacje i linka. Serdecznie pozdrawiam !

      Usuń
  39. Myszki są cudne :) I mają śliczne ubranka. Nie wydaje mi się, że nowa zabawka szybko Ci się znudzi - widać, że wciągnęła Cię moocno :)

    OdpowiedzUsuń