Strony

sobota, 28 listopada 2015

The Nutcracker, Theatre Advent Calendar


"Dziadek do orzechów" to jedna z moich ulubionych bajek świątecznych. 
Oglądałam rożne wersje. Marzy mi się obejrzeć balet na żywo, 
niestety jak dotąd nigdy nie miałam okazji. 


Gdy tylko zobaczyłam kalendarz adwentowy z płyty MDF w kształcie teatru
 w ofercie Candy Box Crafts, od razu wiedziałam jak go udekoruję. 




Mnie ( nieskromnie powiem) efekt końcowy bardzo się podoba, a wam ? 
Jaka jest Wasza ulubiona scenka świąteczna, którą byście umieścili w takim kalendarzu.


A tak mój teatr wygląda wieczorową porą. 


Domki-latarenki zawsze robią fajny klimat, szczególnie w okresie świątecznym 
więc koniecznie musiałam kilka zrobić. 


Zaśnieżone domki tym razem dla ptaszków. 
 Domek na pudełku będzie fajnym prezentem albo po prostu dekoracją.


Do pudełka można włożyć ciasteczka albo pierniczki własnej roboty, 
takim prezentem chyba nikt nie pogardzi :)



Z pozdrowieniami 

Cat-arzyna 

33 komentarze:

  1. ..no i znowu zaniemówiłam .....bajkowy kalendarz,bajkowe aranżacje....wow.....Twórczość Twa nie ma granic...... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Domki są cudne, bardzo pomysłowe i bardzo świąteczne.Podoba mi się ten papier nutowy na domkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kalendarz prześliczny! Taki mógłby odmierzać dla mnie czas, zrobiłaś dzieło sztuki, jak zwykle z resztą, i cała reszta też bajkowa, cudna, ech...ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko zachwycające jak zawsze, tworzysz niesamowite klimaty,
    pozdrawiam cieplutko,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle zjawiskowo,bardzo oryginalnie i klimatycznie! Jest u Ciebie tak pięknie,że nie można przestać oglądać!
    Podświetlone domki pokazują swoje prawdziwe oblicze.
    Ja też jak kupuję przedmiot do ozdabiania,od razu wiem,w jaki sposób go ozdobię.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. C'est féerique et magique à la fois !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem Twoją Wielką fanką.
    Łykam wszystkie Twoje dzieła te małe i te duże.
    Kapitalne propozycje i dziś. Podobają mi się domki ośnieżone, oświetlone...
    ...ale kalendarz...Cudny :-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne cudowne małe dzieła sztuki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne!!! kalendarz wieczorową porą chyba oglądałabym godzinami bo wygląda prawie jak prawdziwy teatr:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kalendarz absolutnie fantastyczny, takiego sobie nie zrobię niestety, ale poddałaś mi pomysł na domek z pudełka po toruńskich piernikach, dzięki za inspirację
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Magia~! Absolutnie coś pięknego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Majstersztyk,bez dwóch zdań!
    Przecudny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  13. `Kasiu-50 lat temu byłam z moim ojcem w kinie,właśnie na filmie"Dziadek do orzechów",byłam maleńką dziewczynką niesamowicie przejętą tym co się działo na ekranie,potem długo bałam się myszy:)))dlaczego to tak pamiętam?bo to był mój pierwszy i ostatni raz z ojcem w kinie:)))nie mogłaś wymyślić lepszej dekoracji dla kalendarza:))wykonanie cudne:))i te domki-bajka:))uderzyłaś w moją sentymentalną nutę:)))
    pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh my, I LOVE your calendar. You create the most beautiful things. What a talent you are.
    Hugs from here

    OdpowiedzUsuń
  15. Wizyta u Ciebie to dla mnie ogromne przeżycie za każdym razem. Nie robisz rzeczy zwyczajnych, zawsze aranżujesz swoją przestrzeń jako bajkę, do której wpadam jak Alicja do króliczej norki :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne. Niesamowity kalendarz i domki dla ptaszków. Zdaje się takie proste do zrobienia, a czemu sama nie wpadnę na taki pomysł?
    Ale fajnie, że są takie osoby jak TY i zawsze można odkryć coś fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Skąd Ty bierzesz pomysły? Te Twoje książki są genialne, ale teatr- jestem absolutnie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zawsze przecudnie, pomysłowo, oryginalnie i niepowtarzalnie! Piękny ten biały kalendarz z taką fajną sceną. Ja lubię Dziewczynkę z zapałkami - choć niby smutna scena....

    OdpowiedzUsuń
  19. Te Twoje prace i ich aranżacja we wnętrzu przenoszą mnie za każdym razem do innego świata. Serdecznie Cię pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię do Ciebie zaglądać, choć mam nieco zaległości. Zawsze nacieszę oczy i zainspiruję się Twoimi pięknymi pracami. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacyjne dekoracje, coś fantastycznego

    OdpowiedzUsuń
  22. Na chwilę znalazłam się w baśni jakiejś chyba... W takim domu mieszka się chyba jak w Narnii :) Właśnie to kadr z tego filmu umieściłaby pewnie w takim kalendarzu adwentowym :) A dziadka do orzechów też uwielbiam! Piękna opowieść!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie zawsze będziesz mistrzynią...:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cat, jestem pełna podziwu! Ja jeszcze nie myślę o Świętach, żadnych dekoracji, pomysłów a u Ciebie już odświętnie i bajkowo. Ale dobrze, dobrze, jak się napatrzę to może i mnie natchnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaglądam do Ciebie i czuję, jakbym wróciła do czasów dzieciństwa wstępując do zaczarowanej krainy baśni. :) Kalendarz jest cudowny, a że również lubię dziadka do orzechów, to nie zmieniałabym w teatrze nic. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie ;-)
    Dziewczynka z zapałkami to moja scenka Zawsze przypomina aby cieszyć sie z tego szczęścia co mamy ;-) i mimo ze smutna to radosna jednocześnie
    Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko co robisz jest takie dopracowane w szczegółach! Ja zrobiłabym chyba tam tradycyjną szopkę :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  28. Kalendarz wygląda rewelacyjnie! Świetna robota!
    Pozdrawiam serdecznie.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń