Strony

poniedziałek, 23 listopada 2015

Christmas Magic Books

Witajcie !

Dziękuję Kochani bardzo mocno, za wszystkie ciepłe komentarze
 i życzenia zdrówka, pod ostatnim wpisem.
Od razu człowiekowi lepiej po takim zastrzyku serdeczności :) 

Ostatnio twórczo nie próżnuję, cały czas coś tworzę. 
Dziś chcę Wam pokazać kolejne prace z papieru, moje świąteczne magiczne księgi. 

 Świąteczne magiczne książki, przeczytają tylko ci, którzy obdarzeni są wyobraźnią, 
najlepiej wyobraźnią dziecięcą, ale z tym nie powinno być problemów,
 w okresie świąt wszyscy jesteśmy trochę dziećmi ( Ja jestem, a Wy ?)
Czas świąt to magia, którą mamy w swoich sercach. 

Zapraszam do oglądania moich książek, których nie mogę przestać "pisać", 
bo moja wyobraźnia podsuwa mi ciągle nowe obrazy. 



Scenki  3D  podświetlane są świeczkami LED typu tealight.
Migoczące światełko dodaje książkom tego magicznego, ciepłego charakteru. 


Myślę, że taka książka będzie oryginalnym prezentem, 
z boku umieściłam kieszonkę kopertę, do której można włożyć mały prezent, pieniądze 
albo po prostu życzenia. 





Następna porcja moich prac niedługo ! 
Jak zawsze zbliżające się święta bardzo mnie inspirują. 

Buziaki :)))
Cat-arzyna 







31 komentarzy:

  1. Kasiu, jaką pojemność ma Twoja kreatywność, bo coś mi się widzi, że tam nie ma dna. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Skarbie, ale o to samo mogłabym Ciebie zapytać :)
      Ja mam nadzieję, że za szybko do tego dna nie dobiję:)
      Uściski !

      Usuń
  2. Cudne książki-kartki! Uwielbiam Twoje prace :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda tworzysz, cuda! Jedyne i niepowtarzalne.
    Podziwiam nieustannie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. This is so cute! Well done!
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd Ty się wzięłaś Kasiu? książeczki są nieziemskie, ale to przez to że ich twórczyni musi być nieziemska! Jestem Twoją wierną fanką :) chyba to miłość do grobowej deski ;) Pozdrowienia serdeczne!!!:) czaruj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle piękne prace, w Twoim niepowtarzalnym stylu vintage. Zachwycam się zawsze dodatkami jakimi zdobisz swoje wytwory. Mam wrażenie, że w Polsce takie nie są dostępne, Przetrząsam nasze sklepy internetowe i takich dodatków brak.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu:)no jeszcze nie widziałam takich cudów:))niesamowite:))jesteś mega kreatywną osóbką:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwa magia bo ja nie kumam jak to zrobiłaś. Piękne są!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piszesz, że trzeba wyobraźni, żeby przeczytać Twoje książki, ale ile trzeba mieć wyobraźni, żeby je wymyślić, a potem powołać do życia?
    Piękne. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachwycona tak wspaniałymi pracami - w tych książkach oprócz magii dzieciństwa jest też nutka tajemniczości i przygody - oglądając je można samemu stworzyć swoją własną bajkę pozdrawiam Kasiu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite!!!!! Fantastyczne!!! Jesteś Wielka w tym co robisz !! Dla mnie jedyna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Są niesamowite. Nie wiem doprawdy, co powiedzieć. Zbieram szczękę z podłogi. Zastanawiam się, czym zaskoczysz nas następnym razem. Cieplutkie pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudowne wszystkie razem i każda z osobna, trudno byłoby mi wybrać.
    Przygarnęłabym taki prezent.Cacuszko :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko! Różne książki mnie zachwyciły ale po tym co tu pokazałaś, już nic się nie liczy! Tkwię w zachwycie i nie mogę się napatrzeć na historię, które można z nich wyczytać, ściskam Cię serdecznie! Dora

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne i bardzo pomysłowe!!! Twoje pomysły bardzo mnie zaskakują a wykonanie zachwyca!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Za każdym razem gdy loguję się na bloga czekam ogromną ciekawością i niecierpliwością kiedy dodasz nowy wpis....Kasiu jesteś genialna,masz mnóstwo pomysłów,a każdy wpis jest tak inspirujący,że ja po prostu szaleje bo chcę wykonać takie prace jak Ty wyczarowujesz....no i niestety mi to jakoś nie wychodzi... Książki bajkowe po prostu ...I znowu czekam z ciekawością wielką co następnym razem pokażesz...Twój blog to mnóstwo wspaniałych inspiracji....Uwielbiam wracać do każdego Twojego wpisu :)Skąd czerpiesz tyle pomysłów? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne - fantastyczny pomysł, że o wykonaniu nie wspomnę - zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Magiczne. Cudowny pomysł na prezent. Jestem pełna podziwu.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. one sa poprostu piekne , Gratuluję pomysłowości i talentu Kochana
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdyby ktoś inny to zrobił.nie byłoby w połowie tak ładne. Spod Twoich rąk wychodzą same zjawiskowe prezenty.Są bajkowe,niezwykle pomysłowe! Przyjęłabym taki prezent nawet bez koperty w środku:)))))

    OdpowiedzUsuń
  21. To są dzieła sztuki W galeriach i muzeach powinni to wystawiać!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Twoje pracę Twoją stylistykę wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh my, this books are beautiful. What an artist you are.
    Hugs from here

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wykonanie, widziałam takie na Pinterescieale Twoje są bardziej magiczne:)
    Pozdrawiam , Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. W dzieciństwie zawsze zachwycałam się maleńkimi, dopieszczonymi w każdym calu szopkami, a dziś zachwycam się Twoimi książkami. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń