Strony

czwartek, 19 marca 2015

My Easter egg with a monogram.



Witam Kochani ! 
 Mam nadzieję, że jeszcze o mnie nie zapomnieliście. 
Od ostatniego wpisu minęło już trochę. Jak dotąd, to chyba najdłuższa przerwa w moim blogowaniu.
Cóż spadek nastoju, każdemu może się zdarzyć. Ja zwyczajnie potrzebowałam odpoczynku od blogowego świata. Prawie nigdzie nie zaglądałam, nawet nie sprawdzałam co dzieje się u mnie na stronce. Cieszę się, że przyszedł w końcu ten czas i zatęskniłam za tym miłym wirtualnym światkiem. Mamy już prawie wiosnę a na blogu serca walentynkowe, czas najwyższy wpaść tu, 
chociażby z jajem. 


Jajo jak jajo, zwłaszcza w moim wykonaniu nic szczególnego.
Wielkanocne jaja są u mnie raczej zwyczajne, prosto ozdobione, albo nawet wcale, takie naturalne. 
W tym roku jajka będą miały tylko monogram.
Każdy z domowników będzie miał jajo z literką , żeby było wiadomo które jest czyje.
To na zdjęciach jest moje :)


Wiosna bez kwiatów, to by było okropne !  
 Prymulki w białym kolorze z odrobiną pastelowego różu, posadzone w wazie wyglądają cudownie !
Przypominają mi troszkę, kwitnące jabłonie :)



Porcelanowe ptaszki już uwiły sobie gniazdko .


Obrazki z owieczkami i pastuszkami świetnie dopełniają 
moją wiosenną-wielkanocną aranżację .  









Dziś to tylko tyle, mam nadzieję, że niebawem znów coś skrobnę. 
Z  wiosennymi, radosnymi pozdrowieniami 

Cat-arzyna

53 komentarze:

  1. Dobrze, że już jesteś na łonie, bo tak jak pewnie wszystkim, tęskno mi było. Jak zwykle pokazujesz coś innego, takiego jajka jeszcze nie widziałam, ale podoba mi się bardzo, skromne, a takie efektowne.
    Pozdrawiam wiosennie.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Celu , bardzo dziękuję, tym bardziej, że w tej dziedzinie, jak zdobienie jajek to ja raczej niskich lotów jestem, a niektóre dziewczyny to dzieła sztuki ze zwykłego jaka potrafią zrobić, mnie pozostaje tylko pozazdrościć .
      Buziaki !

      Usuń
  2. Już myślałam, że pojechałaś zwiedzać świat, bo taka cisza nastała ...
    Ciebie nawet nie podejrzewałam o spadek nastroju, ale widać nawet najlepszym się przytrafia.
    Pisaneczka zupełnie inna ale elegancka.
    Obrazki mnie zauroczyły ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agniesiu , że wpadłaś :)
      Dzięki też za dobre słowo, jeżeli chodzi o moje jajo, bo Twoje to jak wspomniane wyżej , dzieła sztuki !
      Nie świata nie zwiedzałam, tak jakoś, nastroju blogowego nie miałam, chociaż luty był całkiem wesoły, bo miałam imieniny , potem urodziny , dzień po moich urodzinach mój małżonek miał imieniny , no i nasze dziecko w miedzy czasie miało ferie zimowe, to zaliczyliśmy mały wypad naszą przyczepką kempingową , więc narzekać nie będę:)
      Przed nami upragniona wiosna i piękne dni na które już się cieszę :)
      Buziaki !

      Usuń
    2. E tam ! Nie przesadzaj ! Moje teraz to "na ilość robione" ;-)

      Usuń
    3. Dobra , dobra, u Ciebie ilość i jakość akurat idą w parze :)

      Usuń
  3. Jesteś wreszcie :) ja już się zmartwiłam :) Obyś z wiosną czuła się lepiej! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest lepiej , fajnie że wpadłaś , dziękuję !
      Buziaki :)

      Usuń
  4. przepiekne sa te zdjecia,a jajeczko z monogramem tak urocze...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie ze powrocilaś, fantastyczny pomysł jaj z monogramem, mi marzy się jajo z monogramem w kolorze mięty :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach miętowe jajka, cudowne ! Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Miło, że jesteś - stęskniłam się już za pięknymi dekoracjami - jajka z monogramem bardzo oryginalne i pomysłowe - obrazki są śliczne !!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również miło Wandeczko , że bywasz w moich blogowych progach:) Dziękuję !

      Usuń
  7. Już zaczynałam się martwić. Jajo śliczne i wyjątkowe :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. A już zaczynałam się martwić czy Cię aby jakaś grypa nie dopadła.
    No bo Ty i taki przestój na łączach to niepodobne! :)
    Na szczęście to tylko markot, który mam nadzieje odpłynął wraz z ostatnimi oznakami zimy.
    Aranżacje świadczą, że już CI wiosennie w serduchu z czego bardzo się cieszę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Markot , podoba mi się ta diagnoza :) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. I w końcu jesteś! :) Czekam na Twoje "skrobnięcie", bo tak tu zaglądam i zaglądam.. i nic...
    Jajo jest cudne i nawet nie wiem jak monogramy się robi, ale może w niedługiej przyszłości się dowiem... Póki co pochłania mnie szycie :)
    Pozdrawiam serdecznie z chłodnego Wrocławia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zrobić transfer, albo użyć stempel z literka , ja wycięłam swój monogram i przykleiłam.
      Dziękuję że jesteś :)

      Usuń
  10. Ach jak miło, że wróciłaś...Masz rację, czasami trzeba odpocząć od wszystkiego, nawet od blogowania...
    WIELKANOC pobielona, bardzo mi się podoba, nie ma tu chaosu i tych przekolorowań (taki dziwny wyraz wpadł mi do głowy):)
    najbardziej chyba spodobały mi się te obrazki, niby nic, a tak ubierają te święta...
    mam nadzieję, że pozostaniesz z nami na dłużej...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana , dzięki :) Też uważam, że obrazki to taka kropka nad i, najpierw myślałam , o zajączkach, i nie wiem w sumie, skąd ten symbol świąt, bo owieczki czy baranki z Wielkanocą jakoś bardziej mi się kojarzą, z oczywistych powodów, rzecz jasna :)
      Buziaki :)

      Usuń
  11. Kiedy znika fantastyczny blog, który jest dla Ciebie ważny, to pozostaje jakiś żal i refleksja czy warto albo po co? Większość tych blogów po jakimś czasie milknie, a przecież to jest część naszego życia i naszych inspiracji, więc dobrze Kasiu, że jesteś, bo to się nam od Ciebie należy. Byłby ogromny żal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też byłoby żal, pozostawić ten miły świat i te miejsca pełne inspiracji , których mamy tu tak wiele , prawda zdolniacho ?!
      Zaraz wpadnę do Ciebie po dawkę inspiracji , żeby mi się chciało chcieć :) Dziękuję i ściskam mocno !

      Usuń
  12. Jak to dobrze Kasiu,że jesteś : ). Przepiękne dekoracje jak zwykle,więc nacieszam swoje zmęczone szyciem oczy tymi cudeńkami. U mnie jajka w tkaninie i właśnie zastanawiam się,czy nie popełnić jakiegoś z transferem ; ). Twoje jajo z monogramem jest tak eleganckie,że jajo faberge to się powinno ze wstydu ugotować na twardo ; ). Pozdrawiam słonecznie i czekam na więcej : ).

    OdpowiedzUsuń
  13. Wreszcie! Bo już tęskniłyśmy za Tobą.:)
    Piękne, delikatne dekoracje, prawdziwa elegancja, jak to zwykle u Ciebie....czekamy na więcej...:)
    Słoneczka i uśmiechu, nareszcie wiosna! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już myślałam, że przepadłaś. Na szczęście wracasz z kolejnym pięknym wytworkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę ze nie tylko ja powróciłam do blogowania.
    Jak zawsze jest na czym oko zawiesić .
    Cudnie prace.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  16. Też miałam niedawno taką przerwę w blogowaniu, która u mnie trwała ok pół roku, więc doskonale Cię rozumiem. Jak zwykle pięknie u Ciebie i zachwycasz.
    Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ma Ciebie, nie ma, a jak się pojawisz to pokazujesz kolejne urocze cudeńko ku mojej uciesze. Ja podczas Twojej nieobecności, zainspirowana Twoimi wytworami zrobiłam swoje pierwsze w życiu eksplodujące pudełko. Chwalę się tym bardziej, że bardzo podobało się obdarowanej osobie. Dziękuję za inspirację.
    www.worldbyholly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Każdy potrzebuje chwili wytchnienia, mam nadzieję, że naładowałaś akumulatory :) Pomysł monogramu na jajkach i jeszcze by każdy miał swoje, jest świetny! Pięknie Ci to jajo wyszło :)
    Dużo pozytywnej energii życzę :)
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiosennie i przedśpiew Wielkanocy
    Jajko bardzo oryginalne, eleganckie bym powiedziała ... eleganckie jajko :-) fajnie to brzmi
    Pozdrówka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasiu witam Cię wiosennie i jak zawsze podziwiam Twoje cuda :) Wciąż się wahałam z zakupem kwiatów, ale widok prymulek przekonał mnie ostatecznie :))) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Każdy element u Ciebie w dekoracjach jest jak kropka nad i .Pięknie wszystko dopasowane , nostalgiczne. Przyjemnie popodziwiać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze z utęsknieniem i wielką ciekawością czekam na Twoje wpisy....bo bardzo,bardzo mnie inspirują .....Wielkanoc zapowiada się U Ciebie znakomicie....pięknie,delikatne,subtelnie....Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie że znowu jesteś ....Jajo monogramowe super....Fajna aranżacja....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  24. I love your easter egg. Looks beautiful and so is the photos.
    Hugs from here

    OdpowiedzUsuń
  25. piękno tkwi w prostocie:)))śliczne dekoracje:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiosna u Ciebie Kasiu taka elegancka i delikatna .... cudna !!!
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo eleganckie to jajo z monogramem.Będziesz miała piękne ozdoby świąteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Serce rośnie kiedy czytam, jak nam wszystkim Ciebie brakowało! Niesamowite, nie wiem czy wiesz, ale w wielu komentarzach jesteś "naszą Kasią"! Jakie to miłe i budujące co? Co tu powiedzieć o Twoich obrazach, cudnie, delikatnie, subtelnie, po prostu szyk i elegancja, jak zawsze tutaj! Pozdrowionka kochana, dużo słońca i uśmiechu i bądź! Dora

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Twoje dekoracje są takie gustowne i piękne!!!!!!! Jajko przepiękne , kwiaty w wazie coś wspaniałego a te gniazdka z ptaszkami takie słodkie:))Co to za roślinka którą włożyłaś do tych gniazdek czy to jakaś suszona trawka? czy jakiś gatunek mchu?

    Pozdrawiam Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  30. Ufffff.....całe szczęście wróciłaś!:) Już chciałam rozpocząć poszukiwania;) Mam nadzieję, że wiesz jak inspirująco na nas działasz:) Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jajo cudne;) a aranzacje I zdjecia zachwycaja jak zwykle.. :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Po raz kolejny z dużą przyjemnością obejrzałam zdjęcia z Twoimi aranżacjami, w których zawsze widać Twoją rękę i niewymuszony, elegancji styl. :) Pozdrawiam serdecznie z Palmogrodu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Your photos are stunning. I loved them all.

    Jnaet

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne to jajo z monogramem :)
    Życzę spokojnych i rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

  35. Radosnych Świąt :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  36. Pogodnych i cieplutkich jeszcze trwających Świąt Kasiu! Samych miłych chwil kochana! Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Your Easter decorations are so sweet. Your photos are all very pretty. I am not posting to my blog as much lately either, so I definitely understand that we need some down time once in a while.

    OdpowiedzUsuń
  38. Choc sama.malo bywam na blogu , ostatnio to wlasnie.brakuje mi twoich wpisow,,
    Pozdrawiam ,

    OdpowiedzUsuń
  39. Очень нежный и воздушный декор, спасибо за красоту!

    OdpowiedzUsuń