Strony

wtorek, 26 listopada 2013

Łyżwy


Brrr ....
 robi się coraz zimniej , ale w końcu to już koniec listopada . 
Czas wyczyścić z kurzu , sanki, narty , łyżwy i inne gadżety ,
 które to do uprawiania sportów zimowych mogłyby się przydać:) 
Idzie zima , a z nią  święta , hura!

Marzyły mi się łyżwy jako dekoracja . 
Poszukiwałam już jakiś czas odpowiedniej ,vintage pary ,
 nawet znalazłam w internecie ale niestety przegapiłam licytacje .
 Gapa ze mnie, taka fajna para przeszła mi koło nosa . 

  Postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce i uszyć taki łyżwowy stroik sama . 
Efekt całkiem mi się podoba , no i zaoszczędziłam parę groszy , 
więc „nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło „ :)




Tak wyglądają uszyte przeze mnie łyżwy . 
Aby je ładnie wyeksponować musiała powstać zimowo- świąteczna sceneria . 



Koronkowa balerina ( wykonana przez moją Mamę ) przysiadła na koniku na biegunach .
Ta balerinka na koniku to jedna z moich ulubionych świątecznych dekoracji . 
(Mamusiu, uwielbiam moją balerinę , ale już Ci to przecież mówiłam :)






Uszyłam też świąteczne skarpety , takie nie za duże, 
odpowiednie na małe upominki .







Ach ! jak ja lubię te przedświąteczne przygotowania :)
Szara listopadowa jesień szybko mija i nie ma wtedy czasu , ani ochoty na popadanie 
w złe nastroje, czy depresje . 

Dobrze mówię , prawda?! 

No to pogody ducha Wam kochani życzę 
i mnóstwa pomysłów na prezenty i świąteczne dekoracje . 

Uściski :)
Cat-arzyna






73 komentarze:

  1. Łyżwy,konik,nawet pobielone szyszki takie śliczne! Piękny klimat powstał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świąteczny klimat jest sam w sobie cudowny :)
      Bardzo dziękuję !

      Usuń
  2. Fantastyczne ozdoby :) aż nabrałam chęci na przygotowania świąteczne. Obserwuję Twojego bloga od bardzo dawna ale nie miałam wcześniej konta na blogosferze ani w google. Nadrabiam teraz i wpisuję się i obiecuję zaglądać :) pięknie jest u Ciebie. Zapraszam też do mnie, tematyka zupełnie inna, ale może zaciekawi... http://okiemkrytyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to witam serdecznie , bardzo dziękuję za komentarz i za zaproszenie , w wolnej chwili zajrzę z przyjemnością :)

      Usuń
  3. Jak pięknie :) Łyżwy niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łyżwy wyszły Ci prześliczne !!! Zawsze podobały mi się łyżwy w dekoracjach Świątecznych, ale do tej pory ich nie mam u Siebie ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zachęcam do uszycia , nie jest to trudne .
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Kasiu Ty nie musisz nic kupować! Sama sobie możesz stworzyć co tylko dusza zapragnie!
    Nie wiem co zachwalać bo wszystko mi się podoba! Jednym słowem
    magicznie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co dusza zapragnie ? .... niestety nie da rady:(
      Dziękuję pięknie :)

      Usuń
  6. swietne dekoracje! te lyzwy sa nieziemskie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh my, this is so beautiful. Love the gorgeous skates.

    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, lyzwy jaknajbardziej udane...REWELACJA!!! No I oczywiscie u Ciebie jak zwykle przepiekne aranzacje, pozdrawiam I milych przygotowan:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i tobie Kami miłych przygotowań życzę :o)

      Usuń
  9. Ja myślę, że takie szyte łyżwy to jeszcze lepsze niż prawdziwe bo lżejsze:) Wszędzie można je zamontować bez obawy, że spadną i bałaganu narobią albo i zniszczą coś. Skarpety też fajne i choć tradycji skarpecianej u nas nie ma to mogą sobie wisieć jako dekoracja nawet takie puste. Mokro dzisiaj u mnie ale nie marudzę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mówisz ?! No to już nie żałuję :)
      Promyki słońca przesyłam ( i nie tylko) bo u nas cudownie słonecznie ale chłodno .
      Uściski
      Ps. Obietnica nareszcie dotrzymana

      Usuń
    2. Wyczekuję:) napisz co i gdzie!

      Usuń
  10. Kasiu ... idealne retro łyżwy Ci wyszły - cała dekoracja jest piękna !!!
    Święta już blisko :)
    Miłego popołudnia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. JAK JA CI ZAZDROSZCZĘ ŻE TAK PIĘKNIE UMIESZ SZYC , CUDNE ŁYŻWY , ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu piękne łyżwy, to cudowna dekoracja zresztą ja wszystkie klimatyczne i uroczę. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z okazji imienin ?! Eee to dopiero w lutym :( Ale życzenia zatrzymuję i dziękuję :)

      Usuń
    2. A więc jesteś lutową Kasią:)

      Usuń
  13. Po to tu zaglądam! Po dobry nastrój :) Pięknie wyszły Kasiu te dekoracje.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że mogę Ci go poprawić , to wielki komplement :) Dzięki !

      Usuń
  14. Łyżwy cudne i dobrze że nie kupiłaś tamtych, te są takie jak sobie wyśniłaś i ten ptaszek który tam sobie gniazdko szykuje jest taki słodki.

    Zapytaj mamy czy pozwoli mi zrobić taką balerinkę? Będzie mi bardzo miło, bo takiej to ja nie widziałam. A ja i balerinka to .....

    Uścisk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha , no tak Ty i balerina .... , mama na pewno się nie pogniewa :)
      Dzięki i buźka :)

      Usuń
    2. Duże DZIĘKI
      A dla mamy uściski, bo ma kobieta pasję ;)

      Usuń
  15. Jesteś czarodziejką! To niessamowicie piękne łyżwy! Pozostaje się cieszyć,że nie kupiłaś gotowych:))
    Pozostałe dekoracje również jak z bajki:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu cudny klimacik u Ciebie się tworzy.. :)

    p.s. wczoraj przeszukałam cały Twój blog szukając jak zrobić ze starej książki taką gwiazdę? rozetę? jak Ty robisz, dałabym sobie coś uciąć ze zamieszczałaś ale nie znalazłam :/
    buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie nie zamieszczałam takiego instruktarzu , był tylko wianek z filtrów . A gwiazdę robi się całkiem prosto , zwijasz w tutki papier i przyklejasz do czegoś okrągłego ...a przypomniałam sobie że taki tutek zamieściłam w magazynie Green Canoe , no to absolutnie nie daj sobie nic odciąć :)
      Dzięki i buźka dla Ciebie :))

      Usuń
  17. Piękne są i bardzo nastrojowo u Ciebie! aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu cudne łyzwy i piekna balerinka , jak Ty potrafisz cudnie wszystko zrobic :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Te buty uszyte?????? TRUDNO UWIERZYĆ, PIEKNE DELORACJE,JESTEM ZACHWYCONA!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna serweta, balerina, łyżwy. Brak mi słów zachwytu. Aż głupio się ciągle powtarzać, ale naprawdę Twoje dekoracje zapierają dech w piersiach. Wszystko jest takie wyszukane i dobrane, każdy detal coś wnosi. Do tego doskonałe fotki. Super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasiu, słucham Amy Winehouse i oglądam Twoje cudeńka. I zgadnij gdzie jestem.... w raju :)))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie, klimatycznie, nastrojowo.., słowem świątecznie bardzo. Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  23. o matulu...ależ one są cudoooowne:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne!!!!!! Brak słów!!!! A mozesz zdradzic czym potraktowałas ten materiał że nabrał takiego wyglądu jak po patynie, dopatrzyłam się cieniowania?? czy tylko mi się wydaje:)? i jak zrobiłaś te obcasiki?

    Pozdrawiam Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obcasy też są z materiału , tylko je pomalowałam , całość troszkę postarzyłam w miejscach gdzie naturalnie niszczą się łyżwy a na koniec przyprószyłam brokatem aby wyglądało bardziej zimowo i śnieżnie .
      Dziękuję Małgosiu ślicznie i pozdrawiam .

      Usuń
  25. I stało się świąteczne klimaty zagościły.
    Łyżwy super dekoracja !!!
    Ja kiedyś chciałam takie prawdziwe i ozdobić je deku, ale jakoś do tej pory nie zrobiłam ....
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  26. PIekne jak zawsze, uwielbiam cieszyc moje oczy tymi Twoim fotkami :) buzka

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny klimat wyczarowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  28. prześliczne te łyżwy, i jak świątecznie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zimowo, mroźno i "łyżwowo" wspaniałe dekoracje!! Pozdrawiam Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  30. Cała dekoracja jest przepiękna,a łyżwy są wybitne! ;o) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś cudna i cudne rzeczy tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne, piękne, piękne! I łyżwy i scenografia. Kasiu, za kazdym razem to samo.Dzięki, wielkie dzieki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdolniacha!! Super te łyżwy.Widać ma to po mamie:) Balerinka cudna!!! Pozdrowienia dla mamy:):)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny nie tylko świąteczny ale i bajkowy klimat.

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne dekoracje, bajkowy klimat, całość - zaczarowana ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zimowo i świątecznie u Ciebie się zrobiło. wspaniałe łyżwy:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dekoracje skomponowane wspaniale! Łyżwy- chylę czoła:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak ja zawsze czekam na te Twoje twórcze poczynania.Piękne łyżwy!. Nigdy bym nie uwierzyła że można uszyć coś tak pięknego.Ale ty uszyjesz wszystko co wymarzysz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Tak cudownie tam u Ciebie! tak już świątecznie! a u nas w USA czeka się zawsze do święta dziękczynienia, które przypada w ostatni czwartek listopada, a potem (już w piątek) zaczynają ozdabiać domy. Więc my już cali zniecierpliwieni wyczekujemy czwartku i po czwartkowego weekendu ;)) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już w piątek będzie u Was bajecznie :)
      Dziękuję Iwonko i również pozdrawiam .

      Usuń
  40. piękna aranżacja! wcale nie żałuj przegapionej licytacja bo Twoje łyżwy są pewnie milion razy ładniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wooooow! coś pięknego. Dawno nic mnie aż tak nie zachwyciło. Chylę czoła!

    OdpowiedzUsuń
  42. piekny aranzament,tak prznajmniej mam ochote w zimowe awanturki,pozdrawiam milutko irena

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale pięknie i magicznie, już chce się Świąt. O takich łyżwach też kiedyś marzyłam (no żeby je zrobić), ale z przyjemnością obejrzę u Ciebie.

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniale u CIEBIE, piekny czas i niezwykle magiczny klimat panują w Twoich okolicach.Piękne łyżwy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Catarzynko wyczarowałaś Święta!!!:) już są ? ;) jak patrzę na te zdjęcie to je czuję :)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  46. Super, klimat iście zimowy a łyżwy poezja :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kochana CUDNIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. ależ to wsystko piękne i eleganckie...
    a pomysł z łyżwami.... NIESAMOWITY
    Podziwiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Wspaniale przystroiłaś kominek, dekoracje są po prostu magiczne.

    OdpowiedzUsuń