Strony

piątek, 15 listopada 2013

Biblioteczka

Witam !

Najpierw 
WIELKIE DZIĘKI
 za wszystkie komentarze pod ostatnim wpisem.
Jak się okazuje , lalki to chwytający za serca temat nawet już całkiem duże dziewczynki .
Teraz nie jest mi już tak głupio że wciąż bawię się lalkami, 
jak widać nie jestem sama , jest nas tu trochę, a w gromadzie zawsze raźniej :)  

Obiecałam mebel ,oto on ,biblioteczka ,
chociaż mebel w mojej aranżacji pełni dwie role, biblioteczki i kredensu . 
Lubię łączyć książki z innymi domowymi skarbami .

Do pomalowania biblioteczki użyłam jasnej szarej farby 
a wnętrze początkowo miałam pomalować na biało ale zmieniłam zdanie 
i pomalowałam na turkusowo .
Wydaje mi się że kolor turkusowy pięknie eksponuje i uwydatnia rzeczy umieszczone na półkach .
Zobaczcie sami i oceńcie czy mam rację . 

















Może trochę sporo zdjęć ale musiałam również wrzucić zdjęcia z Dyziem,
 bo mój kot bardzo się starał aby na jakimś się załapać :) 
(Chyba Dyzio lubi tu czasem wpadać)

Z pozdrowieniami 
Cat-arzyna



52 komentarze:

  1. Świetnie z tym turkusem w srodku. Kredens zyskał na oryginalności, a moze bieli już wszędzie trochę za dużo? Buziaki. A lale do tej pory oglądam. Czy miałaś jakiś schemat?

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś pięknego. Świetne kolory. A kociak przesłodki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cat jak zwykle rewelacja!. Dobór kolorystyczny genialny. Ja nie jestem wielką miłośniczką bieli, więc mało u mnie białych mebelków. Za to kocham turkus i to połączenie zewnętrzno szarego-z wewnętrznym turkusem to dla mnie strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na jaki kolor byś nie pomalowała to i tak mnie zachwyci! ;) Kocurek śliczny, lubię czarne i rude! Tak jak w lalkach! ;) Na, które teraz zachorowałam i mam lekkiego bzika! Oczywiście chodzi mi o te stare, stareńkie co nie zmienia faktu, że na punkcie Twoich też zbzikowałam! ;)
    Lubię Twoje aranżacje!
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności, nic więcej nie da się powiedzieć. No i mam identycznego kota.

    OdpowiedzUsuń
  6. fakt! turkus dal rade:)swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mysle,ze masz racje.Na tle tego turkusu zawartosc biblioteczki jest fajnie wyeksponowana. PIekny ten model na przedostatnim foto:)))
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wszystko wygląda. Butle extra:)

    OdpowiedzUsuń
  9. pomysł ź kolorem w srodku jest cudny:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny dobór kolorów.szary zaczyna rządzić:)zawsze się zastanawiam ile czasu zajmuje Ci oczyszczanie takiego mebla przed malowaniem.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. pienie Kasiu , no pieknie Ci wszystko wychodzi , czego dotkniesz zmienia się i zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie to wyszło, Ty jestes wszechstronnie uzdolniona dziewczyno

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu uroczystości jest ten Twój świat.......Super aranżacja .......Strażnik kredensu dostojny.......Pozdrawiam pa.......

    OdpowiedzUsuń
  14. Kredens-biblioteczka przepiekny, cudna kolorystyka:) Dyzio super, ja mam takiego czarnego dzikiego , co przychodzi do mnie stolowac sie:) Ale dzikusek jest I nie daje sie oswoic:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mebelek prima sort! Z tym turkusem to strzał w dziesiątkę....a Tryptyk i Matka z Dzieciątkiem powalające :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś pięknego! Jak zawsze zresztą:) Taki mebel o dwóch funkcjach baaardzo by mi się przydał! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny kolor, trafiony w dziesiątkę.
    Same wspaniałości wewnątrz mebelka.Miodzio.Uwielbiam takowe.
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Biblioteczka jest piękna! Pomysł z turkusem w środku był bardzo trafiony a całość wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię Tu zaglądać, wszystko masz takie poukładane i takie radosne....piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiesz ze ja za turkusami to po ciemku trafię :D
    I myślę tak jak Ty że ten kolor to strzał w 10, pięknie wyglądają przedmioty na jego tle .
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten kolor jest świetny! Bardzo oryginalny, a Dyzio wygląda na tej biblioteczce niesamowicie! Uwielbiam czarne koty! :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie!!!! Jak zwykle z resztą u Ciebie:):) Podobają mi sie kolorki! Idealnie pasują! Dyzio tez kolorystycznie tam pasuje hahaha;) Przy kociakach fajnie mieć postarzane mebelki,nie ma obaw jak drapnie któregoś;) nikt sie nie kapnie pomyślą ze tak ma byc.Twój kociak pewnie ma raj na ziemi hahaha nie potrzebny mu drapak:) Żartuje oczywiście, ale tak mi przyszło do głowy.Ja nie mam kota ale gdybym miała nie specjalnie przy moich tez postarzanych meblach bym sie obawiała zadrapań kocurka:):) Swojego psa straszę ze na kota wymienię jak mi będzie siusiał w domu;) Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie!! I to połączenie szarości i turkusu... miód...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Mebel cudny i kolory i kot też. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kasiu królewski mebel, miziaki dla Dyzia

    OdpowiedzUsuń
  26. Każda wizyta u Ciebie to rozkosz dla moich oczu, mebel przecudny. Dyzio w tym otoczeniu wygląda bardzo majestatycznie:)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  27. To był bardzo dobry pomysł z tym turkusem!

    OdpowiedzUsuń
  28. Beautiful work S always Catarzyna,and the colors are great,like I like Them :)
    This cabinet is truly a treasure :)))
    Happy weekend!
    Tovehugs :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Spotted the beautiful dolls from you previous post. did you make them?
    Amazing beyond words
    rita

    OdpowiedzUsuń
  30. Faktycznie fajnie na tym turkusiku to wszystko wygląda:-) Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam, biblioteczka przepiękna, marzyć o takiej chyba nigdy nie przestanę.A te piękne książki z duszą,to istny raj...Chyba już dziś mam sen z głowy, po odwiedzeniu Pani bloga.Serdecznie pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny mebelek. Podobają mi się też Twoje okrągłe pudła z numerkami.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  33. Dyzio wspaniały, przypomina mi mojego ( niestety już go nie ma) kocika. Co do kredensu, to jak zwykle Kasiu wszystko wysmakowane w każdym calu :))))

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna biblioteczka! Rzeczywiście ślicznie wygląda z turkusowym wnętrzem!
    Cudny świecznik masz!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj mebel cudny jak zawsze perfekcyjnie wykonany Ty dla mnie taka Perfekcyjna Pani Domu a serce z zazdrości trochę boli...oj boli-)

    OdpowiedzUsuń
  36. No przecież wiesz - jak zwykle uroczo, bajkowo, bo w dawnym klimacie. Kotek cudowny! Też mam tyle, że moja to kocica Milka i nieco szczuplejsza:-).
    Pozdrawiam. Viola.

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne połączenie szarości i turkusu ... i te ornamenty !!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna szafa :) a kot na tym jasnym tle istne dzieło sztuki ;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  39. As always you take my breath away with pictures from your beautiful home.

    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  40. Kasiu mebelek jak zwykle uroczy i oryginalny ,taki Twój :) :)

    Lale w poprzednim poście powaliły mnie na kolana ,a szczęka opadła do samej ziemi !!!!

    Jesteś wielką artystką przez duże A !!!!

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Tylko powzdychac mi zostało ...

    OdpowiedzUsuń
  42. Po prostu uwielbiam Twoje zdjęcia i nie mam nic więcej do powiedzenia :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Urzekła mnie kolorystyka zdjęć. Piękne kompozycje! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piekne kolory. Masz nieziemski talent!

    www.sevenwishes.eu

    OdpowiedzUsuń
  45. Kasiu,
    jak zwykle, jak zwykle-zachwycajacy mebel.

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz świetny nos - co i jak pomalować by najlepiej wydobyć piękno mebla. Turkus się sprawdził. Do tego wszystkiego masz tak wiele wspaniałych drobiazgów.

    OdpowiedzUsuń