Strony

piątek, 15 czerwca 2012

Mercury glass- tutorial


Witam kochani :)
Dziękuję bardzo za wszystkie miłe komentarze  pod ostatnim wpisem .
Muszę wam powiedzieć że te wszystkie komplementy którymi mnie obsypujecie są bardzo miłe ale też i bardzo zobowiązujące . 
Zaczynam być bardzo wymagająca w stosunku do siebie , i na wszystko co robię patrze bardzo krytycznym okiem . Nic mi się nie podoba , wydaje mi się że wszystko mogło być lepiej , bo bardzo nie chciałabym was rozczarować kolejnymi postami . 
Mam nadzieję ze nie dam się zwariować :)

 Dziś chce podzielić się z wami w jaki sposób bardzo łatwo 
można osiągnąć efekt " Mercury glass " i ozdobić w ten sposób szklane butelki , słoiczki czy też kieliszki 
 Może już tego próbowaliście , jeśli nie to zachęcam 


Będziesz potrzebować :
- farby w sprayu szybko schnącej w kolorze chrom .
- szklane naczynie , jeżeli chcesz dodatkowo ozdobić przedmiot możesz użyć koronki .
- wodę , najlepiej w pojemniku ze spryskiwaczem .




Wystarczy delikatnie nanieść farbę w sprayu na ozdabiany przedmiot , następnie  jeszcze nie wyschniętą powierzchnie spryskać wodą i kolejny raz pomalować farbą .

To wszystko :)
 " Easy peasy lemon squeezy "


Koronkowy klosik na tea light zrobiła moja Mama .
Pięknie wygląda wieczorem .



Kiedyś już pisałam że swego czasu dopadła mnie też pasja tworzenia zawieszek charms i to jeden z medalioników które wówczas zrobiłam .






Miłej zabawy z malowaniem i wspaniałego weekendu wam życzę !



46 komentarzy:

  1. Cat-arzyno, nie pozwol sobie poddawac sie takim uczuciom jak na poczatku tego postu. Ciezkie jest zycie perfekcjonistki (wiem cos na ten temat): ty sie zadreczasz a inni i tak tego nie docenia.
    A poza tym: Twoje dziela SA perfekcyjne!
    Dzieki za podpowiedz, rewelacyjny efekt, i takie to porste? lece do B&Q po farbe :-)
    Pozdrawiam
    A(polonia)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny tutek, wydaje sie to takie proste, może spróbuję;-)aranżacja cudowna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie daj sie zwariowac, bo jak dla mnie to wszystko , co tworzysz to mistrzostwo swiata, piekne te srebrne szklo i lampionik uroczy , moze tez cos pokombinuje, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, świetny pomysł, wykorzystam go w pracy na zajęciach artystycznych, bo efekt jest niesamowity. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem wdzięczna wszystkim zdolnym, którzy chcą dzielić się swoim talentem i uczyć innych. Znakomite prace, gustowne. Na mnie zrobiły ogromne wrażenie i z pomysłu chętnie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tutek wydaje się bardzo prosty :) Myślałam, że to bardziej skomplikowane zadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie wygląda z koronką, dzięki za tutek

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepis wydaje się banalnie prosty, pewnie jest jakiś kuczek ;-)... bo co tak łatwo by było ???
    Szkła prezentują się efektownie !!!
    Dziękuję za miłe słowa na blogu ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny pomysł, nie wiedziałam że to takie proste. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tjaaa a nie miałam planów na weekend ;) ... no to już mam!
    dzięki wielkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu jesteś niezwykłą osobą, potrafisz robić piękne rzeczy i jeszcze życzliwie dzielić się wiedzą. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie, odwiedzam każdy wpis choć nie za każdym razem komentuje bo ile racy można pisać "cudne"

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś niesamowita, na Twoje prace mogę patrzeć godzinami. Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł na ozdobienie szkła. Dziękuję za kursik:) A żakiecik z poprzedniego postu rewelacyjny!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super. Na blogach posypia się szkiełka inspirowane Twoim przepisem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. A jak zrobic te ozdobe z koronki?

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam, swietnie wyszlo:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł i przepiękna aranzacja kolorystyczna! Miłego weekendu Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajny pomysl, warty przetestowania bo szklo tak "postarzone" bardzo lubie.
    Ciekawe czy tez jest taka farba ale w srebrnym kolorze, tez pewnie pieknie by wygladalo.
    pozdrawiam serdecznie, milego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny i ciekawy pomysł. Piękne aranżacje i zdjęcia. Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł,ładne zdjęcia całuski pa...pa...))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja już Ci kiedyś mówiłam, że Cię kocham....i to coraz bardziej!
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny pomysł , osobiście jeszcze nie próbowałam :)
    A Ty zdolniacha jesteś , wiec komplementy za prace są zrozumiałe :)))
    buziole i słoneczka na weekend życzę :***

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjny pomysł!!! Niby taki prosty, a efekt zachwycający! Co do początku wpisu, to kto jak kto, ale Ty nie możesz sobie nic zarzucić i pamiętaj prowadzenie bloga to powinna być zabawa, dobra zabawa:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Kasiu tego jeszcze nie widziałam, a mam ostatnio ciągi na srebrne, więc spróbuję!!

    Super dzięki

    A tak przy okazji, TY nie możesz nas rozczarować :)...

    OdpowiedzUsuń
  25. No i wszystkie farby w sprayu chrom wykupione ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł na odmianę czegoś,co nam się opatrzyło .Niessamowity efekt!Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  27. Znam tą metodę ale jeszcze nigdy nie robiłam. Może w końcu się wezmę:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki za tutorial, pewnie niedługo się skuszę na wykorzystanie tej metody:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super, efekt świetny. Muszę wypróbować.
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  30. Już próbowałam tej metody, ale efekt mi się nie spodobał. U ciebie wygląda to o niebo lepiej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zaglądając do Ciebie często brak mi słów z zachwytu, dzisiaj też tak się stało - wszystko jest piekne i doparcaowane w każdym calu - Gratuluję.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tutek wielce pożyteczny, bo efekty rewelacyjne, ale dziś proszę się pokłonić Mamie za to koronkowe cudo:)) Pozdrawiam Cię ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj tam oj tam:) wpadniesz w kompleksy jak tak dalej będzie, no dobra ja też tak mam:) ciagle mi się wydaje, że ktoś piękniej i lepiej, że......z reguły jest tak, że coś nam się lepiej podoba u kogoś niż u nas, ale zapewniam Ciebie, że przeeeeeeeeeeeepiękne tworzysz rzeczy:) i dobrze, że się dzielisz radami:) no ispirujące jest to, może i ja coś takowego poczynię:) pozdrawiam Edyta:)

    OdpowiedzUsuń
  34. QRCZE....A TY ROBISZ COŚ ŹLE???? CUDA POKAZUJESZ!!1...A TEN ZAKIET....NO SPADŁAM Z KRZESŁA:))))

    OdpowiedzUsuń
  35. Cześć Kochana, wpadnij do mnie - czeka na Ciebie zaproszenie do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Hi Kasia, what a lovely post. I've learned something new about to create mercury glass. I love the crocheted glass cover made by your mother. Happy week:) Sharon x

    OdpowiedzUsuń
  37. Znakomity pomysł i prezentuje się to świetnie. A jak jest z trwałością takiej farby?

    OdpowiedzUsuń
  38. ale świetny pomysł, bardzo mi się podoba - a jeszcze bardziej to że dzielisz się z nami jak można to wykonac. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. nasuwa mi sie stwierdzenie :Polak potrafi!bo te lampiony sa diabelnie drogie-a tu taki genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  40. No proszę,wszystko można udoskonalić.Przy robieniu zdjęć naświetlając pod powiększalnikiem odbitkę,układało się różności na papierze fotograficznym i malowało światłem unikalne obrazy różnym czasem naświetlania.Stosowałam sprajowanie poprzez różne wzory,materiały również w obrazach,ale spryskiwanie wodą i ponowne sprajowanie jest genialne!DZIĘKUJĘ za udostępnienie tego sposobu na fajny efekt.Realizacje jak zwykle cudne!

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne nie do końca kumam,bo AŻ tak łatwe to ma być,ale spróbuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  42. no i doczytałam wreszcie i wróciłam do tematu ze ze sprayem z firmy krylon (glass efect mirror cos tam) wychodzi to najładniej bo pieknie przedmioty sie świecą.Jak zrobię ,to się pochwalę :) bardzo mnie wzięło na takie szkło...

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny efekt. Prawdziwe srebrzenie szkła da się uzyskać metodą próby Tollensa (azotan srebra, amoniak i glukoza). Na YT jest to fajnie pokazane. Nie wiem tylko jak sobie poradzić technicznie z ozdabianiem ornamentowym tą metodą. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Łał, świetny kursik, trza będzie kiedyś wypróbować ;)
    Pozdrawiam cieplutko i Zapraszam do sienie =}

    OdpowiedzUsuń
  45. A czy ktoś wie jak się robi wżery? I jakiego preparatu użyć do wżerów?

    OdpowiedzUsuń