Strony

wtorek, 5 grudnia 2017

Angel of Dreams DIY step by step


Witajcie Kochani !

Dziś obiecany tutorial. Myślę, że Wam się spodoba. 
Zainspirowałam się lalkami Santos i stworzyłam anioły właśnie w takim stylu, 
takie przynajmniej miałam zamierzenie.  
Anioły to doskonała dekoracja na Święta,
 ale również przez cały rok mogą czuwać nad szczęściem domowników 
i pomagać w spełnianiu marzeń.






Do zrobienia mojego anioła Angel of Dreams użyłam:
-starej książki,
-lalki Barbie,
-foremek Prima Marketing Iron Orchid Designs ( klik )
-masy papierowej ( IOD Paper Clay)
-klej,
- kredowej farby Annie Sloan





Usuń okładkę z książki. Górny róg kartki zagnij do marginesu, tak jak na zdjęciu No. 2. Następnie to samą stronę zagnij ponownie, No. 3. Zrelaksuj się, zrób sobie herbatkę i zabierz się do składania kolejnych stron, a trochę ich będzie, około 350-400. 


Gdy już złożysz te 350-400 stron tak jak opisałam powyżej to czeka cię jeszcze zagięcie rogów, bagatela około 350-400 razy. Nie poddawaj się, bo najbardziej pracochłonne 
i długotrwale zajęcie będziesz już mieć za sobą No. 4

Poskładane, tak ?!
 To kieckę dla anioła mamy już gotową, No.5.
Teraz nie polecam patrzeć osobom wrażliwym, lub miłośnikom lalek Barbie, 
bowiem delikwentkę trzeba przeciąć na pól ! No.6


Przyklej tułów do spódnicy. No.7 
Teraz zabaw się w fryzjera. No.8


Pora na farbowanie włosów, No.9.
Fryzura po stylizacji, No.10.


Według własnej fantazji zaprojektuj gorset, aby anioł w święta nie epatował gołym biustem. 
Do tego celu użyłam masy papierowej i foremek Prima Marketing IOD.


Lalkę i gorset pomaluj. 
( Przepraszam, ale ten etap zapomniałam sfotografować ) 



Jeszcze tylko skrzydła i ptaszyna-anioł gotowy !





Mam nadzieję, że mój mały prezent  na święta w postaci tutorialu przypadnie Wam do gustu
i podobne anioły zagoszczą w Waszych domach. 

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Serdecznie pozdrawiam 
Cat-arzyna





26 komentarzy:

  1. Są cudowne!Pomysł niesamowity .Tylko skąd ja teraz wezmę lalkę Barbie :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam kilka Twoich aniołków, wszystkie były cudne, ale dzisiejsze są najpiękniejsze, bardzo pracochłonne. Zachwycające kompozycje, dziękuję za kurs. Serdecznie pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  3. No to teraz nalot na charity shop w poszukiwaniu barbi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za nic nie zamorduję Barbie, ale są jeszcze barbiopodobne klony na 5 zł. Co do nich to raczej nie będę miała obiekcji. Gorzej z tą książką, 300-400 stron! Toż to z tydzień roboty! Z drugiej strony efekt wygląda bardzo interesująco. Ot i rozterka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. This is a wonderful tutorial, thank you so much, they are beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka wersja lalki bardzo mi się podoba:) Pięknie
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kurs! Bardzo inspirujący! Dziekuję :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł piękny Anioł

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW!!!Jestem pod wrażeniem:))bardzo mi się podoba i pomysł i Twoje wykonanie:))))chyba się skuszę na takiego anioła:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezwykła metamorfoza słynnej Barbie :)) Kto by pomyślał, że sprawdzi się w roli świątecznego anioła ;)) Super pomysł, wykonanie jak zawsze rewelacyjne, co tu więcej pisać :))

    OdpowiedzUsuń
  12. anioły super, muszę poczekać jeszcze parę lat, aż córki wyrosną z Barbie, a wtedy.......
    będę mieć miasto aniołów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Barbie w takim świątecznym wydaniu bardzo mi się podoba, aż zaczęłam się zastanawiać skąd tu wziąć jedną taką panienkę i potraktować ją po Twojemu hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No kurcze , jak zwykle- niezwykle, zrobię na bank ( właśnie uratowałam od wywalenia dwie barbisie)

    OdpowiedzUsuń
  15. niesamowita jesteś, wykonanie jest rewelacyjne....no i ten pomysł...wow

    OdpowiedzUsuń
  16. OH, I just found your amazing blog. Your angel dolls are so beautiful. I love your blog.
    Blessings from America.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie :) pozbyłam się już wszystkich barbie, ale popatrzeć zawsze można. Naprawdę fajna dekoracja.


    Ściskam Cat :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Thank you so much!!!! This is stunning 😍😘❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne!!!! Niesamowity pomysł na recykling starych lalek... Jak zwykle pod wrażeniem��

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały pomysł, anioły i cała aranżacja piękna!

    OdpowiedzUsuń
  21. To jest absolutnie fantastyczne 😁

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny blog, bardzo inspirujący, cudowne wnętrza, ma Pani doskonały gust. Wspaniały tutorial, dziękuję na pewno z niego skorzystam. Będę częstym gościem :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń