Strony

piątek, 3 listopada 2017

Cloche Christmas Ornaments DIY step-by-step



Witam Kochani !

Tak jak obiecałam, dziś zapraszam Was na małe DIY. 
Mój niezawodny sposób na przetrwanie jesiennych szarug
w doskonałym nastoju to zajęcie głowy i łapek. 
Tworzenie świątecznych dekoracji sprawia, że jesienią nigdy nie mam złego samopoczucia, 
a wręcz przeciwnie, jesień upływa mi w mgnieniu oka z uśmiechem na twarzy :)

Ale przejdźmy do rzeczy, oto moja dzisiejsza propozycja. 


Wiktoriańskie aniołki często goszczą u mnie podczas świąt, 
a i Mikołaj w starym stylu też jest mile widziany. 
Tym razem umieściłam je pod kloszem. 

Macie ochotę zrobić podobne ? 
Jeśli tak to zaczynamy !

Do zrobienia tych efektownych dekoracji będziesz potrzebować:

No.1 
Plastikowe kieliszki do wina, kółka wycięte z grubego brystolu, klej na gorąco, taśmę ozdobną,
małe bombki, lub koraliki, pastę strukturalną i brokat lub sztuczny śnieg, aniołki, mikołaje itp wydrukowane na grubym brystolu, nożyczki i chyba to wszystko. 


No.2 Odetnij nóżkę kieliszka.
No.3 Wydrukuj aniołki z lustrzanym odbiciem. 
No.4 Wytnij i sklej razem.


No.5  Aniołkowi stwórz podstawę i przyklej klejem na gorąco do kółka wyciętego z brystolu, 
ja dokleiłam również małą choineczkę. 
No.6 Udekoruj sztucznym śniegiem albo pastą strukturalną i posyp brokatem. Przyklej klosz z kieliszka. Na czubku kieliszka przyklej małą bombkę lub koralik. Miejsce przecięcia i klejenia zasłoń ozdobnym sznurkiem, lub wstążką. Przyklej ozdobną taśmę na łączeniu klosza z podstawą.

Ta dam ! Gotowe ! 








Miłej zabawy :)

Dziękuję za odwiedziny 
Uściski

Cat-arzyna








ZapiszZapiszZapiszZapisz

30 komentarzy:

  1. Cudowny pomysł na klimatyczną ozdobę.Nie wiem,czy u nas sa takie duze kieliszki ,ale poszukam jakiejś szklanki o nietypowym kształcie.Mam ochotę zrobic podobną ozdobę:) Dzięki Kasiu i pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle świetny pomysł, przepiękne ozdoby, wykorzystam na pewno, bardzo zrozumiale wytłumaczyłaś, dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne Kasiu! Zaraz jutro nabędę takie kieliszki i jak tylko się nauczę, zrobię kursik moim dzieciaczkom na świetlicy. To dopiero będzie wspaniały prezent dla mamy. :) Pozdrawiam serdecznie. ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne dekoracje ja juz tez zaczełam przygotowywac materiały na bombki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Very beautiful, I will try to make a version of these.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, świetna instrukcja, chyba się zainspiruję! Dekoracja jest bardzo delikatna, klimatyczna, ma to "coś", i od razu widać Twoją rękę/ Twój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you so much for sharing. These are exquisite as is your lovely blog.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny i w sumie prosty pomysł :-), a takie cudeńka wychodzą. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowe i efektowne dekoracje. Ja mam szklany klosz i zamierzam go w tym roku wykorzystać. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny pomysł:)dziękuję że się nim z nami podzieliłaś:)))jak tylko udami się dostać gdzieś takie kieliszki to nie omieszkam zrobić:))chociaż myślałam,że można by też użyć butelki plastikowej :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarujące są naprawdę. Chciałabym taki spod Twoje ręki :)~!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle super pomysł , a gdzie można znaleść te piękne grafiki do wydrukowania , które używasz do tych cudownych prac, Pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy wpisać w Google wiktoriańskie aniołki. Dziękuję pięknie i pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Super pomysł...Dziękuję za inspiracje...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne : )))Dziękuję,że podzieliłaś się pomysłem,zaraz biegnę szukać kieliszków : ) Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  15. Trafiłam tu przypadkiem , zostaję na dłużej :) Najbardziej podoba mi się, jak z kubełka na śmieci zrobiłas dzieło sztuki! Kursik świetny, czytelny, czy może być wydruk z atramentówki, czy musi być laserowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie !
      Rodzaj drukarki nie ma znaczenia.
      Dzięki za odwiedziny i miłe słowa :)

      Usuń
  16. Ale fajne!!! Świetny pomysł i śliczne wykonanie, aż mam ochotę spróbować:D Dziękuję za inspirację:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie pomyślałam że kieliszki można tak wykorzystać! :-)) świetne!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł;) chętnie z niego skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały pomysł, świetny kurs i rewelacyjne wykonanie,jak zawsze u Ciebie :*

    Całusy
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  20. W ostatnim czasie mało ozdób świątecznych chwyta mnie za serce (może to specyfika pracy, otoczenia) ale Twoje dekoracje mnie urzekły!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem oczarowana ta dekoracją jest cudowna.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały tutorial i przepiękne dekoracje! Aż mnie korci, żeby zrobić podobne według Twoich wskazówek. Jak zwykle inspirujesz i motywujesz do twórczego działania :))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne dekoracje. Dziękuję za tutorial , spróbuję zrobić podobne. Gdzie kupujesz te choineczki ?
    Pozdrowienia z Chichester :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choineczki są od Tim Holtz. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  24. Świetny pomysł. Pięknie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń