piątek, 3 listopada 2017

Cloche Christmas Ornaments DIY step-by-step



Witam Kochani !

Tak jak obiecałam, dziś zapraszam Was na małe DIY. 
Mój niezawodny sposób na przetrwanie jesiennych szarug
w doskonałym nastoju to zajęcie głowy i łapek. 
Tworzenie świątecznych dekoracji sprawia, że jesienią nigdy nie mam złego samopoczucia, 
a wręcz przeciwnie, jesień upływa mi w mgnieniu oka z uśmiechem na twarzy :)

Ale przejdźmy do rzeczy, oto moja dzisiejsza propozycja. 


Wiktoriańskie aniołki często goszczą u mnie podczas świąt, 
a i Mikołaj w starym stylu też jest mile widziany. 
Tym razem umieściłam je pod kloszem. 

Macie ochotę zrobić podobne ? 
Jeśli tak to zaczynamy !

Do zrobienia tych efektownych dekoracji będziesz potrzebować:

No.1 
Plastikowe kieliszki do wina, kółka wycięte z grubego brystolu, klej na gorąco, taśmę ozdobną,
małe bombki, lub koraliki, pastę strukturalną i brokat lub sztuczny śnieg, aniołki, mikołaje itp wydrukowane na grubym brystolu, nożyczki i chyba to wszystko. 


No.2 Odetnij nóżkę kieliszka.
No.3 Wydrukuj aniołki z lustrzanym odbiciem. 
No.4 Wytnij i sklej razem.


No.5  Aniołkowi stwórz podstawę i przyklej klejem na gorąco do kółka wyciętego z brystolu, 
ja dokleiłam również małą choineczkę. 
No.6 Udekoruj sztucznym śniegiem albo pastą strukturalną i posyp brokatem. Przyklej klosz z kieliszka. Na czubku kieliszka przyklej małą bombkę lub koralik. Miejsce przecięcia i klejenia zasłoń ozdobnym sznurkiem, lub wstążką. Przyklej ozdobną taśmę na łączeniu klosza z podstawą.

Ta dam ! Gotowe ! 








Miłej zabawy :)

Dziękuję za odwiedziny 
Uściski

Cat-arzyna








ZapiszZapiszZapiszZapisz

25 komentarzy:

  1. Cudowny pomysł na klimatyczną ozdobę.Nie wiem,czy u nas sa takie duze kieliszki ,ale poszukam jakiejś szklanki o nietypowym kształcie.Mam ochotę zrobic podobną ozdobę:) Dzięki Kasiu i pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle świetny pomysł, przepiękne ozdoby, wykorzystam na pewno, bardzo zrozumiale wytłumaczyłaś, dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne Kasiu! Zaraz jutro nabędę takie kieliszki i jak tylko się nauczę, zrobię kursik moim dzieciaczkom na świetlicy. To dopiero będzie wspaniały prezent dla mamy. :) Pozdrawiam serdecznie. ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne dekoracje ja juz tez zaczełam przygotowywac materiały na bombki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Very beautiful, I will try to make a version of these.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, świetna instrukcja, chyba się zainspiruję! Dekoracja jest bardzo delikatna, klimatyczna, ma to "coś", i od razu widać Twoją rękę/ Twój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you so much for sharing. These are exquisite as is your lovely blog.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny i w sumie prosty pomysł :-), a takie cudeńka wychodzą. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowe i efektowne dekoracje. Ja mam szklany klosz i zamierzam go w tym roku wykorzystać. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny pomysł:)dziękuję że się nim z nami podzieliłaś:)))jak tylko udami się dostać gdzieś takie kieliszki to nie omieszkam zrobić:))chociaż myślałam,że można by też użyć butelki plastikowej :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarujące są naprawdę. Chciałabym taki spod Twoje ręki :)~!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle super pomysł , a gdzie można znaleść te piękne grafiki do wydrukowania , które używasz do tych cudownych prac, Pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy wpisać w Google wiktoriańskie aniołki. Dziękuję pięknie i pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Super pomysł...Dziękuję za inspiracje...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne : )))Dziękuję,że podzieliłaś się pomysłem,zaraz biegnę szukać kieliszków : ) Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  15. Trafiłam tu przypadkiem , zostaję na dłużej :) Najbardziej podoba mi się, jak z kubełka na śmieci zrobiłas dzieło sztuki! Kursik świetny, czytelny, czy może być wydruk z atramentówki, czy musi być laserowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie !
      Rodzaj drukarki nie ma znaczenia.
      Dzięki za odwiedziny i miłe słowa :)

      Usuń
  16. Ale fajne!!! Świetny pomysł i śliczne wykonanie, aż mam ochotę spróbować:D Dziękuję za inspirację:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie pomyślałam że kieliszki można tak wykorzystać! :-)) świetne!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł;) chętnie z niego skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały pomysł, świetny kurs i rewelacyjne wykonanie,jak zawsze u Ciebie :*

    Całusy
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  20. W ostatnim czasie mało ozdób świątecznych chwyta mnie za serce (może to specyfika pracy, otoczenia) ale Twoje dekoracje mnie urzekły!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem oczarowana ta dekoracją jest cudowna.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń