Strony

piątek, 14 lipca 2017

Dresser, Hydrangea and Roses

Witajcie Kochani !

Lato kraina szczęśliwości.
 Słońce, morze energii, ogrody cudownie pachnące. 



Cieszą oko piękne hortensje i róże które upajają swoją cudowną wonią.
Róże rozgrzane słońcem pachną najintensywniej, a słońca, odpukać, tego lata mi nie brakuje.
Mam nadzieję, że i Wam witaminy D nikt nie skąpi :)

Pełna energii i zainspirowana w tak pozytywny sposób 
wzięłam się do pomalowania kolejnego kredensu. 
Oto efekt mojej pracy. 







Dziękuję za odwiedziny.
Pięknego lipca życzę i wspaniałych letnich inspiracji !

Buziaki :)))
Cat-arzyna


ZapiszZapiszZapiszZapisz

20 komentarzy:

  1. Cudny kredensik. Róże i hortensje ślicznie zdobią wnętrze. U mnie tak "różowo" nie jest, bo deszcz zniszczył mi róże, tylko hortensje trzymają się świetnie. Słońca i ciepła bardzo brakuje, dziś po południu było zaledwie 17 stopni. Dobrze, że choć u Ciebie lato dopisało. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie byłoby całkiem różowo, gdyby nie ślimaki, które to rozsmakowany się w hortensjach. Ale co tam mam mam pare krzaczków w ogrodzie to nie będę im żałować. A tak w ogóle to obślizgłe skubańce uwielbiają piwo i takim sposobem z nimi walczę, topią się w uzależnieniu od browaru, hahaha :) Dziękuję za odwiedziny i komentarz kochana Przesyłam trochę słońca i pozytywnej energii :)))

      Usuń
  2. Your posts are such an inspiration for me. I simply love this one. I can`t believe how you can make it so beautiful.
    Have a great weekend

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dear Bente, If you would like to make roses, you can use Iron Orchid Designs stamps or make a transfer.
      Thank you and have a lovely weekend !

      Usuń
  3. Piękny kredens a pogody mi pięknej brakuje bo zimno i pada jak nie latem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to smutne, ale po deszczu na pewno wyjrzy słonce, równowaga w przyrodzie musi być.
      Pogody i nie tylko ducha, na resztę lata z całego serca ci Alicją życzę:)))

      Usuń
  4. Jak zwykle świetna robota. Bardzo romantyczny i stylowy mebel.
    Pogoda rzeczywiście skąpi nam słońca ale jak się patrzy na Twoje aranżacje to jakoś milej się robi na duszy.
    Pozdrawiam wakacyjnie ☀

    OdpowiedzUsuń
  5. Kredens piękny jak zawsze, bukiet prawdziwie letni, tylko u nas z pogoda na bakier. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co tam po­goda za ok­nem najważniejsza jest po­goda ducha, która spra­wia że w oczach ma­my pro­mienie słońca :)
      Dziękuję i słoneczne promyki posyłam :)))

      Usuń
  6. Kasiu, u Ciebie zawsze jest tak pięknie, meble, które malujesz są niepowtarzalne, a aranżacje budzą nieustanny zachwyt.
    Zauwazyłam wiele Twoich zdjęć na Pinterescie, zawsze je rozpoznaję, bo są bardzo klimatyczne.
    Cieplutko pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  7. O rety:)))jak ja bym chciała żeby mnie kwiaty tak pięknie zainspirowały,żeby spod moich rąk wyszedł taki piękny kredens:))))cudnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny ,dużo słonka zyczę
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Mistrzostwo świata! Kompozycja kolorystyczna i wzory tworzą jedną, niepowtarzalną całość! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle mistrzowski kredensik! Cudowne dekoracje:) Udanego urlopu*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy...Pasuje do Twojego wnętrza...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie a te różyczki nieziemskie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny kredens wspaniała kolorystyka, świetny pomysł i oczywiście mistrzowskie wykonanie i tutaj moje pytanie - co to za kolory farb - oczywiście jesli to nei tajemnica :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duck Egg Blue ale rozbielony, Old White i Antoinette. Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń