Strony

piątek, 24 marca 2017

Brighten up your furniture for spring.



Witam Kochani !
No i mamy już upragnioną wiosnę, a wiosną wszystko się zieleni. 
O tej porze roku też i w mojej palecie ten kolor gra pierwsze skrzypce.
To naturalne bo zieleń kojarzy się przede wszystkim z życiem, harmonią i naturą. 
 Odcienie miętowej zieleni kojarzą się ze świeżością, powodzeniem i zadowoleniem.
Zieleń to bardzo optymistyczny kolor, a kiedy jest najlepszy czas na optymizm jak nie na wiosnę, 
gdy wszystko ponownie budzi się do życia. 

Po tym przydługim wstępie pora na zaprezentowanie sekretarzyka w wiosennej odsłonie.
Ta dam ! 

Wiem, wiem,
ten zestaw kolorów to żadna niespodzianka.
 Zazwyczaj wiosną zdradzam kolor szary, na rzecz świeżego ( trochę przybrudzonego ) miętuska. 
Ten kolor do mnie wraca tak jak po zimie przychodzi wiosna :) 


Oprócz zmiany koloru dodałam też kilka gipsowych dekorów. 
Ostatnio częstą są u mnie w użyciu. 















 Życzę Wam Kochani 
 wiosennej radości, mnóstwa optymizmu i pozytywnej energii 

☼ 
Cat-arzyna 


23 komentarze:

  1. Zawsze miło oglądać Twoje dzieła. Są perfekcyjne. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie czuć już u Ciebie powiew świeżości, tego ciepłego wiosennego wiatru! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym miec kilka mieszkan i jedno w yakim stylu shabby z tym przecudnym sekretarzykiem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez względu na porę roku u Ciebie jest pięknie zawsze :) Uwielbiam takie dekory, a podrasowane przez Ciebie są wyjątkowe

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten dekor z koroną po prostu cudo:)normalnie się zakochałam:))w ogóle ten sekretarzyk jest piękny:)i do "twarzy"mu z wiosną:)))uwielbiam ten Twój klimat:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze jak do Ciebie zaglądam to mój poziom optymizmu i radości gwałtownie szyBuje do góry, bo przenosisz mnie do innego świata😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, mam tak samo, po ziemi zmiana kolorystyki na pudrowy róż, brudną miętę, no i u mnie bez względu na porę roku jednak musztardowy niezmienny. Podziwiam bloga. Pozdrawiam serdecznie. Magic Home

    OdpowiedzUsuń
  8. No i cóż, jak zwykle CUDNIE, ten kolor piękny, te fantastyczne dekory...Kiedy tu do Ciebie zaglądam, zawsze czuję się jak w jakiejś cudownej bajce :) Przenosisz nas w zupełnie inny świat... Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW!!!!
    Cudeńko, pięknie wygląda. Uwielbiam takie meble!!!
    Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak jest u Ciebie pieknie jestem zauroczona.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje prace i zdjęcia to sama poezja! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie Twoje meble mnie zachwycają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. bajecznie jak zawsze...a Twój mietusek-sekretarzyk -cudo...

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że dzisiaj za oknem nie jest tak wiosennie jak u Ciebie. Cacuszko!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny mebelek! Jak z bajki!:) CUDO! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie! <3 Jak zwykle zresztą :) Masz niesamowity gust i talent Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jezusie... Jaki cudowny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  18. I just love this . Your makeovers are fantastic. Always.
    Have a nice week
    Hugs from here

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczny sekretarzyk. Przepiękna kolorystyka. Bardzo podoba mi się także świecznik - doskonale tu pasuje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna ramka ! U wielbiam takie i kiedy sa metalowe tym bardziej ciesza.

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja dołączę do grona zachwycających się. Piękny mebel. Mięta dodaje mu uroku. Podobnie jak dekory. Oj chciałabym mieć takie cacko u siebie. Pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń