Strony

wtorek, 22 marca 2016

Spring butterflies, dolls and rabbits

Pierwszy motylek

Pierwszy motylek wzleciał nad łąkę,
W locie radośnie witał się ze słonkiem,
W górze zabłądził w chmurkę i w mgiełkę,
Sfrunął trzepocząc białym skrzydełkiem.
A gdy już dosyć miał tej gonitwy,
Pytał się kwiatków, kiedy rozkwitły?
Pytał się dzieci, kiedy podrosły?
Tak mu upłynął pierwszy dzień wiosny.

Władysław Broniewski   


Witam Moi mili ! 
No i mamy już upragnioną wiosnę ! Mam nadzieję, że i Wy wiosnę rozpoczęliście radośnie:)

Powinnam przyjść tutaj z jajkami a ja przychodzę z lalkami,
ale laleczki zrobiłam w motylkowych i wiosennych klimatach, więc pasują do okoliczności :)

Przedstawiam Wam Alicję




 Alicja ma dobre serce, otacza opieką każdą żywą istotę, 
to wrażliwa dziewczynka która uwielbia wędrówki w fascynujący
 i tajemniczy świat  przyrody, a zakochana jest w przepięknych motylach, zresztą z wzajemnością widać to po tym jak ją obsiadły.


Alicja wie prawie wszystko o motylach, na przykład,
że motyl, na odnóżach posiada receptory smakowe, tupiąc w liść, 
potrafi stwierdzić czy jest on jadalny i smaczny.










... Ludzie mówią,
że to tylko zwykły owad,
a to przecież
do krainy czarów bilet,
wstęp do bajki
i przygoda kolorowa,
więc pomyślcie o motylach choć przez chwilę...


Kolejna lalka to Marysia 



i jej gąska Lusia. 



Marysia bardzo cieszy się z nadejścia wiosny, bo wreszcie może z Lusią wyjść na łąkę,
a tam wśród polnych kwiatów Gęsiareczka opowiada swojej kochanej gąsce bajki ... 





Czy to bajka, czy nie bajka,
Myślcie sobie, jak tam chcecie.
A ja przecież wam powiadam:
Krasnoludki są na świecie...




Dziś to już koniec i bomba kto nie czytał ten trąba :) 
hahaha
(uwielbiałam jak mój dziadziuś kończył tak bajki )

Ale, ale, jeszcze mam kilka fotek, królików, żeby nie było, że tylko lalki i bajki mi w głowie, 
a o świętach zapomniałam. 
Zakochałam się w filcowaniu na sucho i koniecznie muszę Wam pokazać
 moje pierwsze kroki w tej dziedzinie. 

Królik poniżej to pierwszy filcowany zwierzak który powstał w moich rękach.


Potem, jak to króliki szybko się rozmnożyły, bo filcowanie wciągnęło mnie na dobre 
i z pod igły wyszedł kolejny, tym razem szaraczek.



W krótkim czasie, pojawił się jeszcze jeden, ale ten to już jest chyba jakiś zaczarowany, 
prawie jak królik z Krainy Czarów, 
nawet poprosił mnie o kamizelkę i zegarek, będę musiała spełnić te jego życzenie i to chyba jeszcze przed świętami. 






Teraz to już naprawdę pa!
Do miłego :)

Uściski 
 Zaczarowana Cat-arzyna 







48 komentarzy:

  1. Alicja jest najlepsza, nie żeby tylko przez imię:) Króliki w takim wydaniu widzę chyba pierwszy raz, niezwykle urokliwe:) Pięknie! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jesteś bardzo miła, jak to wszystkie Alicje i Ale :) Uściski!

      Usuń
  2. Padam :), a twarzyczek laleczek jestem zakochane te oczęta i usta - słodkie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko sliczne, ale to Marysia skradła moje serce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysia ma spojrzenie któremu trudno się oprzeć :)
      Dziękuję i ściskam mocno !

      Usuń
  4. Marysia, Alicja.....ale to chyba Lusia byłaby gwiazdą na czerwonym dywanie!:) haha! czarujesz Kasiu, czarujesz!pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiadasz, że Lusia zostałaby gwiazdą na czerwonym dywanie... całe szczęście, że show-biznes i ścianki jej nie w głowie, za bardzo kocha zieloną łączkę i Marysię :)
      Dziękuję Kochana, buziaki !

      Usuń
  5. Cat czy Ty czegos nie potrafisz? Fantastyczne te kroliki!!! A jaki slodki golasek wyglada zza wazonu :)
    Usciski xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli jeszcze nie próbowałaś filcowania to polecam koniecznie te dziobanie igłą jest takie relaksujące, można się naprawdę w przyjemny sposób odstresować, trzeba tylko zaopatrzyć się w gąbkę, igłę i wełnę:) Nie wiem czemu tak późno to odkryłam ?!
      Uściski Myszko.
      Ps Dziś wieczorkiem mam zamiar udziobać sobie myszkę a może nawet kilka :)

      Usuń
    2. Ciekawe jak wyszła Ci ta myszka? :)
      A Ty wiesz, że ja mam igłę i wełnę już od kilku lat .... tylko wstyd się przyznać, że jakoś tak ... no nie zabrałam się za filcowanie jeszcze.

      Usuń
    3. Moje myszki przypominają raczej szczurki hahaha :) Ja też długo się przymierzałam ale jak już zaczęłam to przestać nie mogę, fajna zabawa, polecam.

      Usuń
    4. Szczurki też są dobre :) Koniecznie pokaż!!!

      Usuń
  6. Lalki są cudowne !!!
    Choć powiem szczerze, że Alicja bliższa mojemu sercu ;-)
    Króliki rewelacja, ukradłabym je wszystkie hi hi ...
    Pozdrawiam serdecznie Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. I żeby nie być trąba...czytałam, przeczytałam!
    I jestem pod wrażeniem. Wykonane z taką precyzją, że nie można oczu oderwać...Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem co napisać! Zatkało mnie! Piękne Twoje prace, wszystkie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, Ty jesteś niemożliwa. U Ciebie ciągle coś nowego. Te laleczki są śliczne. Alicja jest piękna,a urocza Marysia skradła moje serce :) Króliczki są zabawne. Jestem pod wrażeniem Twojego talentu. Pozdrawiam serdecznie i życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świat Cat-arzyny jest tak magiczny i zaczarowany,że za każdym razem z chęcią zagłębiam się w tą bajkę ! :)
    CUDA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne!!! Bardzo mi się podobają Twoje lale :), każda urocza na swój sposób, Lusia boska :)...Króliczki puchate...- aż uśmiech pojawia się na twarzy na ich widok :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh my, you did it again. The dolls are gorgeous but I totaly fell in love with Alice. The doll, the story yes everything is beautiful with that doll.
    Wish you a wonderful easter.
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  13. Magiczna Czarodziejka jesteś i pięknie, zachwycająco czarujesz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem fanką Twojego wielkiego talentu Kasiu i poza podziwem zazdroszczę Ci tego pięknego spokoju,którym emanuje wszystko co wychodzi z Twoich rąk:) pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lale iście wiosenne,aranżacje cudowne....szaraczki urocze...masz wiele talentów :)Powzdycham sobie jeszcze do Twoich cudeniek :)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bajkowo!!!!!!!!!!
    te króliczki przecudne! masz super zdolne rączki! czego się nie chwycisz wszystko pięknie się udaje
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna i Alicja, i Marysia. Każda na inny sposób. Każda ma swoją opowieść co lubię. Rewelacyjne buty ma Alicja. Świetne stroje dla nich wykonałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Cokolwiek robisz, jestem zawsze pod ogromnym wrażeniem, cudnie!
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. I felt like Alice in wonderland. The eyes of the rabbit - these shoes of the dolls... WOW. You are such a talented artist!!!
    Hugs, my dear and BRAVO!, Méa

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasiu wyczarowałaś cudne lalki .....Alicja z krainy czarów z motylkiem....Wspaniała ...Gęsiareczka przecudnej urody....Aranżacja świąteczna też jak z bajki...Przez chwilę byłam w dziecięcym świecie czarów....Gorąco pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki bajkowy dziś wpis! Bardzo się cieszę, że znów robisz laleczki, bo uwielbiam je! A ta z motylkami jest cudna! Zresztą wszystkie są cudne, nie mogę powiedzieć, że nie. :) I zajączki też, szczególnie ten z krainy czarów, z krezą! Cudo! :))
    Pozdrawiam Czarodziejko!

    OdpowiedzUsuń
  22. Same cuda! W Alicji i jej motylach zakochałam się bez reszty! Ale wszystko co stworzyłaś to bajka.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Urokliwie,bajecznie i kusząco,by chwycić i działać...Zawsze zachwycają mnie,a jescze bardziej porywają przy tworzeniu lale,te detale....Do filcowania na sucho przygotowywłam sie dawno.To też miał być zając.Skończyło sie na tym,że do tej pory zrobiłam etui ficowaniem na mokro,czego nie przewidywałam.Od tak ,po pobycie w Biskupinie,musiałam spróbować ;)Z przyjemnością zajrzałam do Ciebie,jak zawsze :) Piękne rzeczy tworzysz.Pozdrawim serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie jesteś mistrzem w każdym rękodzielniczym temacie. Podziwiałam juz Twoje wczesniejsze lale...i tamte i te są mistrzostwem, Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś wreszcie i to z tyloma obłędnymi dziełami, szok.Alicja kapitalna, ale tym razem moje serce skradł ten najprawdziwszy szaraczek :-)
    Cuuuuuudo :-)
    Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  26. Prawdziwa kraina czarów. Zajączki są słodkie, ale to Alicja podbiła moje serce. Wesołych Świąt Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  27. Lale cudowne, przepiękne, dopracowane w każdym calu, a królisie bomba. Pierwszy raz widzę w takim wydaniu. Wyglądają jak żywe ;-) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Poczytałam komentarze i co jeszcze mogę dodać żeby nie powtarzać wszystkich zachwytów?! Nie zostało mi nic do dodania i tyle! MISTRZYNI!!!!! i koniec! Oprócz tego, że wszystko co wykonasz jest cudne, niepowtarzalne i jedyne to jeszcze umiesz to bajkowo pokazać, tylko Ty tak potrafisz kochana! Jedynym pocieszeniem dla zwykłych śmiertelników, którzy coś dłubią jest to, że rzadko nas tu raczysz swoją sztuką, kiedy już pomyślę, że coś mi w miarę wyszło, zjawia się Twój post i znów kulę ogon pod siebie i idę na swoje miejsce w szeregu szaraczków. Ale nie chcę pocieszenia więc pokazuj się częściej bo oglądanie Twoich zdjęć to przyjemność obcowania ze sztuką przez duże S! Ściskam Cię świątecznie i radośnie wiosennie Dora

    OdpowiedzUsuń
  29. Czytając ten wpis na chwilę znalazłam się po drugiej stronie lutra. Te laleczki są cudowne! Królikom też nic nie brakuje. Choć może faktycznie temu ostatniemu przydałaby się kamizelka i zegarek. Wspaniałości! Podziwiam Twój talent oraz sumienność w dopracowaniu szczegółów.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Kasiu, rewelka!!!!!!!!!!!

    Masz talent dziewczyno :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Kasiu:)Ty naprawdę potrafisz czarować:))lale jak żywe,ale zające po prostu bajka:))))

    OdpowiedzUsuń
  32. Dla mnie zajączki są najładniejsze :-) tak chciałoby się je pogłaskać i przytulić. Po prostu CUDO :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. U Ciebie Kasiu zawsze jest bajkowo ale dziś jest wyjątkowo bajkowo : ) Przecudności : ) Brak mi słów bym mogła opisać swój zachwyt : )))

    OdpowiedzUsuń
  34. Podziwiałam te Twoje lale i króliki i poczułam się jakbym sama znalazła się w Krainie Czarów :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale bajka! Cudnie! Marysia z gąską mnie zauroczyły, a króliki... świetne! {pozdrawiam i radosnych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pełnych miłości i rodzinnego ciepła Świąt ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ty naprawde robisz czarujace rzeczy,jestes bardzo uzdolniona podziwiam Cie i uwielbiam ogladac twoje zdjecia.Pozdrawiam i zycze WESOLYCH SWIAT

    OdpowiedzUsuń
  38. Naprawdę tworzysz "małe" dzieła sztuki.Są artyści i rzemieślnicy, Ty jesteś artystką. Podziwiam lewandowy

    OdpowiedzUsuń
  39. Kasiu tworzysz cuda! Podziwiam nieustannie.. :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystko piękne i bajkowe, tak dopracowane i z ogromną dbałością o każdy szczegół. Podziwiam zdolności i kreatywność :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń