Strony

piątek, 25 września 2015

Courgette Soup Recipe


Jutro mam gości i chciałam miedzy innymi na początek podać jakoś sezonową zupę. 
Cukinie wydały mi się idealne, tym bardziej, że mam sporo zapasów tego warzywka, 
a i, że zupkę robi się góra 15 minut . 

Dziś zrobiłam próbę generalną, wy też tak macie, 
że musicie wcześniej wypróbować przepis zanim podacie potrawę gościom. 
W każdym razie zupkę zrobiłam , dla mnie jest pyszna, więc chcę podzielić się z wami przepisem.


Na 4 porcje, potrzebne będą:
 4-5 cukinie,
2 małe cebule,
2 ząbki czosnku .
1 łyżka oliwy z oliwek, sól i pieprz .



Cukinie i cebule pokroić na średnie kawałki , gotować na parze przez około 10-12 minut. 
Następnie zmiksować w blenderze wszystkie składniki i gotowe . 


Podawać z grzankami. Ja lubię z razowym, ryżowym chlebem z dodatkiem dyni (np. firmy Biona) 
i delikatnie posypaną nasionami konopi. 

Szybko , smacznie i zdrowo :) 

Polecam ! 

Teraz pozostało mi dokończyć sprzątanie chaty, bo jutro będę zajmować się tylko kuchnią
 i oczywiście sobą , a później miłymi gośćmi . 

Miłego weekendu 
Cat-arzyna



34 komentarze:

  1. Uwielbiam zupy wszelakie :) Twoja wygląda smakowicie.
    Widzę, że wałki u Ciebie są w ciągłym użyciu :) piękna taca na której zaserwowałaś zupę :)
    Pozdrawiam jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wgląda wyśmienicie....Jutro u mnie próba....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pięknie, a w takim cudnym talerzu musi smakować pysznie! :)
    Dopisuję do listy "do wypróbowania".
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam:)
    Zupa cukiniowa to jedna z ulubionych zup mojej rodzinki. Odkryłam ją z zeszłym roku i zakochałam się w niej na dobre:))Ja dodaję jeszcze do niej kilka młodych ziemniaczków, gotowanych razem z cukinią i później wszystko razem blenderuję tak ja Ty. No cóż nie pozostało mi nic innego jak udać się do kuchni:))))))
    Pozdrawiam i smacznego życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo składniki które lubię Do wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie zupy.Życzę miłego spotkania :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. i jaki szybki ten przepis...
    koniecznie do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu ja rzadko gotuję, jakoś tak mi nie po drodze, ale za to jak mam coś już podać to koniecznie muszę to sprawdzić na moim M:) zazwyczaj spotykamy się z tymi samymi ludźmi, więc każdy ma coś tam ulubionego i podajemy co kto lubi...
    zupki z cukinii bardzo lubię, więc poproszę moją ukochaną Mamę, Ona na pewno ją zrobi:)
    życzę miłego spotkania i pamiętaj odpocznij przed spotkaniem KONIECZNIE!!!
    Buziaki:)
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupa z cukinii wyglada pysznie i na pewno tak smakuje. U mnie przebojem jest zupa dyniowa z kleksem śmietany i prażonymi pestkami słonecznika.
    Życzę miłej zabawy i smacznego. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie jutro też goście.....mi sie zdarza nie robić prób z jedzonkiem...i dzis mam zagwozdkę:))) pierwszy raz zrobiłam tort chałwowy....i nie jak spróbować:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam, mniam ależ apetyczny post. Życzę miłego spotkania, a smacznie będzie na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej zupy i po takiej rekomendacji i pięknym zaserwowaniu to zapisuję sobie przepis! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  13. Tout à fait de saison ! Merci pour ce billet gourmand !

    OdpowiedzUsuń
  14. Smakowicie:) uwielbiam cukinię:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jadłam chyba do tej pory ale szybki przepis zawsze polubię! Miłego spotkania kochana. Pozdrowionka Dora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno jest przepyszna:)
    Pozdrawiam Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda na super błyskawiczny przepis, a takie to ja bardzo lubię, a jak jeszcze tak pięknie podane to nic tylko się delektować:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda pysznie ;) do tego zdrowa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu to, że robisz cudne rzeczy, odnawiasz meble przecudnie ... a tu post kulinarny tak smakowity .... no coś pięknego... smacznego ;))
    Cukinię uwielbiam i cały rok zajadam, ale zupy jeszcze nie jadłam ... koniecznie muszę wypróbować !!
    Pozdrawiam serdecznie i udanego spotkania życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Zupy-kremy są częstym gościem na naszym stole.
    Ten z cukini uwielbiam tak samo jak dyniowy.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego uratowania

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie podana pyszna zapewne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Twoje zdjęcia:) A zupkę robię czasami podobną:) Buziaki Aga

    OdpowiedzUsuń
  23. Apetyczny wpis....Ja na różne spotkania ze znajomymi czy rodzinne zawsze robię wypróbowane jedzonko :) Po za tym jakby zupka kiedyś nie wyszła to i tak będzie smakować ...wiesz w takim pięknym otoczeniu wszystko smakuje :) A z Twojego przepisu skorzystam :) Miłego spotkania :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj :) dziękuję że do mnie zajrzałaś, było mi niesamowicie miło!!!! co do cukinii powinnam taką zrobić , bo do tej pory robię podobną ale z dyni z grzankami.. też polecam ,,
    P.S.
    zakupiłam stary sekretarzyk !!!!!!!! Tra la la la ..

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam,lubię,tylko u mnie trochę więcej szaleństwa-cukinie duszę na maśle razem z czosnkiem:)))dodaję również trochę lubczyku i czubricy:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie zupy :) Spotkanie z pewnością udane :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam cukinię pod każdą postacią. Dodaję ją do sosów, do makaronu, zapiekanek. Zupy jeszcze nie robiłam, ale spróbuje, bo ufam Twojej
    intuicji. Jeśli wypróbowuję po raz pierwszy jakiś przepis, to podobnie jak Ty nie testuję go na gościach, tylko najpierw na sobie .

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam cukinię, więc chyba wypróbuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Tego jeszcze nie próbowałam. Muszę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z cukinią nie było mi po drodze, ale jak widzę taki prosty przepis ... :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zupy z cukinii jeszcze nie próbowałam, ale w przyszłym sezonie na pewno się skuszę. Narazie cieszę się sezonem na dynie i objadam się kremem dyniowym , który jest niezastąpiony w coraz chłodniejsze jesienne popołudnia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygląda przepysznie pozdrawiam cieplutka <3


    zapraszam do mnie Mój Blog ------> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale ekspresowy przepis. Koniecznie trzeba wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  34. Cześć Kasieńko, czy zrobisz na tę przyjemność i znajdziesz czas na wzięcie udziału w zabawie LIEBSTER BLOG AWARD- wybrałam Ciebie, bo nie wyobrażam sobie, że zabawy bez Twojego bloga! Ściskam! Ola http://houseandstyle.blogspot.com/2015/10/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń