Strony

środa, 23 października 2013

:)


Świąteczna Fabryka Jednego Elfa ruszyła ! 

Elf Cat-arzyna melduje się gotowy do pracy . 
Zabawki , upominki i inne drobiazgi na święta pora zacząć wytwarzać , 
a że elf pracuje w pojedynkę to wcale tak dużo czasu do świąt nie ma , jakby się wydawało .

W produkcji nadal lalki , bo to bardzo przyjemna praca . 
Tym razem lalka chłopczyk .
Jak się bawić, to się bawić , aby lalki się nie nudziły i nie było im smutno to otrzymały zabawki . 
Chłopczyk dostał konika na patyku , a lala z poprzedniego posta bawi się misiem . 
No i zrobiłam moje ulubione nakrycia głowy z dzieciństwa , 
czyli czapeczki z gazety ( a w tym przypadku z papieru nutowego )







Dziękuję Wam pięknie za te wszystkie wspaniałe komentarze pod ostatnim wpisem ,
są one dla mnie niczym magiczny pył Świętego Mikołaja , po których chce mi się latać ! 

No to lecę... do pracy , bo jeszcze Was zarażę moim zdziecinnieniem. 

Buziaki :) 
Pa !

Cat-arzyna

68 komentarzy:

  1. Świetne te laleczki. Takie przyjemne dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lale są przepiękne ... każdy ma w sobie dziecko :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieci będą zachwycone...więc niech "Fabryka" pracuje pełną parą:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż mogę więcej napisać...CUDOWNE !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny chłopak!!!! Chyba nawet męska wersja podoba mi się bardziej od dziewczęcej:) Ale razem jako para wyglądają suuuper!!!!!!!! i ten konik!!!!!! Mistrzostwo świata!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cat-arzynko, spod Twoich paluszków wychodzą istne dzieła sztuki. Meble, to osobna bajka, ale te laleczki są tak klimatyczne, że nie mogę od nich oderwać oczu. Jesteś bardzo inspirującą osobą. Z utęsknieniem czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj KTARZYNKO




    Wrocilam po roku:) i jak zwykle nie zawiodlam sie!! jak zwykle cuda cudenka tworzysz! Twoj blog jest wielka inspiracja dla wielu wielu ludzi:)

    Pozdrawiam cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomocnica Świętego Mikołaja, jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowicie urokliwa ta Twoja parka. Ależ zdolny elfik z Ciebie! Ja się chcę zarazić takim zdziecinnieniem;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu cudną parkę stworzyłaś.....Skradła moje serducho....Całuski pa....

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta parka jest po prostu rewelacyjna :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach gdybym tylko miała już dzidziusia to od razu zamawiałabym:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne sa:) I ten malenki konik.. :) Wszystko takie dopieszczone. No,super;) Powtarzam sie, ale naprawde jestem pelna podziwu dla Twojego talentu;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wymiekam !!!!
    Potrafisz stworzyć takie rzeczy,że buzia sama się do nich śmieje....

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne! Przytulne i milutkie :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. kochana czego sie nie dotkniesz to zamienia sie to w złoto;-))))Ty umiesz wszystko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetne!Ja się łapię na tym, że już myślę o wyborze koloru na święta:-)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastycznie, a moze gdzieś masz wykrój na te lale i buty, rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja myślałam że już lalami mnie nie zaskoczysz, a tu chłopak - jak kolega po sąsiedzku i ta czapa (kiedyś takie robiłam, jak tata uczył mnie malować ściany hihi - tęskni się za tymi chwilami)
    A para na zdjęciu wygląda SUPER ;))
    kissssss

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój talent jest nie wyobrażalnie wielki:):).

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie też rewelacja. Masz niesamowity gust i wyczucie. Kolorki dobrane idealnie, no i ten ogier jako dodatek.......

    OdpowiedzUsuń
  22. Lalki zachwycające,pełne czaru i radości,powiało cudownie świątecznym klimatem dzięki Twojej wyobraźni Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak, podpisuje się pod tymi wszystkimi komentarzami, ta parka jest..genialna. Oj gdybym ja dostała taki prezent to........byłabym przeszczęsliwa. SUPER PARKA!!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawdę podoba mi się, jak to zrobiłeś konia!
    Pozdrawiam serdecznie. Renata

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie Ci wyszły. Ale zdolności w Tobie drzemią. Wszechstronna kobieto :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne rozczochrańce! Ty to masz talent ;o)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe lalki, dopracowane w każdym szczególe!!

    OdpowiedzUsuń
  28. u mnie też rozpoczęła się produkcja bożonarodzeniowa :) wyczekuje już tych świąt :)
    Śliczny chłopak :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiem Kasiu, czy Ty w ogóle zdajesz sobie sprawę, jaką sprawiasz nam radość ?!!!
    Możliwie, że się powtarzam, ale nigdy od początku jak piszesz bloga nie "zawiodłaś", mogę tylko napisać Dziękuję !!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zarażaj, takiej choroby się nie boję, uroczy chłopczyk, piękne detale :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Lalki są świetne ale głowa konika jest rewelacyjna. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja tu nie widzę żadnego zdziecinnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ale one są boskie!!!!!!!!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudeńka!!! Aż szkoda, że dzieciństwo tak szybko mija :)))
    Pozdrawiam serdecznie - H.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniałe,perfekcyjne,do zakochania! Elf moze i jeden,ale jak bardzo kreatywny!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne-to za mało co można napisac-uściski ciepłe

    OdpowiedzUsuń
  37. Ależ szyjesz cudeńka!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale z Ciebie zdolny Elfik :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie już nie zarazisz:D Też czasami tak pomyślę ;) Bomba - jednym słowem.Serdecznie pozdrawiam,I :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kasiu, jesteś wielka ! laleczki są przecudne :) Całe moje dzieciństwo upłynęło na zabawie podobnymi lalkami, bo zdobycie gumowej laki z włosami w PRL - u nie było takie proste... A miś? oj... moje niespełnione marzenie z dzieciństwa ;) Pozdrawiam cieplutko - M.

    OdpowiedzUsuń
  41. CUDOWNY!! Brak mi przymiotników na jego widok;))

    OdpowiedzUsuń
  42. Słodziaki niesamowite,te Twoje lale,pięknie jak zwykle,pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  43. Niesamowite laleczki!!! Takie wypieszczone w każdym szczególe... Św. Mikołaj na pewno jest z Ciebie bardzo dumny :)))
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudne lale:)
    Zarażaj zarażaj na taką chorobę można sobie pozwolić :))
    Pozdrawiam
    Ollina

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz nieziemski talent...podziwiam.

    Www.samsaraishere.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne lale, dopracowane i wypieszczone - jak zawsze u Ciebie:)
    Może to najwyższa pora bym i ja zamieniła się w Elfa Baloske:))))))

    OdpowiedzUsuń
  47. Jesteś kosmiczna! niesamowita!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Zabawna z nich parka :)
    Powodzenia w pracy :)
    marta

    OdpowiedzUsuń
  49. Elfiku -pamiętaj o przerwie na kawkę.cmokam-aga

    OdpowiedzUsuń
  50. cudne one widzę że pochłonęły cię bez reszty i dobrze bo wyglądają pięknie

    OdpowiedzUsuń
  51. To co tworzysz jest niesamowite, z przyjemnością będę śledzić Twoje poczynania

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie dziwię się wcale, że zakochałaś się w lalkach, bo są CUDNE!

    OdpowiedzUsuń
  53. Te też są cudowne! Dopracowane w każdym calu i tak jak wcześniej pisałam w bardzo osobliwym klimacie! Gratuluje pomysłów bo efekt jest na prawdę zadziwiający!

    OdpowiedzUsuń
  54. No nie , widzę , że zmieniłaś profil, hi, hi...
    Cudowna para, na prawdę.

    OdpowiedzUsuń
  55. Jesteś niezwykła - za co się nie weźmiesz - wszystko wspaniale Ci wychodzi. Jestem Twoimi lalami oczarowana.

    OdpowiedzUsuń