Strony

czwartek, 4 stycznia 2018

New year, new possibilities and new plans.


Witajcie Kochani w Nowym Roku !

Nowy rok, nowe możliwości, nowe plany etc. No właśnie nowe plany ?! 
Nigdy wcześniej nie miałam planów. Znaczy jakieś tam zawsze mam dotyczące bliższej albo dalszej przyszłości, tak jak każdy. Chodzi mi raczej o to, że nigdy wcześniej nie planowałam dnia po dniu 
i nigdy nie miałam plannera. W tym roku zdecydowałam, że muszę to zmienić. 
Kupiłam sobie kalendarz w którym można planować dzień po dniu. 
Taki zwyczajny czarny... jak dla mnie za zwyczajny. Postanowiłam go trochę przystosować do moich indywidualnych potrzeb. Bo, jak zacząć planować to po królewsku z rozmachem.
Ornamenty, korona i złota data roku pańskiego 2018
 będą mi o tym przypominać, hahaha:) 

Oto mój planner, ta dam !


Jeżeli też chcecie sobie zrobić podobny to służę radą w postaci tutorialu.
Potrzebny będzie zwykły kalendarz- planner, który kupisz teraz w zasadzie wszędzie (No.1)
Przed przystąpieniem do malowania dobrze jest zabezpieczyć środek kalendarza przed zabrudzeniem czy poplamieniem. (No.2) Ja do tego celu użyłam folie spożywczą i taśmę malarską.
Następnie pomaluj okładkę notatnika dwiema warstwami białego podkładu. Do takich powierzchni idealnie nadaje się Heavy Gesso Prima Marketing. ( No.3 i No.4 )


Dekory wykonaj za pomocą foremek silikonowych i masy papierowej. 
Ja użyłam foremek i paper clay  Iron Orchid Designs Prima Marketing No.5)
Ułóż odlewy i stemple na okładce. ( No.6) Gdy ułożony projekt będzie ci się podobał zaznacz brzegi delikatnie ołówkiem. 


Do odbicia stempli użyłam Versamark Ink Pad i złotego embossing powder (No.7)


Teraz przyklej ornamenty (No.8)


Wykończ okładkę w sposób i kolor jaki ci odpowiada. 
Ja bez patyny nie mogłam się obyć. 
Na koniec ornamenty lekko podrasowałam piękną metaliczną pastą Art Alchemy Metallique Wax Rose Gold , która to idealnie podkreśliła dekory i nadała głębi turkusowej patynie na okładce.
(No.9 i No.10 ) 




W zasadzie to już wszystko. 
Jeszcze kilka fotek mojego nowego kalendarza. 






Czeka na mnie mnóstwo kartek do zapisania 
i właśnie to w Nowym Roku jest najbardziej ekscytujące. 





Kochani,
życzę Wam aby ten Nowy Rok 
przyniósł nadzieję, że jeśli coś zaplanujesz i wytrwasz w tym postanowieniu, 
to na pewno wszystko się uda. 
Żeby przyniósł przekonanie, że każdą przeszkodę można pokonać. 
I żeby marzenia, nawet te najbardziej nierealne 
niosły Was na skrzydłach przez wszystkie 12 miesięcy. 

Uściski
Cat-arzyna




25 komentarzy:

  1. Super! Podoba mi się taki planner :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowy i pięknie wykonany.
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i jakże bardzo w Twoim stylu.Pozdrawiam Noworocznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały czytelny kursik :) Pięknie wyglada kalendarzyk, taki klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe życzenia, i wzajemnie!Oby wszystkie plany zapisane w tym cuuuudownym planerze ziściły się i to z nawiązką!Bardzo podoba mi się kolor planera:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za kursik. Zawsze, nawet z niczego zrobisz coś, co zachwyca. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super...Z niczego coś to jest, co lubię najbardziej...Samych wspaniałych chwil w 2018r...Cudownej realizacji swoich planów i spełnienia marzeń... Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, najlepszego w Nowym Roku :)

    Notatnik prześliczny, jak zresztą wszystko u Ciebie :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjmij życzenia zdrowia i pomyślności, żeby Twój piękny planer stał się siedzibą wielu nowych inspirujących pomysłów.:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Take planer to marzenie. Życzę Ci pełnej realizacji wszystkiego co zaplanujesz. Powodzenia w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny !!! ja też uwielbiam robić plannery. Z tą różnicą, że na tym kończę - nie zapisuję ich;) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  13. Kalendarz piękny, prawdziwe dzieło sztuki. Ja jednak żadnych planów nie robię, bo wiem z doświadczenia, że zwykle nic z tego nie wychodzi. Mówią: "Człowiek robi plany, diabeł ręce zaciera".
    Gdy sobie coś zaplanuję i plan się nie powiedzie, zwłaszcza z tak zwanych przyczyn obiektywnych jestem strasznie zawiedziona i zła.
    Tobie jednak życzę spełnienia wszystkich zapisanych w tym pięknym kalendarzu planów. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Królewski jak na królową stylu przystało.
    Pozdrawiam i życzę samych wspaniałości w 2018r.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wykonany i w Twoim stylu. Sama przyjemność zapełniać go planami, marzeniami...Życzę spełnienia nawet tych najbardziej szalonych. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najpiękniejszego w tym Nowym Roku
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Arcydzieło Kasiu : ) Zachwycający planner,mam nadzieję,że szybko go zapełnisz swoimi niesamowitymi pomysłami i wszystko co zaplanujesz zmaterializuje się i zamieni się w złoto i będzie cieszyć nasze głodne piękna oczy : )

    OdpowiedzUsuń
  18. No to w takim pięknym notesie to tylko piękne plany będą:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny notes. :) Wszystkiego co najlepsze w nowym roku Kasiu. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny notes! Myślę, że zapiski w nim też będą piękne:) Dobrego roku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Absolutnie przepiękny :) Idealny w każdym calu :) Jesteś ogromną inspiracją Kasiu i dziękuję Ci za to :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i mnóstwo nowych pomysłów :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super fotorelacja z powstawania tak wyjątkowego kalendarza <3

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dawno mnie u Ciebie nie było :) A u mnie tyle zmian - założyłam sklepik internetowy. Może zajrzysz? http://pracowniasielskachata.pl/
    Dorota z Sielskiej chaty

    OdpowiedzUsuń